chiderboy Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Εμένα μια χαρά μου φαίνονται οι τωρινές τιμές 58ΧΧ τουλάχιστον. 220€ για 5850 και 330€ για 5870€ με επιδόσεις που μόνο η αφρόκρεμα απο τους συγχρονους επεξεργαστές δεν δημιουργεί bottleneck σε συνδιασμό μαζί τους. Ειδικά όταν θυμάμαι κάτι 6800 Ultra που είχαν 600 και 700 ευρώ... Με τα λεφτά της 5850 έπαιρνες 6600GT και τη θεωρούσες και ευκαιρία Την 5970 δεν τη βάζω στο παιχνίδι γιατί τη θεωρώ υπερβολική και δεν τη μετράω σαν μια κάρτα
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 + οτι πρεπει να κανεις oc για να μην εχεις bottleneck δεν αρκει δηλαδη ο i7 975 extreme edition(stock).........
sozz Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 + οτι πρεπει να κανεις oc για να μην εχεις bottleneck δεν αρκει δηλαδη ο i7 975 extreme edition(stock)......... αμα παιζεις σε 1280χ1024 τοτε ναι αλλιως δεν νομιζω να τρως bottleneck που τρως σε αλλες αναλυσεις ειναι αμελητεο με εναν intel 750 / amd 955 αν εξερεσεις το gta 4 τοτε ολα τα αλλα παιχνιδια αντε να φτασεις στο 70% στις επιδοσεις τον cpu και πολυ λεω.... οπωτε με μια 5970 πλακωνεις ολα τα φιλτρα σε καθε παιχνιδι περα του crysis που θα βαλεις 4-8χ και 2-3 καλα mod
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Για δες καλυτερα.....5870 με i7 στα 3.75ghz και τρωει bottleneck μεχρι και στην 1920χ1200 http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5870-review-test/23
grimpr Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Ο λόγος που η Nvidia δεν πρόκειται να ρίξει ποτέ τις τιμές της είναι ότι ο περισσότερος κόσμος ΘΕΛΕΙ να αγοράσει Nvidia. Ότι ακριβώς συμβαίνει με την Intel, για χψ λόγους, κυρίως ψυχολογικούς. Το να έχεις το ποιο γρήγορο προϊόν στην αγορά, δημιουργεί το λεγόμενο Halo Effect στην γλώσσα του μάρκετιν, η Intel ανακοίνωσε ότι θα ανακοινώσει τους 6πυρηνους Westmeres των 1000 ευρώ, στις συνολικές πωλήσεις των προϊόντων της παγκοσμίως αυτό το προϊόν με το ζόρι θα αποφέρει ένα 1% στον τραπεζικό λογαριασμό της Intel όπως έγινε και με τους Core i7, ποσώς την ενδιαφέρει μιας και οι marketeers ξέρουν πολύ καλά ότι ο κόσμος θα ταυτίσει την Intel με κάποιο cult και λουξ σύμβολο όπως την Ferrari, αυτόματα δημιουργούνε τα θέλω τους και κρατάνε σφιχτά τα μυαλά τους. Το ίδιο κάνει και η Apple με την έξυπνη προώθηση των προϊόντων της σαν σεξουαλικά σύμβολα και αντικατάστατα...μαζί με μια δόση του απαγορευμένου που σαγηνεύει τα ένστικτα. Δες το Μήλο που έχει σαν σύμβολο, και το Απαγορευμένο Μήλο στον κήπο της Εδέμ στο Εβραϊκό βιβλίο της Γένεσης. Η Nvidia ανακοινώνει κάθε μέρα ότι έχει το ποιο γρήγορο προϊόν στην αγορά, ότι το PhysX, το οποίο πληρώνει τις εταιρείες για να το υλοποιήσουν, είναι η συμβολή της στον πολιτισμό, ότι το DX11 είναι ασήμαντο, ότι είμαστε ποιο μάγκες από την Intel, μπλα μπλα μπλα μπλα.... Intel, Nvidia και Apple μιλάνε την ίδια γλώσσα. Halo Effect (Δουλεύει ανεξάρτητα και συνδυαστικά στις 3 αυτές εταιρείες μεταξύ τους). Υποκειμενική