Προς το περιεχόμενο

J. Carmack - multiplatform development


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σωστά αυτά που λες.Έτσι κρίνω τα προϊόντα όλων των εταιριών εκτός της Microsoft όμως.Δηστυχώς έχει πέσει πάρα πολύ στα μάτια μου.Δεν την αντιπαθώ φανατικά,όπως αυτό που αναφέρεις,αλλά δεν την εμπιστεύομαι καθόλου πολύ απλά.

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
.Κι όμως ένα πράγμα που με κάνει να μην θέλω να πάρω X360,είναι ότι είναι της Microsoft.

 

πλακα-πλακα, εχεις πολυ δικιο, και αυτο και μονο δειχνει ποσο γαματο ειναι τελικα το xbox.

 

εκτος κι αν πιστευεις οτι ολοι εμεις που γουσταρουμε 360, ειμαστε φανατικοι της ...microsoft :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

καπου διαβασα οτι η δημοτικοτητα του bill gates εχει ανεβει πολυ (απο το ναδιρ) απο τοτε που βγηκε το xbox.

πολυ περισσοτερο βοηθησε αυτο (ολοκληρωτικα σχεδον), παρα οι δωρεες δισεκατομμυριων που κανει απο 'δω κι απο 'κει.

(συμβουλη: πεταμενα λεφτα ρε μπιλλ!! καλυτερα βαλτα τα δις σε μνημες στο επομενο xbox :lol: )

Δημοσ.
εκτος κι αν πιστευεις οτι ολοι εμεις που γουσταρουμε 360, ειμαστε φανατικοι της ...microsoft :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Δεν το πιστεύω αυτό για όλους.Σίγουρα για μερικούς όμως ισχύει (βλ. nzeppos).

Δημοσ.
Δεν το πιστεύω αυτό για όλους.Σίγουρα για μερικούς όμως ισχύει (βλ. nzeppos).

 

ε, ναι, ειδικα ο zeppos :lol: .... εικονισμα με τον bill gates στην κρεβατοκαμμαρα, καθημερινο προσκυνημα, περιφορα και λιτανεια,

ερωτικες επιστολες, ζαλαδες κλπ κλπ

 

βρωμαει μικροσοφτιλα ο ανθρωπας!!

:P

Δημοσ.

Πλάκα πλάκα αυτές τις μέρες τελειώνω ένα ωραίο βιβλίο με την ιστορία της MS (μέχρι το '91), το Hard Drive: Bill Gates and the Making of the Microsoft Empire. Όπως επίσης και το Microsoft Rebooted του Robert Slater.

 

Και αμέσως πριν από αυτά είχα διαβάσει το Opening the XBOX του Takahashi. Οπότε γενικά είμαι σε φάση-Microsoft αλλά δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα, πχ. είχα εντυπωσιαστεί πολύ περισσότερο όταν είχα διαβάσει την ιστορία του Google, του Amazon κ.α. Όπως και να 'χει μετοχές της MS δεν έχω, ούτε και έχω κανα μπάρμπα να δουλεύει στο Redmond. Άρα προσωπικό όφελος δεν υπάρχει.

 

Όταν όμως ακούω Sony, μου στρίβουν τα άντερα. Είτε στα consumer products που αγοράζω εγώ, είτε σε προτάσεις που κάνω σε φίλους και συναδέλφους. Μακρυά! Αλάργα!

Δημοσ.

Καλά, αν αρχίσω με τους λόγους δεν τελειώνω ούτε μέχρι αύριο. Προσοχή, δεν τα έχω με τα Playstation συγκεκριμένα (τα οποια είναι μια χαρά μηχανήματα) αλλά γενικά με οτιδήποτε Sony, από οικιακές τηλεοράσεις και φορητά cd players, μέχρι πολιτικές, νοοτροπίες, αντιπροσωπείες, ραδιοφωνάκια, dvd-recorders και επαγγελματικά βίντεο των 60.000 ευρώ.

Δημοσ.

