Προς το περιεχόμενο

Nvidia GT300 & ATI RV870


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Risk production γίνεται σε όλα τα πρωτόκολλα και όλες τις βαθμίδες αυτού. Συνήθως αν όχι πάντα πρόκειται για πυρήνες χαμηλής πολυπλοκότητας. Δεδομένου ότι ακύρωσαν μάλλον τα 32nm λόγω υπερβολικών καθυστερήσεων επικεντρώθηκαν στα 28nm με εφάμιλλο roadmap της Globalfoundry. To αστείο είναι ότι η τελευταία εξακολουθεί να έχει 32nm. Δεν σημαίνει ωστόσο τίποτα αν δεν δοκιμαστεί η GF για λογικό χρονικό διάστημα σαν foundry και με μεγάλες ποσότητες παραγωγής.

 

Η TSMC προσλαμβάνει περίπου 3000 engineers παρεπιπτόντως για να επεκτείνει capacities. Αλλοίμονο σε αυτόν που το συνδέσει με τα αισχρά yields στα 40nm και τις απολύσεις εν καιρό κρίσης....

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

http://www.digitimes.com/news/a20100120PD204.html

TSMC has improved yield rates on its 40nm manufacturing process, with the quality now being about the same level as its 65nm node process, according Mark Liu, Senior VP of Operations at Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC). During a company event yesterday, Liu stated that the chamber matching problems that had impacted yield rates for the company's 40nm node have been resolved.

 

Liu did not elaborate any further.

 

Και λένε ότι πάνε καλά και τα yields στα 40…

Δημοσ.

ρε παιδια το physx κοβει σε επιδοσεις στα παιχνιδια??

χρεισημοποιητε σε ολα τα game η μονο σε οσα εχουνε βγει με physx?

γιατι λεει αμα το εχεις στο off τα physx τα κανει η cpu....

Δημοσ.
ρε παιδια το physx κοβει σε επιδοσεις στα παιχνιδια??

χρεισημοποιητε σε ολα τα game η μονο σε οσα εχουνε βγει με physx?

γιατι λεει αμα το εχεις στο off τα physx τα κανει η cpu....

 

βaλτος είσαι? :mrgreen:

http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20100119134616_AMD_Accuses_Nvidia_of_Disabling_Multi_Core_CPU_Support_in_PhysX_API.html

Δημοσ.
PhysX medium λέει το γραφικό.
Αφού είναι γκασμάδες μερικοί και το γ@μάνε με εντελώς άσκοπα εφέ. Χαρακτηριστικά, στο Cryostasis με το τελευταίο patch που προσθέτει επιπλέον PhysX effects, υπήρχαν αρκετά σημεία που χτυπούσα 5fps (i shit you not... και όλα αυτά σε 1600x1200). The irony; Το benchmark του Cryostasis τρέχει ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από το ίδιο το παιχνίδι, στα ίδια ακριβώς περιβάλλοντα (minimum τα 26fps σε 1920x1440 + Max Details + PhysX)

 

ρε παιδια το physx κοβει σε επιδοσεις στα παιχνιδια??

χρεισημοποιητε σε ολα τα game η μονο σε οσα εχουνε βγει με physx?

γιατι λεει αμα το εχεις στο off τα physx τα κανει η cpu....

 

Μόνο σε όσα έχουν βγει με PhysX. Αρκετές φορές σωριάζει στο πάτωμα τις επιδόσεις μιας κάρτας με τα επιπλέον εφέ. Αν είναι στο off, δεν είναι ενεργοποιημένα τα επιπλέον εφέ.

 

PS: Υπάρχουν παιχνίδια που χρησιμοποιούν την CPU για τα PhysX effects, όπως τα Risen, Dragon Age: Origins και NFS: Shift. Τα συγκεκριμένα παιχνίδια δεν έχουν GPU accelerated physics, δεν είναι τόσο φαντασμαγορικά τα physics τους και δεν χρειάζονται τεράστια υπολογιστική ισχύ.

Δημοσ.
οκ ευχαριστω γιαννη

τωρα για το αλλο αμα ητανε στα ελληνικα κατι θα εκανε :P

 

Παρόλο που δε μεταφράζω αλλά παραφράζω, το νόημα είναι το έξεις:

Το physX ανήκει στην nV.

