Προς το περιεχόμενο

τηλεφωνικη υποστίριξη Microsoft....


JohnnyDragon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα λοιπόν ένα πρόβλημα με ένα προιν της εταιρίας αυτής και πήρα τηλέφωνο για βοήθεια....

Γενικά πολλές φορές έχω μιλήσει με την υποστιριξη τους μέσω τηλεφώνου και ποτέ μα ποτέ δεν μου δώσανε τελικά μία λύση.

Αλλη μία φορά λοιπόν αυτή όπου αφού τους εξ'ηγησα το πρόβλημα μου ζητήσαν τηλεφωνο και email για να επικοινωνήσει μαζί μου τεχνικός.

Έδωσα λοιπόν το τηλέφωνο του μαγαζιού όπου είμαι πάντα εδώ και περίμενα...

Περνάνε 4 μέρες πέρνω παλι τηλέφωνο να δω τι έγινε και με ξεχάσανε.

"Σας έπερνε ο τεχνικός συνέχεια και δεν σας έβρισκε!!"

Πότε με έπερνε και δεν με έβρισκε?? απο τις 7 το πρωί μέχρι τις 8 το απόγευμα είμαι στο μαγαζί!!! τι ώρα έπερνε αυτός? 5 το πρωί?

Με τα πολλά μου λέει πως θα επικοινωνίσει μέσω email γιατί είχε σχολάσει εκείνη την ώρα που πήρα.

Μετά απο 3 ημέρες λαμβάνω 2 ίδια email όπου λέγανε εν συντομία ότι ο τεχνικός προσπάθησε πάλι να με καλέσει αλλά εγω δεν το σήκωνα (του κράταγα μούτρα)

γιαυτό και με παρακαλεί να εφαρμόσω τη λύση που μου προτείνει και πως είναι υποχρεωμένος λόγω χρόνου να κλείσει την υπόθεση μου. Ωραία, σκέφτηκα εγώ, τουλάχιστον μου έστειλε μία λύση! Ποια λύση όμως??? Τα email δεν αναφέρανε πουθενά καμμία λύση. Αυτός όμως με παρακαλούσε να εφαρμόσω τη λύση που μου προτείνει!!! Χωρίς να μου προτείνει όμως λύση!! Ξαναπέρνω τηλέφωνο τους λέω τι και πως και μου λένε θα σας καλέσει άλλος τεχνικός. Με καλεί άλλος τεχνικός και έχω αρχίσει πλέον να απορώ διότι ΌΛΟΙ όσοι έχω μιλίσει τόσο καιρό απο εκεί μιλάνε σπαστά Ελληνικά....

Και κάπως σαν να κομπάζουν να μιλήσουν...δεν ξέρω... Εξηγώ λοιπόν απο την αρχή το πρόβλημα και του διαβάζω ακριβώς το μήνυμα που μου έβγαζε.

Η απαντησή του ήταν ότι : "εμείς εδώ στη microsoft δουλεύουμε επάνω στο πρόβλημα και θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε πάλι. Σας ευχόμαστε μια καλή ημέρα και αν δεν ξαναμιλήσουμε, και ένα καλό Σαββατοκύριακο!"

Κόκκαλο εγώ...και μου το κλείνει....

Λέω κάτι θα άκουσε λάθος δεν μπορει, και ξαναπέρνω. Με ξανασυνδέουν μαζί του, του λέω πως είμαι αυτός που μιλούσαμε πριν ένα λεπτό και με ξαναβάζει να του πω απο την αρχή όλο το πρόβλημα....το ξαναλέω και εγώ και μου απαντάει : "εμείς εδώ στη microsoft δουλεύουμε επάνω στο πρόβλημα και θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε πάλι. Σας ευχόμαστε μια καλή ημέρα και αν δεν ξαναμιλήσουμε, και ένα καλό Σαββατοκύριακο!" και μου το κλείνει!!!

 

Αυτό θα πει εξυπηρέτηση!! χαίρεσε να τους πέρνεις!!! καλέις και ξέρεις πως θα σε βοηθήσουν βρε παιδί μου!!!

Δημοσ.

Εμείς εδώ στο insomnia δουλεύουμε επάνω στο πρόβλημα σου και θα χαρούμε πολύ να σε εξυπηρετήσουμε και πάλι. Σου ευχόμαστε μια καλή ημέρα και αν δεν ξαναμιλήσουμε, και ένα καλό Σαββατοκύριακο!

Δημοσ.

χαχαχαχαχχαχααχα (sorry αλλά είχε πλάκα, ειδικά το finale :P)

 

Καλά ωρέ, με bot σε βάλαν να μιλήσεις; Τουλάχιστον ήταν Παρασκευή τη μέρα που πήρες ή ήταν τελείως άκυρη η ευχή; Ξαναπάρε μέχρι να σου πουν "καλές διακοπές, τα λέμε από Σεπτέμβρη".

Δημοσ.

το πρόβλημα? στο age of mythology δεν με αφήνει να παίξω online διότι βγάζει μήνυμα cd key validated. Όμως το αγόρασα γνήσιο πρίν λίγο καιρό και το έχω περάσει μόνο στο pc μου.

Δεν ανησυχώ όμως... Στη microsoft εργάζοντε σκληρά επάνω στο πρόβλημα μου και μου ευχονται καλό Σαββατοκύριακο και καλή χρονιά :lol::lol::lol:

  • Moderators
Δημοσ.

Ναι και τι φταιει η MS αμα εχει προβλημα η εταιρεια που εβγαλε το παιχνιδι σου που δεν παιζει online?

Δημοσ.
Ναι και τι φταιει η MS αμα εχει προβλημα η εταιρεια που εβγαλε το παιχνιδι σου που δεν παιζει online?

Της Microsoft είναι ωρέ :P

 

edit: γμτ αργώ σήμερα...

  • Moderators
Δημοσ.

Ναι πειστηκα :P

 

Παντως αυτο με τα σπαστα ελληνικα ειναι οντως γεγονος. Μηπως ξερουμε που βρισκεται το τηλ. κεντρο της MS Hellas?

Δημοσ.

Ουτε και γω ξέρω εδω και ποσα λεπτά κακαρίζω μονη μου μπροστα στην οθονη!! Πολύ γέλιο!!! :lol::lol::lol::lol::lol:

 

Χαχαχαχαχαχαχα!!!! :lol::-D:lol::-D:lol::-D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...