grimpr Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Μεγάλο δυστύχημα ότι οι περισσότεροι κολλάνε στο δάκτυλο (PC-Games), ούτως η άλλως νεκρό κεφάλαιο από τον ερχομό των Consoles με ελάχιστες εξαιρέσεις, και δεν βλέπουν τις αλλαγές που έρχονται στο και από το μέλλον....ανυπομονώ για GPU Accelerated Voice Recognition, GPU Accelerated ΝΙΑ accessoires, Global Radiosity (Monte Carlo Algorithms) *Realtime* σε 3D Apps/Games, Physics όπως σωστά ανέφερες, εξαιρετικά σημαντικό, και άλλα πολλά... άιντε να δούμε προκοπη! Το μόνο πράγμα που με προβληματίζει είναι ο εγκλωβισμός των GPU στο PCI-Express...
outlaw star Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Μεγάλο δυστύχημα ότι οι περισσότεροι κολλάνε στο δάκτυλο (PC-Games), ούτως η άλλως νεκρό κεφάλαιο από τον ερχομό των Consoles με ελάχιστες εξαιρέσεις, και δεν βλέπουν τις αλλαγές που έρχονται στο και από το μέλλον....ανυπομονώ για GPU Accelerated Voice Recognition, GPU Accelerated ΝΙΑ accessoires, Global Radiosity (Monte Carlo Algorithms) *Realtime* σε 3D Apps/Games, Physics όπως σωστά ανέφερες, εξαιρετικά σημαντικό, και άλλα πολλά... άιντε να δούμε προκοπη! Το μόνο πράγμα που με προβληματίζει είναι ο εγκλωβισμός των GPU στο PCI-Express... νεκρό κεφάλαιο μάλιστα έβγαλες και ετυμηγορία....οκ whatever...αν δεν υπήρχαν οι gamers είσαι σίγουρος ότι η nvidia και η ati θα ήταν αυτές που είναι σήμερα????(δε λέω ότι θα είχαν καταστραφεί υποθετικά ρωτάω)...και μιας και είναι νεκρό κεφάλαιο γιατί συνεχίζουν να ρίχνουν ακόμη στην αγορά παιχνιδιών συνεχώς νέες gpu??μάλλον δε ξέρουν τι τους γίνεται.....
grimpr Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Μάλλον δεν διάβασες καλά τι ανέφερα. Νεκρό κεφάλαιο από την στιγμή που τα περισσότερα pc titles είναι port απο consoles, τουτέστιν γραμμένα και σχεδιασμένα για πλέον legacy hardware σε σχέση με PC,optimized για αυτές , κακομεταφερμενα (bugs) στους υπολογιστές με ούτε ένα 10% από αυτά να χρησιμοποιούν στο έπακρο τις τελευταίες εξελίξεις στο hardware και στις software τεχνικές για PC. Με ελάχιστες εξαιρέσεις το PC Gaming πεθαίνει και οι κονσόλες ορίζουν το "παιχνίδι" τώρα. Δυστυχώς...
Ailuros Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Μάλλον δεν διάβασες καλά τι ανέφερα. Νεκρό κεφάλαιο από την στιγμή που τα περισσότερα pc titles είναι port απο consoles, τουτέστιν γραμμένα και σχεδιασμένα για πλέον legacy hardware σε σχέση με PC,optimized για αυτές , κακομεταφερμενα (bugs) στους υπολογιστές με ούτε ένα 10% από αυτά να χρησιμοποιούν στο έπακρο τις τελευταίες εξελίξεις στο hardware και στις software τεχνικές για PC. Με ελάχιστες εξαιρέσεις το PC Gaming πεθαίνει και οι κονσόλες ορίζουν το "παιχνίδι" τώρα. Δυστυχώς... Ο μύθος ότι το pc gaming πεθαίνει χάρη στις consoles έχει την ίδια ηλικία με την γέννηση του τρισδιάστατου. Να μου πεις ότι βρισκόμαστε στην απαρχή δραστικών αλλαγών που θα παρασύρουν