Προς το περιεχόμενο

Nvidia GT300 & ATI RV870


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Ουτε με Rivatuner βλεπω, ουτε με τα plugins του, ουτε με GPU-Z.

Θα το δοκιμασω σχετικα με τα εφφε, ευχαριστω. :-)

 

Το ξερω οτι μπορω, αλλωστε εχω και 3870 και 4870 και μια χαρα βλεπω σε αυτες.

Αλλα γιατι η 3200 δεεεν? :-(

 

Τελος παντων σ'ευχαριστω πολυ και συγγνωμη για το Offtopic.

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Για να βλέπεις απλά μια ταινία καμια κάρτα δεν έχει πρόβλημα. Οταν προσθέτεις εφέ εννοώ.Νομίζω ότι γίνεται μέσω shaders. Eγω όταν βλέπω μια hd ταινία, πχ με media player classic, πηγαίνω shaders και επιλέγω denoise, sharpen complex και 16-235->0-255 (και φυσικά ότι αλλα εφέ θες για καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα), και ανάλογα βλέπω με το gpu-z, το gpu usage να αυξάνεται. Αυτά τα κάνω εγώ με την 4850. Σε pc φίλου μου που δοκίμασα με 4350, πάνω απο 2 φίλτρα δεν αντέχει η κάρτα (100% gpu usage).

 

Τα πρόσθετα εφέ ναι. Το δοκίμασες στην 4350 με ένα μόνο πρόγραμμα αναπαραγωγής ή περισσότερα; Υποψιάζομαι ότι μπορεί να λαλακίζεται ο οδηγός στην 4350 ή να παίζει κάτι με τις εφαρμογές γιατί ακόμα και πολλαπλά φίλτρα να βάλεις θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να χρειάζονται ένα τόνο ALUs για να λειτουργήσουν.

 

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινείς πολύ σπάνια πλέον βλέπω ταινίες στο PC γιατί απλά βαρέθηκα να ασχολούμαι με τάδε & δείνα εφαρμογή, τις εκάστοτε ρυθμίσεις κ.ο.κ. Ο καναπές είναι πιο αναπαυτικός απ΄την καρέκλα γραφείου, το home cinema = plug & play και το ψυγείο πιο κοντά σε αυτό LOL ;)

 

Eπισης κάτι παρομοιο , έχω την εντύπωση, αναφέρει και το anandtech.

 

To ότι είναι πιο αργοι με τους ίδιους χρονισμούς εννοώ. Αυτό εδώ δεν λέει πάλι το anandtech σε σχέση με την 4550 που είναι παρόμοιες

 

"Moving away from the 5450 for a moment, besides the Radeon HD 5770 this is the only other card in the 5000-series that is directly similar to a 4000-series card. In fact it’s the most similar, being virtually identical to the 4550 in terms of functional units and memory speeds. With this card we can finally pin down something we couldn’t quite do with the 5770: clock-for-clock, the 5000-series is slower than the 4000-series.

 

This is especially evident on the 5450, where the 5450 has a 50MHz core speed advantage over the 4550, and yet with everything else being held equal it is still losing to the 4550 by upwards of 10%. This seems to the worst in shader-heavy games, which leads us to believe that actual cause is that the move from DX10.1 shader hardware on the 4000-series to DX11 shader hardware on the 5000 series. Or in other words, the shaders in particular seem to be what’s slower.

 

AMD made several changes here, including adding features for DX11 and rearranging the caching system for GPGPU use. We aren’t sure whether the slowdown is a hardware issue, or if it’s the shader compiler being unable to fully take advantage of the new hardware. It’s something that’s going to bear keeping an eye on in future driver revisions."

