KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Πεθαίνω να ακούσω με πιο Seat ή Skoda έχει ίδιο σασί το Α4. Και το Α5. Και το Α6....
DarkOrion Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Το ότι έχουν ίδιο κινητήρα δεν σημαίνει οτι είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Για το σασί δεν ξέρω, αλλά όπως βλέπεις υπάρχουν διαφωνίες. Εξάλλου, αφού είναι ίδια, γιατί πωλούνται σε διαφορετικές τιμές? Εντάξει, θα μου πεις θέμα marketing, αλλά γιατί δεν ανεβαίνουν όλες οι τιμές στα ίδια επίπεδα και έχουν τόσο μεγάλες διαφορές? Κάπου θα υπάρχει κάτι διαφορετικό....
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Moderators Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Εξοπλισμος ''πολυτελειας'' σου λεει κατι?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Πεθαίνω να ακούσω με πιο Seat ή Skoda έχει ίδιο σασί το Α4. Και το Α5. Και το Α6.... Το ibiza εχει ιδιο σασι/κινητηρες με το Fabia και το Polo. Το Leon εχει ιδιο σασι/κινητηρες με το Octavia το Golf το Α3 και το Toledo. Τελος το Skoda Superb φοραει ιδιο σασι με το VW Passat και το Audi A4. Μεγαλυτερο αμαξι δεν εχει βγαλει η SEAT (Group Vag δηλαδη) προς το παρον, αλλα ετοιμαζει μεσα στο 2009 ενα μοντελο βασισμενο στο σασι του Α4. Σε Α6 δεν υπαρχει μοντελο στην Seat και τη Skoda, αλλα νομιζω σε καλυψα επαρκως με τα παραπανω μοντελα. Τελος μαντεψε ποιο μοντελο της Porsche φοραει ακριβως το ιδιο σασι και μοτερ με ενα μοντελο της VW Οσο για το φιλο που ρωταει πως εξηγουνται οι διαφορες στις τιμες, επαναλμβανω πως ο εξοπλισμος διαφερει, τα εξτρα, η διακοσμηση και αλλα διαφορα εξαρτηματα. Αλλο standar εξοπλισμο εχει ενα Α3 και αλλο ενα Leon.
TeZaS Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Είδες που η κουβέντα έφτασε στο εάν τα (τουρκικα) AUDI είναι ίδια με τα VW ή τα SKODA. Πάρε λοιπόν φίλε μου έναν μάστορα πήγαινε δες το αμάξι και είσαι κομπλέ ( ή κομώβ όπως θες εσυ). Όσον αφορά τα λάστιχα μπορείς να τα δείς αν έχουν φθορά, το δισκο-πλατό μπορείς να το "δείς" πάλι απο μια δοκιμή, να κοιτάξεις για κοιλίδες λαδιού γύρω απο το καπάκι κινητήρα μπας και έχει κάψει φλάτζα. Κλείνοντας θα σου πώ να κάνεις την επιλογή που θές εσύ και πιστεύεις οτι είναι καλύτερη
TeZaS Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Πεθαίνω να ακούσω με πιο Seat ή Skoda έχει ίδιο σασί το Α4. Και το Α5. Και το Α6.... Εσύ τα ξέρεις όλα φίλε.... τί έχεις να πείς για την απάντησε που σου έδωσε ο φίλος? Οτι το είδε στον ύπνο του? Ενημερώσου σωστά για κάτι και ύστερα πές την προσωπική σου άποψη για το θέμα. Υπάρχοθν και άλλα πολλά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ίδιο σασί, και πολλά περιοδικά αυτοκινήτου κάνουν κατα καιρούς αναφορές γαι το συγκεκριμένο θέμα.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Εσύ τα ξέρεις όλα φίλε.... τί έχεις να πείς για την απάντησε που σου έδωσε ο φίλος? Οτι το είδε στον ύπνο του? Ενημερώσου σωστά για κάτι και ύστερα πές την προσωπική σου άποψη για το θέμα. Υπάρχοθν και άλλα πολλά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ίδιο σασί, και πολλά περιοδικά αυτοκινήτου κάνουν κατα καιρούς αναφορές γαι το συγκεκριμένο θέμα. Το θεμα ειναι πως ειναι ασχετοι, αλλα την ηρωνεια την εχουνε σημαια κ ας μην εχουν ιδεα για ποιο πραγμα μιλανε. Ουτε ενα search στο google δεν κανουνε πριν γραψουν οτι τους κατεβει. Τελος παντων.