όλες τις αγορές ανεξαιρέτως θα το δεχτώ με ευκολία. Οι αλλαγές θα ξεκινήσουν από κάτω προς τα πάνω γιατί απλά προστέθηκε στην ζωή μας και η επιτάχυνση γραφικών σε μικρές συσκευές όπως τα κινητά. Για το 2012 οι προβλέψεις θέλουν περίπου 500 εκατομύρια chips εκ των οποίων το 40% εκτιμάται να έχει hardware graphics acceleration. Aκόμα πιο σημαντικό είναι ότι παρά το περιορισμένο μέγεθος των κυκλωμάτων αυτών η συμβατότητα ανταγωνίζεται με πολύ κοντινό βήμα την αγορά high end GPUs. Η πρώτη γενιά (ΟpenGL_ES1.1) μας ήρθε με μέχρι και VS1.1 και η δεύτερη γενιά (OpenGL_ES2.0) δίνει μέχρι και SM4.1/D3D10.1 και να σημειώσω ότι το OpenGL_ES είναι κατά πολύ πιο "συμμαζεμένο" από το μπάχαλο που αποτελεί το OpenGL. Η SONY/NINTENDO έκαναν την αρχή με τις πρώτες handheld κονσόλες και ετοιμάζονται ήδη για την δεύτερη γενιά που προσωπικά θα τις τοποθετούσα γύρω στο 2010 καλώς εχόντων των πραγμάτων (αν όχι 2011). ΄Εχουμε επίσης την Apple που όχι μόνο μπήκε δυναμικά στην αγορά των κινητών με τρισδιάστατους επεξεργαστές αλλά παρουσίασε και το OpenCL με την ελπίδα ότι θα βρει πεδίο εφαρμογής και σε αυτές τις αγορές. Για το λιγότερο προβλεπόμενο μέλλον θα έλεγα ότι οτιδήποτε με υπολογιστική ισχύ θα γίνει ολοένα και πιο "φορητό" και μεταξύ άλλων λόγω της μεγαλύτερης διασποράς μητροπολικών μέσων πρόσβασης διαδικτύων. Βλέπουμε ότι στα σαλόνια αρχίζουν να εμφανίζονται ολοένα και περισσότεροι μικροί multimedia υπολογιστές και δεν αποκλείω καθόλου στο μέλλον να μετεμψυχωθούν εκεί οι κονσόλες πόσο μάλλον που "μυρίζομαι" ότι το Larabee όσο και το Fusion έχουν σοβαρές πιθανότητες να κερδίσουν μελλοντικά μεγάλα console deals. Το PC είναι αυτό που είναι και αν και θεωρώ ότι οι φορητοί/laptops/netbooks θα συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος με τον καιρό, δεν κινδυνεύει η ύπαρξή του όσο υπάρχουν εταιρίες όπως η Intel/NVIDIA κλπ. που με το ίδιο ακριβώς hardware εξυπηρετούν τόσο επαγγελματικές όσο και mainstream αγορές. Οι περισσότερες μάχες στο προβλεπόμενο μέλλον θα παιχτούν σε επίπεδο λογισμικού. Η Microsoft με το Windows7 από ότι φαίνεται κατάφερε επιτέλους να φτιάξει ένα λειτουργικό "Vista done right" και να αδειάσει αρκετά τα πανιά κάποιων τωρινών open source OSs και ο στόχος του D3D11 είναι κατά την ταπεινή μου άποψη να μην δώσει κανένα ιδιαίτερο προτέρημα σε εναλλακτικό λογισμικό/οpen source API. Στις τωρινές κονσόλες ειδικά το PS3 σπάει τα νεύρα των δημιουργών ούτως ή άλλος. Και γιατί ο επεξεργαστής γραφικών υποφέρει τραγικά από έλλειψη εύρους μνήμης και γιατί συχνά πυκνά αναγκάζεται να "δανείζεται" πόρους από τον Cell και γιατί φυσικά ο Cell είναι ένας αρκετά δύστροπος κεντρικός επεξεργαστής. Ευτυχώς τα παιχνίδια σε γενικές γραμμές δεν καθορίζουν τίποτα στην αγορά, απλά μένει στους δημιουργούς ο πονοκέφαλος να καταφέρουν ένα κάπως βατό port και για το PC, το οποίο δεν είναι πάλι κάτι καινούργιο στην