Προς το περιεχόμενο

Forthnet και ένα βήμα πριν το εξώδικο...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειπα εγω οτι ειναι για την 4νετ;Σου δειχνω πως δεν λεω ουτοπιες αλλα γεγονοτα :P:p:p , οσο για την 4νετ η εξυπηρετηση σε peak times, ειναι χαλια (οπως παντου...)

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

ε για την Tellas δεν μας νοιάζει...δεν έχει σχέση με την συζήτηση...με αυτή την λογική και ο ΟΤΕ έχει κάνει "λάθος χρεώσεις"...

 

έχει βελτιωθεί πάρα πολύ η εξυπηρέτηση σε σχέση με πέρσυ το καλοκαίρι...

αλλά ακόμα και πέρσυ πάνω από 2-3 λεπττά αναμονή δεν είχα πετύχει...lucky me i guess :P

Δημοσ.

Wind RULEZ!! Ελπιζω στην fothnet που θα παω να μην υπαρχει αναμομη 30+ λεπτα...Αν και οταν πηρα τηλεφωνο για νεα συνδεση δεν κανανε ουτε 1 λεπτο...:P

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν θα ήταν καλύτερα να σκέφτεσαι "ελπίζω να μην έχω πρόβλημα για να μην παίρνω τηλέφωνο?" :P

  • Super Moderators
Δημοσ.

εννοώ να μην έχεις τεχνικά προβλήμα έτσι ώστε να μην χρειάζεται να πάρεις τηλέφωνο (πχ εγώ εδώ και 1+ χρόνο είμαι μια χαρά)

Δημοσ.

Το καταλαβα αλλα δεν ημουν σαφης...Ελπιζω να μην εχω προβληματα αλλα μεχρι να ενεργοποιηθει το αιτημα μου θα μου βγει το λαδι....

  • Super Moderators
Δημοσ.

αναγκαστηκά όλοι οι εναλλακτικοί αργούν επειδή στέλνουν αίτημα στον ΟΤΕ...

 

εμένα πάντως μου πήρε 1 μήνα ακριβώς να ενεργοποιηθώ χωρίς να κάνω τηλεφωνήματα...

Δημοσ.

εσύ φίλε thresh πρέπει να είσαι η "φωτεινή" εξαίρεση!!! Σου έχουν πάει όλα τέλεια με τη forthnet και από ότι βλέπω το λές και το διατυμπανίζεις εδώ πέρα.

Επίσης αναφέρεις συνεχώς ότι οι περιπτώσεις είναι λίγες ή ελάχιστες. Δεν ξέρω αν έχεις (εσύ προσωπικά) πρόσβαση στα στοιχεία της forthnet, αλλά εγώ δεν έχω το χρόνο να κάνω ούτε γκάλοπ ούτε να ρωτάω πόσοι είναι ευχαριστημένοι με τις εταιρίες τους και πόσοι όχι. Απλά διάβασα σε ένα παλιότερο thread ότι υπήρχαν πολλοί που είχαν το πρόβλημά μου και σε αυτό που γράφω τώρα, πάλι βλέπω αρκετούς. Και δε νομίζω ότι γράφουν ενώ απλά δεν έχουν πληρώσει και προσπαθούν να τη γλυτώσουν. Σε αυτή την περίπτωση απλά δεν θα μιλούσαν και θα πλήρωναν. Μάλλον γράφουν γιατί έχουν αγανακτήσει.

Οι υπόλοιποι που δεν έχουν εδώ το πρόβλημά μου, απλά αναφέρουν κάποιο δικό τους. Δεν ξέρω λοιπόν πως μέτρησες εσύ όλα τα topics παραπόνων και βγάζεις το συμπέρασμα ότι είναι όλα άψογα. Αποδείξεις προφανώς δεν έχω ότι το κάνει συστηματικά. Αν είχα, τώρα θα ήμουν στον εισαγγελέα! Αλλά βλέπω και ακούω ότι σκάνε πολλά και διάφορα.

