yiankap Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Παιδιά τώρα είδα για πρώτη φορά το post. Eϊναι απατεώνες !!! Όλα τα μικρά μαγαζια βρε παιδιά πλέον δεν ζουν από τις πωλήσεις αλλά από το σέρβις. Έχω ακούσει περίπτωση που και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης για πάρτη του από e-shop αγόρασε !! Κάθονται βαράνε μύγες και μόλις βρουν τον πρώτο άσχετο του πετάνε ένα σωρό μλκ.... Συγνώμμη για το άσχετος αλλά για να πας για αλλαγή τροφοδοτικού σε μαγαζί μάλλον άσχετος με το κατσαβίδι είσαι. Εγώ έχω δουλέψει σε μαγαζιά σαν τεχνικός προτού διοριστώ. Σε μικρό μαγαζί η εντολή ήταν βαράμε στο κεφάλι. Πήγαινα σε σπίτι γιατί η οθόνη δεν δούλευε και έπαιρνα 40 ? για την επίσκεψη 20 λεπτών ενώ από την πρώτη στιγμή έβλεπα πως το πρόβλημα ήταν ότι είχε βγεί το καλώδιο σήματος. Έμπαινα λίγο στο bios, έπαιζα λίγο με τις αναλύσεις, έκανα μερικά restart, έβγαζα και έβαζα το καλώδιο του modem (!!!!) για να περάσει η ώρα να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα!!!!Άμα έβλεπα γυναίκα ειδικά που είναι σε όλα άσχετες ήταν η καλύτερή μου !! Ειδικά στα μηχανήματα που πούλαγε τα μαγαζιά (συγκεκριμένης διαμόρφωσης Plato, Vero Κλπ) παίρναμε ghost από τα μηχανήματα μετά το πρώτο setup και σε περίπτωση ιου κλπ κάναμε restore το ghost se 10΄ και λέγαμε ότι κάναμε format 3 ώρες και ότι καθαρίσαμε τον ιό κλπ.. Κάτι τέτοιο μου μυρίζει και στην περίπτωση του φίλου μας από εδώ. Άκου 150 ? για επισκευή !! Τέτοιοι κλέφτες δεν πρόκειται να σε πάρουν τηλέφωνο γιατί μπορεί να τους πεις όχι και άσε θα το σκεφτώ για να το πάς αλλού. Δεν σου αφήνουν περιθώριο. Σε ένα μαγαζί που δούλευα σε περιπτώσεις που το κόστος πήγαινε εκ φύσεως υψηλό π.χ. καμμένο τροφοδοτικό και mobo, παίρναμε τηλέφωνο για να ενημερώσουμε γιατί εντάξει μπορεί να το σκεφτόταν και για ολική αλλαγή μηχανήματος και η εντολή ήταν να το σπρώχναμε και προς τα κει αν ήταν πρόσφορο το έδαφος. Και περιττό να σας πώ σε τι τιμές πουλούσαμε μεταχειρισμένα περιφερειακά όπως μνήμες PC133, κάρτες VGA PCI (όχι PCI-e μην μπερδεύεστε οι νεώτεροι) κλπ
citizen Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Η μόνη ενσταση που εχω είναι οτι δεν ενημερώθηκες γαι το κόστος πριν την εκτέλεση των εργασιών - και αυτο είναι απαραδεκτο. Αν η δουλεια εγινε συστηματικά και με προσοχή οι δύο ωρες δεν είναι αφύσικες και η χρεωση είναι ακριβή αλλα οχι και υπερβολική. (Και αν ακούγεται περιεργο το οτι χρειαζονται δύο ώρες για αλλγή τροφοδοτικού , βιαζεστε να κρινετε εκ του αποτελεσματος που εσεις το ξερετε αλλά ο τεχνικός οχι. Αν δεν αναβει το μηχανημα, δεν βγαζεις ενα τροφοδοτικό από τη ντουλάπα και το κοτσαρεις , γιατι καλλιστα μπορεί να καψεις ενα τροφοδοτικό ακόμα αν το καμμενο τροφοδοτικό ήταν δευτερογεννής βλάβη.)
