Προς το περιεχόμενο

Nvidia GT300 & ATI RV870


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Πόσο να τις εξομαλύνει τις υφές και πόσο να ανέβουν οι αναλύσεις; Σαφώς και αν διπλασιαστούν ή τριπλασιαστούν οι αναλύσεις με τέρμα όλα τα φίλτρα θα γονατίσει οποιαδήποτε GPU, το θέμα είναι σε καθημερινές συνθήκες τι γίνεται, όχι με eyefinity και άλλες εξωτικές λύσεις.

 

Δεν είναι μόνο η εξομάλυνση ή η ανάλυση. Βάλε καλύτερα shaded effects, μεγαλύτερης ανάλυσης υφές, περισσότερα πολύγωνα και γεωμετρία (ειδικά στα νέα DX11 games αν έχουμε tesselation παρόμοια με του Unigine benchmark), καλύτερο LOD, SSAO (και τις νέες αναβαθμισμένες του εκδόσεις) και PhysX effects (στην περίπτωση των Nvidia καρτών).

 

Όποιος λέει ότι δεν χρειάζεται μια GF100 ή ότι είναι άχρηστη, ας τρέξει με single GPU κάνα Cryostasis ή κάνα STALKER: Call Of Pripyat (ειδικά το bench με τις sunshafts) σε normal ανάλυση και τα λέμε.

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Δεν είναι μόνο η εξομάλυνση ή η ανάλυση. Βάλε καλύτερα shaded effects, μεγαλύτερης ανάλυσης υφές, περισσότερα πολύγωνα και γεωμετρία (ειδικά στα νέα DX11 games αν έχουμε tesselation παρόμοια με του Unigine benchmark), καλύτερο LOD, SSAO (και τις νέες αναβαθμισμένες του εκδόσεις) και PhysX effects (στην περίπτωση των Nvidia καρτών).

 

Όποιος λέει ότι δεν χρειάζεται μια GF100 ή ότι είναι άχρηστη, ας τρέξει με single GPU κάνα Cryostasis ή κάνα STALKER: Call Of Pripyat (ειδικά το bench με τις sunshafts) σε normal ανάλυση και τα λέμε.

 

Πραγματι. Με DX11 +tesselation +4x AA +φουλ στα ολα του με εναν core 2 duo E8200 στα 2.66 και μια 5850 εχω αυτα τα αποτελεσματα σε 1680 * 1050.

 

http://i1016.photobucket.com/albums/af290/ikaruga24/Stalker3bench.png

Δημοσ.

Σιγα την λαλακια το stalker.Μαλλια dx11 ειναι ετρεξα το benchmark 1680χ1050 all maxed out με 4χAA 16xAF και στα sunshafts ειχα 27 fps minimum.

Μηχανη τραβηγμενη απο τα μαλλια ειναι και δηθεν αυτοι τωρα βαλαν dx11 και τα γραφικα ειναι πιο αθλια και απο το αθλιο.

Δημοσ.
Πόσο να τις εξομαλύνει τις υφές και πόσο να ανέβουν οι αναλύσεις;

 

Παράδειγμα ήταν. Γνωρίζεις ότι μιλάμε για έναν πυρήνα με τέσσερις raster μονάδες; Το τι μπορεί να κάνουν αυτές και όλες οι άλλες άγνωστες ακόμα αλλαγές θα αναλυθούν μετά την παρουσίαση. Μέχρι προχθές τραγουδάγανε αρκετά για "sw tesselation". Πολύ φοβάμαι όμως ότι όταν δουν την πραγματική επάρκεια σε αυτόν τον τομέα μεταξύ άλλων θα βρεθούν μπροστά σε μερικές εκπλήξεις.

