Προς το περιεχόμενο

Forthnet και ένα βήμα πριν το εξώδικο...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα νομιζω οτι μιλαμε για ανθρωπους που δεν εχουν οφειλες με την εν λογο εταιρια.Εχει τυχει και σε εμενα, και απο οτι εχω καταλαβει μονο λαθως δεν ειναι....

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

και που ξέρουμε ότι είναι πάρα πολλοί? και πως είναι σίγουρο να ξέρουμε ότι αυτοί που έχουν λάβει τα "ραβασάκια" δεν χρωστάνε πράγματι? δεν μπορεί απλά να το αποκλείουμε επειδή συζητάμε αποκλειστικά για άτομα που δεν χρωστάνε, αυτές οι περιπτώσεις κατά την άποψή μου είναι ελάχιστες...

Δημοσ.

Περίεργο ρε παιδιά. Εγώ τους χρωστάω 70 ευρώ επειδή έσπασα το συμβόλαιο σε λιγότερο από 1 χρόνο και δεν μου έχουν στείλει τπτ εδώ και 3 μήνες!!! Λόγω καλοκαιριού, έκανα και εγώ λιγάκι το κορόιδο είναι η αλήθεια, αλλά από βδομάδα πρέπει να το κλείσω μην τρέχουμε και δεν φτάνουμε...

Δημοσ.

@timekeeper Δεν χανουν λεφτα αυτοι....

@thresh αν καποιος προσπαθησει να βγαλει λεφτα μην πληρωνοντας οφειλες σε διαφορους παροχους δεν νομιζω οτι θα κανει θεμα...τι ειχε τι εχασε..

  • Super Moderators
Δημοσ.

μην κατηγορούμε όμως τον εκάστοτε ISP επειδή θέλει να κάνει αυτό για το οποίο υπάρχει, δλδ να βγάλει λεφτά...

  • Super Moderators
Δημοσ.

ναι αλλά μην μου λες ότι συνέβει σε πάρα πολλούς, λίγες είναι οι περιπτώσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

θα το βλέπαμε από τα πρόστιμα της ΕΕΤΤ ή θα ακουγόταν γενικότερα, ειδικά μέσα από το adslgr

Δημοσ.

Εχουν υπαρξει προστιμα απο ΕΕΤΤ αλλα απο οτι εχω καταλαβει ειναι μονο για τα ματια του κοσμου....Tα μεγαλυτερα προστιμα τα εχει ο πΟΤΕ...Επισης, μην ξεχναμε οτι ενας χρηστης που εχει μια adsl και κανει την δουλεια του ή τελος παντων δεν ειναι ψαγμένος δεν κάθεται να postαρει σε forum και οι πιο πολλοι δεν ξερουν καν για την υπαρξη τους.Ετσι καποιες εταριες που σκοπο εχουν να βγαλουν χρηματα.. χρησιμοποιουν αθέμιτα μεσα...κατσε τωρα εσυ και ψαχνε λογαριασμους, αποδείξεις, πολύωρες αναμονές, σπάσιμο νεύρων....

  • Super Moderators
Δημοσ.

sorry αλλά πάει αθώος μέχρι της αποδείξεως του εναντίου...

από την στιγμή που δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι συμβαίνει σε πολλά άτομα πρέπει να αποδειχτεί αυτό που λες, όχι το αντίθετο...

Δημοσ.

Ένοχος!

1. Στην εταιρεία TELLAS διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 1.550.000 ευρώ, για παραβιάσεις της ισχύουσας νομοθεσίας αναφορικά με την Προεπιλογή Φορέα, και την Παροχή Αδεσμοποίητης πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο. Οι ως άνω παραβάσεις, οι οποίες διαπιστώθηκαν κατόπιν διενέργειας από την ΕΕΤΤ τριών αυτοτελών ακροάσεων με αντικείμενο την Προεπιλογή Φορέα, κάθε μία εκ των οποίων αφορούσε μεγάλο αριθμό καταγγελιών καταναλωτών και μίας ακρόασης με αντικείμενο την παροχή αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο, εν συντομία έχουν ως εξής:

Αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα, εξακολούθηση χρέωσης συνδρομητών μετά την κατάργηση της προεπιλογής, αυθαίρετη ακύρωση αιτήσεων κατάργησης προεπιλογής φορέα, καθυστέρηση στην υπαναχώρηση/κατάργηση προεπιλογής φορέα, μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών, υπερβολικά μεγάλοι χρόνοι αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, καθυστερημένη προώθηση αιτημάτων για παροχή ΤοΒ στην ΟΤΕ Α.Ε., ελλιπής ενημέρωση σε σχέση με διαθεσιμότητα υπηρεσιών, διακοπές στην παροχή υπηρεσιών λόγω βλαβών.