yiankap Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 δεν βγαζεις ενα τροφοδοτικό από τη ντουλάπα και το κοτσαρεις , γιατι καλλιστα μπορεί να καψεις ενα τροφοδοτικό ακόμα αν το καμμενο τροφοδοτικό ήταν δευτερογεννής βλάβη.) Για αυτήν την δουλεία είχαμε ένα τροφοδοτικό για το service, ποτέ καινούριο. Αν έπαιρνε με αυτό και δούλευαν όλα καλά βάζαμε τότε το καινούριο. Όσο και συστηματική δουλειά να κάνουν 2ωρο σε τροφοδοτικό είναι υπερβολική. Συνήθως τον τεχνικό τον πιέζουν να επισκευάσει όσες πιο πολλές βλάβες μπορεί για να φανεί καλό το κατάστημα. Αν καθόμουνα να φάω 2ωρο για αλλαγή τροφοδοτικού θα με έβλεπα στους 5 δρόμους. Μπορεί να το έβαζα στην άκρη κανά μισάωρο να τρέξει κανά benchmark σε κάνά πάγκο αν είχα θέση αλλά και πάλι δεν θα ασχολιόμουνα παραπάνω μαζί του. Πάντως το καλό είναι ότι σου βάλανε thermaltake και tagan και όχι κανά Τsou Li και να στο χρεώσουν 60 € !!!
washcloud Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 αλλαγη του τροφοδοτικου, καθαρισμος μητρικης κουτιου και ανεμιστηρων τακτοποιηση καλωδιων για καλυτερη ψυξη ..."καθάρισμα ανεμιστήρων, μητρικής, κουτιού",,,,= φύσημα δευτερολέπτων με blower. "τακτοποίηση καλωδίων" = κλάιν μάιν... "αλλαγή τροφοδοτικου" = 1 ώρα χρέωση = 30? 40? 50? όσα ευρώ έχει στο τιμολόγιο το μαγαζί (νομίζω ότι τα 40 είναι είτε "επίσημα"..είτε τουλάχιστον "το κρατάνε όλοι στο τόσο". Τεσπα πολλές φορές εξαρτάται κι από τα "κέφια" του τεχνικού (το έχω βιώσει δουλεύοντας), και, citizen, νομίζω ότι "όλοι" (καλώς ή κακώς) ΟΝΤΩΣ "βγάζουν τροφοδοτικά από την ντουλάπα" (όχι καινούρια, αν και ΜΕΧΡΙ και με καινούρια έχω δει να κάνουν αυτή τη δουλειά), γιατί είναι ο πιο "απλός και γρήγορος τρόπος"... Και μιλάω για την ΠΡΑΚΤΙΚΗ που ακολουθείται. Οπότε, ΔΕ...νομίζω να έφαγαν τόσο χρόνο τα εν λόγω παλληκάρια με το pc του louben. Το οποίο σημαίνει ΕΙΤΕ ότι είναι "χορτάτοι" και βαράνε στο κεφάλι και δεν τους νοιάζει "τί θα πει ο κόσμος", ΕΙΤΕ είναι....πεινασμένοι και κοιτάνε όπου αρπάξουν/ό,τι αρπάξουν.... (η "λογική" που έχω δει να ακολουθείται σε καταστήματα, για τις παραπάνω επεμβάσεις που ανέφερε ο louben, είναι η "χρεώνουμε μια ώρα"= 40άρι...) Τα μισά τεσπα απ' όσα του πήραν τελικά.