 

Ok now I get it...για να βγούνε με συμβατότητα DX11 προσθέσανε σε μερικά σημεία και αφαιρέσανε σε άλλα. Αν συγκρίνεις την 4870 με την 5870 η δεύτερη έχει σχεδόν όλες τις μονάδες της πρώτης διπλασιασμένες και φαίνεται και από την σύγκριση σε επίπεδο transistors. ΄Οσο προσθέτεις σε επίπεδο DX συμβατότητας και multimedia stuff τόσο θα υποφέρουν σε ένα βαθμό οι γενικές επιδόσεις. Φαίνεται άλλωστε και στο αντίπαλο δέος στις μικρές ΟΕΜ κάρτες μόλις βάλανε DX10.1 + extra multimedia shiznit (GT21x@40nm). O Dave Baumann άλλωστε το εξηγεί διεξοδικά στο B3D forum τι ακριβώς συμβαίνει.

 

Για το interpolation το είπε ο jawed στο beyond3d αλλά ίσως εγώ να μην κατάλαβα καλά και να εννοούσε κάτι άλλο. Θα μπορούσες να εξηγήσεις τι ακριβώς κάνει το interpolation?

 

΄Εχει να κάνει με μαθηματικές συντεταγμένες υπεραπλουστευμένα στην επεξεργασία. Πρόχειρο και όχι το καλύτερο link: http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=434253&whichpage=1

 

Κατάλαβα αυτό που είπες για την επάρκεια. Τhanks.

 

edit: για το media player classic και τους shaders εννοώ αυτό

 

---------- Προσθήκη στις 09:55 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:48 ----------

 

Ναι οπτικά έχει διαφορα που την αντιλαμβάνεσαι, αλλοτε προς το καλύτερο και άλλες φορές προς το χειρότερο. Εχω πάντα ενεργοποιημένα τα denoise, sharpen complex 2, και ανάλογα με την ταινία μερικές φορές είναι πιο ομορφο (πιο ζωντανά χρώματα) με το 16-235->0-255, αλλά σε σκοτεινες ταινίες πέφτει πολύ μαυρίλα και το αποτέλεσμα δεν είναι ό,τι καλύτερο.

 

Denoise + sharpen complex 2; Είσαι σίγουρος ότι δεν αποτελεί οξύμωρο σχήμα ο συνδυασμός αυτών των δύο; Τέλος πάντων όπως διάβασες παραπάνω επειδή ακριβώς βαρέθηκα να κάθομαι να προσαρμόζω σχεδόν σε κάθε ταινία ποιές ρυθμίσεις κολλάνε καλύτερα και ποιές όχι έπαψα να ασχολούμαι.

 

Σε γενικές γραμμές πάντως σε LCD οθόνη & video playback προσωπικά δεν θα ακούμπαγα φίλτρο που ανεβάζει την ευκρίνεια, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου.

Δημοσ.
Denoise + sharpen complex 2; Είσαι σίγουρος ότι δεν αποτελεί οξύμωρο σχήμα ο συνδυασμός αυτών των δύο;

 

Απ' ότι ξέρω είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται και στο Photoshop: Όταν η εικόνα δεν είναι τέλεια, βάζοντας sharpeniing θα χειροτερέψει αισθητά. Βάζουμε λοιπόν Denoise ή Blur (χάνουμε λεπτομέρεια) και στην ομαλή εικόνα πλέον βάζουμε Sharpening.

Σε καμία περίπτωση από τεχνικής άποψης η εικόνα δεν είναι καλύτερη από την αρχική, αλλά είναι πιο εντυπωσιακή στο μάτι.

Μάλλον ανήκω στην αντίθετη κατηγορία από σένα. Οι ταινίες είναι το μέσο για να δοκιμάζω προγράμματα αναπαραγωγής, τεχνικές συμπίεσης κλπ. :P

Δημοσ.

Denoise,Sharpening και σαχλαμάρες, τίποτα δεν ξεπερνάει την προσθήκη λίγου παλιού καλού "θορύβου". Δοκίμασε το, θα εκπλαγεις...Όλη αυτή η ψηφιακή πλαστικούρα συν τα compression artifacts θα εξαφανιστούν και θα νιώθεις σαν είσαι σε ένα παλιό καλό σινεμά. Grain Uber Alles, fine grained and customizable.