 

Τέλωσπάντων, πριν περισσότερο την εξέλιξη των επεξεργαστών ήθελα να θίξω πάρα των καρτών γραφικών. Πιστευω όσον αφορά πάντως την εξέλιξη των chipset γραφικών οι κατασκευαστές chipset και παιχνιδιών θα έπρεπε να δώσουν περισσότερο βάρος στο να αφαιρέσουν κι άλλη δουλειά από τον επεξεργαστή μεταφέροντας το στην κάρτα παρά να στοχεύουν σε μέγιστες επιδόσεις.

 

Ξεκινάει δειλά δειλά με DX11/OpenCL/CUDA η ιστορία του general purpose computing στις GPU. Θα πάρει όμως αρκετό χρόνο γιατί πολλές εφαρμογές ή πρέπει να προσαρμοστούν ή στην χειρότερη να γραφτούν από την αρχή.

 

Δεν νομίζω σε παιχνίδια να υπάρχει έλλειψη από δουλειές οι οποίες πρέπει να γίνουν παράλληλα και τις κάνει τώρα ο επεξεργαστής

 

Υπάρχουν παραδοσιακές σπατάλες πόρων CPU που δεν θα' πρεπε να υπάρχουν (π.χ. Cryengine 1 & 2) αλλά είναι μεγάλη συζήτηση. Κανείς δεν είναι τέλειος πόσο μάλλον οι δημιουργοί παιχνιδιών.

 

---------- Προσθήκη στις 00:50 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:14 ----------

 

Σιγα την λαλακια το stalker.Μαλλια dx11 ειναι ετρεξα το benchmark 1680χ1050 all maxed out με 4χAA 16xAF και στα sunshafts ειχα 27 fps minimum.

Μηχανη τραβηγμενη απο τα μαλλια ειναι και δηθεν αυτοι τωρα βαλαν dx11 και τα γραφικα ειναι πιο αθλια και απο το αθλιο.

 

O σκελετός της μηχανής του STALKER είναι DX9.0 MRTs (multiple render targets) ή αλλιώς deferred/quad shading. Eίχε μια τεράστια καθυστέρηση στην δημιουργία του και ήταν μια απόπειρα απάντησης στο Doom3.

Δημοσ.

Πιο DOOM 3 LOL.Αν συγρινω τα γραφικα του stalker με τα γραφικα του doom 3 ειναι μερα με τη νυχτα.Στο Stalker το μονο που ειδα ηταν αθλια τετραγωνα κτιρια,ενω το doom 3 ηταν πολυ καλο για τον τομεα του.Για να μην πω οτι το stalker ειναι πιο βαρυ απο το Crysis και εδω πιστευω δεν υπαρχει καν μετρο συγκρισης μεταξυ των δυο.

Δημοσ.

Δεν θα το΄λεγα ότι το stalker είναι χειρότερο από doom3 τουναντίον. Απορώ πως στο διάτανο έβλεπες και πολλά στο doom3. Τζάμπα κόπο κάνανε με τόσα σκοτάδια ;)

Δημοσ.
Δεν θα το΄λεγα ότι το stalker είναι χειρότερο από doom3 τουναντίον. Απορώ πως στο διάτανο έβλεπες και πολλά στο doom3. Τζάμπα κόπο κάνανε με τόσα σκοτάδια ;)

 

Χμ...γιατι νομίζω οτι τα σκοτάδια ήταν για να αναδείξουν τον εξαιρετικό (για τοτε ιδικά) φωτισμό ; ακόμα θυμάμαι την τότε δήλωση εκ των έσω που έλεγε (νοηματικά) : "δεν είναι απαραίτητο να φορτώνουν οι προγραμματιστές με άπειρα πολύγωνα τη σκηνή... αρκεί ένας περίτεχνος φωτισμός και το αποτέλεσμα απογειώνεται ακομα και αν υπόλοιπος τεχνικός τομέας είναι σε mid επίπεδα"

 

και προσωπική γνώμη είναι ότι η πράξη επιβεβαίωσε αρκετά τη θεωρία!

Ας μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα παιχνίδι που βασιζόταν πολύ στην (dark) ατμόσφαιρα ;)

 

Υ.Γ : Tο stalker και σε dx8 να μου έλεγες ότι πατάει... θα σε πίστευα :o

Δημοσ.