The_Judas Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Gεια χαρα σε ολους.ΠΑιδια μια ερωτηση.Ειχα μια βλαβη στον υπολογιστη μου.Τον πηγα απο εκει που τον αγορασα(δυστυχως) για να δουν τι τρεχει. Με πηραν σημερα να παω να τον παραλαβω.Ειχε καει το τροφοδοτικο.Μου εβαλαν καινουργιο και μου τον καθαρισαν εσωτερικα(οντως ειχε πολυ σκονη) μαζεψαν τα καλωδια(τα εμφανη) και μου ειπαν επισης οτι εκαναν αναβαθμιση στο bios εριξαν τη θερμοκρασια και αλλα κουφα. ΚΑταρχας τους ειπα απλα να δουν τι τρεχει.Μου ειπαν οτι τους εφαγε 2 ωρες και εργατικα μου χρεωσαν 90 ευρω(!!!!). Το ποσο ειναι εξωφρενικο ή ιδεα μου? Και οι ωρες που με χρεωσαν υπερβολικες η μου φαινεται. Την απαντηση την ξερω αλλα οχι τιποτα αλλο να βεβαιωθω.... Οταν τον πήγες για σερβις, τι πρόβλημα είχε ο υπολογιστής? Δεν άνοιγε καν ή παρουσίαζε επανεκκινήσεις? Γιατί αν ήταν απλά καμμένο τροφοδοτικό και τίποτα άλλο θα έπρεπε να σε χρεώσουν πολύ λιγότερα (20 με 40 το πολύ ευρώ), εφόσον ήταν μέσα στην εγγύηση το τροφοδοτικό. Ολα τα υπόλοιπα εργατικά είναι απλά ένας τρόπος για να σου πάρουν λεφτά... Μέχρι και χρεώση για τακτοποίηση καλωδίων σου έβαλαν!!! Ανήκουστο. Καταρχήν έπρεπε να σε ενημερώσουν για τις χρεώσεις προτού προχωρήσουν στην επισκευή. Δεν είναι δυνατόν να παίρνουν πρωτοβουλίες απο μόνοι τους.
adi32 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 δε χρειαζεται να περιμενουμε κανενα πλαισιο και καμια αλυσιδα να ερθει για να κανουμε τοσο απλες δουλειες Η αλλαγη τροφοδοτικου ειναι ξεβιδωμα σε 4 βιδες και κουμπωμα 4 καλωδιων δηλαδη 5 λεπτα το πολυ μια ερωτηση στο ινσομνια και θα τα ειχες κανει ολα με το απλο κοστος του τροφοδοτικου Ειναι καθαρη κλεψια οπως ειπαν και οι παραπανω
citizen Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 ...Και μιλάω για την ΠΡΑΚΤΙΚΗ που ακολουθείται. Οπότε, ΔΕ...νομίζω να έφαγαν τόσο χρόνο .... Συμφωνω , και για να πω την αληθεια φανταζομαι, οτι ελαχιστοι θα τρώγαν 2 ωρες για τετοιες δουλειές. Αλλά δεν μου αρεσει να γενικεύω και να αποκλεισω οτι εγινε κατι τετοιο. Βεβαια επειδή στην περιπτωση αυτή , μιλάμε για μικρό καταστημα στην επαρχία , οπότε χωρις μεγαλη πίεση για "παραγωγή" και "ξεπεταγμα" εκκρεμοτήτων δεν το αποκλείω. Ισως είμαι προκατειλλημένος γιατί εχοντας διατελέσει τεχνικός πριν πολλά χρόνια (αρχες δεκαετίας 90), τα υλικά ηταν πανακριβα και οι κινησεις ήταν προσεκτικές και μελετημένες. Το απαράδεκτο (επαναλαμβάνω) σίγουρα ηταν οτι δεν ενημερωσαν για το κόστος πριν την επισκευή...
