KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Μίλησα με αποδείξεις και ονόματα. Μίλησες με μπαρούφες. Σπίτι σου και γρήγορα. Ή έστω σε μια αντιπροσωπεία να ανοίξεις κανένα καπώ μπας και μάθεις τίποτα...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Μίλησα με αποδείξεις και ονόματα. Μίλησες με μπαρούφες. Σπίτι σου και γρήγορα. Ή έστω σε μια αντιπροσωπεία να ανοίξεις κανένα καπώ μπας και μάθεις τίποτα... Τη μια ειπες ΑΣΠΡΟ και την αλλη στριμωχτηκες και αλλαξες οσα ειπες και ειπες ακριβως τα αντιθετα, δηλαδη οσα ελεγα εγω εξ αρχης. Επαναλμβανω εντολες στα φιλαρακια σου, χωνεψε το και μιλα καλα εδω περα. Αν χαλιεσαι και εξαπτεσαι υπαρχει και το logout
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Και μιας και ανεφερες Audi ως καλα αμαξια ενω VW και SEAT ως αμαξια που ολοι θελουν να τα πουλησουν, να σου θυμισω οτι AUDI=SEAT=VW=Skoda. Ολοιδια αμαξια ειναι με διαφορες κυριως στη διακοσμηση,τον εξοπλισμο και την πολυτελεια. Μηχανικα/Ηλεκτρονικα/Σασι ειναι ιδια και στισ 4 μαρκες. Fail Ιδιο σασι, ιδιοι κινητηρες, ιδια ηλεκτρονικα μερη. Fail Τελος το Skoda Superb φοραει ιδιο σασι με το VW Passat και το Audi A4. Fail Μεγαλυτερο αμαξι δεν εχει βγαλει η SEAT (Group Vag δηλαδη) προς το παρον, αλλα ετοιμαζει μεσα στο 2009 ενα μοντελο βασισμενο στο σασι του Α4. Fail Δεν υπάρχει αυτό που λες. Λοιπον το Α4 το Α6 και το Superb φορανε το ιδιο σασι που ειναι βασισμενο στο VW Passat. Μιλαω για τα προηγουμενα μοντελα, για τα καινουρια δε το εχω ψαξει. Fail Στην αρχή μας είπες τα ίδια είναι όλα, μετά αρχίζεις να τα μασάς λιγάκι αλλα συνεχίζεις τις μπαρούφες όπως μπορούμε να δούμε και παρακάτω. Αλλα μιας και ειπες για Α5, το Α5 εχει το ιδιο σασι με το Passat CC. Fail ΥΓ. Σωστα. Το σασι/μοτερ του Touareg ειναι ιδιο με του Cayenne. Και τωρα θα σου επιστρεψω την κλασσικη ερωτηση. Γιατι το Cayenne με το Touareg εχουν τετοια διαφορα στην τιμη, αφου σασι/μοτερ ειναι ιδια? Μια και έκανες edit και δεν απάντησα, φοράνε μόνο έναν κοινό μοτέρ, το 3.6. Από εκεί και πάνω το Touareg πάει σε 4.2, και στον W12 6.0 ενώ το Cayenne πάει μόνο σε 4.8. Με το μικρό μοτέρ και αντίστοιχο εξοπλισμό η διαφορά τιμής μεταξύ τους είναι στο 10% Εκτος αν μας πεις οτι μιλουσες αποκλειστικα για τα Α4,Α5,Α6 (που και παλι το προηγουμενο Α4 βασιζοταν στο σασι τοu προηγουμενου Passat στο οποιο βασιζοταν και το Skoda Superb). Καλο απογευμα απο μενα ομως Fail again! Εκτός αν μιλάμε για την προηγούμενη δεκαετία μια και τα τελευταία 8 χρόνια το Passat και το Α4 δεν έχουν καμία σχέση. Στην περίπτωση που μιλούσες για το παρελθόν (μια και εξαρχής είπες ότι έιναι ίδια) να σου πω ότι το Audi 50 του 1975 είναι ίδιο με το Vw Polo της ίδιας χρονιάς. Το Α5 φυσικά και δεν έχει σχέση με το Passat ή με το Passat CC όπως αναφέρεις, το Α6 δεν είχε κοινή πλατφόρμα με VW ούτε όταν λέγονταν Audi 100. Δεν είχε εξάλλου σχέση με το Α4 ποτέ. Το επόμενο Α6 θα έχει μια καινούργια πλατφόρμα που θα είναι και πάλι διαφορετική