Το physX Μπορεί να τρέχει είτε στο CPU είτε στην κάρτα γραφικών.

Η nV σκόπιμα υπονομεύει και δεν βελτιστοποιεί το PhysX για CPU. Αντιθέτως ενώ παλιότερα εκμεταλλευόταν λ.χ. τα πολλά cores που μπορεί να έχεις στο CPU , τώρα πια το physX περιορίζετε συνήθως σε ένα CPU core.

Νταξ δικό τους είναι το κάνουν ότι θέλουν.

 

Απλά ΙΜΗΟ είναι κατά των καταναλωτών μια αντίστοιχη συμπεριφορά. Κάλιο να ξεμπερδεύουμε με αυτό το φρούτο και να μεταβούμε σε ανοιχτά πρότυπα όπως το OpenCL.

Δημοσ.
Αφού είναι γκασμάδες μερικοί και το γ@μάνε με εντελώς άσκοπα εφέ. Χαρακτηριστικά, στο Cryostasis με το τελευταίο patch που προσθέτει επιπλέον PhysX effects, υπήρχαν αρκετά σημεία που χτυπούσα 5fps (i shit you not... και όλα αυτά σε 1600x1200). The irony; Το benchmark του Cryostasis τρέχει ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από το ίδιο το παιχνίδι, στα ίδια ακριβώς περιβάλλοντα (minimum τα 26fps σε 1920x1440 + Max Details + PhysX)

 

΄Αλλο εννοούσα. Η διαφορά επιδόσεων που βλέπεις μεταξύ της 100 και της 285 δεν είναι ΜΟΝΟ χάρη στην αύξηση επάρκειας στον τομέα pissX. To ότι οι ελάχιστες επιδόσεις στην 100 είναι μεγαλύτερες από τον μέσο όρο της 285 θα πρέπει να σου λέει κάτι. Σε μέσο όρο η διαφορά είναι περίπου 80% μεταξύ των 2 στο επερχόμενο Dark Void, από το οποίο ένα σχετικά μικρό ποσοστό αύξησης επάρκειας σε physics.

 

Δεν βλέπεις καν τελικό hw σε αυτές τις μετρήσεις.

 

 

Μόνο σε όσα έχουν βγει με PhysX. Αρκετές φορές σωριάζει στο πάτωμα τις επιδόσεις μιας κάρτας με τα επιπλέον εφέ. Αν είναι στο off, δεν είναι ενεργοποιημένα τα επιπλέον εφέ.

 

PS: Υπάρχουν παιχνίδια που χρησιμοποιούν την CPU για τα PhysX effects, όπως τα Risen, Dragon Age: Origins και NFS: Shift. Τα συγκεκριμένα παιχνίδια δεν έχουν GPU accelerated physics, δεν είναι τόσο φαντασμαγορικά τα physics τους και δεν χρειάζονται τεράστια υπολογιστική ισχύ.

Για την υπερβολή των δημιουργών με κάθε πρωτοεμφανιζόμενο εφέ έχει γράψει κατ΄επανάληψη.

 

---------- Προσθήκη στις 17:03 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:51 ----------

 

Παρόλο που δε μεταφράζω αλλά παραφράζω, το νόημα είναι το έξεις:

Το physX ανήκει στην nV.

Το physX Μπορεί να τρέχει είτε στο CPU είτε στην κάρτα γραφικών.

Η nV σκόπιμα υπονομεύει και δεν βελτιστοποιεί το PhysX για CPU. Αντιθέτως ενώ παλιότερα εκμεταλλευόταν λ.χ. τα πολλά cores που μπορεί να έχεις στο CPU , τώρα πια το physX περιορίζετε συνήθως σε ένα CPU core.

Νταξ δικό τους είναι το κάνουν ότι θέλουν.

 

Απλά ΙΜΗΟ είναι κατά των καταναλωτών μια αντίστοιχη συμπεριφορά. Κάλιο να ξεμπερδεύουμε με αυτό το φρούτο και να μεταβούμε σε ανοιχτά πρότυπα όπως το OpenCL.

 

Υπάρχουν κι άλλα πρωτόκολλα για physics. Aπλά το pissX έχει γίνει πιο δημοφιλής χάρη στην NV.