washcloud Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 ...μικρό κατάστημα στην επαρχία = 1,2 άντε 3 τεχνικοί (επαρχία είμαι...)= ο φόρτος της δουλειάς γίνεται αμέσως πολύς (5 μηχανήματα στο περίμενε, και μπλόκαρε η δουλειά, μια και οι ίδιοι αυτοί οι τεχνικοί "τρέχουν" και έξω). Άλλωστε, ξέρεις στα σίγουρα πώς λειτουργούν ΕΙΔΙΚΑ τα μικρά καταστήματα : Προσωπικό τσίμα-τσίμα, ακόμα κι αν είναι "εις βάρος" της ίδιας της δουλειάς...(πίτες ολόκληρες/σκυλιά χορτάτα κτλ). Οπότε ΚΑΙ εκεί "πετάνε" οι τεχνικοί... Κι εγώ είμαι γενικώς του μηδέν μαγαζί δικάσης,πρίν αμφοίν μύθον ακούσης, αλλά (κρίνοντας από την χρέωση της απόδειξης που μας ανέφερε ο louben), δεν "δικαιολογούνται" 90 ? , ήτοι 2ωρο (ειδικώς, θεωρώ "απόδειξη θράσους" την σημείωση "μάζεμα καλωδίων για καλύτερη κυκλοφορία του αέρα", σαν τελέσασα εργασία....όχι ; ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΝ κάτι τέτοιο...από τη στιγμή που είναι ένα φούχτιασμα των καλωδίων με tire-ups και δέσιμο...Είναι σα να του χρεώνεις "ξεβίδωμα καπακιού υπολογιστή"...). Να ανέφεραν κάποιο "τεστάρισμα μητρικής με ειδική κάρτα ελέγχου", "βολτομέτρηση" και άλλες αρκουδιές, για να δικαιολογήσουν το 2ωρο, πάει στο διάλο...Αλλά "μάζεμα καλωδίων" ; Ας μας ανεβάσει ο louben μια φωτό του εσωτερικού του pc, μπας και δούμε στο κάτω-κάτω κανένα αριστούργημα καλωδιομάζωξης που πήρε κανένα τέταρτο, και αλλάξω γνώμη... Καλά τα λες για "προκατάληψη" με αναφορά παλαιές εποχές, και στη θεωρία επίσης ΕΧΕΙΣ δικαιο για το πώς θα ΕΠΡΕΠΕ να γίνεται ένα τέτοιο σέρβις (όπως είπα και 'γω πριν, εδώ μέχρι και ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ τροφοδοτικά ανοίγουν για να τεστάρουν μητρικές, και μετά τα ξαναβάζουν όμορφα κι ωραία στα κουτιά τους προς πώληση), αλλά νομίζω ότι τέτοιες επεμβάσεις γίνονται την σήμερον ΜΟΝΟ σε...εργαστηριακό επίπεδο... Και στην τελική (όπως το 'χω ζήσει κι ο ίδιος) ΔΕΝ μπορείς, ειδικά όταν είσαι "μικρομάγαζο", να κάνεις πχ virus scanning και backup σε κανένα τετράωρο (που κατ' ουσίαν ΔΕΝ κάνει κάτι ο τεχνικός, απλά περιμένει την διαδικασία να τελειώσει), και να του σφυρίξεις του αλλουνού "4χ40"=160. Είναι κοινή λογική ότι είτε με τις πέτρες θα σε πάρει, είτε ότι δε θα τον ξαναματαδείς να περνάει το κατώφλι σου. Ε, όταν παρ' ολ' αυτά τα ΚΑΝΕΙΣ, είτε χορτάτος είσαι και θρασύς, είτε πεινασμένος και βλαξ, είτε κάτι σου την έχει δώσει με τον συγκεκριμένο πελάτη και λες "ε, για 'σένα θα κάνω μια εξαίρεση και θα σε δαγκώσω ρε μπιπ", από μέσα σου... Στη χειρότερη, είναι που δε σου κάθεται είτε η γκόμενα είτε η γυναίκα σου και την πληρώνει αυτός... Την "μη ενημέρωση του πιθανού κόστους προ της επισκευής", την θεωρώ ως...φυσικό επακόλουθο όλης της προαναφερθείσασας τακτικής, και προσωπικά δε με εκπλήσσει καθόλου...
we_will_rise Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Είναι όντως τεράστιο το ποσό... Ντάξει, απλώς δεν ξαναπατάς....
