ioannis88 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2008 εχω βρει ενα fiat punto sporting του 2001.συμφερει να τι αγορασω αν υπο8εσουμε οτι εχει καλα χιλιομετρα δεν ειναι χτυπιμενο και τα λοιπα ή 8α μου βγαλει προβληματα μιας και ειναι αμα3ι 7ετιας..ποια ειναι η γνωμη σας?ειναι α3ιοπιστω αυτοκινητο
TeZaS Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Όλα τα αυτοκίνητα εκτός των Γαλλικών είναι καλά. Απο την στιγμή που σου αρέσει φίλε το αμάξι δεν υπάρχει λόγος να ρωτάς την άποψη του κάθε "ειδικού" εδω μέσα. Εσύ θα το έχεις το αμάξι και εσύ θα το πληρώσεις. Σαν αμάξι είναι αρκετά ωραίο θα σου έλεγα να το πάρεις, αλλα και πάλι να ξέρεις οτι εσύ πρέπει να αποφασίσεις και να μην ασχοληθείς με το τι θα σου πούν κάποιοι... Ο καθένας σε λίγο θα αρχήσει να σου προτίνει το αυτοκίνητο που έχει.... Άκου τον εαυτό σου!!! Φιλικά
adi32 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Όλα τα αυτοκίνητα εκτός των Γαλλικών είναι καλά. τι εννοεις καλα ?
ApSiMan Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Μάλλον ο Tezas ήθελε να γράψει κάτι άλλο και όχι Όλα τα αυτοκίνητα εκτός των Γαλλικών είναι καλά. Το κακό με τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι ότι έχουν ακριβά ανταλλακτικά. Η παλιά μας Citroen έφτασε τα 25 χρονάκια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και αφού είχε σώσει τον πατέρα μου από ένα τρομερό ατύχημα με την ενεργητική της ασφάλεια. Το τωρινό citroen που έχω είναι πάρα πολύ καλό, μόνο που κάθε φορά που πάω συνεργείο για κάτι ξεφραγκιάζομαι....είπαμε έχει πολύ ακριβά ανταλλακτικά....(και τα aftermarket...όχι τα αυθεντικά) Το saxo 98 που πήρε η μητέρα μου μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση έχει βγει σκυλί! Αυτό που θα κοιτάξεις είναι να πας να βρεις κάποιον μηχανικό που ξέρεις ή που θα έχεις μιλήσει (δώστου και κάνα 50άρικο) για να το ελέγξει να δει την κατάσταση του αυτοκινήτου. Κάτι παραπάνω θα δει το έμπειρο μάτι του....
adi32 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 εξαρταται τι ψαχνει ο καθενος απο ενα αυτοκινητο εγω πχ αν δε στριβει το αυτοκινητο ειναι 0 για μενα αλλος το βλεπει ο καθενας
Alxnks Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 εξαρταται τι ψαχνει ο καθενος απο ενα αυτοκινητο εγω πχ αν δε στριβει το αυτοκινητο ειναι 0 για μενα αλλος το βλεπει ο καθενας ολα τα αυτοκινητα στριβουν νομιζω, εξου κι εχουν και τιμονι..μονο κατι αραμπαδες που τους εσερναν αλογα δυσκολευονταν καπως να στριψουν
insomniaK Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Ως πληρών θα σου τα πω και σκέψου το πριν πάρεις μεταχειρισμένο. Έχω ένα μεταχειρισμένο corsa (από την αδερφή μου μεν αλλά δεύτερο χέρι δε), το οποίο όλο και κάτι βγάζει, στις 100.000km ακριβώς διαλύθηκε η τρόμπα βενζίνης, η ζώνη του οδηγού κολλάει, κάτι ιμάντες, κάτι φρένα κάτι η τρομπα νερού για τους υαλοκαθαριστήρες... μαζεύεται ένα σεβαστό ποσό και γενικά ένα άγχος τι άλλο θα μου βγάλει, σκέφτομαι αν πάω ταξίδι κτλ κτλ. Αυτή η εμπειρία μου, με ωθεί στο να μην ξαναπάρω μεταχειρισμένο, προτιμώ να έχω 3,4, 5,6,7 χρόνια εγγύηση καινούρια συστήματα ασφαλείας κλπ κλπ και ας μου πάει και λίγο παραπάνω, αλλά προτιμώ να αισθάνομαι ασφαλής και ήσυχος με το κάρο που οδηγώ. Θεωρώντας το αυτοκίνητο εργαλείο και τίποτα παραπάνω, αν ήμουν στη θέση σου θα αγόραζα ένα καινούριο, έστω και λιγότερα κυβικά και θα προσπαθούσα να δώσω όσα έχω σε μετρητο και μετά το πολύ 12 δόσεις.
