Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 ο οποιοσδήποτε ISP στην θέση της το ίδιο θα έκανε, θα επέμενε μέχρι τέλους, δεν είναι αποκλειστικότητα της Forthnet αυτό...
alkis13 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Μα με δουλευεις τωρα????Εχεις αποδειξεις για αυτο που λες/????Σε παρακαλω πολυ να μην λες αβασιμα γεγονοτα. Ξερω οτι η 4νετ τυραναει τον stefka άδικα και θελει να κλεψει τα 150? του. Η otenet μου χρωσταγε 5? με τον εκαθαριστικό λογαριασμο και μου τα επέστρεψε πισω.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 take a chill pill plz το βασίζω σε αντίστοιχα topics με παρόμοιες καταστάσεις άλλων ISPs αν θυμάμαι καλά πιο πάνω έχεις quotάρει για την Tellas,εξακολούθηση χρέωσης
alkis13 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Κοιτα να δεις που μας βαζουν οι ISPs να "τσιμπάμε" ο ενας τον αλλον.. :P Ναι η Tellas εφαγε το προστιμο αλλα αυτο ειναι για τον μηνα Ιουλιο, καθε μηνα πρεπει να τρωνε προστιμα να συμμορφώνονται...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 αν ψάξεις σε παλιότερα posts καθώς και στο adslgr.com θα βρεις και για την Vivodi και ίσως και για άλλους ISPs... μια βλκια να έχει γίνει στο λογιστήριο (ή να έχει χαθεί αίτημα διακοπής συνδρομής/σύνδεσης) επιμένουν επειδή έτσι φαίνεται στο σύστημα τους από την στιγμή που ο stefka έχει αποδείξεις ας πάει με αυτές και με ένα δικηγόρο να τους τις τρίψει στην μούρη κανονικότατα...
stefka Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 ε δεν είναι μόνο για παράπονα/προβλήματα τα forums, πρέπει να ακούγονται και τα καλά...είναι κάπως άδικο να πέφτει μόνο κράξιμο όπως και να το κάνουμε ναι όταν η Forthnet έχει 200.000 πελάτες οι 50-100 περιπτώσεις είναι λίγες...δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμβαίνουν ούτε τις δικαιολογώ, απλά είναι λίγες, ΔΕΝ υπάρχει "τέλεια" εταρεία... δεν σου είπα να μην αγανακτείς αλλά γιατί σώνει και καλά πρέπει να το κάνει επίτηδες/σκόπιμα και να αποκλείουμε την περίπτωση του ανθρώπινου λάθους? sorry αλλά δεν θα μου απαγορεύεσεις τον λόγo (έστω και αν υπερασπίζομαι την εκάστοτε κακιά Forthnet) επειδή δεν σου αρέσει, report αν θες και θα κρίνει η ομάδα διαχείρισης του forum "φίλε" stefka... δεν με νοιάζει όσα πρόστιμα και να φάει όποιος και αν τα φάει, αρκεί να μην είμαι εγώ Φίλε thresh, δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν έχω βρει το χρόνο να μπαίνω στα forum και να γράφω πόσο καλό είναι το PITSOS ψυγείο μου, τι ωραία χρώματα εχει η Sony tv μου και ότι το Panasonic ασύρματο, εδώ και 3 μήνες που το πήρα δουλεύει μια χαρά. Δυστυχώς αντιμετώπισα ένα πρόβλημα (το οποίο στην αρχή νόμιζα ότι ήταν κομπίνα κάποιων που το έπαιζαν δικηγόροι) και ρώτησα αν είχε και κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα και τι έκαναν? Δεν έχω βρίσει ή κατηγορίσει σε κανένα σημείο τη forthnet, αλλά αναφέρω ότι παρατήρησα πολλούς να έχουν παρόμοια προβλήματα και μέσα από το φορουμ αλλά και στο κεντρικό κατάστημα. Το πρόβλημα είναι προφανές ότι είναι λογιστικό, αλλά δεν γίνεται εγώ να αποδείξω ότι αυτοί έκαναν ένα λάθος πριν από 1.5 χρόνο. Για αυτό μέχρι στιγμής πάω μέσω της σωστής οδού (τηλέφωνο στη forthnet και έγγραφη Αιτηση Θεραπείας) και όχι όπως πήγαν αυτοί μετά από τόσο καιρό που δεν έστειλαν καμία ειδοποίηση να μου λένε μέσω δικηγόρου "Τελευταία ειδοποίηση πριν μπεις στον Τειρεσία". Θα μπορούσαν