Ailuros Δημοσ. 18 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2009 Έχει πολύ πλάκα να παρακολουθεί κανείς τις φήμες για το RV790. Τη μια μέρα όλοι λένε είναι απλά OC, την άλλη μέρα λένε ότι δεν είναι απλά OC. Σήμερα : http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12677&Itemid=1 μιλούν για efficiency .. και εννοούν processing efficiency όχι thermal… αναμένοντας την επόμενη φήμη Κάποιοι έχουν και φωτογραφίες… και δεν κάνουν τον κινέζο… http://forum.coolaler.com/showthread.php?t=204743 http://www.fudzilla.com/images/stories/2009/March/General%20News/hd4890.jpg ΄Οχι ότι έχει καμία σχέση με την ενότητα αλλά όταν σου λέει κάποιος ότι επιτυγχάνει υψηλότερες επιδόσεις Χ με υψηλότερη συχνότητα Ψ αλλά μια αρκετά μέτρια αύξηση χρονισμού μνήμης θα πρέπει να προβληματιστείς. Είναι αλήθεια ότι έγιναν μικροαλλαγές στον πυρήνα και ναι τα 850ΜΗz είναι μόνο η μισή διαδρομή με το πόσο αντέχει πραγματικά αυτός ο πυρήνας.
Ailuros Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12729&Itemid=1
Spartacos Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12729&Itemid=1 επειδη ακολουθει και η κονομα των χριστουγεννων πονταρω οτι 100% θα ειναι στα ραφια μεχρι αρχες-μεσα δεκεμβρη --οι καρτες παντα, για τα games καλο 2010
Ailuros Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Ευελπιστώ να δω τα πρώτα D3D10 παιχνίδια το 2010. Για οτιδήποτε D3D11 από 2012 και μετά.
Ailuros Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Μια καλή εισαγωγή για μια σειρά άρθρων που θα ακολουθήσουν στο Beyond3D: http://www.beyond3d.com/content/articles/108/1 ...και όχι δεν είναι καθόλου άσχετο με το όλο θέμα, μιας και αναφέρεται σε σημαντικά διλλήμματα που αντιμετώπισε ο κάθε σχεδιαστής hardware όσων αφορά τις D3D11 GPUs.
Ailuros Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2660674&postcount=48 (για να μην τα ξαναγράφω...) Από ότι φαίνεται το Intel Larabee πιθανόν να ξεπερνάει τα 600 τετραγωνικά χιλιοστά και ελπίζω να μην είναι στα 45nm γιατί αλλιώς θα είναι πραγματικό τέρας. Υπολογίζω ότι μάλλον θα έχει γύρω στους 32 πυρήνες αλλά δεν περιμένω ιδιαίτερα υψηλή συχνότητα. Κάτι =/>1.7GHz.
Ailuros Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Επειδή μερικοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται, η πρόβλεψη ότι το ένα εκ των δύο θα έχει final tape out τον Ιούνιο είναι τόσο λάθος όσο δεν φαντάζεται ο υποτιθέμενος αρθρογράφος. Πληροφοριακά έχει γίνει ήδη....
pappous_soulis Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Επειδή μερικοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται, η πρόβλεψη ότι το ένα εκ των δύο θα έχει final tape out τον Ιούνιο είναι τόσο λάθος όσο δεν φαντάζεται ο υποτιθέμενος αρθρογράφος. Πληροφοριακά έχει γίνει ήδη.... Έχει ήδη γίνει? Ή μήπως πάει πολύ μετά τον Ιούνιο?
tmjuju Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Από την πλευρά μου μακάρι να έχει γίνει. Σε αυτή την περίπτωση θα περίμενα να έχει διαρρεύσει κάποιου τύπου feature set. Άραγε να είναι όντος κάτι το τελείως διαφορετικό ή απλά bigger wider optimized?
Ailuros Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Έχει ήδη γίνει?Ή μήπως πάει πολύ μετά τον Ιούνιο? ΄Ετσι λένε. Το μπουχεσόπαιδο ούτως ή άλλως 9 στις 10 δεν ξέρει τι λέει. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:35 ---------- Από την πλευρά μου μακάρι να έχει γίνει. Σε αυτή την περίπτωση θα περίμενα να έχει διαρρεύσει κάποιου τύπου feature set. Άραγε να είναι όντος κάτι το τελείως διαφορετικό ή απλά bigger wider optimized? ΄Εχει 1D ALUs
theo58 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Nvidia GT300 promised in October ATI Expected to Beat Nvidia with DirectX 11 Chip Time-to-Market. Μπορει να μην ειναι δυνατοτερο το RV870....αλλα φαινεται οτι θα βγει πολυ πιο γρηγορα....