αντίδραση εκ μέρους των καταναλωτών, αντιληπτή από τους ερευνητές στην προσπάθειά τους να αναλύσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τη σχέση τους με τη διάρθρωση της αγοράς, ιδίως στον τομέα της διαφήμισης ή την αξιολόγηση της μάρκας. Για παράδειγμα, στη θεωρία, ένα άτομο πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογεί κάθε χαρακτηριστικό μιας συγκεκριμένης μάρκας ανεξάρτητα και δεν επρεπε να εχει καμια δυσκολία να δίνει υψηλή βαθμολογία σε ένα χαρακτηριστικό του προιοντος ενώ παράλληλα να δίνει μια άλλη χαμηλή βαθμολογία σε κατι που δεν το αξιζει στο προιον αυτο. Ωστόσο, στην πράξη, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι οι συμμετέχοντες έχουν την τάση να δεινουν υψηλή βαθμολογία σε όλα τα χαρακτηριστικά μιας μάρκας, αν τους αρέσει η μάρκα, και χαμηλή βαθμολογία σε όλα τα χαρακτηριστικά μιας μαρκας που δεν τους αρεσει. Αυτό είναι γνωστό ως Halo Effect. Το Halo Effect καθιστά δύσκολη την αξιολόγηση των προϊόντων και των εταιρειών από την άποψη των πλεονεκτημάτων και των αδυναμιών τους. Ωστόσο, αν μια εταιρεία έχει την "φήμη" της ποιότητας στην αγορά, το Halo Effect λειτουργεί προς όφελος της μάρκας, ιδίως όταν η εταιρία εισάγει ένα νέο προϊόν στη γραμμή η στην αγορά. Κατάλαβες τώρα γιατί τόσα χρόνια η Intel στραγγάλιζε την AMD στις αγορές....και γιατί δεν έχει ξεσπάσει ακόμη πόλεμος ανάμεσα στην Intel και την Nvidia... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=I__5qmejb6o[/ame] Άμα δεν θέλουν να αναιρέσουν τη στρατηγική τους, τώρα που άρχισαν να έχουν αρκετή ποσότητα πρέπει να ρίξουν τις τιμές.Δε γίνεται δηλαδή στους επεξεργαστές, που η AMD δεν έχει τον κορυφαίο, να βασίζουν την προώθησή τους στον παράγοντα οικονομία, και στα γραφικά που προσωρινά έχουν το πάνω χέρι να βαράνε τις τιμές. Εμένα σαν fanboy της AMD θα με πείραζε αυτό. Καραγκιόζηδες θα τους έλεγα... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:22 ---------- Το μυστικό για να ξεκλειδώσουν οι νέες DX11 κάρτες είναι...Full DX11 παιχνίδια με χρησιμοποίηση της Multicore υποστήριξης του. Υπόσχονται γραμμικές επιδόσεις ανά εξτρά πυρήνα. Θα δούμε τι παίζει πάνω κάτω με το Aliens Vs Predator που οι προγραμματιστές του ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιεί στο μέγιστο το DX11. Για δες καλυτερα.....5870 με i7 στα 3.75ghz και τρωει bottleneck μεχρι και στην 1920χ1200http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5870-review-test/23
sozz Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Για δες καλυτερα.....5870 με i7 στα 3.75ghz και τρωει bottleneck μεχρι και στην 1920χ1200http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5870-review-test/23 ναι αλλα για να δουμε αμα τρωει botlleneck δεν πρεπει να βαλουνε και εναν cpu πχ i5 750 και αυτο που ειπε ο απο πανω παιζει και τους 4 πυρινες??το game αυτο....
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2009 Σηκωνει και ποιο αδυναμους cpu αλλα θα πρεπει να κανεις oc οπωσδηποτε......