ερώτηση: για κάποιον που δεν παίζει τόσο games και θέλει μια GPU για να εκμεταλλευτεί το GPGPU. να πάρει ATI 4xxx ή να προτιμήσει ATI 5xxx? νομίζω openCL ati stream και direct compute έχουν και οι 2 σειρές? ή παίζει κάποιο ρολο και το DX11 σε αυτά?

Δημοσ.
Χμ...γιατι νομίζω οτι τα σκοτάδια ήταν για να αναδείξουν τον εξαιρετικό (για τοτε ιδικά) φωτισμό ; ακόμα θυμάμαι την τότε δήλωση εκ των έσω που έλεγε (νοηματικά) : "δεν είναι απαραίτητο να φορτώνουν οι προγραμματιστές με άπειρα πολύγωνα τη σκηνή... αρκεί ένας περίτεχνος φωτισμός και το αποτέλεσμα απογειώνεται ακομα και αν υπόλοιπος τεχνικός τομέας είναι σε mid επίπεδα"

 

και προσωπική γνώμη είναι ότι η πράξη επιβεβαίωσε αρκετά τη θεωρία!

Ας μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα παιχνίδι που βασιζόταν πολύ στην (dark) ατμόσφαιρα ;)

 

Το κοινό είναι που αποφασίζει την μοίρα ενός προιόντος και όχι το PR της εταιρίας που το πουλάει. Δεν είδα κάποιες ιδιαίτερες ορδές ενθουσιασμού τότε για το Doom3 και δεν τις περίμενα κιόλας. Πέραν τούτου δεν είδα να επαναλαμβάνεται η επιτυχία πώλησης πνευματικών δικαιωμάτων της μηχανής του παιχνιδιού στα επίπεδα του παρελθόντος, ούτε είδα να αποτελεί πλέον σοβαρό ανταγωνισμό σε σχέση με την εκάστοτε unreal engine και τις άδειες που εισέπραξε και εισπράττει το τελευταίο.

 

Υ.Γ : Tο stalker και σε dx8 να μου έλεγες ότι πατάει... θα σε πίστευα :o

 

Aν και το Doom3 είναι OpenGL αν το μετέφερες θεωρητικά σε DX θα ήταν κάπου στο DX8 με μικρές δόσεις DX9. To STALKER ασχέτως με το τι είναι, τεχνικά χάρη στο deferred shading είναι DX9 αλλιώς θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να πάνε σε DX10 ή και παραπάνω paths. To τι κάνει ακριβώς μια μηχανή παιχνιδιού ωστόσο δεν είναι αποφασιστικός παράγοντας για τον μέσο gamer. Το ουσιαστικό "fun factor" είναι σε πράγματα όπως gameplay, πλοκή κλπ. και εδώ φοβάμαι ότι ούτε το Stalker και το Doom3 είχαν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. Στο τελευταίο συνοψίζεις χιουμοριστικά την όλη πλοκή σε 2-3 γραμμές όπως το έχω κάνει κατά επανάληψη: σκοτεινός διάδρομος...φώτα τρεμοπαίζουν...μαμααααά τέρας...bang bang bang....στροφή στην επόμενη γωνία...φώτα τρεμοπαίζουν....αμάν τέρας μπροστά & τέρας πίσω :devil:

 

---------- Προσθήκη στις 09:32 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:30 ----------

 

ερώτηση: για κάποιον που δεν παίζει τόσο games και θέλει μια GPU για να εκμεταλλευτεί το GPGPU. να πάρει ATI 4xxx ή να προτιμήσει ATI 5xxx? νομίζω openCL ati stream και direct compute έχουν και οι 2 σειρές? ή παίζει κάποιο ρολο και το DX11 σε αυτά?

