Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Μωρε καρτες βγαινουν κανα dx11 καλο game θα δουμε να μας πεσουν τα σαγονια η θα ειναι μονο για benchmakrs lol.
outlaw star Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Μωρε καρτες βγαινουν κανα dx11 καλο game θα δουμε να μας πεσουν τα σαγονια η θα ειναι μονο για benchmakrs lol. πόσες φορές το έχουμε πει ρε psycho...καθαρόαιμο dx11 θα αργήσουμε ακόμη να δούμε
sozz Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 πόσες φορές το έχουμε πει ρε psycho...καθαρόαιμο dx11 θα αργήσουμε ακόμη να δούμε επειδη δεν εχω καταλαβει τι ειναι το καθαροαιμο και καλα μονο dx11?? εδω καλα καλα ουτε dx10 δεν εχουμε δει.... το company of heroes ειναι dx9 αν το βαλεις σε dx10 αλλαζει πολυ το παιχνιδι καμια σχεση με αλλα dx10 παιχνιδια...
tmjuju Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Όσο πιο πολλά μαθαίνω για την αρχιτεκτονική τους τόσο πιο πολύ μου αρέσει, και τόσο πιο πολύ σκέπτομαι ότι και το επόμενο σχέδιο την nV θα έχει γερές βάσεις από το gf100. Εντυπωσιακή δουλειά έχει γίνει ΙΜΗΟ κύρια στο . Scheduler related work… . Consolidation . Memory efficiency / caching / local memory. . Downsizing / Salvaging Options Εδώ εάν κατάλαβα καλά θα έχουμε κάτι του στιλ: Κρατάμε τα ίδια GPCs, αφαιρούμε SMs (eg. 1 out of 4), (δεν είμαι σίγουρος ότι μπορείς να αφαιρέσεις random SPs) Πετάμε και ολόκληρο ROP group μαζί με 64-bit memory bus & 128Kb cache. Από το παραπάνω βγαίνουν πολλοί συνδυασμοί και για μικρότερους πυρήνες αλλά και για salvaging που είμαι σίγουρος ότι τους απασχολεί με τέτοια yields.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 όλοι λένε πάντως ότι η "μεταφορά" σε DX11 (έστω και paths) θα είναι πιο εύκολη και πιο γρήγορη από αυτή του DX10
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 I call GF100 G80 with dx11 lol. Το Crysis 2 βγαινει Δεκεμβριο οποτε ως τοτε θα μεινω με την ταπεινη 5870
grimpr Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Τσάρλεστον. "Η GF100 τραβάει 280W από τον τοίχο και δεν κατασκευάζεται εύκολα, σχεδιάστηκε για GPGPU, δεν έχει Hardware Tesselator, δεν, δεν, δεν..." http://www.semiaccurate.com/2010/01/17/nvidia-gf100-takes-280w-and-unmanufacturable/ [ame] [/ame]
Ailuros Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 επειδη δεν εχω καταλαβει τι ειναι το καθαροαιμο και καλα μονο dx11??εδω καλα καλα ουτε dx10 δεν εχουμε δει.... το company of heroes ειναι dx9 αν το βαλεις σε dx10 αλλαζει πολυ το παιχνιδι καμια σχεση με αλλα dx10 παιχνιδια... Την εποχή που εμφανίστηκε η R300 τα πρώτα καλούμενα DX9 παιχνίδια που είδαμε ήταν στην ουσία DX7/8 παιχνίδια με DX9 path δηλαδή μερικά σκόρπια DX9 εφέ για να μπορεί ο εκδότης του παιχνιδιού να κολλήσει το DX9 αυτοκόλλητο στην συσκευασία. ΄Οταν ήρθαν τα πρώτα πραγματικά DX9.0 παιχνίδια (κάτι πάνω από Oblivion, Fear και πόσο μάλλον το Crysis) οι πρώτες DX9.0 κάρτες φυσικά και είχαν τεράστια προβλήματα να ανταπεξέλουν. Πήραν ωστόσο οι δημιουργοί τις πρώτες κάρτες DX9 σαν βάση (2002) για να βγουν αρκετά χρόνια μετά τα πρώτα πραγματικά DX9 παιχνίδια και κάτι ανάλογο θα γίνει τώρα και με τις DX11 GPU. Aυτό που μας ενδιαφέρει εμάς σαν χρήστες είναι η σχέση τιμής/απόδοσης του ΣΗΜΕΡΑ και όχι στο μέλλον. ------------------------------------------------------------------------------------------------- grimpr, Τραγική ειρωνία ότι ακριβώς τα ίδια άκουσα από AMD PR σε πραγματικό χρόνο μόλις μέρες πριν το γράψει το άρθρο προσωπικά δεν με κάνει πλέον να αμφισβητώ από που παίρνει οδηγίες και ποιός είναι ο ανεπίσημος "εργοδότης" του Καρολάκου. Και οι μπούρδες αυτές δεν είναι καν τωρινές αλλά αρκετά παλιότερες: http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1137331/a-look-nvidia-gt300-architecture Tίποτε άλλο παρά μια απελπισμένη προσπάθεια να υποστηρίξει τις λαλακίες του παρελθόντος. Για την πιθανότατα τραγική διαθεσιμότητα της 380 συμφωνήσαμε ήδη. Για το αν το tesselation είναι πράγματι μόνο λύση λογισμικού ή το ότι το GF100 είναι άλλο ένα Larabee το αφήνω στην φαντασία του καθένα. ΄Οταν ακύρωσε η Intel το Larabee (προσωρινά) δεν έβγαλε τσιμουδιά αν και ένας 600mm2 πυρήνας δεν μπορούσε να ανταγωνισττεί μια 5850 καλά καλά και έκαιγε ατελείωτες μητρικές γιατί δεν μπορούσαν να ελέγξουν το φούρνο μικροκυμάτων που είχαν φτιάξει. Σε ιδιωτική βάση μπορώ να σου δώσω και το όνομα της ουσιαστικής πηγής του.