 

To θεωρώ λίγο απίθανο όντως να απενεργοποιεί πυρήνες επεξεργαστών με physics. Aυτόματα σημαίνει πολύ μεγαλύτερο βάρος στην GPU, πράγμα που θα έτρωγε περισσότερο σε επιδόσεις από ότι εύκολα κανείς φαντάζεται. ΄Ενα παραπάνω όταν τα περισσότερα σημερινά παιχνίδια έχουν τουλάχιστον dual threading@CPU.

 

Υπάρχει μια μακριά διαμάχη μεταξύ των εταιριών. Η μια ζήτησε από την άλλη να συμμετάσχει. Η άλλη απήντησε πλήρωσέ μου τόσα σε πνευματικά δικαιώματα και η πρώτη φυσικά αρνήθηκε να πληρώσει. Η απάντηση του κατόχου πνευματικών δικαιωμάτων ήταν κατά λέξη μεταφρασμένο "άντε μαμηθείτε".

 

Για εξισορρόπηση πόρων συστήματος υπάρχει και αυτό το εργαλείο:

 

http://www.brightsideofnews.com/news/2010/1/18/nvidia-gf100-architecture-alea-iacta-est.aspx?pageid=4

 

Και όχι δεν είναι διαφήμιση από πλευράς μου, απλά θα πρέπει επιτέλους να συνηδητοποιήσουν οι κόκκινοι πόσο σημαντική είναι η υποστήριξη γενικά και το να δίνεις τα περισσότερα και καλύτερα εργαλεία στους δημιουργούς. Από το τίποτα δεν βγαίνει τίποτα και αν δεν βρέξεις πωπώ ψαράκι δεν τρως. Αν τώρα δεν θες να βραχούν τα τρυφερά σου πλήρωσε.

 

΄Εχουν 2.7 TFLOPs σε κάρτες των 330+ ευρώ και πλέκουν πουλόβερ. Κρίμα δεν είναι να πάνε να πάει τόσο δυναμικό χαμένο; Μαμιέται όπως και να το πάρεις ο ανταγωνισμός με physics; Ωραία σκίσου να το κάνεις εξίσου δημοφιλής το δικό σου και σταμάτα να μιξοκλαίγεσαι σαν βιασμένη παρθένα στα μήντια.

Δημοσ.
΄Αλλο εννοούσα. Η διαφορά επιδόσεων που βλέπεις μεταξύ της 100 και της 285 δεν είναι ΜΟΝΟ χάρη στην αύξηση επάρκειας στον τομέα pissX. To ότι οι ελάχιστες επιδόσεις στην 100 είναι μεγαλύτερες από τον μέσο όρο της 285 θα πρέπει να σου λέει κάτι. Σε μέσο όρο η διαφορά είναι περίπου 80% μεταξύ των 2 στο επερχόμενο Dark Void, από το οποίο ένα σχετικά μικρό ποσοστό αύξησης επάρκειας σε physics.

 

Δεν βλέπεις καν τελικό hw σε αυτές τις μετρήσεις.

 

Α ναι, εννοείται ότι δεν αφορά το physx μέρος. Με την ευρύτερη έννοια των επιδόσεων το έλεγα από τις πρώτες μέρες ότι ήθελα να δω πως θα τα πάει σε PhysX και 3D Vision καταστάσεις, γιατί ακόμα και σε single mode να τρέχω την GTX295 (με τον ένα πυρήνα δηλαδή να κουμαντάρει τα εφέ), τα αποτέλεσματα πάλι δεν ήταν τα αναμενόμενα σε normal αναλύσεις σε κάτι Darkest Of Days. Το να καταφέρει να έχει minimum 50FPS (που στα PhysX games το ζόρε το τραβάει κυρίως η κάρτα, οπότε θα είναι ελάχιστες οι διαφορές ενός συστήματος με I7 στα 3.5Ghz από ένα με Q9500), για μένα είναι κάτι το εντυπωσιακό... καθαρά και μόνο από θέμα επιδόσεων κι όχι αν αξίζει το οπτικό αυτό θέαμα!

