Προς το περιεχόμενο

Nvidia GT300 & ATI RV870


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

http://www.realworldtech.com/forums/index.cfm?action=detail&id=104812&threadid=104764&roomid=2

With voltage scaling dynamic power is proportional to

frequency cubed. Every 20% you reduce frequency by

cuts power nearly in half. Dial down as necessary.

The big trick is static power defines a floor. The level

of that power floor depends on design (complexity and

circuit styles used), process, and maximum device

operating temperature.

 

Να ρωτήσω εάν έχετε ξαναδεί το παραπάνω rule of thumb (να δεις που προκύπτει από βασικά…) – και εάν ισχύει και στην περίπτωση λ.χ. του Fermi ?

Δημοσ.
http://www.realworldtech.com/forums/index.cfm?action=detail&id=104812&threadid=104764&roomid=2

 

 

Να ρωτήσω εάν έχετε ξαναδεί το παραπάνω rule of thumb (να δεις που προκύπτει από βασικά…) – και εάν ισχύει και στην περίπτωση λ.χ. του Fermi ?

 

Είναι τόσο αόριστο αυτό που λέει γιατί τονίζει άλλωστε ότι

The level

of that power floor depends on design (complexity and circuit styles used), process, and maximum device operating temperature.

.

 

Aν και υποψιάζομαι γιατί ρωτάς θα σου πω ότι τα yields για το A2 GF100 σε 40G κυμαίνονται από 4 μέχρι και 40+% ανά wafer. Aν και βγάζεις παραπάνω πυρήνες από 100 από ένα 300mm2 wafer παίρνω τους 100 για να με διευκολύνει. Μπορεί το ένα wafer να σου βγάλει 4 άρτιους πυρήνες στους 100 (με τους 96 να είναι νεκροί), ένα άλλο wafer να σου βγάλει 40 άρτιους πυρήνες και 60 νεκρούς και άλλα wafer κάπου στο ενδιάμεσο αυτών.

 

΄Οταν λέω νεκρό πυρήνα σημαίνει ότι δεν πρόκειται να δουλέψει με τίποτα χάρη σε προβλήματα που οφείλονται στο πρωτόκολλο κατασκευής και όχι με το chip development καθεαυτού. Σε αυτή την περίπτωση οι χρονισμοί όπως φαντάζομαι να καταλαβαίνεις δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση.

 

Πάνε σε στενή συνεργασία με την TSMC σε ένα γρήγορο A3 respin για να βελτιώσουν υποτίθεται τα yields. Aν τώρα το πρωτόκολλο κατασκευής με Α3 "σκοτώνει" λιγότερους πυρήνες ανά wafer, τότε θα πάρουν αυτά που λειτουργούν και θα καθορίσουν ότι Χ ποσοστό μπορεί να χρονιστεί σε επίπεδο χρονισμού Α με voltage σε επίπεδο Β και Ψ τελική κατανάλωση ρεύματος και ένα άλλο ποσοστό με "μικροζημιές" να πάει με χαμηλότερους χρονισμούς και απενεργοποιημένες για τα μοντέλα GeForce 360.

 

Στις GeForce η όλη ιστορία με τους χρονισμούς είναι αρκετά πιο πολύπλοκη λόγω των τεράστιων διαφορών σε clock domains, όπου οι προσαρμογές για τα ALU hot clocks από την εποχή του G80 γίνονται με το χέρι.

 

Τέλος το A3 respin είναι ο λόγος που η επίσημη παρουσίαση από τέλη Νοέμβρη μετακόμισε για τέλη Ιανουαρίου. Ελπίζω να ξεκαθαρίζει λίγο το τοπίο ;)

 

***edit: τα yields του GT200@65nm θεωρήθηκαν τότε από τα χειρότερα στην ιστορία της NV. Να φανταστείς ότι ήταν στο 60% και δες κατά πόσο είναι χειρότερα τα πράγματα με 40nm σήμερα.

Δημοσ.

Για τα yields τα έχω διαβάσει.

Για το Α3 δεν πιστεύω 100% τα παραπάνω, καθώς νομίζω ότι έχει και άλλο λάκκο η φάβα. Πιθανά γίνεται μεταφορά τεχνογνωσίας από άλλα παραδείγματα – διαφορετικές διατάξεις και rerouting, που βάση εμπειρίας είναι πιο ανθεκτικά στα προβλήματα του TSMC. Και κάποια snafubar στις προηγούμενες μάσκες.

Στην παραπάνω quoted διατύπωση εντύπωση κάνει ο κύβος – πιθανά και λάθος.

Δημοσ.
τότε τέλος και εσύ με τα "δεν χρειάζεται κάρτα πάνω από 5770 ή πάνω από 300 euro κτλπ κτλπ"

 

αυτο το λεω μονο σε αυτους που λενε οτι δεν παιζουν απαιτητικα παιχνιδια..

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:46 ----------

 

Εχεις παιξει με 10 fps?....Απλως ρωταω

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:15 ----------

 

 

Κατσε ρε συ πηρες φορα ο καθενας οτι θελει παιρνει τι παει να πει πηρε τον 950....

 

 

οχι δεν εχω παιξει ποτε σε τοσα απλα σε crysis στο φουλ κατι φορες πεφτει κατω απο 20 αλλα καθε 7-8 λεπτα γινεται αυτο και κραταει για λιγο

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:47 ----------

 

Χμμμ δεν νομίζεις ότι είναι μια ενδιαφέρουσα σκοπιά ειδικά αν μιλήσουμε θεωρητικά για GPGPU του μέλλοντος και κάτι σε Llano vs. Sandy Bridge; To GPGPU για τι πράγμα το θέλουμε σε μια GPU; Υπεραπλουστευμένα όταν έχεις πολύ περισσότερα threads ανά clock από ότι μπορεί να σου δώσει μια CPU. Σε αυτή την περίπτωση αν μιλάμε για ένα αρκετά μεγάλο αριθμό threads και βάλουμε και double precision ο επεξεργαστής θα σου βγάλει λευκή σημαία.