από το Α4 αλλά θα βασίζεται στην ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία (διαφορικό μπροστά από τον κινητήρα ώστε ο μπροστινός άξονας να προχωρήσει πιο μπροστά και κινητήρας/κιβώτιο να πάνε πιο πίσω ώστε να μην είναι τόσο "nose heavy" που λένε και στο χωριό μου. Τέλος, όσους κινητήρες μοιράζεται η Audi με τη Skoda, άλλους τόσους και παραπάνω μοιράζεται με τη Lamborghini και την Bentley. Τώρα αν όλο το σκεπτικό σου βαίζεται ότι μεταξύ 1996 και 2000 το Α4 και το Passat χρησιμοποίησαν το ίδιο σασί για να μας πεις ότι Passat και A4 είναι ολόιδια...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Βαριεμαι να ψαχνω links για παρτη σου. Κουρασες ps. Εγω δεν ειπα πως ειναι ολοιδια. Εγω ειπα πως Seat/VW/Audi/Skoda ανηκουν στο ιδιο group και εχουν ιδια μηχανικα/ηλεκτρονικα μερη καθως και σασι. Τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω :>
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δε χρειάζεται να ψάχνεις. Δε θα βρεις κάτι. Σε αντιπροσωπεία πήγες να δεις αν έχει εγκάρσια ή διαμήκη τοποθέτηση κινητήρα το Passat CC;
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δε χρειάζεται να ψάχνεις. Δε θα βρεις κάτι. Σε αντιπροσωπεία πήγες να δεις αν έχει εγκάρσια ή διαμήκη τοποθέτηση κινητήρα το Passat CC; Βρε μαχητη των forums δε χρειαζεται να παω σε καμια αντιπροσωπεια για να αντιπαρελθω αυτα που λες. Μπορω να το κανω πολυ πιο ευκολα, διαβασε παρακατω. Μιας και ειπες οτι ειναι απτη φαντασια μου οτι η SEAT ετοιμαζει μοντελο στη πλατφορμα του Α4 και επειδη με κουρασες με το παραληρημα σου παρε ενα link που βρηκα προχειρο τωρα, μιας και οσα λεω εγω ειναι μπαρουφες/fail κλπ. SEAT will release in 2009 an Audi A4 Mk3-based large family car, with saloon and estate bodystyles. However, the carmaker announced in June 2008 that it will be named Exeo instead of Toledo as previously rumoured http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Toledo Και επειδη ξερω πως θα πεις οτι το wikipedia λεει κι αυτο μλκιες σου λεω απλα και ξαστερα οτι με την παρτη σου δεν ασχολουμαι και πολυ περισσοτερο δεν καθομαι να σκαναρω η να ψαξω links για ολες τις υπολοιπες παντογνωσιες που λες. Ενα βρηκα προχειρο, στο εδωσα σε καλυψα, αντε γεια τωρα, γνωστικε μου :>
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Βρε μαχητη των forums δε χρειαζεται να παω σε καμια αντιπροσωπεια για να αντιπαρελθω αυτα που λες. Μπορω να το κανω πολυ πιο ευκολα, διαβασε παρακατω.Μιας και ειπες οτι ειναι απτη φαντασια μου οτι η SEAT ετοιμαζει μοντελο στη πλατφορμα του Α4 και επειδη με κουρασες με το παραληρημα σου παρε ενα link που βρηκα προχειρο τωρα, μιας και οσα λεω εγω ειναι μπαρουφες/fail κλπ. SEAT will release in 2009 an Audi A4 Mk3-based large family car, with saloon and estate bodystyles. However, the carmaker announced in June 2008 that it will be named Exeo instead of Toledo as previously rumoured http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Toledo