tmjuju Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Έχω διαβάσει και αλλού σχόλια ότι η nV ώρες ώρες πάει αντίθετα από την αγορά προσπαθώντας να κλειδώσει τεχνολογίες που έχουν σχέση με το 3D. Αν κατάλαβα καλά τα γυαλιά της nV για παράδειγμα δεν είναι συμβατά με τα γυαλιά που θα χρησιμοποιούνται από τηλεοράσεις Samsung etc. Αλλά δε φαντάζομαι να προσπαθήσουν να κάνουν μη συμβατά τα nFinity games. grimpr, κατά καιρούς ο Charlie έχει διαρρεύσει e-mails που περιέχουν updates για το NDA. Λ.χ. αλλαγή ημερομηνιών.
grimpr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Από τον Jensen και την συμμορία των PR/Marketing συμβούλων του, τίποτα πλέον δεν με εκπλήσσει. Κούκου, DX11 υποστήριξη (DirectCompute) στα νέα chipsets/igps της AMD, R8xx, για κυκλοφορία τον Μάρτιo, μετά την CeBit 2010. http://www.semiaccurate.com/2010/01/08/amd-shows-integrated-dx11-and-mobile-quads/
Ailuros Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Ενδιαφέρον πληροφορίες, thanks. Έχει διαρρευσει κανένα βανίλια, δίχως ονόματα και υπογραφές, εταιρικό N.D.A. σε PDF απο AMD/Nvidia/Intel; Θα είχε μεγάλη πλάκα να του ρίχναμε ένα διάβασμα. ΄Εχω κάπου παραπεταμένο στο σπίτι ένα της NV. Mια σελίδα είναι και είναι τρομερά αόριστο για να χρησιμεύσει σε κάτι. Δεν πρέπει να αλλάζει τίποτα το θεαματικό από εταιρία σε εταιρία. Βασικά ένα non disclosure agreement σου απαγορεύει να μεταφέρεις ή να δημοσιεύσεις κατά οποιονδήποτε τρόπο πληροφορίες που έχουν σημειωθεί ως εμπιστευτικές (confidential) ή αλλιώς δεν υπάρχουν διαθέσιμες σε δημόσια θέα. Μόνο σε σοβαρές περιπτώσεις υπάρχουν νομικές κυρώσεις και ειδικά όταν πρόκειται για κρίσιμα ενδοεταιρικές πληροφορίες. Αν σπάσει μια απλή ιστοσελίδα π.χ. ένα NDA πριν την λήξη του συνήθως απλά μπαίνει στην μαύρη λίστα της εταιρίας και λήγει η οποιαδήποτε συνεργασία. Αυτό που ανακάλυψα μόλις πρόσφατα και αρχικά το βρήκα αστείο πριν το καλοσκεφτώ είναι ότι οι εκάστοτε engineers των εταιριών απαγορεύεται και να διαβάσουν οποιαδήποτε πατέντα ανταγωνιστή. Με άλλα λόγια μην ρωτήσεις π.χ. τον Eric Demers για μια πατέντα της NV γιατί μόλις δει ποιός την καταχώρησε έχει λακίσει.
grimpr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Αυτό ακριβώς. Για τους μηχανικούς είναι το ποιο ενδιαφέρον, εγώ ειχα διαβάσει μέχρι και για NDA's που κρατάνε χρόνια μέχρι και δεκαετίες μετά την αποχώρηση του μηχανικού απο την εταιρεία. Η αλήθεια πάντως είναι οτι ολο το σύστημα πατεντών στην Αμερική είναι τελείως σάπιο.
Ailuros Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Αυτό ακριβώς. Για τους μηχανικούς είναι το ποιο ενδιαφέρον, εγώ ειχα διαβάσει μέχρι και για NDA's που κρατάνε χρόνια μέχρι και δεκαετίες μετά την αποχώρηση του μηχανικού απο την εταιρεία. Η αλήθεια πάντως είναι οτι ολο το σύστημα πατεντών στην Αμερική είναι τελείως σάπιο. ΄Οντως. Οι ΗΠΑ είναι η μοναδική χώρα στον κόσμο που έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να μπορείς να πατεντάρεις ακόμα και την βλακεία
grimpr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Έτσι. Ένα παράδειγμα που έμαθα πρόσφατα για το πόσο ζημιά κάνει στην πρόοδο και στην τεχνολογία, το ελλεινο και τσιφούτικο σύστημα τους, 1-2 σημαντικά Extensions του OpenCL είναι προς το παρόν "κλειδωμένα" λόγω μιας πατέντας της Silicon Graphics γύρω στο 1993, αφορά το Image Support.