Δημοσ.
Denoise,Sharpening και σαχλαμάρες, τίποτα δεν ξεπερνάει την προσθήκη λίγου παλιού καλού "θορύβου". Δοκίμασε το, θα εκπλαγεις...Όλη αυτή η ψηφιακή πλαστικούρα συν τα compression artifacts θα εξαφανιστούν και θα νιώθεις σαν είσαι σε ένα παλιό καλό σινεμά. Grain Uber Alles, fine grained and customizable.

 

Δε βαριέσαι... Πιες μισό μπουκάλι ούζο και το μάτι θα κάνει φυσικό denoising, deinterlacing, compression artifacts removal ή αν έχεις βίτσια όπως εσύ, add grain, sepia κλπ.

Συν το ότι τα αποφθέγματα του κυβερνήτη Arnold θα σου φαίνονται σαν το κερασάκι που ολοκληρώνει την έννοια του σύμπαντος...

Δημοσ.

Με την 4350 μόνο το media player classic δοκίμασα. Ωστόσο πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα έλλειψης υποδύναμης, γιατί και με την 4850, για λόγους κατανάλωσης, είχα αλλάξει το bios και είχα χαμηλώσει τα ρολόγια (πυρήνα) τόσο σε idle, όσο και για uvd/dxva (αναπαραγωγή ταινίας) στα 160mhz και σε 3d κανονικά στα 800mhz. Και ναι μεν οι ταινίες παίζανε κανονικά, αλλά όποτε έβαζα πάνω απο 3-4 φιλτρα έκανε σπασίματα (gpu usage 100%), oπότε ανέβασα το uvd/dxva clock στα 450mhz, το gpu usage έπεσε στο περίπου 30% και οι ταινίες παίζουν κανονικά .

 

ailuros thanks for the info για όλα τα άλλα

 

Δλδ, ρε παιδιά απο καθαρά θεωρητικής πλευράς, και όχι όπως το βλέπει ο καθένας στο μάτι του, σε ταινίες σε lcd το sharpen complex τα κάνει χειρότερα? Εκανα κάτι δοκιμές τώρα που το είπατε, και είδα ότι χωρίς το sharpen complex είναι λίγο ομαλη και σαν να ταιριάζουν/συνδιάζονται καλύτερα αυτά που δείχνει η οθόνη, αλλά με το sharpen complex είναι λίγο πιο έντονα και σαν να ξεχωρίζουν μεταξύ τους, και δεν ξέρω ποιο είναι πιο ωραίο. Ισως πάλι είναι ιδέα μου επειδή μου το είπατε.

Δημοσ.
Απ' ότι ξέρω είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται και στο Photoshop: Όταν η εικόνα δεν είναι τέλεια, βάζοντας sharpeniing θα χειροτερέψει αισθητά. Βάζουμε λοιπόν Denoise ή Blur (χάνουμε λεπτομέρεια) και στην ομαλή εικόνα πλέον βάζουμε Sharpening.

 

Αν συνδυάσεις και τα 2 όμως για αναπαραγωγή μιας ταινίας δεν αποτελεί οξύμωρο σχήμα; Αυτό ρώτησα.

 

΄Οσων αφορά το photoshop πρέπει να ξέρεις που και πότε χρησιμοποιείς τι. Αν για παράδειγμα θέλεις να σμικρύνεις μια φωτογραφία υψηλής ανάλυσης στις περισσότερες των περιπτώσεις το bicubic sharper είναι η καλύτερη λύση.

 

Σε καμία περίπτωση από τεχνικής άποψης η εικόνα δεν είναι καλύτερη από την αρχική, αλλά είναι πιο εντυπωσιακή στο μάτι.

Μάλλον ανήκω στην αντίθετη κατηγορία από σένα. Οι ταινίες είναι το μέσο για να δοκιμάζω προγράμματα αναπαραγωγής, τεχνικές συμπίεσης κλπ. :P

Ποιά αντίθετη κατηγορία; Αν σε μια στατική ή κινούμενη εικόνα μπορείς να προσθέσεις ευκρίνεια (sharpening filters) ΧΩΡΙΣ να παρουσιάσει θόρυβο το τελικό αποτέλεσμα τότε οποιοσδήποτε θα το χρησιμοποιήσει. Το τι διορθώνει ή χειροτερεύει κάθε φίλτρο εξαρτάται από την κάθε περίπτωση ξεχωριστά και ποιά σημεία ακριβώς μιας στατικής ή κινούμενης εικόνας χρειάζονται διόρθωση και με τι φίλτρο ακριβώς.