Ailuros Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Ο λόγος που η Nvidia δεν πρόκειται να ρίξει ποτέ τις τιμές της είναι ότι ο περισσότερος κόσμος ΘΕΛΕΙ να αγοράσει Nvidia. Ότι ακριβώς συμβαίνει με την Intel, για χψ λόγους, κυρίως ψυχολογικούς. Αναγκαστήκανε να προσαρμόσουν τις τιμές τους με τις επιδόσεις μετά την κυκλοφορία της 280 και αυτή τη φορά αν οι επιδόσεις δεν το επιτρέπουν δεν πρόκειται να τιμολογήσουν μια 380 στα 600 δολλάρια για παράδειγμα έστω και αν θα το ήθελαν αδιαμφισβήτητα. Κάπου στα =/>450$ την υπολογίζω. Η Nvidia ανακοινώνει κάθε μέρα ότι έχει το ποιο γρήγορο προϊόν στην αγορά, ότι το PhysX, το οποίο πληρώνει τις εταιρείες για να το υλοποιήσουν, είναι η συμβολή της στον πολιτισμό, ότι το DX11 είναι ασήμαντο, ότι είμαστε ποιο μάγκες από την Intel, μπλα μπλα μπλα μπλα.... Σήμερα πέρα από το τυπικό marketing ισχύει για την NVIDIA: put up or shut up. Το μυστικό για να ξεκλειδώσουν οι νέες DX11 κάρτες είναι...Full DX11 παιχνίδια με χρησιμοποίηση της Multicore υποστήριξης του. Υπόσχονται γραμμικές επιδόσεις ανά εξτρά πυρήνα. Θα δούμε τι παίζει πάνω κάτω με το Aliens Vs Predator που οι προγραμματιστές του ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιεί στο μέγιστο το DX11. Αν υπάρχουν οφέλη θα υπάρξουν για αμφότερες εταιρίες μιας και οι αλλαγές όσων αφορά το threading έρχονται από το ΑΡΙ. Πέραν τούτου θα δείξει και εδώ ο χρόνος πόσο από όλους τους ισχυρισμούς είναι marketing και πόσο αλήθεια. ΄Οπως και στα physics μπορεί ένας δημιουργός να μου βάλει 500 σημαιούλες να κοιματίζουν με physics settings = high μόνο και μόνο για να βλέπει και ο τελευταίος τυφλός ότι χρησιμοποιούνται physics έτσι ανάλογα μπορεί να χαθεί και το μέτρο με υπερβολικό tesselation σε έναν αντίποδα όπως το Aliens vs. Predator (όχι για άλλο λόγο αλλά επειδή το μέχρι σήμερα δημοσιευμένο artwork κάτι μαρτυράει...). ΄Οταν υπερβάλλεις με οποιοδήποτε εφέ όχι μόνο δεν προσθέτει σε ουσιαστικό gameplay/ατμόσφαιρα αλλά κάνει την ενεργοποίηση των μέγιστων εφαρμογών αυτών μόνο εφικτή στις μεγάλες κάρτες. Μόνο όταν στο απώτερο μέλλον έχουμε τα πρώτα αληθινά DX11 παιχνίδια οι δημιουργοί θα έχουν αποκτήσει ένα λογικό μέτρο όσων αφορά τα οποιαδήποτε εφέ χρησιμοποιήσουν και αυτό ανεξάρτητα ποιό θα είναι αυτό. Και όταν εμφανιστούν αυτά οι σημερινές 5970 και η επερχόμενη 380 θα έχουν την δύναμη των μελλοντικών low end GPUs. Υπάρχει μόνο μια πραγματικότητα σήμερα: ότι η AMD νίκησε κατά κράτος τον αντίπαλο με μια σχεδόν ολοκληρωμένη σειρά DX11 GPUs από το περασμένο φθηνόπωρο. Και μέχρι η NVIDIA να καταφέρει να φτάσει στο σημείο να έχει top to bottom DX11 GPU family θα πάει φθηνόπωρο 2010. Και όχι δεν πρόκειται να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου η AMD εφάρμοσε αδιαμφισβήτητα την εξυπνότερη στρατηγική. Πήρε μια RV770 της έδωσε τις απαραίτητες DX11 δυνατότητες και έστειλε το αποτέλεσμα υπό μορφή Juniper σχεδόν μαζί με ένα 2*Juniper= Cypress στο fab για παράλληλη επίβλεψη. Oυσιαστικά αντί να ξεκινάει από performance αυτή τη φορά, ξεκίνησε από mainstream διπλασίασε τον πυρήνα στο ίδιο πακέτο για performance και υπηρετεί το high end με dual chip Cypress. ΄Εχει τεράστια διαφορά η αφετηρία σου να είναι ~180 τετραγωνικά χιλιοστά από το να έχεις ~550 και ειδικά όταν το πρωτόκολλο κατασκευής (TSMC 40G) είναι για τον φούτσο. 'Ασε λοιπόν εδώ την κάθε marketing μαιμού της NV να μιλάει για τάχα μου "μόνο" 60 μέρες διαφορά με τον ανταγωνισμό. Προφανώς δεν έχει ημερολόγιο και προφανώς δεν ξέρει να μετράει. Γιατί μέχρι τον Μάρτιο μιλάμε πια για 6 μήνες ή αλλιώς τουλάχιστον 180 μέρες. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 10:19 ---------- Για δες καλυτερα.....5870 με i7 στα 3.75ghz και τρωει bottleneck μεχρι και στην 1920χ1200http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5870-review-test/23 Η μέτρηση είναι χωρίς ΑΑ. Πάρε μόνος σου για παράδειγμα το Fallout 3 και μέτρησέ το μια φορά χωρίς ΑΑ και μια φορά με 8xAA όπως στο review και δες τι αποτελέσματα θα σου βγάλει.