κάλλιστα να δουν ότι ήμουν τακτικός πελάτης τους από τη φάση του πιλοτικού ακόμα telephony αλλά και από τα πρώτα στάδια του ιντερνετ, όταν ακόμα ψάχναμε για προβλήματα με συναδέλφους από το πολυτεχνείο που δούλευαν εκεί, όταν ακόμα η εταιρία είχε τα κεντρικά της στο Ηράκλειο. Αλλά αντί να δουν όλα αυτά και να με ρωτήσουν γιατί ξαφνικά έφυγα, μου στέλνουν με δικηγόρο τέτοιες ειδοποιήσεις. Ενώ έβλεπαν ότι πλήρωνα αυτόματα όλους τους λογαριασμούς μου μέχρι και τη λήξη της συνεργασία μας, πριν από έναν χρόνο. Αυτό λοιπόν φίλε thresh, με κάνει να αγανακτώ. Περίμενα περισσότερο επαγγελματισμό από μια τέτοια εταιρία. Τέλος, όσον αφορά ότι "σου απαγόρευσα το λόγο" δεν νομίζω να ανέφερα κάτι τέτοιο, αν και τα σχόλιά σου ήταν ιδιαίτερα καυστικά. Και επειδή μάλιστα δεν έχω το χρόνο και τη διάθεση να μπω σε απευθείας αντιπαράθεση μαζί σου, να πω μια τελευταία κουβέντα και να σταματήσω εδώ: Η δουλειά δεν είναι ντροπή και είναι σεβαστή η προσπάθεια να βγεί το μεροκάματο ή το χαρτζιλίκι. Μακάρι μάλιστα να έδειχναν τον ίδιο ζήλο και άλλοι υπάλληλοι, όλα θα γίνονταν πολύ γρηγορότερα και ευκολότερα. Καλή σας μέρα και πάλι συγγνώμη για το μεγάλο post. Δεν πρόκειται να ξανασυμβεί, μέχρι να έχω κάποιο νεότερο από την forthnet.
bab_is Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 άκουσα τη συμβουλή σας και πήγα από εκεί. και μάλιστα από τα κεντρικά στην Καλιθέα. Στο μόνο άτομο που κατάφερα να μιλήσω είναι σε μια κοπελίτσα στο ισόγειο στο κατάστημα. "Δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν από τα κεντρικά, παρά μόνο μέσω τηλεφώνου" ήταν η απάντησή τους. Προφανώς δεν με άφησαν να περάσω καν. Η κοπελίτσα στο κατάστημα ήταν πολύ πρόσχαρη και άκουσε το πρόβλημά μου αλλά...-"Εγώ εδώ βλέπω ότι έγινε αλλαγή του προγράμματός σας (σε κάτι ακριβότερο βέβαια, χωρίς να μου δίνει κάτι παραπάνω) και οτι υπάρχουν 4 ανεξόφλητοι λογαριασμοί. Δεν μπορώ να ξέρω αν έγινε λάθος από κάποιον υπάλληλο τότε, ούτε γιατί δεν εστάλλησαν τα παραστατικά στην ώρα τους. Καταλαβαίνω το πρόβλημά σας, ετοιμάστε μια αίτηση για να σας απαντήσουν εγγράφως από τα κεντρικά" Όσον και αν προσπάθησα να μιλήσω με κάποιον άλλο υπεύθυνο, αυτό στάθηκε αδύνατο. Οπότε απλά ετοίμασα πάλι μια αίτηση, έγραψα όλα όσα έγιναν και περιμένω την απάντηση σε 20 εργάσιμες μέρες. Τουλάχιστον η κοπελίτσα μου ανέφερε ότι θα ειδοποιηθεί το δικηγορικό γραφείο να μη προχωρήσει σε δικαστική πράξη μέχρι να πάρω μια απάντηση. Μηδέν είς το πηλίκο δηλαδή! Πήρα άδεια από τη δουλειά μου, έχασα 2 ώρες να πάω, να τα πω και να τα γράψω και το αποτέλεσμα ήταν ... θα δούμε. Πάντως, πρόσεξα ένα πράγμα. Ότι όση ώρα ήμουν εκεί, μπήκαν τουλάχιστον άλλα 3-4 άτομα τα οποία είχαν προβλήματα με τους λογαρισμούς τους, με άκυρες χρεώσεις κτλ. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι??? Λέω μήπως??? Είσαι σίγουρος ότι δε θα γίνει κάποιο αντίστοιχο "λογιστικό" λάθος και τελικά δεν ενημερωθούν οι δικηγόροι τους; Σου το (υπ)έγραψε κάπου; Διαφορετικά, βλέπω τον κο. Τειρεσία να έρχεται... Τελικά, πέρασαν οι 20 εργάσιμες; Πώς θα κινηθείς, αν δεν παραδεχτούν το σφάλμα τους;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 stefka δεν μου απαγόρευσες το λόγο, αλλά τις σπόντες περί συνηγόρου και περί μύγας σε άλλο topic κτλπ κτλπ, τις έκανες... καταλαβαίνω την αγανάκτηση απλά η όλη αντίδραση μου ήταν κυρίως ότι οι περιπτώσεις αυτές είναι λίγες, η εξαίρεση και όχι ο κανόνας, κάτι το οποίο προσπαθεί να περάσει το topic... αυτά από μένα...αναμένω posts σου για το τι έγινε με το μπλέξιμο αυτό