 

Και το antialiasing ακόμα δεν εξομαλύνει στην πραγματικότητα τον ψηφιακό θόρυβο που προκαλείται από τυχών διαφορές συχνοτήτων, αλλά ΞΕΓΕΛΑΕΙ το μάτι ότι ο ψηφιακός θόρυβος δεν υπάρχει ή ελαττώνεται. Το ανθρώπινο μάτι είναι ο τελειώτερος antialiaser όλων ;)

 

Υπάρχουν πλείστες μορφές antialiasing. Αν πηγαίναμε στο πεδίο jittered sampling (είτε για υφές είτε για antialiasing) o αλγόρυθμος ουσιαστικά προσθέτει θόρυβο και δεν αφαιρεί ξεγελώντας το μάτι έτσι ότι δεν υπάρχει aliasing.

 

---------- Προσθήκη στις 13:07 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:49 ----------

 

Με την 4350 μόνο το media player classic δοκίμασα. Ωστόσο πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα έλλειψης υποδύναμης, γιατί και με την 4850, για λόγους κατανάλωσης, είχα αλλάξει το bios και είχα χαμηλώσει τα ρολόγια (πυρήνα) τόσο σε idle, όσο και για uvd/dxva (αναπαραγωγή ταινίας) στα 160mhz και σε 3d κανονικά στα 800mhz. Και ναι μεν οι ταινίες παίζανε κανονικά, αλλά όποτε έβαζα πάνω απο 3-4 φιλτρα έκανε σπασίματα (gpu usage 100%), oπότε ανέβασα το uvd/dxva clock στα 450mhz, το gpu usage έπεσε στο περίπου 30% και οι ταινίες παίζουν κανονικά .

 

Ναι ρε συ ΄Εντυ αλλά προφανώς για κάποιο λόγο η εκάστοτε εφαρμογή σε συνδυασμό με τον οδηγό όταν βάλεις αρκετά φίλτρα πετάει μέρος της επεξεργασίας αυτών στον επεξεργαστή. Η λεπτομέρεια του dxva clock βοηθάει αρκετά μιας και μιλάμε για τεράστια διαφορά συχνότητας εδώ. Αποκλείεις η 4630 να έχει πολύ χαμηλό dxva clock για εξοικονόμηση ενέργειας; Λογικά και ένα μόνο cluster μιας IGP θα πρέπει να τρώει τα φίλτρα αυτά για πρωινό. Δεν είμαι σίγουρος για τίποτα απλά κάτι δεν πάει καλά εδώ.

 

Δλδ, ρε παιδιά απο καθαρά θεωρητικής πλευράς, και όχι όπως το βλέπει ο καθένας στο μάτι του, σε ταινίες σε lcd το sharpen complex τα κάνει χειρότερα?

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Κατ΄αρχήν μιλάμε προφανώς για αναπαραγωγή κανονικού DVD/video και όχι οποιοδήποτε συμπιεσμένο περιεχόμενο. Ανεβάζοντας την ευκρίνεια σε μια ταινία ναι μεν αποκτά η εικόνα σου μεγαλύτερη ευκρίνεια αλλά θα σου δώσει λογικά και σε αρκετά σημεία ψηφιακό θόρυβο ie aliasing. Λογικά το sharpen complex (αν βέβαια θυμάμαι καλά) ανεβάζει την ευκρίνεια επιλεκτικά οπότε αν ισχύει σε γενικές γραμμές θα πρέπει να βελτιώνει την συνολική σου εικόνα. Απλά συνδυάζοντας ένα φίλτρο sharpening με ένα φίλτρο denoise (blur) είναι κατά την άποψή μου οξύμωρο σχήμα. Ουσιαστικά συνδυάζοντας αυτά τα 2 ταυτόχρονα ανεβάζεις την ευκρίνεια και την κατεβάζεις. Και εδώ αναρωτιέμαι αν το τελικό αποτέλεσμα έχει ιδιαίτερο νόημα σε σχέση με το αποτέλεσμα αν δεν τα χρησιμοποιήσεις καθόλου.