Εγώ φίλε thresh, δεν έγραψα κανενα post όταν όλα μου πήγαιναν καλά, ούτε όταν απλά μου καθυστερούσαν για 4.5 μήνες την ενεργοποίηση του 2play. Αλλά όταν πάνε να μου φάνε τα λεφτά, και μάλιστα με τέτοιο τρόπο, τότε αγανακτώ!

Όλοι θα μου πεις κάνουμε λάθη. Όταν όμως ξεχάσω να πληρώσω το κινητό μου, τον άλλο μήνα έρχεται διπλός ο λογαριασμός, με ειδοποιήσεις και με sms και αν πάλι αργήσω, μου το κόβουν. Δεν με θυμούνται μετά από 1.5 χρόνο να μου πουν ότι ξέρεις δεν είχες πληρώσει τότε.

Επίσης, όσον αφορά τα σχόλιά σου "μην κατηγορούμε όμως τον εκάστοτε ISP επειδή θέλει να κάνει αυτό για το οποίο υπάρχει, δλδ να βγάλει λεφτά..." και "sorry αλλά πάει αθώος μέχρι της αποδείξεως του εναντίου...

από την στιγμή που δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι συμβαίνει σε πολλά άτομα πρέπει να αποδειχτεί αυτό που λες, όχι το αντίθετο..."

να απαντήσω ότι

"να βγάλει λεφτά αλλά με νόμιμους τρόπους και βάσει των υπηρεσιών που προσφέρει". Επίσης, εδώ δεν κάνουμε επίσημες καταγγελίες για να βγαίνει(ς) ο συνήγορος και να υπερασπίζεται. Απλά αναφέρουμε το πρόβλημά μας και βλέπουμε αν συμβάινει και σε άλλους και πως να το χειριστούμε.

Με την ευκαιρία να αναφέρω ότι ακολούθησα τη συμβουλή των παιδιών και πήγα από εκεί. Η έγγραφη απάντηση δεν μου έχει έρθει ακόμα αν και είχαν πει ότι θα την λάβω εντός 20 ημερών.

Τέλος, όσον αφορά το "you failed" προς τον alkis13 (το οποίο είπες με πολύ μεγάλη χαρά- ούτε δική σου να ήταν η forthnet), να σου πω ότι δεν θα έπρεπε να σε χαροποιεί το γεγονός ότι η "εταιρία" σου πλήρωσε πρόστιμο για παράνομη προεπιλογή φορέα βάσει μεγάλου αριθμού καταγγελιών. Γιατί που ξέρεις, μπορει σε λίγο καιρό να γράφει και για άλλο λόγο.

 

Αυτά για την ώρα. Εύχομαι σε όλους καλή επιστροφή από τις διακοπές τους, χωρίς προβλήματα και "Τελευταίες προειδοποιήσεις για Τειρεσία" και ζητάω συγγνώμη για το μακροσκελές post μου.

  • Super Moderators
Δημοσ.
εσύ φίλε thresh πρέπει να είσαι η "φωτεινή" εξαίρεση!!! Σου έχουν πάει όλα τέλεια με τη forthnet και από ότι βλέπω το λές και το διατυμπανίζεις εδώ πέρα.

Επίσης αναφέρεις συνεχώς ότι οι περιπτώσεις είναι λίγες ή ελάχιστες. Δεν ξέρω αν έχεις (εσύ προσωπικά) πρόσβαση στα στοιχεία της forthnet, αλλά εγώ δεν έχω το χρόνο να κάνω ούτε γκάλοπ ούτε να ρωτάω πόσοι είναι ευχαριστημένοι με τις εταιρίες τους και πόσοι όχι. Απλά διάβασα σε ένα παλιότερο thread ότι υπήρχαν πολλοί που είχαν το πρόβλημά μου και σε αυτό που γράφω τώρα, πάλι βλέπω αρκετούς. Και δε νομίζω ότι γράφουν ενώ απλά δεν έχουν πληρώσει και προσπαθούν να τη γλυτώσουν. Σε αυτή την περίπτωση απλά δεν θα μιλούσαν και θα πλήρωναν. Μάλλον γράφουν γιατί έχουν αγανακτήσει.