 

Η υποστήριξη και από πλευράς hw είναι καλύτερη στην σειρά 5. Να ρωτήσω για τι ακριβώς το GPGPU;

Δημοσ.
ερώτηση: για κάποιον που δεν παίζει τόσο games και θέλει μια GPU για να εκμεταλλευτεί το GPGPU. να πάρει ATI 4xxx ή να προτιμήσει ATI 5xxx? νομίζω openCL ati stream και direct compute έχουν και οι 2 σειρές? ή παίζει κάποιο ρολο και το DX11 σε αυτά?

 

Έχει απόλυτο δίκιο ότι το πρώτο που πρέπει να κοιτά κανείς είναι η χρήση που θα κάνει.

Όταν λες ότι χρειάζεται κάποιος gpgpu … προφανώς το χρειάζεται για κάτι συγκεκριμένο – και υπό αυτή την οπτική γωνία μπορούμε να το μελετήσουμε το θέμα και να αποφασίσουμε ποια η καλύτερη επένδυση.

 

Παράδειγμα. Δε κάνω συχνά transcoding. Βλέπω αρκετούς που θέλουν τη γρηγορότερη λύση για transcoding και αναρωτιέμαι πόσα κάνουν την ημέρα.

Γιατί ναι μεν είναι εντυπωσιακό να βλέπεις ότι από το CPU που σου έπαιρνε λ.χ 10 λεπτά με GPU σου παίρνει 5 λεπτά.

Αν κάνεις 10 Transcoding τη μέρα να δεχτώ ότι αυτός είναι αποκλειστικός λόγος αγοράς της καλύτερης κάρτας σε αυτό τον τομέα,.

 

Αλλά άμα το έχεις κάνει μόνο 2 φορές στη ζωή σου και αυτό μόνο και μόνο γιατί το ήθελες ως Benchmark … τότε απλά σου είναι άχρηστο. Δηλαδή όχι απλά δε γλύτωσες 5 λεπτά από τη ζωή σου, αλλά ξόδεψες χρήματα, και τελικά και χρόνο για benchmarks , για κάτι που κατά τα άλλα είναι άχρηστο.

 

(Ψιτ μη παρεξηγηθούμε το Benchmarking είναι χόμπι από μόνο του - αν και ίσως όχι ότι πιο παραγωγικό με το οποίο περνάω και εγώ το χρόνο μου).

 

Άρα το ποιά λύση είναι καλύτερη εξαρτάται από το τι θέλει να κάνει ο χρήστης όπως πάντα ;-)

Δημοσ.

Οντως το Doom 3 ηταν πολυ σκοτεινο αλλα με ενα patch που ειχε βγει βελτιωθηκε πολυ.Επισης ο φωτισμος ακομα τα σπαει στο doom.Καλα και για προγραμματισμο δεν το συζηταμε καν.....John Carmack ftw!

Δημοσ.

Από τους σχιστομάτηδες που έλεγε ο Ailuros ;)

 

GF 100 actual performance, highly concerned about the industry and users. 消息指,單核版本、擁有 448 CUDA Core 的 GF 100 顯示卡,3D 效能將輕易超越同級對手即 Ati Radeon HD 5870,在主流遊戲如:Crysis Warhead、Far Cry 2、HAWX 及 Fallout 3,GF 100 的效能分別為 HD 5870的 1.6倍、1.2倍、1.55倍及1.2倍。 Sources indicated that single-core version, with 448 CUDA Core of the GF 100 graphics card, 3D performance will easily exceed that same level opponents Ati Radeon HD 5870, in the mainstream games, such as: Crysis Warhead, Far Cry 2, HAWX, and Fallout 3, GF 100's performance of HD 5870, respectively 1.6 times, 1.2 times, 1.55 times and 1.2 times.

 

http://translate.google.de/translate?u=http%3A%2F%2Fitbbs.pconline.com.cn%2Fdiy%2F10903044.html&sl=zh-CN&tl=en&hl=&ie=UTF-8

 

Όπως πάντα, μην τα δένετε σκοινί-κορδόνι αυτά. Ούτε και τα videos που ακολουθούν. Απλά για να γίνεται κουβέντα!