 

Βάλε μεταφραστή:

 

http://www.heise.de/newsticker/meldung/SC09-Intel-demonstriert-Larrabee-mit-ueber-1-Teraflops-862305.html

 

Αγνόησε τι λέει για το GF100 γιατί δεν έχει ιδέα ο αρθρογράφος που θα κινηθεί και πρόσεξε τι λέει για τις 58χ0 και θυμίσου τι σου έχω πει για επιδόσεις, κατανάλωση ρεύματος και die area. Mε υπερχρονισμό βγάζει το Teraflop το Laughabee....*yawn* (προσοχή είναι SGEMM benchmark. Βάζω στοίχημα ότι χτυπάει το Teraflop μια 58χ0 και χωρίς υπερχρονισμό).

 

΄Ασχετο teaser:

 

43599219.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1258528460&Signature=TGPCXa%2Bzk7hG7gvVIZLO%2FczEP6Y%3D

 

http://twitpic.com/pyhdf

 

Kleos,

 

Αν και δεν θα'πρεπε να μου πέφτει λόγος σαν απλός χρήστης, αλλά νησάφι πια με το κολλημένο CD. Το καταλάβαμε πια τι θέλεις να πεις μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες, δεν συμφωνούμε και ψιλοαδιαφορούμε κιόλας.

 

τι εννοεις CD?

Δημοσ.

τραβα μου φωτο να δω :lol:

μηπως εισαι συνεχεια κατω απο 20 fps και μερικες φορες παει στα 10???;)

σε λιγο θα μας πεις οτι με ολα στα φουλ + αα εισαι στα 15 fps :-D

  • Super Moderators
Δημοσ.
αυτο το λεω μονο σε αυτους που λενε οτι δεν παιζουν απαιτητικα παιχνιδια..

 

η πλειοψηφία των παιχνιδιών που βγήκαν τα τελευταία 2 χρόνια με τα full settings που αναφέρω πιο πάνω δεν παίζονται με 5770...

 

για τα μελλοντικά ούτε λόγος...

 

σε crysis στο φουλ κατι φορες πεφτει κατω απο 20 αλλα καθε 7-8 λεπτα γινεται αυτο και κραταει για λιγο

 

ME TIPOTA! Crysis σε 1920χ1200 με Very High/Enthusiast (warhead) settings χωρίς ΑΑ αλλά με AF 16X βγάζει 20-25fps στην GTX280 Q9650 4gb ram...

 

σε 5770 που είναι αδύναμε από την 4870 που είναι αδύναμε από την 4890 που είναι αδύναμη από την GTX280 δεν παίζει να βγάζει τόσα!

 

μόνιμα κάτω από 20fps είναι...

Δημοσ.
η πλειοψηφία των παιχνιδιών που βγήκαν τα τελευταία 2 χρόνια με τα full settings που αναφέρω πιο πάνω δεν παίζονται με 5770...

 

για τα μελλοντικά ούτε λόγος...

 

 

 

ME TIPOTA! Crysis σε 1920χ1200 με Very High/Enthusiast (warhead) settings χωρίς ΑΑ αλλά με AF 16X βγάζει 20-25fps στην GTX280 Q9650 4gb ram...

 

σε 5770 που είναι αδύναμε από την 4870 που είναι αδύναμε από την 4890 που είναι αδύναμη από την GTX280 δεν παίζει να βγάζει τόσα!

 

μόνιμα κάτω από 20fps είναι...

 

Και ξαναλεω οτι αυτος δεν εχει παρει χαμπαρι ποια ειναι τα full settings....Νομιζει οτι το σκετο very high με οποιαδηποτε resolution ειναι full

Δημοσ.
Και ξαναλεω οτι αυτος δεν εχει παρει χαμπαρι ποια ειναι τα full settings....Νομιζει οτι το σκετο very high με οποιαδηποτε resolution ειναι full

 

βασικα δεν πρεπει να ξερει να μετραει τα fps :lol:

Δημοσ.
χωρίς ΑΑ αλλά με AF 16X βγάζει 20-25fps στην GTX280 Q9650 4gb ram...

 

 

 

μόνιμα κάτω από 20fps είναι...

 

Το αν ειναι η πλειοψηφία των παιχνιδιων δεν το ξερω..αυτο που ξερω ειναι πως πανω απο 20 παιχνιδια(πολλα λεω) που δεν τα παιζει η 5770 στο φουλ δεν παιζει να ειναι...ή για να το αποδειξεις επισημανε τιτλους...

 

ποσα fps ειναι δεν ξερω εγω ξερω οτι ηταν 1920χ1200 με τα ολα τα settings στο φουλ τωρα αυτα για τα AA που λες δεν ξεω...Παντως παιζοταν(δηλαδη δεν καθυστερουσαν τα γραφικα καθολου) δηλαδη δεν εβλεπα προβληματα στην προσπαθεια να στοχευσω τον αντιπαλο κλπ...

 

 

αυτα περι AA που λες ισως να μην τα ειχα ενεργοποιησει αλλα ακομα και ετσι αν θες θα βγαλω video για να δεις του λογου το αληθες..Στο κατω κατω ποιανου η γνωμη λες να μετραει περισσοτερο..η δικια μου που εχω την καρτα και την βλεπω ή η δικια σου που απλα την εχεις δει σε reviews..

 

 

ΥΓ : εγω crysis δεν εχω μιλαω για το τι εχω δει σε φιλους που επαιζαν Crysis με 5770

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...