TeZaS Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Μάλλον ο Tezas ήθελε να γράψει κάτι άλλο και όχι Το κακό με τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι ότι έχουν ακριβά ανταλλακτικά. Η παλιά μας Citroen έφτασε τα 25 χρονάκια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και αφού είχε σώσει τον πατέρα μου από ένα τρομερό ατύχημα με την ενεργητική της ασφάλεια. Το τωρινό citroen που έχω είναι πάρα πολύ καλό, μόνο που κάθε φορά που πάω συνεργείο για κάτι ξεφραγκιάζομαι....είπαμε έχει πολύ ακριβά ανταλλακτικά....(και τα aftermarket...όχι τα αυθεντικά) Το saxo 98 που πήρε η μητέρα μου μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση έχει βγει σκυλί! Αυτό που θα κοιτάξεις είναι να πας να βρεις κάποιον μηχανικό που ξέρεις ή που θα έχεις μιλήσει (δώστου και κάνα 50άρικο) για να το ελέγξει να δει την κατάσταση του αυτοκινήτου. Κάτι παραπάνω θα δει το έμπειρο μάτι του.... Ακριβώς στον τομέα των ανταλλακτικών ήθελα να αναφερθώ. Στον τομέα της ασφάλειας ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ!!!! Συγνώμη για τυχόν παρεξήγηση!
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Ας υποθεσουμε οτι παιρνεις ενα μεταχειρισμενο γυρω στα 60.000κμ το οποιο ειναι σε αριστη κατασταση. -Αποκλειεται αυτος που θελει να πουλησει το αμαξι, να στο δωσει με καινουρια λαστιχα. Αρα μια 300ρα για λαστιχα. -Αποκλειεται να εχει αλλαγμενο δισκο-πλατω, το οποιο στα 80.000κμ περιπου θελει αλλαγη. Αρα υπολογισε αλλη μια 300ρα. -Αποκλειεται να του εχει καινουρια τακακια. Αρα βαλε μια 200ρα και σε τακακια. -Βαλε και καινουρια αμορτισερ. -Βαλε και τπτ αναλωσιμα (φιλτρα βενζινης, λαδιων,καμπινας κλπ), βαλε και τπτ ψιλοφθορες που θα εχει απτη χρηση και θα θες να τα φτιαξεις μεσοπροθεσμα, οποτε υπολογισε ποσο θα σου ρθει. Ολα αυτα εαν εισαι πολυ τυχερος και υποθεσουμε οτι το αμαξι που θα παρεις θα ειναι σε πολυ καλη κατασταση χωρις μηχανικα/ηλεκτρονικα/ηλεκτρολογικα. Αλλα μη ξεχνας οτι ενα μεταχειρισμενο εχει πολλες πιθανοτητες να σου βγαλει διαφορα προβληματα. Αποψη μου. Το μεταχειρισμενο δε βγαινει και πολυ οικονομικοτερο απο το καινουριο. Αν υπολογισεις οτι το καινουριο θα εχει και τισ εγγυησεις του και οτι θα εχει πολυ μικροτερη συχνοτητα εμφανισης προβληματων (δλδ επισκεψεις σε συνεργεια), τοτε ξανασκεψου το πριν καταληξεις στην αγορα μεταχειρισμενου. Μη ξεχνας οτι πολλες εταιρειες εχουν χρηματοδοτικα προγραμματα με ατοκα δανεια και χαμηλες προκαταβολες.