grimpr Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Αναγκαστήκανε να προσαρμόσουν τις τιμές τους με τις επιδόσεις μετά την κυκλοφορία της 280 και αυτή τη φορά αν οι επιδόσεις δεν το επιτρέπουν δεν πρόκειται να τιμολογήσουν μια 380 στα 600 δολλάρια για παράδειγμα έστω και αν θα το ήθελαν αδιαμφισβήτητα. Κάπου στα =/>450$ την υπολογίζω. Πολύ πιθανόν να την τιμολογήσει επιθετικά για να κερδίσει χαμένο έδαφος,ασχέτως πόσο θα της κοστίζει. Κάτι ακούγεται για respin το φθινόπωρο, έχεις καμιά πληροφορία; Σήμερα πέρα από το τυπικό marketing ισχύει για την NVIDIA: put up or shut up. Πρέπει να χαλαρώσουν λιγάκι στο τμήμα PR τους, γιατί ακούγονται πλέον σαν απελπισμένοι. Καταλαβαίνω την αλαζονεία της Intel απέναντι σε όλη την βιομηχανία, προχθές διάβαζα comments από υπάλληλους στην Intel που έγραφαν ότι τα ονόματα AMD και Nvidia σχεδόν απαγορεύονται να αναφέρονται μέσα στην εταιρεία, αλλά δεν μπορώ να χωνέψω την ίδια και χειρότερη από την Nvidia, τον Jensen και το Marketing/PR τμήμα της. Αν υπάρχουν οφέλη θα υπάρξουν για αμφότερες εταιρίες μιας και οι αλλαγές όσων αφορά το threading έρχονται από το ΑΡΙ. Πέραν τούτου θα δείξει και εδώ ο χρόνος πόσο από όλους τους ισχυρισμούς είναι marketing και πόσο αλήθεια. ΄Οπως και στα physics μπορεί ένας δημιουργός να μου βάλει 500 σημαιούλες να κοιματίζουν με physics settings = high μόνο και μόνο για να βλέπει και ο τελευταίος τυφλός ότι χρησιμοποιούνται physics έτσι ανάλογα μπορεί να χαθεί και το μέτρο με υπερβολικό tesselation σε έναν αντίποδα όπως το Aliens vs. Predator (όχι για άλλο λόγο αλλά επειδή το μέχρι σήμερα δημοσιευμένο artwork κάτι μαρτυράει...). ΄Οταν υπερβάλλεις με οποιοδήποτε εφέ όχι μόνο δεν προσθέτει σε ουσιαστικό gameplay/ατμόσφαιρα αλλά κάνει την ενεργοποίηση των μέγιστων εφαρμογών αυτών μόνο εφικτή στις μεγάλες κάρτες. Μόνο όταν στο απώτερο μέλλον έχουμε τα πρώτα αληθινά DX11 παιχνίδια οι δημιουργοί θα έχουν αποκτήσει ένα λογικό μέτρο όσων αφορά τα οποιαδήποτε εφέ χρησιμοποιήσουν και αυτό ανεξάρτητα ποιό θα είναι αυτό. Και όταν εμφανιστούν αυτά οι σημερινές 5970 και η επερχόμενη 380 θα έχουν την δύναμη των μελλοντικών low end GPUs. Νομίζω ότι εδώ υπερβάλλεις λιγάκι. Το ότι οι developers θα χρησιμοποιήσουν "άγαρμπα" τα features, όχι το πλήρες API, για να σπρώξουν τους τίτλους τους στην αγορά είναι γεγονός. Δεν συμφωνώ όμως ότι το DX11 πέφτει βαρύ στιφάδο στις νέες DX11 κάρτες της ATI και της Nvidia και στις CPU. Είναι ποιο