Προς το περιεχόμενο

Nvidia GT300 & ATI RV870


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Μωρε καρτες βγαινουν κανα dx11 καλο game θα δουμε να μας πεσουν τα σαγονια η θα ειναι μονο για benchmakrs lol.

 

πόσες φορές το έχουμε πει ρε psycho...καθαρόαιμο dx11 θα αργήσουμε ακόμη να δούμε

Δημοσ.
πόσες φορές το έχουμε πει ρε psycho...καθαρόαιμο dx11 θα αργήσουμε ακόμη να δούμε

 

επειδη δεν εχω καταλαβει τι ειναι το καθαροαιμο και καλα μονο dx11??

εδω καλα καλα ουτε dx10 δεν εχουμε δει....

το company of heroes ειναι dx9

αν το βαλεις σε dx10 αλλαζει πολυ το παιχνιδι καμια σχεση με αλλα dx10 παιχνιδια...

Δημοσ.

Όσο πιο πολλά μαθαίνω για την αρχιτεκτονική τους τόσο πιο πολύ μου αρέσει, και τόσο πιο πολύ σκέπτομαι ότι και το επόμενο σχέδιο την nV θα έχει γερές βάσεις από το gf100.

 

Εντυπωσιακή δουλειά έχει γίνει ΙΜΗΟ κύρια στο

. Scheduler related work…

. Consolidation

. Memory efficiency / caching / local memory.

. Downsizing / Salvaging Options

Εδώ εάν κατάλαβα καλά θα έχουμε κάτι του στιλ:

Κρατάμε τα ίδια GPCs, αφαιρούμε SMs (eg. 1 out of 4), (δεν είμαι σίγουρος ότι μπορείς να αφαιρέσεις random SPs)

Πετάμε και ολόκληρο ROP group μαζί με 64-bit memory bus & 128Kb cache.

 

Από το παραπάνω βγαίνουν πολλοί συνδυασμοί και για μικρότερους πυρήνες αλλά και για salvaging που είμαι σίγουρος ότι τους απασχολεί με τέτοια yields.

  • Super Moderators
Δημοσ.

όλοι λένε πάντως ότι η "μεταφορά" σε DX11 (έστω και paths) θα είναι πιο εύκολη και πιο γρήγορη από αυτή του DX10

Δημοσ.
επειδη δεν εχω καταλαβει τι ειναι το καθαροαιμο και καλα μονο dx11??

εδω καλα καλα ουτε dx10 δεν εχουμε δει....

το company of heroes ειναι dx9

αν το βαλεις σε dx10 αλλαζει πολυ το παιχνιδι καμια σχεση με αλλα dx10 παιχνιδια...

 

Την εποχή που εμφανίστηκε η R300 τα πρώτα καλούμενα DX9 παιχνίδια που είδαμε ήταν στην ουσία DX7/8 παιχνίδια με DX9 path δηλαδή μερικά σκόρπια DX9 εφέ για να μπορεί ο εκδότης του παιχνιδιού να κολλήσει το DX9 αυτοκόλλητο στην συσκευασία.

 

΄Οταν ήρθαν τα πρώτα πραγματικά DX9.0 παιχνίδια (κάτι πάνω από Oblivion, Fear και πόσο μάλλον το Crysis) οι πρώτες DX9.0 κάρτες φυσικά και είχαν τεράστια προβλήματα να ανταπεξέλουν.

 

Πήραν ωστόσο οι δημιουργοί τις πρώτες κάρτες DX9 σαν βάση (2002) για να βγουν αρκετά χρόνια μετά τα πρώτα πραγματικά DX9 παιχνίδια και κάτι ανάλογο θα γίνει τώρα και με τις DX11 GPU.

 

Aυτό που μας ενδιαφέρει εμάς σαν χρήστες είναι η σχέση τιμής/απόδοσης του ΣΗΜΕΡΑ και όχι στο μέλλον.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

grimpr,

 

Τραγική ειρωνία ότι ακριβώς τα ίδια άκουσα από AMD PR σε πραγματικό χρόνο μόλις μέρες πριν το γράψει το άρθρο προσωπικά δεν με κάνει πλέον να αμφισβητώ από που παίρνει οδηγίες και ποιός είναι ο ανεπίσημος "εργοδότης" του Καρολάκου. Και οι μπούρδες αυτές δεν είναι καν τωρινές αλλά αρκετά παλιότερες:

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1137331/a-look-nvidia-gt300-architecture

Tίποτε άλλο παρά μια απελπισμένη προσπάθεια να υποστηρίξει τις λαλακίες του παρελθόντος.

 

Για την πιθανότατα τραγική διαθεσιμότητα της 380 συμφωνήσαμε ήδη. Για το αν το tesselation είναι πράγματι μόνο λύση λογισμικού ή το ότι το GF100 είναι άλλο ένα Larabee το αφήνω στην φαντασία του καθένα. ΄Οταν ακύρωσε η Intel το Larabee (προσωρινά) δεν έβγαλε τσιμουδιά αν και ένας 600mm2 πυρήνας δεν μπορούσε να ανταγωνισττεί μια 5850 καλά καλά και έκαιγε ατελείωτες μητρικές γιατί δεν μπορούσαν να ελέγξουν το φούρνο μικροκυμάτων που είχαν φτιάξει.

