Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Το 6xxx παει για 2011 και μεχρι τοτε δεν νομιζω να αλλαξω καρτα
Titanomaxos Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Το 6xxx παει για 2011 και μεχρι τοτε δεν νομιζω να αλλαξω καρτα ε ναι ! ....περιμενω και εγω τα νεα. Θα κρινω και θα αγορασω εαν αξιζουν! Γιατι το συνδρομο του fermi μπορει να το περασει και η ΑΤΙ και φαμε την μπανανα
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Καλα κατσε να δουμε τι θα βγαλει και η nVidia,αν βγει το Fermi στα 28nm με 512SP's θα ειναι τερας
Ailuros Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Καλα κατσε να δουμε τι θα βγαλει και η nVidia,αν βγει το Fermi στα 28nm με 512SP's θα ειναι τερας Αν μια οποιαδήποτε αρχιτεκτονική περιμένει από οποιοδήποτε πρωτόκολλο κατασκευής να ανεβάσει την επάρκεια του δεν σημαίνει ότι δεν είναι καμένο χαρτί. Ο λόγος είναι απλός: το οποιοδήποτε πρωτόκολλο κατασκευής δεν είναι προς αποκλειστική χρήση μιας μόνο εταιρίας. Εκτός βέβαια αν μιλάγαμε για πρωτόκολλα κατασκευής όπως αυτό της Intel vs. TSMC ή οτιδήποτε άλλο. Της Intel συγκεκριμένα τα πρωτόκολλα έχουν τόσο μεγάλη διαφορά από τους άλλους που δεν είναι καν αστείο, αλλά τα foundries τους είναι και προς αποκλειστική δική τους χρήση. Στον αντίποδα της παραπάνω παραγράφου λοιπόν - και αν και το διάβασα τόσες πολλές φορές στο παρελθόν που μου ήρθε να ξεράσω - θα έλεγα να αναρωτηθείς γιατί το LRB τελικά δεν ήταν "θεριό" παρ' ότι όντως η Intel έχει μαμάτα πρωτόκολλα παρασκευής. Μια καλή και ισορροπημένη αρχιτεκτονική σημαίνει ότι η πλειοψηφία των σχεδιαστικών αποφάσεων ήταν στην σωστή κατεύθυνση. Αρχές του 2008 η TSMC έστειλε προειδοποίηση στις εταιρίες ότι τα 40G θα έχουν πρόβλημα με πυρήνες υψηλής πολυπλοκότητας. H AMD πήρε το αρχικό >420mm2 Cypress και το σμίκρυνε στα 334mm2 (ναι είχαν σκοπό για μονοπύρηνο high end) ενώ η NV παρέμεινε ακάθεκτη στο αρχικό σχέδιο με τους τεχνικούς να κάνουν γονατιστοί ολονυχτίες μήπως δακρύσει η εικόνα των 40G και γίνει το μεγάλο θαύμα. Με εφαλτήριο τα 2.15 δις transistors που στρίμωξε η AMD στα 40G σε μόλις 334 τετραγωνικά χιλιοστά φαντάσου τι θα μπορούσε να στριμώξει στην ίδια επιφάνεια κάτω από 28nm.
Titanomaxos Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us τα bench εγιναν σε δισκο 7.200 στροφες και οχι σε ssd στα ( 900/1100) οσο για temps μεχρι τωρα δεν εχω περασει τους 90 βαθμους ακομα και στο metro 2033 (καπου 80-85 ειμαι αναμεσα) για δωσε κανενα νουμερακι phycho warhead με 10.4 catalyst...
Ailuros Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 ΄Οχι ότι με νοιάζει αλλά γιατί δεν ανοίγεται μια άλλη ενότητα για μεμονωμένα benchmarks; -------------------------------------------------------- GTX465= http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.enet.com.cn%2Farticle%2F2010%2F0512%2FA20100512652722.shtml&sl=zh-CN&tl=en ΄Οποιος έχει αμφιβολίες για τον πυρήνα: GF100/A3 revision Επιδόσεις δείτε μόνοι σας.
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 @Titanomaxos,ο SSD δεν σου δινει FPS...... Οσο για τα benchmarks καλυτερα να τα βαλεις στο σωστο thread http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=223854&page=283 Edit:Ailuros,πως το βλεπεις θα πανε σε καμια διπλη τυπου 2*465?