stefka Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Αγαπητέ bab_is, τελικά μάλλον ήσουν στο μυαλό τους. Σήμερα το πρωί με πήραν πάλι από το δικηγορικό γραφείο και μου είπαν για το ανεξόφλητο ποσό της forthnet και ότι θα πρέπει να προχωρήσω σε άμεση εξόφληση γιατί διαφορετικά θα κινηθούν νομικά. Η κοπέλα από τα κεντρικά μου είπε (πριν από ένα μήνα) να μην ανησυχώ πλέον για το δικηγορικό γραφείο και τον Τειρεσία καθώς πρώτα θα το ερευνήσουν οι ίδιοι και θα με ενημερώσουν και εγγράφως. Να σημειώσω ότι το email το έγραψε η κοπέλα από το κατάστημα μπροστά μου και το έστειλε σε κάποιο άτομο στην forthnet. Προφανώς αυτός το πέταξε στον κάδο των αχρήστων. Αντίγραφο του email δεν έχω, αλλά έχω αντίγραφο της Αίτησης Θεραπείας και τα στοιχεία της κοπέλας που συμπλήρωσα τη φόρμα. Τελικά πολλά λάθη μαζεύονται μου φαίνεται... Λάθος η μη λογιστική καταχώρηση της 6μηνης πληρωμής μου Λάθος η αλλαγή προγράμματος σε μηνιαίο και η μη ενημέρωσή μου για κάτι τέτοιο Λάθος η μη αποστολή κανενός παραστατικού λογαριασμού για 8 μήνες Λάθος η μη ειδοποίηση τόσο καιρό προς εμένα για το ανεξόφλητο ποσό Λάθος η απευθείας αποστολή όλων μου των στοιχείων σε κάποιο δικηγορικό γραφείο το οποίο με απειλεί με Τειρεσία Λάθος που δεν μπορώ να μιλήσω τηλεφωνικά με κανέναν προϊστάμενο Λάθος που δεν με αφήνουν στα κεντρικά να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, παρά μόνο με τα κορίτσια από το κατάστημα Λάθος η υποτιθέμενη ειδοποίηση προς το δικηγορικό γραφείο για παύση απειλών Λάθος η μη έγκαιρη απάντηση προς την έγγραφη Αίτηση Θεραπείας που έκανα Για πείτε μου σας παρακαλώ, πως ορίζεται το «ανθρώπινο λάθος»? Αύριο θα βρω τα χαρτιά από την αίτηση θεραπείας και θα τους πάρω πάλι τηλέφωνο. Να δω πόσα ακόμα θα πληρώσω σε τηλέφωνα και βενζίνες επειδή κάποιοι άλλοι κάνουν συνεχώς λάθη.
alkis13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Απο ότι φαίνεται η forthnet ένα λάθος είναι μόνη της....Αν μου κανουν κατι τετοιο δεν θα κατσω να σκάσω επιστολές σε ΕΕΤΤ, ΙΝΚΑ και δικηγόρο. Ελπιζω να εστειλες τις επιστολές και να αναλάβει η ΕΕΤΤ που από ότι εχω καταλάβει είναι η μόνη που κάνει σωστά την δουλεία της.Μήπως να βάλει 5-6 dslams????
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 ok πράγματι η περίπτωση είναι τελείως άθλια...πήγαινε με δικηγόρο, κάνε καταγγελίες σε ΕΕΤΤ, ΙΝΚΑ, whatever δεν πάει άλλο...
adamakos Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 καλη και χρυση μπορει να ειναι η forthnet απο πλευρας ταχυτητας ιντερνετ και τιμων αλλα μην παρουσιαστει προβλημα εκει την εκατσες οσα γλιτωσες τοσο καιρο που εισαι συνδρομητης της θα τα πληρωσεις σε τηλεφωνα και βενζινες οπως ειπε και το παληκαρι πιο πανω
bab_is Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Πρότασή μου: Αφού συμβουλευτείς δικηγόρο, να πληρώσεις, άμεσα, τις "οφειλές" σου προς τη Forthnet, ώστε να μην κινδυνεύεις από Τειρεσίες και Κάλχαντες. Έπειτα, χωρίς την πίεση του χρόνου και εφόσον θεωρείς το ποσό άξιο λόγου, κάνεις την καταγγελία σου και ό,τι άλλο σου υποδείξει ο νομικός σου σύμβουλος, αξιώνοντας την πλήρη επιστροφή του ποσού που πλήρωσες, καθώς και κάποια λογική αποζημίωση. Μην ξεχνάς, ότι στόχος σου, πρέπει να είναι η μη καταχώρησή σου στον Τειρεσία.