Και επειδη ξερω πως θα πεις οτι το wikipedia λεει κι αυτο μλκιες σου λεω απλα και ξαστερα οτι με την παρτη σου δεν ασχολουμαι και πολυ περισσοτερο δεν καθομαι να σκαναρω η να ψαξω links για ολες τις υπολοιπες παντογνωσιες που λες. Ενα βρηκα προχειρο, στο εδωσα σε καλυψα, αντε γεια τωρα, γνωστικε μου :> 1. Έχει ανακοινώσει ότι ίσως βγάλει το Exeo. Και αυτό μόλις πριν 1 μήνα. Για την ώρα υπάρχει μόνο ένα σκίτσο. Το όλο project δεν έχει ακόμα εγκριθεί από τη μαμά VW. 2. Δεν έχει ανακοινωθεί η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται. Υπάρχουν εικασίες ότι (η Seat θα ήθελε) να βασίζεται στο Α4 που παρουσιάστηκε πριν 8 χρόνια. Άρα θα είναι ίδιο με το τωρινό φαντάζομαι και αυτό. Η οποία πλατφόρμα βέβαια είναι ακριβότερη από αυτή του τωρινού Passat... Το Passat CC το κοίταξες στη wikipedia μια και ήσουν εκεί; Το Α6; To Passat (και το CC) βασίζεται στην Α5 πλατφόρμα, την ίδια με το Golf και το Α3. Το Α6 βασίζεται στην C6. To A5 Βασίζεται στην Β8 όπως και το Α4 όπως και το Q5. Εντάξει τώρα ειδικέ;
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 1. Έχει ανακοινώσει ότι ίσως βγάλει το Exeo. Και αυτό μόλις πριν 1 μήνα. Για την ώρα υπάρχει μόνο ένα σκίτσο. Το όλο project δεν έχει ακόμα εγκριθεί από τη μαμά VW.2. Δεν έχει ανακοινωθεί η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται. Υπάρχουν εικασίες ότι (η Seat θα ήθελε) να βασίζεται στο Α4 που παρουσιάστηκε πριν 8 χρόνια. Άρα θα είναι ίδιο με το τωρινό φαντάζομαι και αυτό. Η οποία πλατφόρμα βέβαια είναι ακριβότερη από αυτή του τωρινού Passat... Το Passat CC το κοίταξες στη wikipedia μια και ήσουν εκεί; Το Α6; To Passat (και το CC) βασίζεται στην Α5 πλατφόρμα, την ίδια με το Golf και το Α3. Το Α6 βασίζεται στην C6. To A5 Βασίζεται στην Β8 όπως και το Α4 όπως και το Q5. Εντάξει τώρα ειδικέ; Αν και με εχεις κουρασει, εχουμε και λεμε: Εσυ ελεγες οτι δεν υπαρχει θεμα να βγει Seat στη πλατφορμα του Α4, το εκανεσ και quote και μου εγραφες κατι fail και fail. Τελικα τωρα υπαρχει εδω και 1 μηνα στα σχεδια και υπαρχει και σκιτσο και ισως βγει? Παλι φασκεις και αντιφασκεις, κριμα φιλος. Επειτα, ειπα παραπανω οτι passat cc και Α5, βασιζονται στο ιδιο σασι και μου το εκανες quote και εγραφες παλι κατι για fail. Τελικα τωρα γραφεις "To Passat (και το CC) βασίζεται στην Α5 πλατφόρμα". Και καθομαι και συζηταω ακομα μαζι σου? Εσυ αγορι μου δε κανεις συζητηση, αλλα αλλαζεις τα λεγομενα σου ανα 2ο post και κανεις τον εξυπνο ειρωνευομενος κλπ. Βρε αντε γεια που σου λεω και πολυ ασχοληθηκα! Τωρα εισαι ελευθερος να γραψεις οτιδηποτε, δεν εχω κανενα αλλο λογο να σου απαντησω σε οτιδηποτε πεις :> ΥΓ. Αυτο για το SEAT δεν βγηκε 1 μηνα πριν, αλλα 5 μηνες πριν οταν ημουν Γερμανια και το διαβασα σε Γερμανικο περιοδικο (τυχαια παντως δε το ελεγα, οπως εσυ). Και οπως ειδες με ενα απλο search σου βρηκα και αντιστοιχο link, ξερολα ε ξερολα. Τα ξερεις εσυ καλυτερα απτο wikipedia και τα Γερμανικα περιοδικα.