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Το ibiza εχει ιδιο σασι/κινητηρες με το Fabia και το Polo.Το Leon εχει ιδιο σασι/κινητηρες με το Octavia το Golf το Α3 και το Toledo. Τελος το Skoda Superb φοραει ιδιο σασι με το VW Passat και το Audi A4. Μεγαλυτερο αμαξι δεν εχει βγαλει η SEAT (Group Vag δηλαδη) προς το παρον, αλλα ετοιμαζει μεσα στο 2009 ενα μοντελο βασισμενο στο σασι του Α4. Σε Α6 δεν υπαρχει μοντελο στην Seat και τη Skoda, αλλα νομιζω σε καλυψα επαρκως με τα παραπανω μοντελα. Τελος μαντεψε ποιο μοντελο της Porsche φοραει ακριβως το ιδιο σασι και μοτερ με ενα μοντελο της VW Οσο για το φιλο που ρωταει πως εξηγουνται οι διαφορες στις τιμες, επαναλμβανω πως ο εξοπλισμος διαφερει, τα εξτρα, η διακοσμηση και αλλα διαφορα εξαρτηματα. Αλλο standar εξοπλισμο εχει ενα Α3 και αλλο ενα Leon. Το σασί του Α4 δεν το φοράει άλλο αυτοκίνητο του γκρουπ και ούτε πρόκειται. Πολύ απλά γιατί πρόκειται για σασί με εγκάρσια τοποθέτηση κινητήρα από τη μια και διαμήκη για το Α4. Το μόνο Audi που φοράει ίδιο σασί με αυτοκίνητα άλλων brands του group είναι το Α3. Το Α8 έχει κάποια κοινά στοιχεία με το Phaethon αλλά το Phaethon πιο πολλά κοινά στοιχεία έχει με την Bentley Continental GT παρά με το Α8. Το Q7 είναι μετεξέλιξη του σασί που εξέλιξαν μαζί VW και Porsche για τα Touareg και Cayenne αντίστοιχα αλλά διαφορετικό τελικά. Στο καινούργιο ΤΤ έχουν γίνει τόσες αλλαγές με τη χρήση αλουμινίου στο σασί των A3/Golf/Octavia/Leon που τελικά μιλάμε για καινούργιο σασί. Μια και έχουν απλά διαφρετικό εξοπλισμό, γιατί με τον ίδιο είναι τα Audi πάντα ακριβότερα; To όνομα μόνο; Έχεις οδηγήσει ποτέ Audi;
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Εσύ τα ξέρεις όλα φίλε.... τί έχεις να πείς για την απάντησε που σου έδωσε ο φίλος? Οτι το είδε στον ύπνο του? Ενημερώσου σωστά για κάτι και ύστερα πές την προσωπική σου άποψη για το θέμα. Υπάρχοθν και άλλα πολλά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ίδιο σασί, και πολλά περιοδικά αυτοκινήτου κάνουν κατα καιρούς αναφορές γαι το συγκεκριμένο θέμα. Δώσε τα φώτα σου υπέρτατε γνώστη. Το θεμα ειναι πως ειναι ασχετοι, αλλα την ηρωνεια την εχουνε σημαια κ ας μην εχουν ιδεα για ποιο πραγμα μιλανε. Ουτε ενα search στο google δεν κανουνε πριν γραψουν οτι τους κατεβει. Τελος παντων. Το θέμα είναι όταν μιλάμε για ειρωνία να ξέρουμε αν έχει δίκιο ο άλλος. Ή έστω, να ξέρουμε πώς γράφεται.