 

Εκανα κάτι δοκιμές τώρα που το είπατε, και είδα ότι χωρίς το sharpen complex είναι λίγο ομαλη και σαν να ταιριάζουν/συνδιάζονται καλύτερα αυτά που δείχνει η οθόνη, αλλά με το sharpen complex είναι λίγο πιο έντονα και σαν να ξεχωρίζουν μεταξύ τους, και δεν ξέρω ποιο είναι πιο ωραίο. Ισως πάλι είναι ιδέα μου επειδή μου το είπατε.
Κοίτα δεν υπάρχει χρυσός κανόνας. Γούστα είναι όλα αυτά. Υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει η όσο το δυνατό μεγάλη ευκρίνεια και δεν τους ενοχλεί καθόλου ο ψηφιακός θόρυβος. Μόνο εσύ κάνοντας δοκιμές μπορείς να καθορίσεις ποιές ρυθμίσεις μπορούν να φέρουν το καλύτερο αποτέλεσμα για το δικό σου μάτι.

 

Και επειδή σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν πλείστοι παράγοντες που παίζουν ρόλο αποφεύγω να κολλάω σε κανόνες. Κατ΄αρχήν λογικά αν κάθεσαι στην καρέκλα του γραφείου του υπολογιστή βρίσκεσαι πολύ πιο κοντά στην οθόνη από ότι τον να κάτσεις μπροστά σε μια TV + home cinema / dvd player. ΄Οσο μεγαλύτερη η απόσταση τόσο λιγότερο φαίνεται ο οποιοσδήποτε θόρυβος.

Δημοσ.
Thanks ailuros. Για το dxva clock μπορει να χεις δίκιο.

 

Αν σου κάτσει και μπορείς να το ξαναδοκιμάσεις σε μια κάρτα του τύπου 4350 και ανεβάσεις το dxva clock πες μου για οποιαδήποτε αποτελέσματα.

Δημοσ.
Denoise,Sharpening και σαχλαμάρες, τίποτα δεν ξεπερνάει την προσθήκη λίγου παλιού καλού "θορύβου". Δοκίμασε το, θα εκπλαγεις...Όλη αυτή η ψηφιακή πλαστικούρα συν τα compression artifacts θα εξαφανιστούν και θα νιώθεις σαν είσαι σε ένα παλιό καλό σινεμά. Grain Uber Alles, fine grained and customizable.

 

 

οποτε να υποθεσω οτι εισαι κατα της ανερχομενης ψηφιακης τηλεορασης ε? :P

Δημοσ.
οποτε να υποθεσω οτι εισαι κατα της ανερχομενης ψηφιακης τηλεορασης ε? :P

 

Τι σχέση έχει το ψηφιακό σήμα με αυτό που συζητάμε; http://en.wikipedia.org/wiki/DVB-T

http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_terrestrial_television

 

Η δεύτερη παραπομπή σου δίνει κάποια θετικά και κάποια αρνητικά για το ψηφιακό έναντι του αναλογικού σήματος, αλλά άλλο σήμα και άλλο ευκρίνεια κατά την απόδοση. Αλλά το παρα**σαμε λίγο με το ΟΤ.

Δημοσ.

 

Εξακολουθεί να μην έχει καμία σχέση το είδος του σήματος (ψηφιακό ή αναλογικό) με το μέσο απεικόνισης αυτού. Το να με παραπέμπεις σε πράγματα όπως digital cliff effect vs. analog rolloff είναι σαν να συγκρίνουμε παντόφλες με τρακτέρ στο πρωταρχικό θέμα (ΟΤ).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...