Ailuros Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Και μετά από 17 χρόνια δεν έχει παρέλθει ακόμα; How long is a patent valid? A patent provides protection for up to twenty years, counting from the filing date (the date given with reference numeral 22 on the front page). US patents with a filing date before June 8, 1995 provide protection for up to seventeen years counting from the date of grant (the date given with reference numeral 45), or 20 years from the filing date, whichever expires later. However, the patent holder is required to pay maintenance fees to keep his patent valid. In most European countries, these fees are yearly. The USA requires maintenance fees to be paid at 3.5 years, 7.5 years, and 11.5 years after issuance. If the holder does not pay a maintenance fee, the patent becomes abandoned. Many patents are abandoned before the full twenty year term because the cost of the maintenance fees (which increases with the lifetime of the patent) exceeds the patent's value. http://www.iusmentis.com/patents/faq/general/#term
EddieObscurant Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δεν ξέρω αν ειπώθηκε κατα την περίοδο των γιορτών, καθώς έλειπα και δεν παρακολουθούσα το θέμα, αλλά απ' ότι φαίνεται το fermi θα έχει fixed function hardware tesselation unit (εκτός απο τα hull/shader routines) και δεν θα γίνεται μεσω software, και απ'ότι ακούγεται οι επιδόσεις του θα ναι καλύτερες απο του evergreen σε αυτόν τον τομέα.
Ailuros Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δεν ξέρω αν ειπώθηκε κατα την περίοδο των γιορτών, καθώς έλειπα και δεν παρακολουθούσα το θέμα, αλλά απ' ότι φαίνεται το fermi θα έχει fixed function hardware tesselation unit (εκτός απο τα hull/shader routines) και δεν θα γίνεται μεσω software, και απ'ότι ακούγεται οι επιδόσεις του θα ναι καλύτερες απο του evergreen σε αυτόν τον τομέα. ΄Οχι δεν έχει μονάδα ff με την αυστηρή έννοια, αλλά κάποια transistors που θα βοηθάνε την επεξεργασία μέσα στο programmable domain δηλαδή ALUs. ΄Ενα καλό εξηντάρι προηγείται από την 5870 σε πρόσφατο σχετικό μετροπρόγραμμα και σε άλλα συνθετικά από τρεις μέχρι και πέντε φορές γρηγορότερο. Υποψιάζομαι ότι ίσως να χρονίσανε το trisetup@hot clock και φυσικά πλέον 1tri/clock, πράγμα που θα εξηγούσε την πολύ μεγαλύτερη γεωμετρική επάρκεια. Στα καινούργια παιχνίδια φτάνει η ξεπερνάει το διπλάσιο μιας δυοογδονταπέντε, σε παλιότερα μετριάζεται λίγο η διαφορά. ΄Αντε είπα μερικά πριν αρχίζουν να σκορπάνε απλόχερα οι σχιστομάτηδες με την ελπίδα ότι δεν διαβάζει κανείς ελληνικά
tmjuju Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Το παραπάνω σενάριο θα ήταν ιδανικό για την nV. Έτσι μπορεί να δικαιολογήσει ένα λογικό premium για το πάνω άκρο της αγοράς. Φυσικά, έχει αργήσει να βγει στην αγορά, θα ζεματάει και θα καταναλώνει ρεύματα. Αλλά εμπρός στις επιδώσεις τι είναι ο πόνος. Το θέμα είναι ότι θα περιμένουμε μήνες ακόμα, και θα υπάρχει και shortage τον πρώτο καιρό (ειδικά εάν όντος υπάρχουν μεγάλες παραγγελίες για την επαγγελματική αγορά). Η ΑΤΙ λ.χ. έχει καταφέρει να σπρώξει 2 εκατομμύρια κάρτες dx11 και είχαμε και τα Χριστούγεννα μέσα. Η nV φαντάζομαι θα κάνει αντίστοιχο χρόνο να δώσει στην αγορά τόσα κομμάτια. Δηλαδή καλό καλοκαίρι (νταξ αρχές) για σταθερό availability, αν και ως τότε καλό θα είναι να υπάρχει availability σε midrange μοντέλα.