TeZaS Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Α, και επειδή ξέχασα να απαντήσω, η Audi δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Τουρκία. Και το Α8 είναι αλουμινένιο. Όχι τα κατασκευάζει στην Γερμανία. Όλο το αμάξι φτιάχνεται Τουρκία και συναρμολογείται στη Γερμανί και εσύ σαν κορόιδο πληρώνεις Γερμανικό αμάξι. ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ!!!!
Tzimmys Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 To γνωρίζω ότι AUDI=SEAT=VW=Skoda. Είναι όπως TOYOTA=DAIHATSU=LEXUS.Συμφωνώ ότι είναι και τί θα σου τύχει. Αλλά τί συμβαίνει στην πράξη? Το Polo παραδοσιακά εμφανίζει προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το Ibiza όχι. Το Fabia όχι. Το A3 όχι. Το ίδιο ισχύει για τα αμορτισερ και τα ψαλίδια του Polo. Τα υπόλοιπα του Group όχι. Αρα υπάρχουν και μηχανικές διαφορές μεταξύ τους και δεν ισχύει απόλυτα η ισότητα. Παρομοίως δεν μπορείς να στηριχθείς απόλυτα και στην ιαπωνική ισότητα. Είναι γνωστό ότι είναι αξιόπιστα μεν τα ΤΟΥΟΤΑ αλλά τα δε Daihatsu εμφανίζουν πολύ λιγότερα προβλήματα. Τα LEXUS δε, είναι αθάνατα. Αυτά για να σου πω ότι δεν ισχύουν απόλυτα οι ''συμμαχίες''. Όσον αφορά περιπτώσεις για βλάβες σε ακριβά Γερμάνικα, ναι έχω ακούσει και εγώ. Αλλά πάλι δεν αποκλείεται να σου τύχει και ζημιάρικο ΤΟΥΟΤΑ. Για Ιταλικά Alfa Romeo, Fiat, Lancia δεν θα μπω καν στο κόπο να αναφερθώ αναλυτικότερα. Εδώ υπάρχουν οι σπάνιες περιπτώσεις κατόχων που δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα ποτέ. όπως ο θείος μου με ένα σκυλί Lancia Dedra...αλλά και ο ίδιος ο θείος μου νιώθει τυχερός. Τώρα όσο αφορά το ερώτημα σου περί service. Aκόμη και τον επόμενο μήνα να πουλούσα το αυτοκίνητό μου, αν έχει έρθει η ώρα φυσικά και θα αλλάξω τα λάστιχα και τον δίσκο και τα τακάκια και οτιδήποτε ζωτικής σημασίας για το όχημα. Δεν πιστεύω άλλωστε, ότι θα το αγόραζε κάποιος όπως είναι. Συμφωνώ μαζί σου, αλλά πιο πολύ με αυτό Και φυσικά αν αθροίσεις τα τελικά έξοδα αγοράς αυτοκινήτου με το κλειδί στο χέρι, τότε θα δεις ότι συμφέρει μεταχειρισμένο.Εδώ αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο 20000 ευρώ και μετά από 2 χρόνια στο κοστολογούν κάτω από 15000. Αρα χαμένος βγαίνει ο αρχικός κάτοχος.