tmjuju Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Καλά το ύφος του Charlie είναι για τα μπάζα αν και διασκεδαστικό κάποιες φορές. Αλλά, στο κάτω κάτω είναι από τους λίγους που έγραψαν κάτι που δεν προέρχεται κατά 99% από το υλικό που μοίρασε η nV http://www.hardocp.com/article/2010/01/17/nvidias_fermi_gf100_facts_opinions/1 & http://www.hardocp.com/article/2010/01/17/nvidias_fermi_gf100_facts_opinions/2 (λολ δεν τον υπερασπίζομαι ελπίζω) Δεν είναι κακό να διαβάζουμε και κανα γραφικό. Ισα ισα που καμία φορά βάζει και σωστά ερωτήματα. Ζητά άλλωστε ένα ένα τα στοιχεία που δεν έδωσε το PR… (και τα ‘προβλέπει’ και καλά) Λ.χ. και εγώ αναρωτιέμαι τι dual chip card μπορεί να βγάλει υπό αυτά τα δεδομένα. Όπως και το ποια είναι η στρατηγική για salvaged chips. Και μιας και βλέπω μύριες περιπτώσεις με διαφορές στις μονάδες και στον χρονισμό. Ανησυχώ κιόλας μη γίνει τόσο ομελέτα … που να μη μπορούμε να καταλάβουμε ποιο SKU είναι πιο γρήγορο από το άλλο.
Ailuros Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Λ.χ. και εγώ αναρωτιέμαι τι dual chip card μπορεί να βγάλει υπό αυτά τα δεδομένα. Λογικά κανένα. ΄Ισως να έχει τέτοια λύσσα ωστόσο η NV που να βγάλει ένα τερατούργημα που να ξεπερνάει την 5970 κατά ένα γελοίο ποσοστό. Όπως και το ποια είναι η στρατηγική για salvaged chips. ΄Εχεις δει ορθογώνιο πυρήνα αντί σχεδόν τετράγωνο; Μην εκπλαγείς αν δεις σύντομα. Παίρνουμε ένα GF100 αλατίζουμε, αλευρώνουμε, κόβουμε στην μέση και τηγανίζουμε σε καυτό λάδι Και μιας και βλέπω μύριες περιπτώσεις με διαφορές στις μονάδες και στον χρονισμό. Ανησυχώ κιόλας μη γίνει τόσο ομελέτα … που να μη μπορούμε να καταλάβουμε ποιο SKU είναι πιο γρήγορο από το άλλο. 380/360 = μάνα/πατέρας 350/340 = κόρη/γιός Πέρα από τα αστεία 512 για την "μάνα", 448 για τον ντάντυ και μάλλον το μισό φιλετάκι παραπάνω (256SP) με διαφορετικούς χρονισμούς για 350/340. Που είναι το δύσκολο;
grimpr Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Πότε πάμε για shrink Ailuros; Προσωπικά δεν αγγίζω τίποτα από HighEnd σε Nvidia μέχρι τα 32nm. Q4 2010 η πάμε για 2011 μαζί με την Northern Islands;
tmjuju Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Λογικά κανένα. ΄Ισως να έχει τέτοια λύσσα ωστόσο η NV που να βγάλει ένα τερατούργημα που να ξεπερνάει την 5970 κατά ένα γελοίο ποσοστό. Σα να θυμάμαι ότι πρόσφατα (πριν κάνα μηνά?) η nV είχε ανακοινώσει ότι θα βγάλει και διπλή κάρτα. Προφανώς θα κάνω λάθος. ΄Εχεις δει ορθογώνιο πυρήνα αντί σχεδόν τετράγωνο; Μην εκπλαγείς αν δεις σύντομα. Παίρνουμε ένα GF100 αλατίζουμε, αλευρώνουμε, κόβουμε στην μέση και τηγανίζουμε σε καυτό λάδι 380/360 = μάνα/πατέρας 350/340 = κόρη/γιός Πέρα από τα αστεία 512 για την "μάνα", 448 για τον ντάντυ και μάλλον το μισό φιλετάκι παραπάνω (256SP) με διαφορετικούς χρονισμούς για 350/340. Που είναι το δύσκολο; Για αρχικό σχέδιο είναι καλό… αλλά λέω μη μας προκύψουν κι άλλα προσπαθώντας να μειώσουν τη χασούρα και για να υπάρχουν λύσεις σε καυτές κατηγορίες τιμής. Το έχουμε ξαναδεί το παιχνίδι με ίδιο όνομα και διαφορετικά SPs. Από όσο καταλαβαίνω πάντως σωστά έχω θέσει παραπάνω το πώς προκύπτουν τα μικρότερα μοντέλα (αφαιρώντας τις αντίστοιχες μονάδες).
FarCry Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 [ame] [/ame] Going from regular 8x MSAA to 32x CSAA (8x MSAA + 24 coverage samples) only results in a 7% drop in performance. http://www.pcper.com/article.php?aid=858&type=expert&pid=5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.