ευέλικτο, εκμεταλλεύεται καλύτερα το υπόλοιπο hardware, έχει μια βασική υποστήριξη GPGPU μέσω των Compute Shaders/DirectCompute, ότι πρέπει για να υλοποιήσει κάποιος developer μια πληθώρα από νέα "κόλπα" στον τίτλο του, από φανταστικά εφέ μέχρι και physics μηχανές. Ο βασικός παρονομαστής,differentiator για τα μελλοντικά games και όχι μόνο για τις διαφορές τιμών/επιδόσεων ανάμεσα στις κάρτες είναι όπως σωστά το πρόβλεψες, το Tesselation, και όχι τα "βανίλια" fps όπως μέχρι στιγμής τα μετράμε. Υπάρχει μόνο μια πραγματικότητα σήμερα: ότι η AMD νίκησε κατά κράτος τον αντίπαλο με μια σχεδόν ολοκληρωμένη σειρά DX11 GPUs από το περασμένο φθηνόπωρο. Και μέχρι η NVIDIA να καταφέρει να φτάσει στο σημείο να έχει top to bottom DX11 GPU family θα πάει φθηνόπωρο 2010. Και όχι δεν πρόκειται να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου η AMD εφάρμοσε αδιαμφισβήτητα την εξυπνότερη στρατηγική. Πήρε μια RV770 της έδωσε τις απαραίτητες DX11 δυνατότητες και έστειλε το αποτέλεσμα υπό μορφή Juniper σχεδόν μαζί με ένα 2*Juniper= Cypress στο fab για παράλληλη επίβλεψη. Oυσιαστικά αντί να ξεκινάει από performance αυτή τη φορά, ξεκίνησε από mainstream διπλασίασε τον πυρήνα στο ίδιο πακέτο για performance και υπηρετεί το high end με dual chip Cypress. Ονομάζεται Sweet Spot Strategy όπως το γνωρίζεις ήδη και στην κυριολεξία δουλεύει υπέρ της ATI, στο μέλλον και για το CPU division της AMD. ΄Εχει τεράστια διαφορά η αφετηρία σου να είναι ~180 τετραγωνικά χιλιοστά από το να έχεις ~550 και ειδικά όταν το πρωτόκολλο κατασκευής (TSMC 40G) είναι για τον φούτσο. 'Ασε λοιπόν εδώ την κάθε marketing μαιμού της NV να μιλάει για τάχα μου "μόνο" 60 μέρες διαφορά με τον ανταγωνισμό. Προφανώς δεν έχει ημερολόγιο και προφανώς δεν ξέρει να μετράει. Γιατί μέχρι τον Μάρτιο μιλάμε πια για 6 μήνες ή αλλιώς τουλάχιστον 180 μέρες Αυτά είναι τα μαθήματα που έμαθε στο παρελθόν η ATI μαζί με την τεχνογνωσία και risk management της AMD στο manufacturing. Ακριβώς επειδή έχουνε περισσότερη εμπειρία στο manufacturing κομμάτι από την Nvidia, δεν έχουνε την πολυτέλεια που απολαμβάνει μόνη της πλέον η Intel και ξέρουν πάρα πολύ καλά τι σημαίνει να πέφτουν βροχή τα τηλέφωνα επειδή κάποιος έγραψε κάτι σε κάποιο blog. Είναι γνωστή η ιστορία με το XBOX 360 που η ATI πρότεινε να αναλάβει η ίδια το validation στο κατασκευαστικό κομμάτι, η Microsoft το αρνήθηκε για τους χψ λόγους και έμαθε μετά το όνομα της αλαζονείας της, Red Ring Of Death.
