Προς το περιεχόμενο

G502


alieus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας. Αγόρασα στις 11/7 από το ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσ/νίκης το σονυερικσον G502, αμέσως άρχισαν προβλήματα. Δεν κρατούσε ώρα/ημερομηνία, όποτε το άνοιγα άλλες έδειχνε, δεν έβλεπε επαφές SIM, με pc/usb συνδεόταν όποτε ήθελε, δεν φαινόταν τίποτα μνήμη τηλεφώνου παρά μόνο από κάρτα, που σημειωτέον μόλις την τοποθέτησα τσεκαρισμένα συμβατή, το τηλέφωνο αποσυντονίστηκε χάθηκαν οι ρυθμίσεις ξαναχάθηκαν οι επαφές από την κάρτα sim που είχα ξαναπεράσει χειροκίνητα μια που δεν τις έβλεπε ενώ υπήρχαν και γενικά έπρεπε όλα να γίνουν από την αρχή. Αυτά τα ολίγα μόνο θυμάμαι, είχε κι άλλα προβλήματα πάντως. Γενικά για πέταμα!! Το πήγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ να μου το αλλάξουν αφού ήταν 2-3 ημερών, αρνήθηκαν επειδή είχα πετάξει την συσκευασία. Γέμισα συσκευασίες από διάφορα gadjets, σκέφτηκα τι να πάθει σε 2 μέρες, κράτησα καλού κακού την πλευρά του κουτιού που ειναι κολλημένα τα bar codes αλλά πάλι δεν δέχτηκαν, ήθελαν όλη την συσκευασία και είπαν να πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο σονυερικσον. Όσοι μπλέχτηκαν με τέτοιες διαδικασίες με σοβαρές βλάβες και είναι μάλιστα εκτός Αθήνας καταλαβαίνουν τι χρόνος χρειάζεται. Σε διαμαρτυρία μου με e-mail στα κεντρικά του ΠΛΑΙΣΙΟ ότι δεν είναι συμπεριφορά αυτή σε πελάτη που τους έχει αφήσει από το 1998 εκατομμύρια (σε δραχμές) μου απάντησαν ότι θέλουν τους κωδικούς και να πάω στο κατάστημα τουλάχιστον την πλευρά της συσκευασίας που τους αναγράφει (!!!) πράγμα που ήδη είχα κάνει και δεν έγινε δεκτό. Μην σου τύχει. Το είχα πάει ήδη σε συνεργείο ερικσον. Άλλη ταλαιπωρία κι εκεί. Το κράτησαν μια βδομάδα μέχρι να αποφασίσουν ότι πρέπει να πάει για αθήνα με αίτημα αντικατάστασης. Έμεινε άλλη μια βομάδα εκεί και ήταν όλα καλά, μια... απλή αναβάθμιση χρειαζόταν το λογισμικό μου είπαν. Καλά, μια απλή αναβάθμιση δεν μπορούσε να γίνει στο πρώτο συνεργείο;;; Αλήθεια ποιος μπορεί να ξέρει αν είναι έτσι ή μου ξεκοίλιασαν καινούργιο τηλέφωνο και δεν ξέρω κι εγώ τι ανταλλακτικά και από πού έβαλαν μέσα; Τέλος πάντων το τηλέφωνο θα το έχω γύρω στις 29/7 και βλέπουμε τι άλλο θα βγάλει. Το έψαξα νομικά, όχι ότι θα κάνω δικαστήριο αλλά έτσι για να ξέρω επειδή έσκασα με την άρνηση του ΠΛΑΙΣΙΟ, και έμαθα ότι νομικά δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κρατάμε συσκευασίες άσχετα αν το αναγράφει το ΠΛΑΙΣΙΟ στην απόδειξη αγοράς, αυθαιρεσία κάνουν όσοι μεταπωλητές ακολουθούν αυτήν την τακτική. Ίσως από πίσω τους πιέζει η ερικσον η οποία στον πελάτη νίπτει τα χείρας της και λέει ότι είναι πολιτική του εκάστοτε μεταπωλητή. Στην παραπληροφόρηση όλοι! Δεν αγοράζεις συσκευασία...όταν υπάρχει πρόβλημα το έχει η συσκευή και όχι τα χαρτόνια!! Μπορείς να κάνεις αγωγή μου είπε φίλος δικηγόρος, να δεις, αντιστροφή πώλησης το είπε, κάπως έτσι και να σου δώσουν καινούργια συσκευή καθώς και αποζημίωση.

Τα λεφτά που τους άφησα δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα, αυτοί μου δώσαν...πρόβλημα!! Τα λεφτά μου στα ταμεία τους από το πρώτο δευτερόλεπτο, η συσκευή μου στους πέντε ανέμους επί 20 μέρες κι εγώ να παιδεύομαι με μια συσκευή 6ετίας! Από μένα το ΠΛΑΙΣΙΟ τέρμα, ίσως και η έρικσον. Από δω και πέρα θα ρωτάω και ποιος μεταπωλητής δεν έχει πρόβλημα με την συσκευασία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...