KWSN_Men Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Αν και με εχεις κουρασει, εχουμε και λεμε:Εσυ ελεγες οτι δεν υπαρχει θεμα να βγει Seat στη πλατφορμα του Α4, το εκανεσ και quote και μου εγραφες κατι fail και fail. Τελικα τωρα υπαρχει εδω και 1 μηνα στα σχεδια και υπαρχει και σκιτσο και ισως βγει? Παλι φασκεις και αντιφασκεις, κριμα φιλος. Επειτα, ειπα παραπανω οτι passat cc και Α5, βασιζονται στο ιδιο σασι και μου το εκανες quote και εγραφες παλι κατι για fail. Τελικα τωρα γραφεις "To Passat (και το CC) βασίζεται στην Α5 πλατφόρμα". Και καθομαι και συζηταω ακομα μαζι σου? Εσυ αγορι μου δε κανεις συζητηση, αλλα αλλαζεις τα λεγομενα σου ανα 2ο post και κανεις τον εξυπνο ειρωνευομενος κλπ. Βρε αντε γεια που σου λεω και πολυ ασχοληθηκα! Τωρα εισαι ελευθερος να γραψεις οτιδηποτε, δεν εχω κανενα αλλο λογο να σου απαντησω σε οτιδηποτε πεις :> ΥΓ. Αυτο για το SEAT δεν βγηκε 1 μηνα πριν, αλλα 5 μηνες πριν οταν ημουν Γερμανια και το διαβασα σε Γερμανικο περιοδικο (τυχαια παντως δε το ελεγα, οπως εσυ). Και οπως ειδες με ενα απλο search σου βρηκα και αντιστοιχο link, ξερολα ε ξερολα. Τα ξερεις εσυ καλυτερα απτο wikipedia και τα Γερμανικα περιοδικα. Το Seat δεν έχει βγει, κυκλοφορεί μονάχα ένα σκίτσο του. ΑΝ τελικά βασιστεί σε Α4, θα είναι στο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2000, 2 γενιές πίσω δηλαδή. Από εκεί και πέρα, αν μπεις στον κόπο να ξαναδιαβάσεις, λέω ότι βασίζεται στην πλατφόρμα Α5, όχι στη πλατφόρμα του Α5. Η πλατφόρμα Α5 έχει χρησιμοποιηθεί (όπως αναφέρω εξάλλου αλλά έκανες πως δεν είδες) και στο Α3, Golf κτλ. Το αυτοκίνητο Α5 βασίζεται στη πλατφόρμα Β8 όπως και το Α4 όπως και το Q5. Γράφω επίσης ότι το Α6 βασίζεται στη πλατφόρμα C6. Λες να εννοούσα το Citroen C6; Ψάξε να δεις γιατί πρέπει να είναι διαφορετικές οι πλατφόρμες με διαμήκη και εγκάρσια τοποθέτηση κινητήρα και γιατί χρησιμοποιείται η καθεμία θα έλεγα πριν συνεχίσεις τις εξυπνάδες. Όχι τα κατασκευάζει στην Γερμανία. Όλο το αμάξι φτιάχνεται Τουρκία και συναρμολογείται στη Γερμανί και εσύ σαν κορόιδο πληρώνεις Γερμανικό αμάξι. ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ!!!! Φυσικά η Audi δεν έχει εργοστάσιο στην Τουρκία (μόνο Γερμανία, Βέλγιο, Ουγγαρία, Βραζιλία, Κίνα) αλλά εσύ επιμένεις. Εκτός αν εννοείς ότι η Audi χρησιμοποιεί κάποια εταιρεία από την Τουρκία για να προμηθεύεται κάποια υλικά/εξαρτήματα, πρακτική που ακολουθούν όλες οι εταιρείες του κόσμου (να έχουν πολλούς προμηθευτές). Ακόμα και η πολυαγαπημένη σου Μπεμβέ.