Έχεις αφοράσει όλα αυτά τα προϊόντα που αναφέρεις και όλα σου βγήκαν σκάρτα ή μήπως δεν τα χωνεύεις;Μόνο έναν τέτοιο λόγο μπορεί να χαρακτηρίσει κάποιος αντικειμενικό.Οποισδήποτε άλλος λόγος είναι καθαρά υποκειμενικός.

Δημοσ.
μετρα ο,τι θες, οπως θες. ο carmack ειναι carmack!

και εχοντας ολοκληρωσει ενα καινουργιο project (μηχανη παιχνιδιων) στις παιχνιδομηχανες,

ο λογος του εχει πεντε-δεκα κιλα(τοννους) παραπανω βαρυτητα

απο το καθε καραγκιοζακι-υπαλληλακι-μαριονετακι που μπορει κι αυτο να κανει <<τεχνικες>> και αλλλες δηλωσεις,

μιας και ο carmack, εκτος απο νο.1 guru, ειναι και αφεντικο και οικονομικα ανεξαρτητος. ;]

Μαλιστα.

 

Για οσους δυσκολευονται να παρακολουθησουν ανεφερα σε προηγουμενο μου post καποια παραδειγματα αντιστοιχων δηλωσεων του Carmack.

 

Ας δουμε λοιπον ποιοι ειναι αυτοι που χαρακτηριζει ο p3tran με τα τιμητικα "καραγκιοζακι-υπαλληλακι-μαριονετακι" για να τεκμηριωσει τις αποψεις του:

 

Hironobu Sakaguchi: Εκτος των αλλων ο δημιουργος της σειρας Final Fantasy.

John Riccitiello: Απο το 1997 προεδρος και CEO της EA.

Gabe Newell: Ο ιδρυτης της Valve, συμμετειχε στην δημιουργια του Steam.

 

Ειναι εμφανες οτι οι παραπανω ειναι "καραγκιοζακια-υπαλληλακια-μαριονετακια" και δεν "ειναι αφεντικα και οικονομικα ανεξαρτητοι".

 

Δεν θα σχολιασω κατι αλλο πανω σε αυτα.

 

εδω δεν σε καταλαβαινω εγω προσωπικα, και φανταζομαι δεν ειμαι ο μονος.

 

δηλαδη τι μας λες? οτι επειδη αναφερονται FACTS, δεν σου αρεσουν γιατι τα αναφερω εγω?

 

σορρυ αλλα αυτο ειναι δικο σου προβλημα! ψαχτο!

 

μηπως θες να διαβασεις και τη δικη μου αποψη για σενα και την αξια που δινεις παρεμβαινοντας σε ενα θεμα με FACTS

απλα και μονο για να με αποκαλεσεις προκατηλλημενο ή troll ή οτι αλλο?

Τι δεν καταλαβαινεις; Νομιζω ημουν πολυ ξεκαθαρος.

 

Δημιουργεις συνεχεια και εδω και καιρο topic που αφορουν αποκλειστικα αρνητικα θεματα για το PS3 και την Sony πισω απο ενα "μανδυα" ενημερωσης.

 

Μερικα παραδειγματα <<ενημερωσης>>:

 

Gran Turismo 5 το 2010 (και βλεπουμε)

Gamesindusrty.biz: <<Τα πισωγυρισματα της sony>>

Ποσο πιο χαμηλα θα φτασει η SONY πια????

**ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΟΠΥΡΓΙΟ ΤΗΣ Sony??**

Η Sony και τα Entitlements. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!

Mεχρι και οι συντακτες του OFFFICIAL PLAYSTATION MAGAZINE θα παρουνε 360 αντι για PS3

AΧΡΗΣΤΗ η local mem του cell στο ps3?!

 

Ποσα topic εχεις δημιουργησει με κατι θετικο; Κανενα.

 

Μπορεις λοιπον να χαρακτηριστεις προκατειλημμενος;

 

Ρητορικο το ερωτημα φυσικα...

 

φυσικα δεν ειναι η ιδια συνεντευξη, και επιπλεον δεν υπηρξε ποτε στην ενοτητα <<ΚΟΝΣΟΛΕΣ>>.