ιστορία του τρισδιάστατου. Οι μεγάλοι ISV εξακολουθούν να δημιουργούν με πρωταρχικό γνώμονα το PC και τα console ports προέρχονται από εκεί και όχι το ανάποδο. Μόνο ο Carmack φαίνεται να δουλεύει προς την αντίθετη κατεύθυνση, αλλά σε πλατφόρμα XBox360 που εκ των πραγμάτων είναι περισσότερο PC σε κουτί κονσόλας παρά οτιδήποτε άλλο. Υπάρχουν τόσο πολλοί παράμετροι που μπορούν να καθορίσουν το μέλλον που αν κάτσεις να το καλοσκεφτείς περισσότερο κινδυνεύει το console hardware as we know it παρά το PC hardware as we know it. Βάλε το εξής δίλημμα στον εαυτό σου: θα αγόραζες στον πιτσιρικά σου ευκολότερα ένα PSP ή ένα PS3; Με το πρώτο δεν σου απασχολεί την τηλεόραση και τον ξαποστέλνεις και στο δωμάτιο του στην χειρότερη LOL
tmjuju Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 grimpr, συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου στον τομέα gpgpu. Για εμένα ορισμένες από τις εφαρμογές που προτείνεις δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, ενώ άλλα τα περιμένω με λαχτάρα. Γενικά συμφωνώ ότι είναι κρίμα να μένει αναξιοποίηση τη δύναμη μιας gpu όταν θεωρητικά μπορούμε να την χρησιμοποιούμε για μια σειρά άλλων ‘μαθηματικών’ προβλημάτων. Σίγουρα για την επόμενη γενιά gpu, περιμένω από τις εταιρίες πρώτα από όλα να μας δώσουν απόδοση σε games. Το gpgpu αναγκαστικά το βάζω ακόμα σε δεύτερη μοίρα. Για επόμενες γενιές, ναι, σταδιακά θα έχω μεγαλύτερες απαιτήσεις. Ας δούμε και τι τεχνογνωσία μπορεί να μεταπηδήσει από amd προς ati.
Ailuros Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Ας δούμε και τι τεχνογνωσία μπορεί να μεταπηδήσει από amd προς ati. Και γιατί όχι το ανάποδο;
grimpr Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Ailuros, συμφωνώ και προσυπογράφω με όλες τις προβλέψεις και εκτιμήσεις σου, στο θέμα pc-gaming όμως θα επιμείνω στην άποψη μου η οποία στηρίζεται κυρίως στα θέματα τέχνης/κουλτούρας όπως ήτανε παλιά στα PC και όχι mass markets και lowest common denominator (Consoles) όπως είναι εδώ και αρκετό καιρό. Με εξαίρεση 1-3 τίτλους κυρίως sleepers και underdogs κάθε χρόνο, βρίσκω την μοντέρνα βιομηχανία pc-gaming παντελώς νερόβραστη,δίχως ιδέες,λόγο και φαντασία, ταλέντο και όρεξη για δημιουργία και οχι παραγωγή παιχνιδιών που ξεπερνάνε το medium και τον μέσο όρο. Το Hardware γίνεται όλο και ποιο γρήγορο αλλά δυστηχως ο κόσμος γίνεται όλο και πιο "ελαστικός" στις απαιτήσεις του και σε αυτά που του σερβίρει η βιομηχανία (dumbing down). Με την εξέλιξη των GPU περιμένω κάτι να αλλάξει, πέραν το πέρασμα σε "φωτορεαλισμό", στο θέμα interactivity μέσω νέων ιδεών και αλγορίθμων και να ξαναγυρίσει το status μαζί με τα games που κάνανε το personal computer τεράστια επιτυχία και υπήρξαν στο παρελθόν και ένας από τους κυρίους λόγους ύπαρξης του.
dimitris__ Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Έχει ακούσει κανείς αν θα υποστηρίζουν τα HD Audio formats?