 

Far Cry 2 Benchmark (Προφανώς GTX285 vs GF100)

 

Hair demo

 

Ray Tracing

Δημοσ.
Παράδειγμα. Δε κάνω συχνά transcoding. Βλέπω αρκετούς που θέλουν τη γρηγορότερη λύση για transcoding και αναρωτιέμαι πόσα κάνουν την ημέρα.

Γιατί ναι μεν είναι εντυπωσιακό να βλέπεις ότι από το CPU που σου έπαιρνε λ.χ 10 λεπτά με GPU σου παίρνει 5 λεπτά.

Αν κάνεις 10 Transcoding τη μέρα να δεχτώ ότι αυτός είναι αποκλειστικός λόγος αγοράς της καλύτερης κάρτας σε αυτό τον τομέα,.

 

Συμφωνώ σε αυτά που λες, αλλά η τάξη μεγέθους που αναφέρεις, (σου έπαιρνε λ.χ 10 λεπτά με GPU σου παίρνει 5 λεπτά) το κάνει να φαίνεται ασήμαντο.

Ξέρεις πόση ώρα παίρνει να μετατρέψεις μια ταινία 2 ωρών Blu-ray fullHD σε MKV ή mp4 μικρότερου bitrate με τον χ264 σε 2 περάσματα; Με έναν καλό επεξεργαστή I5-750 ή PHENOM II X4 965 ούτε λίγο ούτε πολύ 10 ώρες με τυπικές ρυθμίσεις ποιότητας.

Δυο φορές το μήνα να το κάνεις αυτό, φτάνει για να αρχίσεις να σκέφτεσαι τι ωραία που θα ήταν να χρησιμοποιούσαμε το θηρίο που κάθεται στην PCI-E θύρα μας και κοροϊδεύει τον επεξεργαστή.

Και όχι, η διαφορά δεν θα είναι μόνο 2Χ ή 3Χ όταν ξυπνήσει το θηρίο :-)

Δημοσ.

Καλα ray-tracing σε game το GF100 οχι απλα δεν κανει.....Ουτε καν το δειχνει lol.Σαν να βιαζονται για ray-tracing, μηπως δεν εχουν παρει χαμπαρι οτι θελει πολλαπλασια ισχυ απο την σημερινη για να γινει.

Δημοσ.
Καλα ray-tracing σε game το GF100 οχι απλα δεν κανει.....Ουτε καν το δειχνει lol.Σαν να βιαζονται για ray-tracing, μηπως δεν εχουν παρει χαμπαρι οτι θελει πολλαπλασια ισχυ απο την σημερινη για να γινει.

 

worth mentioning that the raytracer they demo is a compute driven Interactive Raytracer.

So it not a example of realtime raytracing such as we´ve heard talk about for games and stuff.

 

The point isn´t realtime, but (relatively) fast interactive highquality rendering, hence the sub 1 fps rates.

Just thought I´d point that out before someone starts drawing conclusions on realtime raytracing performance from that application.

 

;)

 

10 γ@μημένοι χαρακτήρες

 

---------- Προσθήκη 16-01-2010 στις 00:19 ---------- Προηγούμενο μήνυμα 15-01-2010 στις 23:00 ----------

 

Κάποιος δοκίμασε το συγκεκριμένο bench του Far Cry 2 με μια 5870 για comparisons

 

Some FC2 numbers from a slightly overclocked Core i7-920 setup with a stock Radeon HD 5870 board, tested with the same benchmark settings as seen from the video leak:

 

 

Quote:

Average Framerate - 73.92 vs. 84.18, Fermi wins by 12.2%

Maximum Framerate - 111.01 vs. 125.84, Fermi wins by 12.8%

Minimum Framerate - 54.55 vs. 65.21, Fermi wins by 16.4%

 

Water tessellation

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...