tomasss Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Εχω αμαξι με 50.000. Εστω οτι εχω σκοπο να το πουλησω στο μελλον. Οτι φθορα βγαζει δε θα τν επιδιορθωνω (χαζος ειμαι?). Ετσι αν εχω φθαρμενα λαστιχα, θα συνεχισω να εχω φθαρμενα, σιγα μην παω να του βαλω καινουρια για να το πουλησω. Δισκος πλατω σε πολλα αμαξια παραδιδει πνευμα γυρω στα 80.000, αναλογως τη χρηση που εχει γινει βεβαια, αυτο δε γινεται να το ξερεις σε ενα μεταχειρισμενο. Το ιδιο ισχυει και για τακακια/φιλτρα αερος βενζινης λαδιων καμπινας. Ιμαντας/Αμορτισερ δε θα θελουν αλλαγη απο τα 60.000, αλλα δε θα αργησουν να πουν το ποιημα και να χρειαστουν αλλαγη (δηλαδη δεν ειναι ενα μακροπροθεσμο εξοδο γιατι το αμαξι εχει ηδη καποια χιλιομετρα και ολα αυτα θα χρειαστουν αλλαγη πολυ πιο συντομα αποτι αν το επαιρνες καινουριο.Αυτοι εξηγω στο φιλο που σκεφτεται να παρει μεταχειρισμενο). Οσο για αυτο που λες για τις μαντρες ειναι λαθος. Φιλος πηρε SEAT ibiza απο μαντρα και του βγηκε σκυλι και φιλος πηρε Mercedes και του εχει βγαλει ενα σωρο προβληματα. Τη μια ενεργοποιηθηκε το immobilizer χωρις λογο και δε μπορουσε να το βαλει μπροστα να γυρισει σπιτι 3 τη νυχτα, την αλλη του χαλασε το κεντρικο κλειδωμα μεχρι και το ντουλαπακι στη θεση του συνοδηγου, επεσε ολο κατω. Σε Mercedes μοντελο 2006 με 65.000km ολα αυτα. Το μεταχειρισμενο αμαξι ειναι θεμα τυχης, οπως και το καινουριο αμαξι ειναι θεμα τυχης. Μπορει να παρεις το ιδιο αμαξι την ιδια μερα απτο ιδιο μαγαζι με αλλους δυο και εσυ να τρεχεις καθε μερα συνεργειο με ηλεκτρονικα προβληματα, ο αλλος με μηχανικα προβληματα και ο τριτος να μην εχει κανενα προβλημα. Και μιας και ανεφερες Audi ως καλα αμαξια ενω VW και SEAT ως αμαξια που ολοι θελουν να τα πουλησουν, να σου θυμισω οτι AUDI=SEAT=VW=Skoda. Ολοιδια αμαξια ειναι με διαφορες κυριως στη διακοσμηση,τον εξοπλισμο και την πολυτελεια. Μηχανικα/Ηλεκτρονικα/Σασι ειναι ιδια και στισ 4 μαρκες. To γνωρίζω ότι AUDI=SEAT=VW=Skoda. Είναι όπως TOYOTA=DAIHATSU=LEXUS. Συμφωνώ ότι είναι και τί θα σου τύχει. Αλλά τί συμβαίνει στην πράξη? Το Polo παραδοσιακά εμφανίζει προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το Ibiza όχι. Το Fabia όχι. Το A3 όχι. Το ίδιο ισχύει για τα αμορτισερ και τα ψαλίδια του Polo. Τα υπόλοιπα του Group όχι. Αρα υπάρχουν και μηχανικές διαφορές μεταξύ τους και δεν ισχύει απόλυτα η ισότητα. Παρομοίως δεν μπορείς να στηριχθείς απόλυτα και στην ιαπωνική ισότητα. Είναι γνωστό ότι είναι αξιόπιστα μεν τα ΤΟΥΟΤΑ αλλά τα δε Daihatsu εμφανίζουν πολύ λιγότερα προβλήματα. Τα LEXUS δε, είναι αθάνατα. Αυτά για να σου πω ότι δεν ισχύουν απόλυτα οι ''συμμαχίες''. Όσον αφορά περιπτώσεις για βλάβες σε ακριβά Γερμάνικα, ναι έχω ακούσει και εγώ. Αλλά πάλι δεν αποκλείεται να σου τύχει και ζημιάρικο ΤΟΥΟΤΑ. Για Ιταλικά Alfa Romeo, Fiat, Lancia δεν θα μπω καν στο κόπο να αναφερθώ αναλυτικότερα. Εδώ υπάρχουν οι σπάνιες περιπτώσεις κατόχων που δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα ποτέ. όπως ο θείος μου με ένα σκυλί Lancia Dedra...αλλά και ο ίδιος ο θείος μου νιώθει τυχερός. Τώρα όσο αφορά το ερώτημα σου περί service. Aκόμη και τον επόμενο μήνα να πουλούσα το αυτοκίνητό μου, αν έχει έρθει η ώρα φυσικά και θα αλλάξω τα λάστιχα και τον δίσκο και τα τακάκια και οτιδήποτε ζωτικής σημασίας για το όχημα. Δεν πιστεύω άλλωστε, ότι θα το αγόραζε κάποιος όπως είναι. Και φυσικά αν αθροίσεις τα τελικά έξοδα αγοράς αυτοκινήτου με το κλειδί στο χέρι, τότε θα δεις ότι συμφέρει μεταχειρισμένο. Εδώ αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο 20000 ευρώ και μετά από 2 χρόνια στο κοστολογούν κάτω από 15000. Αρα χαμένος βγαίνει ο αρχικός κάτοχος.