Οι υπόλοιποι που δεν έχουν εδώ το πρόβλημά μου, απλά αναφέρουν κάποιο δικό τους. Δεν ξέρω λοιπόν πως μέτρησες εσύ όλα τα topics παραπόνων και βγάζεις το συμπέρασμα ότι είναι όλα άψογα. Αποδείξεις προφανώς δεν έχω ότι το κάνει συστηματικά. Αν είχα, τώρα θα ήμουν στον εισαγγελέα! Αλλά βλέπω και ακούω ότι σκάνε πολλά και διάφορα.

Εγώ φίλε thresh, δεν έγραψα κανενα post όταν όλα μου πήγαιναν καλά, ούτε όταν απλά μου καθυστερούσαν για 4.5 μήνες την ενεργοποίηση του 2play. Αλλά όταν πάνε να μου φάνε τα λεφτά, και μάλιστα με τέτοιο τρόπο, τότε αγανακτώ!

Όλοι θα μου πεις κάνουμε λάθη. Όταν όμως ξεχάσω να πληρώσω το κινητό μου, τον άλλο μήνα έρχεται διπλός ο λογαριασμός, με ειδοποιήσεις και με sms και αν πάλι αργήσω, μου το κόβουν. Δεν με θυμούνται μετά από 1.5 χρόνο να μου πουν ότι ξέρεις δεν είχες πληρώσει τότε.

Επίσης, όσον αφορά τα σχόλιά σου "μην κατηγορούμε όμως τον εκάστοτε ISP επειδή θέλει να κάνει αυτό για το οποίο υπάρχει, δλδ να βγάλει λεφτά..." και "sorry αλλά πάει αθώος μέχρι της αποδείξεως του εναντίου...

από την στιγμή που δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι συμβαίνει σε πολλά άτομα πρέπει να αποδειχτεί αυτό που λες, όχι το αντίθετο..."

να απαντήσω ότι

"να βγάλει λεφτά αλλά με νόμιμους τρόπους και βάσει των υπηρεσιών που προσφέρει". Επίσης, εδώ δεν κάνουμε επίσημες καταγγελίες για να βγαίνει(ς) ο συνήγορος και να υπερασπίζεται. Απλά αναφέρουμε το πρόβλημά μας και βλέπουμε αν συμβάινει και σε άλλους και πως να το χειριστούμε.

Με την ευκαιρία να αναφέρω ότι ακολούθησα τη συμβουλή των παιδιών και πήγα από εκεί. Η έγγραφη απάντηση δεν μου έχει έρθει ακόμα αν και είχαν πει ότι θα την λάβω εντός 20 ημερών.

Τέλος, όσον αφορά το "you failed" προς τον alkis13 (το οποίο είπες με πολύ μεγάλη χαρά- ούτε δική σου να ήταν η forthnet), να σου πω ότι δεν θα έπρεπε να σε χαροποιεί το γεγονός ότι η "εταιρία" σου πλήρωσε πρόστιμο για παράνομη προεπιλογή φορέα βάσει μεγάλου αριθμού καταγγελιών. Γιατί που ξέρεις, μπορει σε λίγο καιρό να γράφει και για άλλο λόγο.

 

Αυτά για την ώρα. Εύχομαι σε όλους καλή επιστροφή από τις διακοπές τους, χωρίς προβλήματα και "Τελευταίες προειδοποιήσεις για Τειρεσία" και ζητάω συγγνώμη για το μακροσκελές post μου.

 

ε δεν είναι μόνο για παράπονα/προβλήματα τα forums, πρέπει να ακούγονται και τα καλά...είναι κάπως άδικο να πέφτει μόνο κράξιμο όπως και να το κάνουμε

 

ναι όταν η Forthnet έχει 200.000 πελάτες οι 50-100 περιπτώσεις είναι λίγες...δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμβαίνουν ούτε τις δικαιολογώ, απλά είναι λίγες, ΔΕΝ υπάρχει "τέλεια" εταρεία...