Τα ανεφερα καθαρα αυτα. Δεν το εκρυψα ουτε υποστηριξα το αντιθετο.

 

στη video-συνεντευξη που εχω ποσταρει εγω (που οπως αποδεικνυεται ΔΕΝ ειδες, απλα σχολιαζεις για να τρολαρεις επι προσωπικου),

μιλαει πιο συγκεκριμενα, οχι μονο για δυσκολιες <<προγραμματισμου>>,

αλλα και για δυσκολιες <<hardware>> που αντιμετωπιζουν καθημερινα στο ps3 και ακριβως για αυτο το λογο κανουν ολοκληρο το σχεδιασμο και το πετσοκομα

βαση του τι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να γινει στο ps3 που μπορουν να κανουν στο 360/pc, και κοβουν...

Εγω το video που εκανες post το ειδα.

 

Εσυ... ;

 

Δεν αναφερει πουθενα οτι κοβουν ή οτι λειτουργουν με βαση τι δεν μπορει να γινει στο PS3. :X

 

Ισα-ισα αναφερει οτι αν και το PS3 ειναι η πιο δυσκολη πλατφορμα προσπαθουν να βγαλουν το ιδιο αποτελεσμα και στις τρεις πλατφορμες. Δεν μπορουν, λεει, να λειτουργησουν συμφωνα με το τι μπορει να γινει ευκολα στο PS3 και να "παρουν" και οι αλλες δυο πλατφορμες αυτο το αποτελεσμα. Κανουν αυτα που θελουν αλλα, λεει, οτι στο PS3 ειναι πιο δυσκολο να τα υλοποιησουν. Πρεπει και μπορουν να τα καταφερουν ομως, λεει, με σκληρη δουλεια στον προγραμματισμο.

 

στη video-συνεντευξη που εχω ποσταρει εγω (που οπως αποδεικνυεται ΔΕΝ ειδες, απλα σχολιαζεις για να τρολαρεις επι προσωπικου)

 

αυτη η δηλωση ειναι αρκετα συγκεκριμενη και δεν χρειαζεται ουτε kostacourtes ουτε trollιες...

Παλι κανεις υποθεσεις για μενα και με χαρακτηριζεις.

 

Το εχεις ξανακανει και αποδειχθηκες φυσικα εντελως λαθος. Αν θελεις μπορω ευκολα να στο θυμισω...

Δημοσ.
Δεν αναφερει πουθενα οτι κοβουν ή οτι λειτουργουν με βαση τι δεν μπορει να γινει στο PS3.

 

Ισα-ισα αναφερει οτι αν και το PS3 ειναι η πιο δυσκολη πλατφορμα προσπαθουν να βγαλουν το ιδιο αποτελεσμα και στις τρεις πλατφορμες. Δεν μπορουν, λεει, να λειτουργησουν συμφωνα με το τι μπορει να γινει ευκολα στο PS3 και να "παρουν" και οι αλλες δυο πλατφορμες αυτο το αποτελεσμα. Κανουν αυτα που θελουν αλλα, λεει, οτι στο PS3 ειναι πιο δυσκολο να τα υλοποιησουν. Πρεπει και μπορουν να τα καταφερουν ομως, λεει, με σκληρη δουλεια στον προγραμματισμο.

 

 

φιλε δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω με την φτωχη σου κατανοηση της αγγλικης.

 

στο video μιλαει ξεκαθαρα για <<ελαχιστο κοινο παρονομαστη>> και συζηταει το ποσο σημαντικο-απαραιτητο ειναι να δουλευει αυτος στο 100%, καθως οπως φυσικα αναφερει και αυτο που εχω στο αρχικο ποστ (αληθεια, καταλαβαινεις τι σημαινει?), καθως και αρκετα αλλα πραγματα που ειτε δεν μπορεις να καταλαβεις, ειτε μας δουλευεις.

 

οτι απο τα δυο και να ειναι, ειναι δικο σου προβλημα.