Ailuros Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Το παραπάνω σενάριο θα ήταν ιδανικό για την nV.Έτσι μπορεί να δικαιολογήσει ένα λογικό premium για το πάνω άκρο της αγοράς. Φυσικά, έχει αργήσει να βγει στην αγορά, θα ζεματάει και θα καταναλώνει ρεύματα. Αλλά εμπρός στις επιδώσεις τι είναι ο πόνος. Προς το παρών οι ενδείξεις τείνουν προς την κατεύθυνση υψηλής θερμοκρασίας και μεγάλης κατανάλωσης αλλά οι κάρτες στο CES με σιγουριά δεν φορούσαν το revision της τελικής παραγωγής. Αφήνω λοιπόν ένα παραθυράκι ανοιχτό οι τελικές εκδόσεις να μην είναι τόσο ενεργοβόρες όσο περιγράφεται ως τώρα. Λίγο ιστορία για το τι είναι και δεν είναι δυνατόν... ATI = A11 tape out, A12 production metal spin (as well as A1x) NVIDIA = A1 tape out, A2 production metal spin (as well as Ax) Την τελευταία φορά που είχε προβλήματα χρονισμού χάρη σε προβληματικό πρωτόκολλο παρασκευής με μεγάλο πυρήνα ήταν το R600. Eδώ οι φήμες ήθελαν το Α11 να φτάνει μόλις και με το ζόρι 375MHz με κατανάλωση κοντά στα 300W. Με το Α12 καλυτέρευσαν θεαματικά τα πράγματα και με το Α13 κυκλοφόρησαν στα 725MHz και σαφώς δεν έκαιγε την τριακοσάρα. Αν οι φήμες αληθεύουν τότε το GF100/A1 ήταν στα 495/1100. ***edit: μάλλον δεν είναι όλα τόσο ρόδινα όπως ακούστηκαν οι πρώτες μεταδόσεις. Καλή προσπάθεια μεν αλλά περίμενα πολύ περισσότερα.
chiderboy Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Θα θελα να ήξερα ποιος επεξεργαστής θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του Fermi και στα πολυπύρηνα παράγωγα του αν ο ένας πυρήνας είναι 60% ταχύτερος της 5870. Γενικά έχουν ξεφύγει τελευταία οι επιδόσεις από τις κάρτες γραφικών
pcos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 φιλε μου το έπιασες το νόημα. σιγά σιγά δεν θα μας χρειάζεται η CPU
Ailuros Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 φιλε μου το έπιασες το νόημα. σιγά σιγά δεν θα μας χρειάζεται η CPU Κάθε άλλο, μια δυνατή GPU θέλει και θα θέλει πάντα την δυνατή CPU της. ---------- Προσθήκη στις 20:19 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:08 ---------- Θα θελα να ήξερα ποιος επεξεργαστής θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του Fermi και στα πολυπύρηνα παράγωγα του αν ο ένας πυρήνας είναι 60% ταχύτερος της 5870. Γενικά έχουν ξεφύγει τελευταία οι επιδόσεις από τις κάρτες γραφικών Γιατί χρειάζεται η CPU να υποστηρίζει τα αχαμνά μιας GPU όταν φιλτράρει υφές, όταν εξομαλύνει ή κάνει οτιδήποτε άλλο εσωτερικά; Αν η 5870 ήταν το ωμέγα των καρτών γραφικών και δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να βγει κάτι επαρκέστερο τότε να τα κλείσουν τα μαγαζιά τους οι εταιρίες και να μείνουμε εκεί. Επειδή το να πεις ότι ένα GF100 έχει 3 δις transistors ένταντι 2+ στην 5870 ίσως το ακόλουθο να το απεικονίσει καλύτερα: GF100 = 5870 + 5770 (σε ποσότητα transistors και μέγεθος πυρήνα).
chiderboy Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Πόσο να τις εξομαλύνει τις υφές και πόσο να ανέβουν οι αναλύσεις; Σαφώς και αν διπλασιαστούν ή τριπλασιαστούν οι αναλύσεις με τέρμα όλα τα φίλτρα θα γονατίσει οποιαδήποτε GPU, το θέμα είναι σε καθημερινές συνθήκες τι γίνεται, όχι με eyefinity και άλλες εξωτικές λύσεις. Τέλωσπάντων, πριν περισσότερο την εξέλιξη των επεξεργαστών ήθελα να θίξω πάρα των καρτών γραφικών. Πιστευω όσον αφορά πάντως την εξέλιξη των chipset γραφικών οι κατασκευαστές chipset και παιχνιδιών θα έπρεπε να δώσουν περισσότερο βάρος στο να αφαιρέσουν κι άλλη δουλειά από τον επεξεργαστή μεταφέροντας το στην κάρτα παρά να στοχεύουν σε μέγιστες επιδόσεις. Δεν νομίζω σε παιχνίδια να υπάρχει έλλειψη από δουλειές οι οποίες πρέπει να γίνουν παράλληλα και τις κάνει τώρα ο επεξεργαστής
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.