Ailuros Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Πολύ πιθανόν να την τιμολογήσει επιθετικά για να κερδίσει χαμένο έδαφος,ασχέτως πόσο θα της κοστίζει. Κάτι ακούγεται για respin το φθινόπωρο, έχεις καμιά πληροφορία; Το φθηνόπωρο του 2010 καλύτερα να μην πάνε για respin αλλά για die shrink. Μόνο που με την TSMC λίγο δύσκολο το βλέπω έτσι όπως έχουν τα πράγματα μιας και από ότι φαίνεται ακύρωσαν το 32nm τους. ***edit: ααα μάλλον εννοείς το gf104 που ανέφερε το digitimes. GF100 = high end GF102 = 1/2 GF104 = 1/4 Πρέπει να χαλαρώσουν λιγάκι στο τμήμα PR τους, γιατί ακούγονται πλέον σαν απελπισμένοι. Καταλαβαίνω την αλαζονεία της Intel απέναντι σε όλη την βιομηχανία, προχθές διάβαζα comments από υπάλληλους στην Intel που έγραφαν ότι τα ονόματα AMD και Nvidia σχεδόν απαγορεύονται να αναφέρονται μέσα στην εταιρεία, αλλά δεν μπορώ να χωνέψω την ίδια και χειρότερη από την Nvidia, τον Jensen και το Marketing/PR τμήμα της.PR stinks. Και αυτό χωρίς καμία εξαίρεση από οποιαδήποτε εταιρία. Νομίζω ότι εδώ υπερβάλλεις λιγάκι. Το ότι οι developers θα χρησιμοποιήσουν "άγαρμπα" τα features, όχι το πλήρες API, για να σπρώξουν τους τίτλους τους στην αγορά είναι γεγονός. Δεν συμφωνώ όμως ότι το DX11 πέφτει βαρύ στιφάδο στις νέες DX11 κάρτες της ATI και της Nvidia και στις CPU. Είναι ποιο ευέλικτο, εκμεταλλεύεται καλύτερα το υπόλοιπο hardware, έχει μια βασική υποστήριξη GPGPU μέσω των Compute Shaders/DirectCompute, ότι πρέπει για να υλοποιήσει κάποιος developer μια πληθώρα από νέα "κόλπα" στον τίτλο του, από φανταστικά εφέ μέχρι και physics μηχανές. Ο βασικός παρονομαστής,differentiator για τα μελλοντικά games και όχι μόνο για τις διαφορές τιμών/επιδόσεων ανάμεσα στις κάρτες είναι όπως σωστά το πρόβλεψες, το Tesselation, και όχι τα "βανίλια" fps όπως μέχρι στιγμής τα μετράμε.Eίπα ότι χρειάζεται ΜΕΤΡΟ πράγμα που σπάνια εώς ποτέ δεν εμφανίζεται από πλευράς developers με κάθε νέα εμφάνιση εφέ. ΄Οταν μας ευλόγισαν με τα πρώτα pixel shaders έπρεπε ο κάθε ψωροβράχος να γυαλίζει σαν τον πισινό της μαιμούς για να βλέπουν όλοι ότι υπάρχουν pixel shaders. Σήμερα ισορρόπησε λίγο το πράγμα και ναι χρησιμοποιούνται τόνοι περισσότερο pixel shader calls ανά σκηνή σε σχέση με την αρχή. Είναι ένα φαινόμενο που είναι κυρίως ευθύνη των προγραμματιστών και ISVs και δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με AMD/NVIDIA μιας και το περιεχόμενο των παιχνιδιών είναι πέρα από τον έλεγχό τους. Να παρέχουν υποστήριξη για τα προιόντα τους ναι αλλά από κει και πέρα δεν έχουν κανένα έλεγχο. Για να καταλάβεις τι εννοώ πρέπει να κάνεις έναν πολύ λεπτό διαχωρισμό μεταξύ DX9.0+ engine + DX11 path & pure DX11 engine. Για το δεύτερο θα περάσουν τουλάχιστον 2 γενιές hw ακόμα για να δούμε καθαρόαιμα 11-άρια παιχνίδια. Τρέχει το Crysis σήμερα μια 9700PRO καλύτερα από μια σημερινή low end GPU; ΄Οχι; Ε ακριβώς αυτή είναι η λογική. Ονομάζεται Sweet Spot Strategy όπως το γνωρίζεις ήδη και στην κυριολεξία δουλεύει υπέρ της ATI, στο μέλλον και για το CPU division της AMD.