alkis13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Πρότασή μου:Αφού συμβουλευτείς δικηγόρο, να πληρώσεις, άμεσα, τις "οφειλές" σου προς τη Forthnet, ώστε να μην κινδυνεύεις από Τειρεσίες και Κάλχαντες. Έπειτα, χωρίς την πίεση του χρόνου και εφόσον θεωρείς το ποσό άξιο λόγου, κάνεις την καταγγελία σου και ό,τι άλλο σου υποδείξει ο νομικός σου σύμβουλος, αξιώνοντας την πλήρη επιστροφή του ποσού που πλήρωσες, καθώς και κάποια λογική αποζημίωση. Μην ξεχνάς, ότι στόχος σου, πρέπει να είναι η μη καταχώρησή σου στον Τειρεσία. Εμ κερατας, εμ δαρμένος....δυστυχώς έτσι φοβαμαι πως πρεπει να γινει...
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 εγω διαβαζοντας ολα τα παραπανω εχω να καταθεσω την δικη μοιυ προσωπικη εμπειρια.τον σεπτεμβριο του 2007 εκανα αιτηση στην forthnet για το doubleplay.ολα καλα μου ειπαν,σε τριαντα εργασιμες ημερες θα ενεργοποιηθει.απευθυνθηκα στο κεντρικο καταστημα της καλλιθεας.διαμενω στη νεα σμυρνη.αξιοσημειωτο ειναι οτι οταν πηγα να κανω την αιτηση ηταν εκει 2 πολιτες εκνευρισμενοι οι οποιο εκαναν παραπονα για βλαβες τις οποιες δεν ειχε φροντισει να αποκαταστησει η εταιρεια ενω τους χρεωνε κανονικα,μου εκανε εντυπωση και μου εμεινε οτι οταν ζητουσαν να απευθυνθουν σε εναν προισταμενο οι υπαλληλοι τους παρεπεμπαν να μιλησουν στο τηλ και μονο απο κει.τεσπα λεω δεν βαριεσαι συμβαινουν αυτα.περναει ενας μηνας τιποτα.πηγαινω απο κει.μου λεει θα περιμενετε.να σημειωσω οτι σε καθε επισκεψη μου υπηρχε και απο μια φασαρια με αγανακτισμενους διαμαρτυρομενους πελατες.περναει δευτερος μηνας πηγαινω παλι απο κει μου λεει θα σας ενημερωσουμε και οτι προωθειται η αιτηση.με τα πολλα περασαν 3.5 μηνες και τον γεναρη του 2008 οταν ξαναπηγα για τελευταια φορα,μου ειπαν ακουσον ακουσον οτι θαπρεπει να περιμενετε αλλους 2 μηνες γιατι στην περιοχη της νεας σμυρνης ο οτε δεν τους εδινε ζευγη χαλκου οπως μου ειπαν.μετα απο τοση κοροιδια εκανα αιτηση διακοπης και απευθυνθηκα στον οτε.(εκει αντιμετωπισα αλλα προβληματα,ειμαι πολυ γκαντεμης τελικα).τον απριλη του 2008 ερχεται ξαφνικα ενας υπαλληλος κουριερ σπιτι μου και μου λεει γεια σας ηρθαμε να σας παραδωσουμε τον εξοπλισμο της forthnet για την συνδεση σας στο ιντερνετ.του εξηγησα οτι ειχα κανει αιτηση διακοπης και οτι πλεον εχω οτε.και ο ανθρωπος εφυγε.επειδη μενω διπλα την επομενη μερα πηγα απο κει και τους ειπα τι εγινε και μου λενε οτι στο συστημα τους φαινεται οτι ειναι ατοιμη να ενεργοποιηθει η γραμμη μου.τους λεω πως θα γινει αυτο αφου εχω ηδη conn-x.τεσπα ανελαβε να το λυσει η υπαλληλος το θεμα.τον ιουλιο 2008 με παιρνουν τηλ απο την forthnet και μου λενε πρεπει να πληρωσω 70 ευρω ως τελος διακοπης,για μια συνδεση που δεν ενεργοποιηθηκε ποτε.φανταστειτε ποσο οργανωμενοι ειναι.με την πιεση να μου εχει ανεβει στα υψη πηγα απο εκει και ακουσε τα εξ'αμαξης ενας υπαλληλος εκει,οπου και προθυμοποιηθηκε να διορθωσει το λαθος.απο τοτε δεν με εχει ενοχλησει κανεις.λετε να με παρει κανενας δικηγορος και να με απειλει??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.