Barbattilas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2008 Όπως και να έχει, όταν πρέπει να γίνει κάποια ή κάποιες εργασίες το σωστό είναι να ενημερώνεται πρώτα ο πελάτης, για τα όσα προβλήματα καθώς και για το κόστος. Ακόμα και τα 90 ευρώ να είναι δικαιολογημένα (που πολύ αμφιβάλλω), θα έπρεπε να είχαν ενημερώσει ότι η επισκευή κοστίζει τόσο. Επίσης σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες τις οποίες θα πληρώσει ο πελάτης μετά. Στο "μικρομάγαζο" που εγώ αγόρασα το δικό μου PC, στις όποιες αναβαθμίσεις έκανα, υπήρχε έκπτωση και μερικές φορές δεν χρεώθηκαν τα εργατικά. Για αυτό και ξαναπήγα εκεί. Πολύ σωστα. Εϊναι πολύ άσχημο να γενικευουμε για τα "μικρομαγαζα". επειδή ένας ασυνείδητος προσπαθησε να εκμεταλευθεί την άγνοια ενός πελατη-θηραματος. Δυστυχώς υπαρχουν τετοιοι σε όλα τα επαγγελματα. Υπάρχουν όόμως και μικρομαγαζα αδαμαντορυχεία υπηρεσιών και καλών τιμών. Τέλος, αν έτσι δουλεύουν τα μικρομάγαζα τότε κανένας δεν πρέπει να ξαναπατήσει εκεί. Sorry αν ακούγομαι κάπως αλλά στην ουσία αυτή η συμπεριφορά είναι απαράδεκτη και μπορεί να θεωρηθεί παράνομη (αφού έκαναν πράγματα που δεν τα ζήτησε, άρα δεν τα ήθελε ο πελάτης). Συμφωνώ. ΑΝ συνεβαινε σε οικείο μου πρόσωπο θα πήγαινα ο ίδιος και θα αρνιόμουν την χρέωση ΕΦΟΣΟΝ έγινε χωρίς την συγκαταθεση του ιδιοκτήτη. Επισης αυτόκλητα έγιναν επιδιορθώσεις σε bios , coolers, και ότι άλλο με έξτρα χρέωση. Οι τύποι εκτός από γνωματευση και έλεγχο, κάνανε και το σέρβις και την αγορα του εξοπλισμου. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! =================================== Προτίνω να τους ρωτήσεις αναλυτική χρέωση των υπηρεσιών και των πραγματων που ΣΟΥ αγορασαν, κι αφου σου τα καθαρογραψουν ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ σε χαρτί, να μην πληρώσεις τίποτε πααπάνω από τον έλεγχο. Οτι ΣΟΥ αγορασανε , πες τους ότι θα το πάρεις απο αλλου! Αν σου πουν τίποτα θυμισε τους την δύναμη του ιντερνετ, τις καταναλωτικες οργανώσεις....
Barbattilas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2008 Είναι όντως τεράστιο το ποσό... Ντάξει, απλώς δεν ξαναπατάς.... Το να μην ξαναπατήσει και να το αφήσει έτσι δεν έιναι λύση. Ετσι ανοίγει η πόρτα για να ληστεχει ο ανθρωπακος κι άλλους.. Κανε τον τραγουδι τον αχρείο. Διέδοσε την ασχήμια του. Οσο πιο τοπικό είναι το καταστημα τόσο πιο πολυ θα δει επιδρασεις στις αποδοχες του. Μόνο ένα κύκλο 30-50 γνωστών, συνομιλήκων, φίλων, συγγενών, γειτόνων να χασει, (που θα τους χασει σχεδόν ισόβια) θα του έχεις προξενήσει ηδη μεγαλυερη ζημια από αυτην που πήγε να κάνει σε σένα. Ούτως ή άλλως από την γειτονια σου και περιξ αυτής δεν περιμενει να δουλεψει/ληστεψει? Απο αυτους ζει. Black list λοιπον! ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!