 

δεν σου είπα να μην αγανακτείς αλλά γιατί σώνει και καλά πρέπει να το κάνει επίτηδες/σκόπιμα και να αποκλείουμε την περίπτωση του ανθρώπινου λάθους?

 

sorry αλλά δεν θα μου απαγορεύεσεις τον λόγo (έστω και αν υπερασπίζομαι την εκάστοτε κακιά Forthnet) επειδή δεν σου αρέσει, report αν θες και θα κρίνει η ομάδα διαχείρισης του forum "φίλε" stefka...

 

δεν με νοιάζει όσα πρόστιμα και να φάει όποιος και αν τα φάει, αρκεί να μην είμαι εγώ :P

Δημοσ.

Παιδιά η forthnet δεν παίζεται είχα αγοράσει ένα box μετά από 4 μήνες και πολλά τηλέφωνα δεν έβγαλα άκρη πότε θα ενεργοποιηθεί και απαίτησα την επιστροφή των χρημάτων μου. Στο τηλέφωνο που μίλαγα με μια κοπελίτσα από την forthnet της ζήτησα να μου πει την διεύθυνση των κεντρικών τους γραφείων και μου απάντησε ότι από το τηλέφωνο δεν μπορεί να μου πει την διεύθυνση τους .Έλεος μακριά από αυτούς..

Δημοσ.

@stefka συμφωνω απολυτως και χαιρομαι ιδιαιτερος που επιβεβαιωνεις τις εικασιες μου-γεγονοτα πια.Εννοω το οτι δεν ειναι πολλοι αυτοι που καταφευγουν στα forum.

@thresh δεν ξερω γιατι το εχεις παρει τοσο πατριοτικα το θεμα με την Forthnet.Εσυ σταθηκες τυχερος (απο οτι τουλαχιστον φαινεται) ή ακομα ο φιλος stefka και μερικοι 50-100 ακομα ειναι ατυχοι του κερατα δλδ (συγγνώμη για την εκφραση).

 

ΠΡΕΠΕΙ να απαιτουμε αξιοπρεπή συμπεριφορά από όλες της εταιρίες και ειδικά τις μεγάλες γιατί είμαστε πελάτες και τους δίνουμε λεφτά.ο Φίλος stefka είναι ένα θύμα ενος μεγάλου λάθους και δεν λέει να λάβει τέλος.

 

Φιλε stefka, σε εχουν ενοχλήσει πολλές φορες τα πρωινά και σε ακατάλληλες ώρες; Σου έχουν πει τιποτα το οποιο μπορει να σε κάνει να νιώσεις θιγμένος ή εκβιασμένος; Τα νομικοεισπρακτικά γραφεία δεν είναι τίποτα περισσότερο από 5 που στέλνουν ραβασάκια.Θελω να καταλήξω ότι μπορεις να στείλεις επιστολή στον συνήγορο του πολίτη και να τους βάλει στην θεση τους (προσωπικά δεν ξερω αν θα κανει τίποτα).

Μην το αφησεις πάντος, και μην ψεχάσεις να μας πεις στο τελος τι έγινε.

 

Και ας κρατήσουμε την συζητηση μόνο για τον φίλο stefka, όπου άνοιξε το θέμα.Κάλιστα υπάρχουν τα pm και μπορουμε επισης όποιος θελει μπορει να ανοιξει νεο topic.

 

@thresh ενα copy/paste και τιποτα αλλο.

 

@νασο οριστε Ατθίδων 4, Καλλιθέα 176 71

Καλη τυχη

  • Super Moderators
Δημοσ.
ο Φίλος stefka είναι ένα θύμα ενος μεγάλου λάθους και δεν λέει να λάβει τέλος.

 

μα αυτό νομίζω ότι έλεγα μέχρι τώρα, πως είναι λάθος τους, απλά όχι σκόπιμο...

Δημοσ.

Ακριβως φιλε μου λαθος εγινε αλλα δεν λεει να λαβει τελος και η 4νετ θελει να τα τσεπωσει φανερα.Αυτο δεν συμβαίνει?Ή μήπως ο stefka μας δουλευει ολους ψιλο γαζι?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...