 

Σε ιδιωτική βάση μπορώ να σου δώσω και το όνομα της ουσιαστικής πηγής του.

Δημοσ.

Καλά το ύφος του Charlie είναι για τα μπάζα αν και διασκεδαστικό κάποιες φορές.

Αλλά, στο κάτω κάτω είναι από τους λίγους που έγραψαν κάτι που δεν προέρχεται κατά 99% από το υλικό που μοίρασε η nV http://www.hardocp.com/article/2010/01/17/nvidias_fermi_gf100_facts_opinions/1 & http://www.hardocp.com/article/2010/01/17/nvidias_fermi_gf100_facts_opinions/2

(λολ δεν τον υπερασπίζομαι ελπίζω)

 

Δεν είναι κακό να διαβάζουμε και κανα γραφικό. Ισα ισα που καμία φορά βάζει και σωστά ερωτήματα. Ζητά άλλωστε ένα ένα τα στοιχεία που δεν έδωσε το PR… (και τα ‘προβλέπει’ και καλά)

 

Λ.χ. και εγώ αναρωτιέμαι τι dual chip card μπορεί να βγάλει υπό αυτά τα δεδομένα.

Όπως και το ποια είναι η στρατηγική για salvaged chips.

Και μιας και βλέπω μύριες περιπτώσεις με διαφορές στις μονάδες και στον χρονισμό. Ανησυχώ κιόλας μη γίνει τόσο ομελέτα … που να μη μπορούμε να καταλάβουμε ποιο SKU είναι πιο γρήγορο από το άλλο.

Δημοσ.

Λ.χ. και εγώ αναρωτιέμαι τι dual chip card μπορεί να βγάλει υπό αυτά τα δεδομένα.

 

Λογικά κανένα. ΄Ισως να έχει τέτοια λύσσα ωστόσο η NV που να βγάλει ένα τερατούργημα που να ξεπερνάει την 5970 κατά ένα γελοίο ποσοστό.

 

Όπως και το ποια είναι η στρατηγική για salvaged chips.

 

΄Εχεις δει ορθογώνιο πυρήνα αντί σχεδόν τετράγωνο; Μην εκπλαγείς αν δεις σύντομα. Παίρνουμε ένα GF100 αλατίζουμε, αλευρώνουμε, κόβουμε στην μέση και τηγανίζουμε σε καυτό λάδι ;)

 

Και μιας και βλέπω μύριες περιπτώσεις με διαφορές στις μονάδες και στον χρονισμό. Ανησυχώ κιόλας μη γίνει τόσο ομελέτα … που να μη μπορούμε να καταλάβουμε ποιο SKU είναι πιο γρήγορο από το άλλο.

 

380/360 = μάνα/πατέρας

350/340 = κόρη/γιός

 

Πέρα από τα αστεία 512 για την "μάνα", 448 για τον ντάντυ και μάλλον το μισό φιλετάκι παραπάνω (256SP) με διαφορετικούς χρονισμούς για 350/340. Που είναι το δύσκολο; :)

Δημοσ.

Πότε πάμε για shrink Ailuros; Προσωπικά δεν αγγίζω τίποτα από HighEnd σε Nvidia μέχρι τα 32nm. Q4 2010 η πάμε για 2011 μαζί με την Northern Islands;

Δημοσ.
Λογικά κανένα. ΄Ισως να έχει τέτοια λύσσα ωστόσο η NV που να βγάλει ένα τερατούργημα που να ξεπερνάει την 5970 κατά ένα γελοίο ποσοστό.

Σα να θυμάμαι ότι πρόσφατα (πριν κάνα μηνά?) η nV είχε ανακοινώσει ότι θα βγάλει και διπλή κάρτα. Προφανώς θα κάνω λάθος.

 

΄Εχεις δει ορθογώνιο πυρήνα αντί σχεδόν τετράγωνο; Μην εκπλαγείς αν δεις σύντομα. Παίρνουμε ένα GF100 αλατίζουμε, αλευρώνουμε, κόβουμε στην μέση και τηγανίζουμε σε καυτό λάδι ;)

 

 

 

380/360 = μάνα/πατέρας

350/340 = κόρη/γιός

 

Πέρα από τα αστεία 512 για την "μάνα", 448 για τον ντάντυ και μάλλον το μισό φιλετάκι παραπάνω (256SP) με διαφορετικούς χρονισμούς για 350/340. Που είναι το δύσκολο; :)

 

Για αρχικό σχέδιο είναι καλό… αλλά λέω μη μας προκύψουν κι άλλα προσπαθώντας να μειώσουν τη χασούρα και για να υπάρχουν λύσεις σε καυτές κατηγορίες τιμής.

Το έχουμε ξαναδεί το παιχνίδι με ίδιο όνομα και διαφορετικά SPs.

Από όσο καταλαβαίνω πάντως σωστά έχω θέσει παραπάνω το πώς προκύπτουν τα μικρότερα μοντέλα (αφαιρώντας τις αντίστοιχες μονάδες).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...