2. Στην εταιρεία VIVODI, διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 200.000 ευρώ, για παραβιάσεις της ισχύουσας νομοθεσίας αναφορικά με την Προεπιλογή Φορέα και την Παροχή Αδεσμοποίητης πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο. Οι παραβάσεις, οι οποίες διαπιστώθηκαν κατόπιν διενέργειας από την ΕΕΤΤ μίας ακρόασης με αντικείμενο την προεπιλογή φορέα η οποία αφορούσε μεγάλο αριθμό καταγγελιών καταναλωτών και μίας ακρόασης με αντικείμενο την αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο, εν συντομία έχουν ως εξής:

Αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής, μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών, υπερβολικά μεγάλοι χρόνοι αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

3. Στην εταιρεία TELEDOME, διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 1.200.000 ευρώ, για παραβιάσεις της ισχύουσας νομοθεσίας αναφορικά με την Προεπιλογή Φορέα και την Παροχή Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο. Οι παραβάσεις, οι οποίες διαπιστώθηκαν κατόπιν διενέργειας από την ΕΕΤΤ δύο αυτοτελών ακροάσεων με αντικείμενο την προεπιλογή φορέα κάθε μία εκ των οποίων αφορούσε μεγάλο αριθμό καταγγελιών καταναλωτών, και μίας ακρόασης με αντικείμενο την αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο, εν συντομία έχουν ως εξής:

Αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής, μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών, κακή ποιότητα παροχής υπηρεσιών, υπερβολικά τέλη απενεργοποίησης.

4. Στην εταιρεία FORTHNET, διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 350.000 ευρώ, για παραβιάσεις της ισχύουσας νομοθεσίας αναφορικά με την Προεπιλογή Φορέα και με την Παροχή Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο. Οι παραβάσεις, οι οποίες διαπιστώθηκαν κατόπιν διενέργειας από την ΕΕΤΤ μίας ακρόασης με αντικείμενο την προεπιλογή φορέα η οποία αφορούσε μεγάλο αριθμό καταγγελιών καταναλωτών και μίας ακρόασης με αντικείμενο την αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο, εν συντομία έχουν ως εξής:

Αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής, μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών, καθυστερημένη προώθηση αιτημάτων για παροχή ΤοΒ στον ΟΤΕ, υπερβολικά μεγάλοι χρόνοι αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

5. Στην εταιρεία H.O.L., διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 50.000 ευρώ, για παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας αναφορικά με την Παροχή Αδεσμοποίητης πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο, η οποία συνίσταται στη μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών και η οποία διαπιστώθηκε κατόπιν διενέργειας σχετικής ακρόασης από την ΕΕΤΤ.

6. Στην εταιρεία MAKNAN, διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 1.000.000 ευρώ, για παραβιάσεις της ισχύουσας νομοθεσίας αναφορικά με αριθμούς υψηλής χρέωσης (υπόθεση Dialers), οι οποίες διαπιστώθηκαν κατόπιν διενέργειας δύο αυτοτελών ακροάσεων από την ΕΕΤΤ κάθε μία εκ των οποίων αφορούσε σημαντικό αριθμό καταγγελιών καταναλωτών. Στις ανωτέρω περιπτώσεις η ΕΕΤΤ, πέραν των προστίμων που επέβαλε, απηύθυνε σύσταση για τη μη είσπραξη των ποσών των λογαριασμών όπου εμφανίζονται οι αυθαίρετες χρεώσεις, ενώ προτίθεται άμεσα να κοινοποιήσει τις αποφάσεις της στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για τις δικές της ενέργειες αναφορικά με την νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών.

 

Απο: http://www.techteam.gr/index.php?act=view&id=107649

26/07/08

 

 

Τωρα νομιζω οτι θελει καμποσα χρονακια..Τι λες????

  • Super Moderators
Δημοσ.

ειλικρινά διάβασες αυτό που έκανες copy/paste ή απλά το έβαλες ελπίζοντας ότι θα βαριέμαι να το διαβάσω? :o

 

τι σχέση έχουν αυτά με το θέμα της συζήτησής μας? βλέπεις να λέει πουθενά για "κυνήγι" πρώην συνδρομητών με υποτιθέμενα χρέη κτλπ κτλπ?

πουθένα...

για την προεπιλογή φορέα είναι οι πολλές καταγγελίες...

 

ειλικρινά U FAILED :P :-D

Δημοσ.

εξακολουθηση χρέωσης...μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών..υπερβολικά μεγάλοι χρόνοι αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών

 

Και ρωτω: Αν δεν υπηρχαν αυτα το παιδι θα τυραννιόταν τοσο καιρο???

  • Super Moderators
Δημοσ.

αυτά που έχεις κάνει bold με κόκκινα γράμματα είναι για την Tellas ΟΧΙ για την Forthnet...

 

για την Forthnet δεν λέει τπτ για εξακολούθηση χρέωσης...εκτός αν είμαι τελείως γκαβός...

 

υπερβολικά μεγάλους χρόνους εξυπηρέτησης δεν έχω δει εδώ και 1+ χρόνο που είμαι συνδρομητής (αλλά οκ αυτό δεν είναι και στατιστική υπηρεσία :P )

 

όπως είπα απλά ήταν άτυχος...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...