Κανένας εκ των δύο IHV δεν έχει κερδίσει πάνω από 2 κύκλους προιόντων και για καλό όλων μας θα προτιμούσα να παραμείνει αυτή η ισορροπία για να εναλλάσσονται οι σφαλιάρες μεταξύ των εταιριών για να μην παίρνει κανενός εκ των 2 ο πισινός τους πολύ αέρα. Αυτά είναι τα μαθήματα που έμαθε στο παρελθόν η ATI μαζί με την τεχνογνωσία και risk management της AMD στο manufacturing. Ακριβώς επειδή έχουνε περισσότερη εμπειρία στο manufacturing κομμάτι από την Nvidia, δεν έχουνε την πολυτέλεια που απολαμβάνει μόνη της πλέον η Intel και ξέρουν πάρα πολύ καλά τι σημαίνει να πέφτουν βροχή τα τηλέφωνα επειδή κάποιος έγραψε κάτι σε κάποιο blog. Είναι γνωστή η ιστορία με το XBOX 360 που η ATI πρότεινε να αναλάβει η ίδια το validation στο κατασκευαστικό κομμάτι, η Microsoft το αρνήθηκε για τους χψ λόγους και έμαθε μετά το όνομα της αλαζονείας της, Red Ring Of Death.Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα τρομερά στις κονσόλες γενικά είναι πάντα καλύτερα ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής (Microsoft, SONY, NINTENDO) να αγοράζει μόνο πνευματικά δικαιώματα (IP = intellectual property) για να έχει τον ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ του κόστους κατασκευής ανά πάσα στιγμή. Η Microsoft είχε κάψει άγρια τα δαχτυλάκια της με την NV και το XBox1 και έκανε το σωστό να αγοράσει μόνο ΙΡ. Ξέρεις τι είναι να ξέρει η Μ$ ότι η NV με την πάροδο του χρόνου να κατασκευάζει με τρομερά μικρότερο κόστος τον κάθε πυρήνα και η NV να εξακολουθεί να εισπράττει το αρχικά συμφωνημένο ποσό; Δεν πρόκειται λοιπόν για αλαζονεία αλλά για απόλυτα λογική κίνηση ειδικά για μια συσκευή που θα κρατήσει 4-5 χρόνια στην αγορά και με κάθε respin/die shrink του πυρήνα το κόστος κατασκευής ολοένα και πέφτει και είναι απόλυτα λογικό ο τελικός κατασκευαστής κονσόλας να απαιτεί το 100% του έλεγχου του κόστους κατασκευής. Είχα ανοίξει μια ενότητα για τα μελλοντικά handhelds από SONY/NINTENDO. Αν η δεύτερη έκανε όντως την λαλακία και αγόρασε έτοιμο SoC (Tegra2) από την NVIDIA όπως φημολογείται έλα να με βρεις αφού κυκλοφορήσει για να γελάσουμε για τις διαφορές που θα προκύψουν μεταξύ NV & Nintendo για να ξαναναλύσουμε τι σημαίνει "αλαζονεία".
FarCry Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 NVIDIA Fun Fact of the Week: GF100 can also do 100% of the hardware decode required for Blu-ray 3D playback. ...............................
ahristos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Fun Fact ε; Στα σχόλια είναι όλο το Fun... its got blu ray 3d built in because by the time they come out with it, blu ray will have 3d and everybody will have 3d tvs
Ailuros Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Fun Fact ε; Στα σχόλια είναι όλο το Fun... http://www.softsailor.com/news/14178-standards-for-blue-ray-3d-have-been-finalized-full-hd-1080p-playback.html http://proavmagazine.com/industry-news.asp?articleID=1152011§ionID=1617 The specification is display-agnostic, meaning that Blu-ray 3D products will deliver the 3D image to any compatible 3D display, regardless of whether that display uses LCD, plasma or other technology and regardless of what 3D technology the display uses to deliver the image to the viewer's eyes.
ahristos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 http://www.softsailor.com/news/14178-standards-for-blue-ray-3d-have-been-finalized-full-hd-1080p-playback.html http://proavmagazine.com/industry-news.asp?articleID=1152011§ionID=1617 Σίγουρα Το σχόλιο δεν το παρέθεσα για την τεχνική του ακρίβεια, αλλά για το πόσο πικρόχολο είναι. Εν πάση περιπτώσει σαν Fun Fact μάλλον αποτυχημένο είναι, 10 μέρες πριν την επίδειξη της τεχνολογίας από CyberLink - AMD (κύριε κύριε έχουμε κι εμείς απαυτό). Όχι ότι ενδιαφέρει και πολλούς το Blu-Ray 3D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.