 

 

 

 

σχετικα με τα παραδειγματα σου,

 

ο sakaguchi (που αγοραστηκε προσφατα απο τη microsoft και πλεον δηλωνει κατοικος ..χαβαης) και ο ...προεδρος της ΕΑ, λερωνουν αραγε τα χερακια τους με κωδικα οπως ο carmack? :lol:

σε παρακαλω να μην γινομαστε γελοιοι!!

 

 

ουτε ο newell ειναι το ιδιο ετσι κι αλλιως, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση η ειδοποιος διαφορα μεταξυ των δυο ειναι οτι

α) o Newell απλα εκραξε τη sony και αρνηθηκε να ασχοληθει με το ps3, και τους ειπε χαρακτηριστικα οτι <<δεν ειναι αργα να το πεταξουν και να βγαλουν κατι αλλο>> οπως θα θυμασαι, ενω

β) o Carmack τα τελευταια χρονακια εχει βγαλει τα ματακια του να γραφει assembly για το project του,

και εχει παραξει αυτο που λεγεται οτι ειναι τεχνικα το πιο εντυπωσιακο πραγμα μεχρι στιγμης στην κονσολα της sony.

 

 

βλεπεις καποια διαφορα? αν οχι, δεν θα εκπλαγω κιολας. ;]

 

 

 

 

κλεινοντας,

 

οσο για τη λιστα που <<κουβαλας>> στις τελευταιες σου δημοσιευσεις, κοιτα να τη μελετησεις καλυτερα απο οτι το video αυτου εδω του θεματος.

να σε βλαψει, αποκλειεται!

 

και μιας και δεν διαφωνεις κιολας σε κατι ως προς το αληθες του περιεχομενου, με τα λοιπα περι μανδυων, χιτωνιων και κασκολ, επετρεψε μου να μην ασχοληθω καν!!

 

αμα δε σ'αρεσει, μη διαβαζεις! very simple

Δημοσ.
φιλε δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω με την φτωχη σου κατανοηση της αγγλικης.

Τα "φιλε" και τις προσβολες μπορεις να τα γραφεις σε αλλους, οχι σε μενα.

 

Οπως εγω δεν τα κανω ετσι απαιτω και απο τον "συνομιλητη" το ιδιο.

 

στο video μιλαει ξεκαθαρα για <<ελαχιστο κοινο παρονομαστη>> και συζηταει το ποσο σημαντικο-απαραιτητο ειναι να δουλευει αυτος στο 100%, καθως οπως φυσικα αναφερει και αυτο που εχω στο αρχικο ποστ (αληθεια, καταλαβαινεις τι σημαινει?), καθως και αρκετα αλλα πραγματα που ειτε δεν μπορεις να καταλαβεις, ειτε μας δουλευεις.

Εχω ηδη αναφερει τι λεει και τι οχι στο video.

 

Οποιος θελει μπορει ευκολα να διαπιστωσει και μονος του τι λεει ο Carmack.

 

σχετικα με τα παραδειγματα σου,

 

ο sakaguchi (που αγοραστηκε προσφατα απο τη microsoft και πλεον δηλωνει κατοικος ..χαβαης) και ο ...προεδρος της ΕΑ, λερωνουν αραγε τα χερακια τους με κωδικα οπως ο carmack?

σε παρακαλω να μην γινομαστε γελοιοι!!

 

ουτε ο newell ειναι το ιδιο ετσι κι αλλιως, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση η ειδοποιος διαφορα μεταξυ των δυο ειναι οτι

α) o Newell απλα εκραξε τη sony και αρνηθηκε να ασχοληθει με το ps3, και τους ειπε χαρακτηριστικα οτι <<δεν ειναι αργα να το πεταξουν και να βγαλουν κατι αλλο>> οπως θα θυμασαι, ενω

β) o Carmack τα τελευταια χρονακια εχει βγαλει τα ματακια του να γραφει assembly για το project του,

και εχει παραξει αυτο που λεγεται οτι ειναι τεχνικα το πιο εντυπωσιακο πραγμα μεχρι στιγμης στην κονσολα της sony.