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Α, και επειδή ξέχασα να απαντήσω, η Audi δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Τουρκία. Και το Α8 είναι αλουμινένιο.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Moderators Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 όπως ο θείος μου με ένα σκυλί Lancia Dedra... Αυτο ξαναπες το!
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Το σασί του Α4 δεν το φοράει άλλο αυτοκίνητο του γκρουπ και ούτε πρόκειται. Πολύ απλά γιατί πρόκειται για σασί με εγκάρσια τοποθέτηση κινητήρα από τη μια και διαμήκη για το Α4. Το μόνο Audi που φοράει ίδιο σασί με αυτοκίνητα άλλων brands του group είναι το Α3. Το Α8 έχει κάποια κοινά στοιχεία με το Phaethon αλλά το Phaethon πιο πολλά κοινά στοιχεία έχει με την Bentley Continental GT παρά με το Α8. Το Q7 είναι μετεξέλιξη του σασί που εξέλιξαν μαζί VW και Porsche για τα Touareg και Cayenne αντίστοιχα αλλά διαφορετικό τελικά. Στο καινούργιο ΤΤ έχουν γίνει τόσες αλλαγές με τη χρήση αλουμινίου στο σασί των A3/Golf/Octavia/Leon που τελικά μιλάμε για καινούργιο σασί. Μια και έχουν απλά διαφρετικό εξοπλισμό, γιατί με τον ίδιο είναι τα Audi πάντα ακριβότερα; To όνομα μόνο; Έχεις οδηγήσει ποτέ Audi; Μαλιστα. Αρχιζεις σιγα σιγα και συμφωνεις μαζι μου. Προφανως ρωτησες/εψαξες/εμαθες. Αρχικα ελεγες οτι δεν υπαρχει κανενα κοινο στοιχειο τωρα αναθεωρησες επειτα απο λιγο ψαξιμο. Παροτι και με το προηγουμενο post μου σου ανεφερα αρκετα VW και Audi που φερουν το ιδιο σασι/μοτερ με τα αντιστοιχα Seat, Skoda. Ειδες αν θες τι γρηγορα και ευκολα που ενημερωνεσαι? Παρολα αυτα για το Α4 δεν τα εψαξες και τοσο καλα. Λοιπον το Α4 το Α6 και το Superb φορανε το ιδιο σασι που ειναι βασισμενο στο VW Passat. Μιλαω για τα προηγουμενα μοντελα, για τα καινουρια δε το εχω ψαξει. Αλλα μιας και ειπες για Α5, το Α5 εχει το ιδιο σασι με το Passat CC. Επισης εχω οδηγησει Audi a3 και Seat Ibiza απο αυτοκινητα αυτου του group. Ομως δεν μπορω να τα συγκρινω γιατι ειναι αμαξια διαφορετικης κατηγοριας με τελειως διαφορετικες αναρτησεις/μοτερ/φρενα. Παρολα αυτα δε νομιζω οτι στην οδηγηση ειχαν τραγικες διαφορες. Ταχυτητες/συμπλεκτης/γκαζι/τιμονι μοιαζαν αρκετα στην αισθηση τους (οχι στην αποδοση-συμπεριφορα). Αλλα διαφορα πραγματα καναν μπαμ οτι τα 2 αμαξια προερχονται απο τον ιδιο κατασκευαστη, πχ καποιοι ολοιδιοι διακοπτες και αλλα. Δεν εχει να λεει κατι η συγκριση ibiza-A3 ομως. Επαναλαμβανω η διαφορα στην τιμη οφειλεται στο διαφορετικο εξοπλισμο και οταν λεω εξοπλισμο δεν εννοω μονο στο σαλονι αλλα και σε αλλα μερη του αυτοκινητου. ΠΧ το Leon βγαινει με ταμπουρα. Το Α3 δεν βγαινει με ταμπουρα. Αρα να μια διαφορα στη τιμη. Οπως και οι αναρτησεις μπορει να διαφερουν, αυτο δε το εχω ψαξει. Αρα να αλλη μια διαφορα στη τιμη. Αλλα ολα αυτα ειναι εξοπλισμος. Το ενα βγαινει με stadar δισκοφρενα εμπρος πισω, ενω το αλλο βγαινει με ταμπουρα στη βασικη εκδοση. Επισης το προηγουμενο Leon πχ εβγαινε και με 1.4 μοτερ ενω το Α3 εβγαινε με 1.6 στη μικροτερη εκδοση του. Σε κατι τετοια οφειλονται οι διαφορες στις τιμες, οπως και σε θεματα πολυτελειας φυσικα. Αυτο δεν αλλαζει ομως οτι τα μηχανικα/σασι/ηλεκτρονικα ειναι τα ιδια και στις 4 μαρκες, οσο και αν δεν αρεσει σε καποιους μπορουν να το επιβεβαιωσουν σε sites/περιοδικα/εκπομπες/συνεργεια/αντιπροσωπειες κλπ. ΥΓ. Σωστα. Το σασι/μοτερ του Touareg ειναι ιδιο με του Cayenne. Και τωρα θα σου επιστρεψω την κλασσικη ερωτηση. Γιατι το Cayenne με το Touareg εχουν τετοια διαφορα στην τιμη, αφου σασι/μοτερ ειναι ιδια?