louben Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Λοιπον ξερετε τι θα κανω?Αν και πληρωσα θα του ζητησω αναλυτικη αποδειξη των εργασιων(???)που μου εκανε και θα παω λοιπον στο σηνηγορο του καταναλωτη να κανω επωνυμη καταγγελια να δω αν και κατα ποσο δικαιολογειται το κοστος των εργασιων. Οχι οτι θα πετυχω κατι αλλα για να του κανω και μια επωνυμη δυσφημηση.... Καλα δεν ξερετε ποσο τρελαινομαι μολις διαβασζω το τοπικ αυτο.Η πιεση χτυπαει κοκκινο.
Delirium Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 Φιλε μου, μη τα μπλεκεις: το θεμα δεν ειναι ποσο χρεωνει τις εργασιες του, υπο την εννοια οτι εχει δικαιωμα να τις χρεωνει οσο θελει -αρκει να το εχει δηλωσει επισημως [μπορεις να ζητησεις απο τη τοπικη Δ.Ο.Υ. τον τιμοκαταλογο που (πρεπει να) εχει καταθεσει εκει]. Το θεμα ειναι εαν εσυ του εδωσες "εντολη εργασιων" υπογεγραμμενη. Αν δεν υπαρχει κατι τετοιο, οχι απλα δεν του οφειλεις τιποτα, αλλα του ζητας το λογο/αποζημιωση για τις εργασιες που εκανε. Το αν αυτες θα βελτιωναν την κατασταση του υπολογιστη σου [π.χ. bios update] δεν εχει καμμια σημασια. Τα παραπανω -εντολη εργασιων κ.λπ.- δεν ειναι "σεναρια επιστημονικης φαντασιας", αλλα καθημερινη πραγματικοτητα, σε δουλειες που εχω κανει, κι ενας λογιστης στα εξηγει, ευκολα.
alex89 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2008 Το μαγαζί είναι υποχρεωμένο όπως βάζει τιμές στα προιόντα που πουλάει, να έχει και έναν τιμοκατάλογο για τις υπηρεσίες που παρέχει (φορμάτ, αλλαγή εξαρτήματος, τεχνικός έλεγχος κλπ). Οι μεγάλες αλυσίδες έχουν. Δες αν το μαγαζί είχε τιμοκατάλογο. Αν δεν έχει, τότε απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή για να σε συμβουλεύσει για το τι μπορείς να κάνεις.
joker99 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2008 Παιδια τα πραγματα ειναι απλα.Αν και ειχα αγορασει απο εκει τον υπολογιστη μου γι ακαλυτερη υποτιθεται τεχνικη υποστηριξη(20% ακριβοτερα απο το να τον επαιρνα απο το e-shop λογου χαρη τελικα οχι απλα με εγδαραν αγοραζοντας τον αλλα ,=με ξαναγδαραν με την πρωτη στραβη οποτε....Να τα χαιρονται τα 90 ευρω.Απο εδω και περα 1000% e shop kai πλαισιο ασχετο αν τους βριζω και αυτους.Και στην τελικη πιστεψτε με με τη δυσφημηση που θα τους κανω θα χασουν οχι 90 αλλα 9000 ευρω. Τελος για την πολη που ρωτηθηκε χανια κρητης. καλησπερα απο χανια ειμαι. πιο μαγαζι ειναι?αν δεν θες να γραψεις εδω στηλε μου ενα πμ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.