Vaguras Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Προς KWSN_Men, MiDi_MiLiZ : Το σκίσατε το θέμα! Αντι να μαλώνετε δεν βοηθάτε καλύτερα το παιδί να αποφασίσει;;; Γενικά όλα τα αυτοκίνητα καινούρια ή μεταχειρισμένα είναι λίγο πολύ λαχείο όπως προείπαν και καποιοι άλλοι. Απλά για το μεταχειρισμένο θέλει ψάξιμο πολύ (καλύτερα από ιδιώτη, μακριά από μάντρες όπου έτσι κι αλλιώς θέλουν να βγάλουν οσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος). Βρες έναν έμπιστο μηχανικό και πήγαινε του το υποψήφιο αμάξι προς αγορά να το δει. Πάρε γνώμες για το συγκεκριμένο μοντέλο που σε νεδιαφέρει μέσα από forums, google κλπ. για την αξιοπιστία του. Γενικά πάντως από αξιοπιστία η εμπειρία έχει την εξής κατάταξη: Japan>Germany>Rest Europe>Korea. (Λέω γενικά γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις τα τελευταία χρόνια). Αυτά...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Προς KWSN_Men, MiDi_MiLiZ :Το σκίσατε το θέμα! Αντι να μαλώνετε δεν βοηθάτε καλύτερα το παιδί να αποφασίσει;;; Γενικά όλα τα αυτοκίνητα καινούρια ή μεταχειρισμένα είναι λίγο πολύ λαχείο όπως προείπαν και καποιοι άλλοι. Απλά για το μεταχειρισμένο θέλει ψάξιμο πολύ (καλύτερα από ιδιώτη, μακριά από μάντρες όπου έτσι κι αλλιώς θέλουν να βγάλουν οσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος). Βρες έναν έμπιστο μηχανικό και πήγαινε του το υποψήφιο αμάξι προς αγορά να το δει. Πάρε γνώμες για το συγκεκριμένο μοντέλο που σε νεδιαφέρει μέσα από forums, google κλπ. για την αξιοπιστία του. Γενικά πάντως από αξιοπιστία η εμπειρία έχει την εξής κατάταξη: Japan>Germany>Rest Europe>Korea. (Λέω γενικά γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις τα τελευταία χρόνια). Αυτά... Χεχ εγω να βοηθησω πηγα στο αρχικο μου ποστ, αλλα οπως καθε ελληνικο φορουμ που γραφουν Ελληνες ετσι και αυτο διακρινεται για τους παντογνωστες, ξερολες και ειρωνες που δεν εχουν κανενα προβλημα να βγουν off topic απλα και μονο για να αποδειξουν κατι απτα παραπανω, λεγοντας και απαντωντας σε κατι τελειως ασχετο απο το αρχικο topic.. Εχεις δικιο παντως. :/
TeZaS Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Χεχ εγω να βοηθησω πηγα στο αρχικο μου ποστ, αλλα οπως καθε ελληνικο φορουμ που γραφουν Ελληνες ετσι και αυτο διακρινεται για τους παντογνωστες, ξερολες και ειρωνες που δεν εχουν κανενα προβλημα να βγουν off topic απλα και μονο για να αποδειξουν κατι απτα παραπανω, λεγοντας και απαντωντας σε κατι τελειως ασχετο απο το αρχικο topic.. Εχεις δικιο παντως. :/ Μπορείτε να δείτε το πρώτο μου πόστ τι είπα στο παλικάρι. Αλλα δεν μπορώ να πώ γέλασα αρκετά με κάποιους πονηρούς και ειδικούς στον τομέα της μηχανολογίας. Άκου να πηγαίνει πρώτα η Ιαπωνία και μετά η Γερμανία!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.