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δεν χρειάστηκε να ρωτήσω για κάτι που ήξερα. Το προηγούμενο Passat είχε το ίδιο σασί με το Α4 που έβγαινε μέχρι το 2001. Το Α4 που έβγαινε από το 2001 εως το 2005 (πλατφόρμα Β6) είχε εντελώς διαφορετικό σασί που δε φόρεσε άλλο αυτοκίνητο. Το ίδιο και το εκτεταμένο facelift Β7 που κυκλοφορούσε από το 2005 μέχρι που βγήκε το Β8, φέτος δηλαδή. Το Β8 φοράει εντελώς καινούργιο σασί, το οποίο φοράει και το Α5 και το Q5. Το Passat CC βασίζεται στο σασί του Passat. Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία, άνοιξε το καπώ και κοίτα αν θες και πες μας πώς είναι τοποθετημένος ο κινητήρας. Στο διαμήκη ή τον εγκάρσιο άξονα; Και για να βοηθήσω, μπρος-πίσω ή δεξιά-αριστερά... Το Α6 δε φοράει το ίδιο σασί με άλλο μοντέλο εκτός από το Α6 Allroad. Το προηγούμενο Skoda Superb βασίζονταν στο σασί του κινέζικου προηγούμενου Passat, που διέφερε στο ότι ήταν μεγαλωμένο. Το καινούργιο βασίζεται στο σασί του καινούργιου Passat και φυσικά δεν έχει σχέση με το Α4 ή το Α6.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Και μιας και ανεφερες Audi ως καλα αμαξια ενω VW και SEAT ως αμαξια που ολοι θελουν να τα πουλησουν, να σου θυμισω οτι AUDI=SEAT=VW=Skoda. Ολοιδια αμαξια ειναι με διαφορες κυριως στη διακοσμηση,τον εξοπλισμο και την πολυτελεια. Μηχανικα/Ηλεκτρονικα/Σασι ειναι ιδια και στισ 4 μαρκες. Ναι ολόιδια είναι... Πεθαίνω να ακούσω με πιο Seat ή Skoda έχει ίδιο σασί το Α4. Και το Α5. Και το Α6.... Δεν χρειάστηκε να ρωτήσω για κάτι που ήξερα. Το προηγούμενο Passat είχε το ίδιο σασί με το Α4 που έβγαινε μέχρι το 2001. Το Α4 που έβγαινε από το 2001 εως το 2005 (πλατφόρμα Β6) είχε εντελώς διαφορετικό σασί που δε φόρεσε άλλο αυτοκίνητο. Το ίδιο και το εκτεταμένο facelift Β7 που κυκλοφορούσε από το 2005 μέχρι που βγήκε το Β8, φέτος δηλαδή. Το Β8 φοράει εντελώς καινούργιο σασί, το οποίο φοράει και το Α5 και το Q5. Το Passat CC βασίζεται στο σασί του Passat. Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία, άνοιξε το καπώ και κοίτα αν θες και πες μας πώς είναι τοποθετημένος ο κινητήρας. Στο διαμήκη ή τον εγκάρσιο άξονα; Και για να βοηθήσω, μπρος-πίσω ή δεξιά-αριστερά... Το Α6 δε φοράει το ίδιο σασί με άλλο μοντέλο εκτός από το Α6 Allroad. Το προηγούμενο Skoda Superb βασίζονταν στο σασί του κινέζικου προηγούμενου Passat, που διέφερε στο ότι ήταν μεγαλωμένο. Το καινούργιο βασίζεται στο σασί του καινούργιου Passat και φυσικά δεν έχει σχέση με το Α4 ή το Α6. ΟΚ. Οσοι καταλαβαν καταλαβαν. Εγω παντως οχι! Εκτος αν μας πεις οτι μιλουσες αποκλειστικα για τα Α4,Α5,Α6 (που και παλι το προηγουμενο Α4 βασιζοταν στο σασι τοu προηγουμενου Passat στο οποιο βασιζοταν και το Skoda Superb). Καλο απογευμα απο μενα ομως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.