Alchemist` Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Review: ASUS Matrix 5870 platinum http://vr-zone.com/articles/retail-asus-matrix-5870-platinum--exclusive-first-look--benchmark/9073-1.html
Ailuros Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Edit:Ailuros,πως το βλεπεις θα πανε σε καμια διπλη τυπου 2*465? Δεν θα ήταν καλύτερα να βάζανε 2*GF104 γιατί απλά 2*375 είναι αρκετά φθηνότερο από 2*520mm2;
tmjuju Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Δεν θα ήταν καλύτερα να βάζανε 2*GF104 γιατί απλά 2*375 είναι αρκετά φθηνότερο από 2*520mm2; Ε ναι είναι καλύτερα
tmjuju Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Ε δε μπορεί να σπέρνουμε εμείς FUD Και ο φουντζιλας να σιωπά … http://www.fudzilla.com/content/view/18820/1/ To be replaced with dual GF104 card It looks like that upcoming mainstream miracle chip simply codenamed GF104 is going to find its place in Nvidia’s dual-chip card. The card that some roadmaps new as D12U-50 is internally canceled due to its too high TDP. The Chinese roadmap claims that such a card should end up with whopping 375W TDP. The new dual-chip card based on two GF104, second generation Fermi chips should be coming this year, most likely for back to school but we can only speculate on the launch date. According to the same roadmap the GF104 based D12U-15 card branded as Geforce GTX 460 should have a TDP of 150W, or some 25 percent less than the GF102 (Fermi) based GTX 465 that should come with a 200W TDP. Until this dual GF104 chip card launches, Radeon HD 5970 remains the fastest card around, as well as the only dual-chip DirectX 11 card.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Right now, ATI are working on a way to expand tessellation onto the Stream Processors. When they complete that, nVidia is dead. If they get the SP units to work hand in hand as cache and pre/post processors for the tessellation units, then the tessellation performance will SKYROCKET! It technically could be called cheating, but if you want to get the most out of a benchmark with a dedicated tessellation processor, the only way to get more tessellation processor is to assist it. nVidia has no tessellation processor, as tessellation is emulated on the CUDA cores. When the new drivers are finished, likely to be released in the 10.5 beta catalyst drivers, things will change in the benchmark world. Catalyst 11.0 is already in the works, but it is focusing on using the Stream Processors to aid in render on benchmarks and graphics systems, using the tessellation units as a math base cache systems and booster. When these are complete, the HD 5000 series will eat the GTX 480 as a midnight snack, and it will only be the first bite out of the proverbial cake. ATI is re-working the driver models as we speak. In the end, ATI learned from how nVidia handled tessellation, and uses the multiple SIMD I/O system to destroy the graphics gap. Right now, we are using an older model from 9.1 catalyst where tessellation is only run on the tessellation units. The new model will be a complete re-working of the way the card is run. The beauty of ATI's dedicated cores is the card can be software adapted to do so many things, and with the ECC and tessellation units in place, the sky is the limit. P.S.: We found a way to run CUDA core on FireStream, aka the Stream Processors of the HD 5000 series. This does not mean ATI will license it, but hackers are bound to make custom drivers like they did years back that use OpenCL code to run CUDA on ATI 5000 series processors, namely Cypress and Evergreen. The future of ATI is upon us. HERES THE OTHER BIT: ATI uses 1 hardware tessellation unit. Nvidia uses 16 tessellation units that are emulated within the CUDA cores. Currently, ATI's tessellation is not aided by the Stream Processors, whereas Nvidia's SP's are what does it. This is one of the major reasons the tessellation performance difference in Unigine Heaven bench is so huge; NV's cores are constantly being used for emulating Tessellation, while ATI's are only partially used for everything else and only the 1 hardware tessellation unit is being used for tessellation. Once there are moving players/monsters and fighting going on and physics being processed, those shader cores need to process a lot more so there is less room for processing tessellation. This is why the performance gap is smaller in actual games. Currently, ATI is working on changing this within the