tomasss Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Kαινούρια αμορτισέρ από τα 60000χλμ ? Τα αμορτισερ μπορεί να κάνουν και 90000 και να μην χρειάζεται να αλλαχθούν Λάστιχα θα έχει αλλάξει υποχρεωτικά από τα 50000χλμ για να μην σου πω από τα 40000. Άρα με 10000 ή 20000 χλμ χρήσης γιατί να αλλαχτούν? Το ίδιο ισχύει και για τον δίσκο-πλατώ. Από τα 80000 χλμ ???? Αυτή την στιγμή κοιτάζω το manual του δικού μου και λέει τυπικά στα 120000 χλμ . Δηλαδή τα νούμερα που αναφέρεις είναι για πολύ κακομεταχειρισμένα Ιταλικά αυτοκίνητα. Αυτά που κάθε 15 μέρες θέλουν service. Φυσικά και συμφέρει η αγορά ενός μεταχειρισμένου. Κατα την γνώμη μου, μόνο Ιαπωνικού ή ακριβού Γερμανικού. και για να απαντήσω στον ενδιαφερόμενο θα του πω απλά να ψάξει για Honda, Mazda, Daihatsu, Toyota, Nissan ή Μerchedes, Audi, BMW αν βρει. Oι μάντρες είναι γεμάτες WV POLO, PEUGEOT 206, FIAT PUNTO, SEAT IBIZA, ALFA ROMEO. Αυτό πρέπει να τον προβληματίσει...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Kαινούρια αμορτισέρ από τα 60000χλμ ? Τα αμορτισερ μπορεί να κάνουν και 90000 και να μην χρειάζεται να αλλαχθούν Λάστιχα θα έχει αλλάξει υποχρεωτικά από τα 50000χλμ για να μην σου πω από τα 40000. Άρα με 10000 ή 20000 χλμ χρήσης γιατί να αλλαχτούν? Το ίδιο ισχύει και για τον δίσκο-πλατώ. Από τα 80000 χλμ ???? Αυτή την στιγμή κοιτάζω το manual του δικού μου και λέει τυπικά στα 120000 χλμ . Δηλαδή τα νούμερα που αναφέρεις είναι για πολύ κακομεταχειρισμένα Ιταλικά αυτοκίνητα. Αυτά που κάθε 15 μέρες θέλουν service. Φυσικά και συμφέρει η αγορά ενός μεταχειρισμένου. Κατα την γνώμη μου, μόνο Ιαπωνικού ή ακριβού Γερμανικού. και για να απαντήσω στον ενδιαφερόμενο θα του πω απλά να ψάξει για Honda, Mazda, Daihatsu, Toyota, Nissan ή Μerchedes, Audi, BMW αν βρει. Oι μάντρες είναι γεμάτες WV POLO, PEUGEOT 206, FIAT PUNTO, SEAT IBIZA, ALFA ROMEO. Αυτό πρέπει να τον προβληματίσει... Εχω αμαξι με 50.000. Εστω οτι εχω σκοπο να το πουλησω στο μελλον. Οτι φθορα βγαζει δε θα τν επιδιορθωνω (χαζος ειμαι?). Ετσι αν εχω φθαρμενα λαστιχα, θα συνεχισω να εχω φθαρμενα, σιγα μην παω να του βαλω καινουρια για να το πουλησω. Δισκος πλατω σε πολλα αμαξια παραδιδει πνευμα γυρω στα 80.000, αναλογως τη χρηση που εχει γινει βεβαια, αυτο δε γινεται να το ξερεις σε ενα μεταχειρισμενο. Το ιδιο ισχυει και για τακακια/φιλτρα αερος βενζινης λαδιων καμπινας. Ιμαντας/Αμορτισερ δε θα θελουν αλλαγη απο τα 60.000, αλλα δε θα αργησουν να πουν το ποιημα και να χρειαστουν αλλαγη (δηλαδη δεν ειναι ενα μακροπροθεσμο εξοδο γιατι το αμαξι εχει ηδη καποια χιλιομετρα και ολα αυτα θα χρειαστουν αλλαγη πολυ πιο συντομα αποτι αν το επαιρνες καινουριο.