 

Για την υπερβολή των δημιουργών με κάθε πρωτοεμφανιζόμενο εφέ έχει γράψει κατ΄επανάληψη.

 

Μαζί σου όπως έχω ξαναπεί ;). Μόνο το Batman: Arkham Asylum εξαιρώ από όσα υπάρχουν και δεν θα το έπαιζα με τίποτα χωρίς τα physx. Δημιουργούν (για μένα) την κατάλληλη ατμόσφαιρα, ειδικά στα όνειρα με το Σκιάχτρο!

Δημοσ.

Οπως ειπε και ο John Carmack τα physics ειναι δουλεια της cpu.Τωρα τις χαζομαρες της nvidia.....το Crysis που δεν εχει physX εχει καλυτερα physics απο καθε αλλο παιχνιδι.

Δημοσ.

Ailuros, σορρυ φιλαράκο αλλά διαβάζεσαι σαν τον head honcho fanboy της NV στο συγκεκριμένο σου post. Λυπάμαι, αλλά ειναι θέμα χρόνου το πότε οι Devs θα κλάσουν την NV και το PissX της και θα δημιουργήσουν Libraries πάνω στο DirectCompute της μαμάς Microsoft η θα βελτιστοποιήσουν σε Havok της μαμάς Intel, έτσι, για να τα έχουνε καλύτερα μαζί τους..έτσι δεν είναι; Η μήπως είναι κορόιδα;

Δημοσ.
Ailuros, σορρυ φιλαράκο αλλά διαβάζεσαι σαν τον head honcho fanboy της NV στο συγκεκριμένο σου post. Λυπάμαι, αλλά ειναι θέμα χρόνου το πότε οι Devs θα κλάσουν την NV και το PissX της και θα δημιουργήσουν Libraries πάνω στο DirectCompute της μαμάς Microsoft η θα βελτιστοποιήσουν σε Havok της μαμάς Intel, έτσι, για να τα έχουνε καλύτερα μαζί τους..έτσι δεν είναι; Η μήπως είναι κορόιδα;

 

Ξέρεις ποια είναι η πλάκα αν πάνε οι devs στο Direct Compute; Ότι θα κλαίνε σαν μικρά παιδιά ΟΛΟΙ που δεν έχουν DX11 κάρτες γραφικών (και όσοι έχουν μεν DX11 κάρτες αλλά μένουν ακόμα Windows XP). Μην περιμένεις από τώρα physics σε Direct Compute, δεν είναι εντελώς λαλάκες οι devs για να χάσουν τους πελάτες τους. Δες τι έγινε με το Shattered Horizon, ένα τόσο πρωτότυπο online FPS που έφαγε ήττα με το καλημέρα επειδή δεν υποστηρίζει το DX9 (και συνάμα τα Windows XP).Στο μακρινό μέλλον, ναι, προφανώς θα πάνε... μέχρι τότε όμως...

Δημοσ.

Δεν αλλάζει τίποτα ότι η επόμενη κονσόλα της MS θα είναι σε DX11, και με αυτό ετοιμάζει ενα πλήρες οικοσύστημα εφαρμογών, libraries και apis. Ψάλτε όσο θέλετε την NV. H Microsoft και τα Open Standards θα κυριαρχήσουν.

Δημοσ.

Μιλάς για την ίδια Microsoft που δηλώνει ότι το X360 δεν είναι ούτε καν στη μέση του κύκλου ζωής του; ;)

 

Ναι, θα πάνε οι devs στο DX11 (ή στο 12... στο 13... σε οποιοδήποτε γίνει standard και είναι συμβατό με όλες τις πλατφόρμες). Στα PC όμως, αυτό θα γίνει μονάχα όταν η μεγαλύτερη μερίδα έχει το ανάλογο hardware για να αξίζει κάτι τέτοιο. Σε διαφορετική περίπτωση (και σε συνάρτηση πάντα του πότε θα βγουν οι επόμενες κονσόλες), μην παραξενευτείς αν δεις να επαναλαμβάνεται το port της old-gen version του Fifa10 :P

 

PS: Ας ζήσουμε το παρόν εγώ πάντως λέω... γιατί αν είναι να περιμένουμε το μέλλον, θα καταλήξουμε να αναμένουμε τα "Duke Nukem Forever" :P

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...