 

βλεπεις καποια διαφορα? αν οχι, δεν θα εκπλαγω κιολας. ;]

Ανεφερα μερικα μονο παραδειγματα αλλων developer που κατα καιρους δηλωσαν τη δυσκολια προγραμματισμου του PS3, οπως το εκανε και ο Carmack.

 

Και υπαρχουν πολλα περισσοτερα παραδειγματα. Με μια απλη αναζητηση στο google μπορειτε να το διαπιστωσετε.

 

Αυτοι οι "ασχετοι" δηλωσαν εδω και καιρο αυτη την δυσκολια.

 

Θεωρειτε γνωστο και δεδομενο λοιπον εδω και καιρο οτι το PS3 ειναι η πιο δυσκολη πλατφορμα.

 

Ετσι πολυ λογικα εγραψα στο πρωτο μου post οτι η δηλωση του Carmack δεν αποτελει ουτε νεο αλλα ουτε και ειδηση.

 

Απλα αποτελεσε για σενα ακομα μια ευκαιρια για <<ενημερωση>>.

 

Βεβαια εσυ για να μας πεισεις για το αντιθετο αρχικα υποστηριξες οτι οι αλλοι developers εχουν κανει μονο "προκαταρκτικες μελετες" πανω στο PS3. :lol:

 

Και μετα απλα ισοπεδωσες τα παντα υποστηριζοντας οτι ολοι αυτοι ειναι "καραγκιοζακια-υπαλληλακια-μαριονετακια". :fear:

 

οσο για τη λιστα που <<κουβαλας>> στις τελευταιες σου δημοσιευσεις, κοιτα να τη μελετησεις καλυτερα απο οτι το video αυτου εδω του θεματος.

να σε βλαψει, αποκλειεται!

Ευχαριστω αλλα δεν χρειαζομαι υποδειξεις για το τι θεματα θα παρακολουθω.

 

Και αν μελετουσα ολη αυτη τη λιστα <<ενημερωσης>> μαλλον θα κατεληγα καπως ετσι: :lol:

 

hateps3qp5.jpgxboxfanboyhk0.jpg

 

και μιας και δεν διαφωνεις κιολας σε κατι ως προς το αληθες του περιεχομενου, με τα λοιπα περι μανδυων, χιτωνιων και κασκολ, επετρεψε μου να μην ασχοληθω καν!!

Μα δεν τα επισημανα ολα αυτα για να ασχοληθεις εσυ.

 

Τα επισημανα για ολους τους αλλους...

 

αμα δε σ'αρεσει, μη διαβαζεις! very simple

Θα το εκανα αλλα μου αρεσει η καλη <<ενημερωση>>... :devil:

Δημοσ.

Επειδη τα καραγκιοζιλικια -αλλα και τα καραγκιοζακια- δεν μου αρεσουν, αφιερωνω το σημερινο πρωϊνο μου στο να ...αποσαφηνισω το ...σαφεστατο!!

 

 

Ο Carmack ξεκιναει και εξηγει τι διαολο ειναι αυτο που εχει φτιαξει:

 

Ενα game engine το οποιο απο τον κεντρικο server κανεις ενα compile και σου παραγει ταυτοχρονα(!!) για:

-PC

-MAC

-360

-PS3

 

και τι ειναι το παραγομενο? φυσικα οχι καννα arcade για το psn!!

 

rage6_0.jpgrage5.jpg

rage4.jpgrage3.jpg

rage2.jpgrage1.jpg

 

το RAGE ειναι το πρωτο game με αυτη την τεχνολογια, και θα βγει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ για ΟΛΕΣ τις πλατφορμες(!!!)

 

 

 

ιδου και ενα off-screen video απο playstation3:

δειτε το >>> http://ps3.gamespy.com/dor/objects/926418/id-tech-5-project/videos/ea_e3_rage_trailer_071408.html

 

και φυσικα, πρεπει να θυμομαστε ολοι οτι το video αδικει την πραγματικοτητα, μιας και ειναι στα 24frames ενω το παιχνιδι τρεχει στα 60(!!!)