Αυτοι εξηγω στο φιλο που σκεφτεται να παρει μεταχειρισμενο). Οσο για αυτο που λες για τις μαντρες ειναι λαθος. Φιλος πηρε SEAT ibiza απο μαντρα και του βγηκε σκυλι και φιλος πηρε Mercedes και του εχει βγαλει ενα σωρο προβληματα. Τη μια ενεργοποιηθηκε το immobilizer χωρις λογο και δε μπορουσε να το βαλει μπροστα να γυρισει σπιτι 3 τη νυχτα, την αλλη του χαλασε το κεντρικο κλειδωμα μεχρι και το ντουλαπακι στη θεση του συνοδηγου, επεσε ολο κατω. Σε Mercedes μοντελο 2006 με 65.000km ολα αυτα. Το μεταχειρισμενο αμαξι ειναι θεμα τυχης, οπως και το καινουριο αμαξι ειναι θεμα τυχης. Μπορει να παρεις το ιδιο αμαξι την ιδια μερα απτο ιδιο μαγαζι με αλλους δυο και εσυ να τρεχεις καθε μερα συνεργειο με ηλεκτρονικα προβληματα, ο αλλος με μηχανικα προβληματα και ο τριτος να μην εχει κανενα προβλημα. Και μιας και ανεφερες Audi ως καλα αμαξια ενω VW και SEAT ως αμαξια που ολοι θελουν να τα πουλησουν, να σου θυμισω οτι AUDI=SEAT=VW=Skoda. Ολοιδια αμαξια ειναι με διαφορες κυριως στη διακοσμηση,τον εξοπλισμο και την πολυτελεια. Μηχανικα/Ηλεκτρονικα/Σασι ειναι ιδια και στισ 4 μαρκες.
alexos25 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 πολλα σημεια που εχουν υποστει φθορες μπορεις να ελεξεις και μονος σου δεν παιρνεις γουρουνι στο σακι,αλλα και να μην μπορεις το πας σε καποιον μηχανικο και σου τα βλεπει.τωρα αν ενα αμαξι πασχει απο (λαστιχα,δισκο πλατω, φρενα, κλπ) μπορεις να του <χτηπησεις> την τιμη και να το παρεις φθηνοτερα.Να ξερεις οτι οι μαντραδες απο την πωληση ενος αυτοκινητου βγαζουν τουλαχιστον 1000?.οποτε εαν δεις φθορες ριξε την τιμη αλλιως μην το παιρνεις. Κι εμενα η γνωμη μου ειναι καλυτερα ιαπωνικο αμαξι(προσφατως Νissan almera:-D) χωρις αυτο να ειναι απολυτο
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Και μιας και ανεφερες Audi ως καλα αμαξια ενω VW και SEAT ως αμαξια που ολοι θελουν να τα πουλησουν, να σου θυμισω οτι AUDI=SEAT=VW=Skoda. Ολοιδια αμαξια ειναι με διαφορες κυριως στη διακοσμηση,τον εξοπλισμο και την πολυτελεια. Μηχανικα/Ηλεκτρονικα/Σασι ειναι ιδια και στισ 4 μαρκες. Ναι ολόιδια είναι...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2008 Ναι ολόιδια είναι... Ιδιο σασι, ιδιοι κινητηρες, ιδια ηλεκτρονικα μερη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.