Ailuros Δημοσ. 22 Απριλίου 2009 Δημοσ. 22 Απριλίου 2009 Nvidia GT300 promised in October Aυτό ακριβώς εννοούσα ότι κάνει λάθος. Αν είχε το τελικό tape out τον Ιούνιο όπως ισχυρίζεται δεν θα έφτανε ποτέ στα ράφια τον Οκτώβριο. ATI Expected to Beat Nvidia with DirectX 11 Chip Time-to-Market. Μπορει να μην ειναι δυνατοτερο το RV870....αλλα φαινεται οτι θα βγει πολυ πιο γρηγορα.... Αν κρίνω από το RV740@40nm δεν θα ήμουν τόσο αισιόδοξος. ΄Οτι έχει πιθανότητες να εμφανιστεί νωρίτερα της έχει όντως αλλά όχι με τόσο μεγάλη χρονική διαφορά.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 http://www.techpowerup.com/92099/GT300_to_Pack_512_Shader_Processors.html ράδιο αρβύλα ftw?
Ailuros Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 http://www.techpowerup.com/92099/GT300_to_Pack_512_Shader_Processors.html ράδιο αρβύλα ftw? Aν κρίνω την ουσιαστική πηγή αυτής της μπουρδολογίας ξέρω ότι δεν ξέρει τι του γίνεται. Του έδωσαν απλά έναν αόριστο αριθμό transistors και έπλεξε ένα γαιτανάκι πάνω στην GT200 λογική. To GT3x0 ΔΕΝ έχει MIMD μονάδες και επιφυλλάσσομαι για κάθε μπούρδα που θέλει να φαντάζεται ο κάθε ξεμωραμένος.... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 09:24 ---------- Για να είμαι πιο συγκεκριμένος κάποιος ψυθίρισε μάλλον στον Κύριο Theo ότι έχει περίπου ένα δις παραπάνω transistors. ΄Εκατσε λοιπόν κάτω και αναρωτήθηκε τι θα μπορούσαν να κάνουν με τόσα παραπάνω ψιψιψίνια. Ακόμα και να είναι τόσο τυχερός και να καταλήξει με υποτιθέμενες 512 μονάδες το GT3x0 παραμένει ένας ανούσιος και στείρος αριθμός από την στιγμή που δεν ξέρει κανείς τι μπορεί να κάνει η κάθε μονάδα ακριβώς και την επάρκειά της. Προσωπικά δεν περιμένω να ξεπεράσει τα 500-520mm2@40nm, αλλά οι φήμες θέλουν τόσο ουσιαστικές αλλαγές στον πυρήνα αυτόν (που δεν κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση μιας και πρόκειται για καινούργια γενιά) που δεν έχει νόημα να μιλάμε για αριθμό μονάδων. Να το πάρουμε λίγο από την αρχή: το D3D11 προυποθέτει programmable tesselation όπου οι σημερινές Radeon ήδη έχουν ένα τμήμα αυτού και υπολοίπονται υποστήριξη των hull & domain shader stages. Eπίσης από το D3D10.1 που προσπέρασε η NV υπάρχει το gather4 που υπάρχει και αυτό υπό την ονομασία fetch4 στις Radeon. Θα έχει το GT3x0 ανεξάρτητη μονάδα tesselation όπως στις σημερινές Radeon ή θα συμπεριληφθούν οι tesselation δυνατότητες στα ΑLUs; Θα έχουν χωριστές μονάδες double precision (και αν ναι πόσες) ή θα μπορούν οι SP μονάδες να εκτελούν και DP με μικρότερη επάρκεια (βλέπε Radeon = theoretical SP=1/4DP, Larabee = theoretical SP=1/2DP); Σίγουρα θα ξανασχεδίασαν τα TMUs για gather4 και κυκλοφορούν εδώ και αρκετό καιρό υπαινιγμοί για "ανεξαρτητοποίηση" του κάθε cluster (κάτι σαν "many core" αλλά όχι απαραίτητα όπως το LRB), power gating, ανεξάρτητους χρονισμούς ανάλογα με την ζήτηση μεταξύ των clusters κ.ο.κ MIMD δεν νομίζω να είναι πάντως τα clusters. H εξωτερική τους σύνδεση όπως και σήμερα σαφώς ναι, αλλά σε μεμονωμένη βάση θα είναι μάλλον σε βελτιστοποιημένη SIMD μορφή με πολλές πιθανότητες να γίνεται ανεξάρτητο branching ανά μονάδα. Εν συντομία: είναι τόσες οι απαραίτητες όπως και οι επιπλέον πιθανές αλλαγές που το να μετράς κουρκουμπίνια στα στενόμυαλο πλαίσια μιας GT200 λογικής είναι ηλιθιότητα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για μονοδιάστατα ALUs όπως προανέφερα και λόγω επάρκειας αλλά φυσικά και backwards compatibility όσων αφορά το CUDA. My 2 schentsch
theo58 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Για να είμαι πιο συγκεκριμένος κάποιος ψυθίρισε μάλλον στον Κύριο Theo ότι έχει περίπου ένα δις παραπάνω transistors. Μηπως θες να πεις αλλο ονομα.....γιατι δεν υπαρχει ονομα theo πουθενα στο αρθρο..... Υ.Γ.Εκτος αν εννοεις εμενα.....και τοτε κωλαει ενα.....WTF?...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.