 

στη Ε3 λοιπον εγινε ΧΑΜΟΣ, γιατι οι μισοι και βαλε απλα ΔΕΝ πιστευανε οτι ηταν απο ps3 real time αυτο που βλεπανε!:-D

 

 

 

 

βλεποντας το video λοιπον, καταλαβαινει κανεις σχετικα ευκολα πως

δεν ειναι δυνατον να συγκρινουμε τις δηλωσεις του Carmack με τις δηλωσεις του καθε υπαλληλου της sony, ms κλπ (ή ακομα και καποιου 'μικρου' ανεξαρτητου) ως ισοτιμες

κατ'αρχην σε τεχνικο επιπεδο!

 

επειτα, εκτος απο προγραμματισταρας με κατι αρχιδια ΝΑ!!!

ο carmack ειναι και αφεντικο μιας πετυχημενης εταιρειας.

αυτο σημαινει οτι εκτος απο την προγραμματιστικη δουλεια, αυτος ο ανθρωπος εχει μεσα στο μυαλο του (και τα φερνει περα) με: χρονοδιαγραμματα, budgets, κατανομες και ολα αυτα τα business-κομματια τα οποια πλεον πολυ ευκολα γινονται αιτια να μπει λουκετο σε ενα project ή ακομα και σε μια εταιρια!

 

αρα λοιπον ο λογος του εχει ιδιεταιρη βαρυτητα και σε business επιπεδο, εκτος απο το τεχνικο,

αφου αντιμετωπιζει και φερνει σε περας οτι προβληματα (εκτος programming) αντιμετωπιζει οποιοδηποτε (ικανο) third party management.

 

το τι αντιμετωπιζει αυτος λοιπον με το ps3, ειναι λογικο να υποθεσει κανεις οτι οι αλλοι θα το αντιμετωπιζουν τουλαχιστον το ιδιο, αν οχι χειροτερο!

 

ας μην ξεχναμε κιολας οτι ο carmack εχει προσλαβει εδω και καιρο τον chief programmer που εφτιαξε το "Edge Acceleration technology" για τη Sony.

κατανοητο νομιζω πως δεν εχει ο καθενας το budget να εχει τετοιο roster για τα παιχνιδια του στο Ps3...

 

 

οποιοσδηποτε εχει λιγο μυαλο, μπορει να καταλαβει οτι καθε συγκριση με ατομα που ΔΕΝ παρηγαγαν, απλα ειπανε τη γνωμη τους, δεν ειναι ακρβως ...ισοτιμη.

επισης καταλαβαινει οτι δεν μπορουμε να αφηνουμε δηλωσεις του carmack που μιλαει για αυτα τα παραγματα να τις λεμε <<μια απο τα ιδια>>

δειτε το video και πειτε μου, ποια ειναι τα <<ιδια>>?

ιδιο ειναι το rage στο ps3 με π.χ. το orange box που ο newell απλα το πεταξε στην γενικη ομαδα ps3 της ΕΑ να το φτιαξουν?

οποιος δεν το καταλαβαινει λοιπον, στο ΠΙΚΠΑ!

 

 

 

παμε και στις δηλωσεις του, τις οποιες θα κατσω να μεταφρασω κιολας, γιατι παρατηρω μια επαναλαμβανομενη ανοησια στις τελευταιες δημοσιευσεις:

 

 

<<η αγορα ειναι αυτη που ειναι, οχι αυτη που ευχεσαι να ειναι.

υπαρχουν μερες που ευχομαι να μπορουσα να ασχοληθω μονο με τις νεες τεχνολογιες στο Pc και να φτιαξω πραγματα για τις απολυτως καλυτερες καρτες γραφικων στα pc, ωστε να μπορω να εκμεταλλευτω στο επακρο τις τεχνολογιες μας,

αλλα υπαρχουν αλλες μερες που σκεφτομαι τι ωραια που θα ηταν να επικεντρωθω στο 360 και να φτιαξω games εκει. σιγουρα ομως, δεν παραταω το pc!>>

video2, 3:00

 

(ερωτηση) -τοσοι πολλοι ανθρωποι εχουνε κανει τοσο μεγαλο θεμα με το development στο ps3, λεγοντας οτι ειναι τοσο...διαφορετικο.