Ailuros Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Ailuros, συμφωνώ και προσυπογράφω με όλες τις προβλέψεις και εκτιμήσεις σου, στο θέμα pc-gaming όμως θα επιμείνω στην άποψη μου η οποία στηρίζεται κυρίως στα θέματα τέχνης/κουλτούρας όπως ήτανε παλιά στα PC και όχι mass markets και lowest common denominator (Consoles) όπως είναι εδώ και αρκετό καιρό. Με εξαίρεση 1-3 τίτλους κυρίως sleepers και underdogs κάθε χρόνο, βρίσκω την μοντέρνα βιομηχανία pc-gaming παντελώς νερόβραστη,δίχως ιδέες,λόγο και φαντασία, ταλέντο και όρεξη για δημιουργία και οχι παραγωγή παιχνιδιών που ξεπερνάνε το medium και τον μέσο όρο. Το Hardware γίνεται όλο και ποιο γρήγορο αλλά δυστηχως ο κόσμος γίνεται όλο και πιο "ελαστικός" στις απαιτήσεις του και σε αυτά που του σερβίρει η βιομηχανία (dumbing down). Με την εξέλιξη των GPU περιμένω κάτι να αλλάξει, πέραν το πέρασμα σε "φωτορεαλισμό", στο θέμα interactivity μέσω νέων ιδεών και αλγορίθμων και να ξαναγυρίσει το status μαζί με τα games που κάνανε το personal computer τεράστια επιτυχία και υπήρξαν στο παρελθόν και ένας από τους κυρίους λόγους ύπαρξης του. Σκέψου λίγο τον όρο "συνεργίες" (τόσο σε επίπεδο hardware όσο και σε επίπεδο λογισμικού, αγγλιστή synergy effect) για όλα τα παραπάνω που ανέφερα και θα καταλάβεις λίγο καλύτερα τι εννοώ. Στην αγορά από netbooks και κάτω μέχρι και τα κινητά τηλέφωνα ΔΕΝ κυριαρχούν και αμφιβάλλω να κυριαρχήσουν τα windows. Οι δε handheld κονσόλες ακολουθούν την ίδια λογική όπως και οι κανονικές κονσόλες. Ο κόσμος γίνεται πιο ελαστικός σε ΟΛΕΣ τις απαιτήσεις του και λόγω της οικονομικής κρίσης. Η πειρατία ανθίζει περισσότερο από ποτέ και το τέκνο των οπισθίων θα πρέπει από την άλλη να περιορίσει κατά πολύ τα έξοδα του στριμωγμένου πατρός οπότε οτιδήποτε mainstream & budget θα αυξήσουν αρκετά τις πωλήσεις τους. Οι επαγγελματικές αγορές των workstations/servers είναι εκείνες που "χρηματοδοτούν" το R&D για high end/entusiast GPUs & CPUs. Με τις τρελλές τιμές που έχουν τα τεράστια computing clusters εκεί οι μεγάλες οι εταιρίες πάντα θα έχουν τους πόρους να συντηρούν το δικό τους hardware όσο και το ανάλογο λογισμικό. ΄Εχεις υπόψιν σου πόσα projects υποστηρίζει η Intel και μόνο από τότε που αποφάσισε να ξεκινήσει το Larabee; http://www.projectoffset.com/news.php http://www.projectoffset.com/technology.php Μόνο ένα παράδειγμα απ΄τα πολλά....και αν δεν έχεις δει τα video που έχει η ιστοσελίδα αυτή, ρίξε μια ματιά αξίζει τον κόπο.
parazitu360 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 το ξερω αυτο με την ο8ονη που λες και εχω ακουσει οτι θελει πολλα hz η οθονη..αλλα και παλι μονο οι παλιες εχουν 120hz και οι μεγαλες οι full hd αλλα και παλι τωρα εβγαλε η sony μια με πανω απο 120hz..οπως και ν εχει κατι θα γινει οσοι εχοθν καινουργιες σχετικα οθονες και καλες δεν θα εχουν μεγαλο προβλημα.
parazitu360 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 το ξερω αυτο με την ο8ονη που λες και εχω ακουσει οτι θελει πολλα hz η οθονη..αλλα και παλι μονο οι παλιες εχουν 120hz και οι μεγαλες οι full hd αλλα και παλι τωρα εβγαλε η sony μια με πανω απο 120hz..οπως και ν εχει κατι θα γινει οσοι εχοθν καινουργιες σχετικα οθονες και καλες δεν θα εχουν μεγαλο προβλημα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 monitor με 120hz έχει βγάλει μόνο η Samsung... TV με 200hz έχει βγάλει η Sony...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2009 monitor με 120hz έχει βγάλει μόνο η Samsung... TV με 200hz έχει βγάλει η Sony...
Ailuros Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 monitor με 120hz έχει βγάλει μόνο η Samsung... TV με 200hz έχει βγάλει η Sony... http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=11532&Itemid=1 Δεν ξέρω αν έχουν εμφανιστεί ήδη στην ελληνική αγορά, πάντως είναι αλήθεια ότι στοιχίζουν σχεδόν τα διπλάσια από τις 60-άρες οθόνες αντίστοιχου μεγέθους.
Ailuros Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2009 monitor με 120hz έχει βγάλει μόνο η Samsung... TV με 200hz έχει βγάλει η Sony... http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=11532&Itemid=1 Δεν ξέρω αν έχουν εμφανιστεί ήδη στην ελληνική αγορά, πάντως είναι αλήθεια ότι στοιχίζουν σχεδόν τα διπλάσια από τις 60-άρες οθόνες αντίστοιχου μεγέθους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.