drivers so that the Stream Processors will aid the Tessellation Unit with processing tessellation. Supposedly this change will be released with the 10.5 drivers and will be the first large tessellation-based improvement. They're also working to further improve tessellation by making the cache work better between the tessellation unit and the SP's, which is going to be in the 11.0 Catalyst drivers. Also, it's likely they're increasing the amount of Hardware Tessellation units in the 5xxx refresh. Very likely even further improved in the 6xxx series. At this point it's very hard to tell if Nvidia is only 'temporarily' better in tessellation, or if they'll hold on to this for a while. Based on the improvements ATI will be making, I'm not doubting at all that the difference in the near future between both will be much smaller than today, for tessellation performance. GO ATI!!!! Γεια σου ρε nVidia
Ailuros Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Ε δε μπορεί να σπέρνουμε εμείς FUD Και ο φουντζιλας να σιωπά … http://www.fudzilla.com/content/view/18820/1/ Ναι μεν υπάρχει η πιθανότητα για διπλή κάρτα από το 104 εντός της χρονιάς αλλά η πλειοψηφία του τι τσαπουνάει ο Fudo εδώ προκαλεί πονοκέφαλο. ΄Οταν πήγαν στο παρελθόν στα 55nm βγάλανε πρώτα την GTX260/212 και μετά από άλλον ένα revision βγάλανε την GTX285@204W, GTX275@219W & GTX295 (2*275 chips)@289W. Οι 275 είχαν τους χειρότερους πυρήνες και οι 295 πήραν τους διαλεγμένους. IMHO θα βγάλουν σε Χ χρονικό διάστημα μια 460 βασισμένη στο GF104 που εσκεμμένα δεν θα ξεπερνάει την 465. ΄Οταν θα μπορεί να εξαληφθεί η 465 θα βγάλουν ένα γρηγορότερο revision του 104 και από διαλεγμένους πυρήνες ίσως όντως δούμε διπλή κάρτα με 2*104. ---------- Προσθήκη στις 09:20 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:18 ---------- Γεια σου ρε nVidia Αν δεν σου κάνει κόπο όταν παραθέτεις κάτι να δίνεις και την διεύθυνση της παραπομπής; Η πλειοψηφία του περιεχομένου που παρέθεσες είναι τσατσαριές από κάποιον που δεν ξέρει τι του γίνεται, αλλά έχει ενδιαφέρον και ποιός τις τσαπουνάει. Right now, ATI are working on a way to expand tessellation onto the Stream Processors. When they complete that, nVidia is dead. If they get the SP units to work hand in hand as cache and pre/post processors for the tessellation units, then the tessellation performance will SKYROCKET! It technically could be called cheating, but if you want to get the most out of a benchmark with a dedicated tessellation processor, the only way to get more tessellation processor is to assist it. (προς οποιονδήποτε την έγραψε την λαλακία αυτή...) Τράβα μια βόλτα να δεις πως δουλεύει το tessellation στο DX11 γιατί η ασχετοσύνη πονάει. Για άλλη μια φορά hull shader (programmable hw, ALUs) --> tessellation unit (ff hw, dedicated units) --> domain shader (programmable hw, ALUs). Με άλλα λόγια η πλειοψηφία των πολύπλοκων διεργασιών που αφορούν το tessellation στο DX11 γίνεται ήδη στα ALUs και αυτό αδιάφορο από αρχιτεκτονική. nVidia has no tessellation processor, as tessellation is emulated on the CUDA cores. When the new drivers are finished, likely to be released in the 10.5 beta catalyst drivers, things will change in the benchmark world. Αχ Θεούλη μου.....το κάθε SM στο GF10x έχει dedicated hw for tessellation. Kαι φυσικά η κάθε από αυτές τις μονάδες είναι προσαρμοσμένες στον φόρτο εργασίας τους μιας και κάθε SM είναι περιορισμένο σε 2 pixels/clock rasterizing. Οι Radeon έχουν μια συνολική μονάδα ff tessellation που είναι αρκετά μεγαλύτερη από την κάθε μονάδα ανά SM στο Gf100 γιατί μιλάμε και για 32 pixels/clock rasterizing (υπεραπλουστευμένο πάντα). Πέραν τούτου το Cypress μπορεί να έχει 2 μονάδες rasterizing (16 pixels/clock each) αλλά έχουν και μία μονάδα trisetup. Το πλήρες GF100 (16SMs) έχει 4 μονάδες rasterizing (8 pixels/clock each) & 4 μονάδες trisetup. Το πρώτο μπορεί να παράγει 1 Tri/clock και το δεύτερο 4 Tris/clock στο μέγιστο. Για τις υπόλοιπες ειλικρινά παραιτούμαι δεν έχει νόημα. Θα το ξαναδούμε το θέμα αναλυτικότερα με το southern islands το φθινόπωρο και γιατί στις Radeon το hull shader αποτελεί τροχοπέδη και όχι οτιδήποτε άλλο κάποιος άσχετης φαντασίας. Η λέξη κλειδί εδώ είναι caches. Για περισσότερα στο μέλλον.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 http://www.overclock.net/ati/732286-why-ati-cards-so-bad-handling-2.html#post9346179 Μα δεν ειπα οτι ετσι θα γινει,ηξερα οτι κατι βρωμουσε στο ολο θεμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.