ομως εσεις μας λετε ειτε οτι δεν ειναι ..διαφορετικο, ειτε οτι εχετε βρει τροπο να το κανετε να μην ειναι, οταν κανετε εσεις development...

 

(διακοπτει ο carmack)

-Ειναι δυσκολο (αντι 'διαφορετικο') το development στο Ps3!

To development στο ps3 ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.

ομως παρόλα αυτα ξοδευουμε παρα πολυ δουλεια πανω σε αυτο, εχουμε προσλαβει και καποιους πολυ καλους ανθρωπους για αυτο το σκοπο (βλεπε πιο πανω Edge creator) ,

καθως και εχουμε ριξει τους ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ τεχνικους μας ανθρωπους πανω στο ps3,

προσπαθωντας ετσι να αντλησουμε το μεγιστο δυνατο απο την πλατφορμα ps3,

στηνωντας την αρχιτεκτονικη μας πανω σε αυτο, γιατι ειναι η δυσκολοτερη πλατφορμα για να εξαγεις την αποδοση που χρειαζεσαι.

θα μπορουσες να πεις, οτι για συγκεκριμενους τροπους, συγκεκριμενα kernel αποδοσης μπορουν να δωσουν καλα FLOPS, αν κανεις εντελως συγκεκριμενα πραγματα και με τον τροπο που 'πρεπει',

ομως η πραγματικοτητα ειναι οτι τα games ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ,

οποτε πρεεπει να δουλεψεις ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ στο ps3 προκειμενου να παρεις αποδοσεις.

το γεγονος ειναι οτι δεν θελουμε να ριξουμε τον ελαχιστο κοινο παρονομαστη και να πουμε, "να παρε αυτο στο ps3, ενω οι υπολοιποι παιρνουν αλλα",

οποτε εμεις εχουμε αποφασισει να δουλεψουμε πολυ σκληροτερα στο ps3,

και ετσι, για πραγματα που ερχονται "φυσικα" στο 360, εμεις παμε και βαζουμε τους TOP προγραμματιστες μας να βαλουν τα κεφαλια κατω, να δουλεψουν πολυ σκληρα σε αυτο το προβλημα (ps3), και ετσι συνεχισουμε να το κανουμε αφου ετσι χρειαζεται."

video2, 1:15

 

αυτη ειναι μια ακριβης μεταφραση των εδαφιων που εχουν ενδιαφερον.

αυτη ειναι και η πραγματικοτητα, ειτε σας αρεσει, ειτε οχι.

 

 

 

 

τωρα με ποια λογικη εδω μεσα ολοι τα ξερετε ολα, και ειναι περιττα αυτα τα πραγματα, και επαναληψη, εσεις το ξερετε καλυτερα...

οπως επισης δεν ξερω με ποια λογικη λετε κιολας οτι <<θα ΜΑΘΟΥΝ οι προγραμματιστες το ΑΝΩΤΕΡΟ (:lol::lol::lol::lol::lol:) hardware του ps3 στο μελλον και θα κανουν παπαδες κλπ>>

ή επισης με ποια λογικη λετε οτι <<τα third parties (γιατι ΑΥΤΑ στηριζουν το ps2) θα βγαζουν games στο ps3 για 10 χρονια(!!)>>

 

αυτα για μενα ειναι ανοησιες που πηγαζουν απο αγνοια και fanboyσμο.

κοιταξτε καλα τι λεει ο carmack, και βαλτε μυαλο!

 

 

 

τελος, κ. costacurta,

δεν μπορω να καταλαβω τι θες να αποδειξεις? οτι δεν γουσταρω το Ps3?

lol, πρεπει να εισαι ο ηρωας του internet! επιθεωρητης σαϊνης και πανω! :lol:

 

μπεκα τωρα στο ignore μου, γιατι ο χρονος μου δεν ειναι για αποκλειστικη διαθεση στις ανουσιες αμφισβητησεις σου.

ελπιζω η μεταφραση να σε βοηθησε. αν οχι, try linguaphone.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...