Προς το περιεχόμενο

Nvidia GT300 & ATI RV870


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
GPU sales show grοwth

flzqkw.png

 

Άσχετο αλλά εταιρίες όπως Matrox, S3 & SiS, πως διάολο επιβιώνουν ρε παιδιά?

 

Η VIA π.χ. έχει και άλλα τμήματα, αλλά αν έχεις έναν τομέα που μπαίνεις συνεχώς μέσα γιατί δεν τον κλείνεις?

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Άσχετο αλλά εταιρίες όπως Matrox, S3 & SiS, πως διάολο επιβιώνουν ρε παιδιά?

 

Η VIA π.χ. έχει και άλλα τμήματα, αλλά αν έχεις έναν τομέα που μπαίνεις συνεχώς μέσα γιατί δεν τον κλείνεις?

 

Αν συνεχίσουν να πέφτουν οι πωλήσεις τους μοιραία ή θα κλείσουν ή θα πωληθούν. Η Matrox συγκεκριμένα με το multi-monitor support που έδωσε η AMD στις Evergreen πολύ φοβάμαι ότι θα συνεχίζει να χάνει έδαφος.

 

Πέρα από αυτό όταν βλέπεις ποσοστό κάτω από 1% σε παγκόσμια εμβέλεια η κάθε από αυτές τις εταιρίες (ασχέτως ότι μειώνεται διαρκώς το ποσοστό τους) δεν συντηρεί τεράστια τμήματα engineering για γραφικά όπως η Intel, AMD, ΝVIDIA για παράδειγμα. Το τμήμα γραφικών της S3/VIA θα μου έκανε τρομερή εντύπωση αν μετράει πάνω από καμιά 50-αριά νοματαίους συνολικά.

Δημοσ.
Αν συνεχίσουν να πέφτουν οι πωλήσεις τους μοιραία ή θα κλείσουν ή θα πωληθούν. Η Matrox συγκεκριμένα με το multi-monitor support που έδωσε η AMD στις Evergreen πολύ φοβάμαι ότι θα συνεχίζει να χάνει έδαφος.

 

 

Κλαψ … δε θέλω να εξαφανιστεί και η matrox.

Να πω την αλήθεια περίμενα η Matrox να είναι η εταιρία που πρώτη μαζί με την AMD θα κυκλοφορούσε τις evergreen.

Και η πρώτη εταιρία που θα κυκλοφορούσε τις μικρές fireGL που στην ουσία δεν είναι για 3d αλλά για Multimonitor support – yes BEANCOUNTERS for you.

Δημοσ.

Fermi yields are fine, 512-core version TBA

 

DigiTimes had a chat with NVIDIA general manager of MCP business Drew Henry. When speaking about Fermi, Henry said rumors about yields being lower than 20 percent are completely untrue. He claims they currently have everything under control, and says they have a chance to launch a 512-core Fermi in the future.

 

Q: What are your comments on the rumors that Nvidia has blocked some graphics cores with problems on their GeForce 480/470 chips causing these chips to have less than 512 cores due to Taiwan Semiconductor Manufacturing Company's (TSMC's) low yields?

 

A: Nvidia does not comment on unannounced products; however, we have a chance to launch a graphics chip with 512 cores in the future.

 

TSMC's yields for its 40nm process has met our expectations and market rumors about the yields being lower than 20% are completely untrue. We currently have everything under control.

Δημοσ.
Κλαψ … δε θέλω να εξαφανιστεί και η matrox.

Να πω την αλήθεια περίμενα η Matrox να είναι η εταιρία που πρώτη μαζί με την AMD θα κυκλοφορούσε τις evergreen.

Και η πρώτη εταιρία που θα κυκλοφορούσε τις μικρές fireGL που στην ουσία δεν είναι για 3d αλλά για Multimonitor support – yes BEANCOUNTERS for you.

 

Δεν είναι θέμα beancounters. Πέρα από τις FireGL για τον απλό καταναλωτή τις πρόσφατες Matrox θα τις βρεις εδώ: http://www.matrox.com/graphics/en/products/graphics_cards/

 

Ψάξε και βρες τιμές στο skroutz ή όπου αλλού θέλεις. Την Μ9148 για 4 οθόνες ανά κάρτα την βρήκα στα 671€.

 

Σε σχέση με αυτήν δες αυτό: http://www.skroutz.gr/s/265408/Sapphire-Radeon-HD5870-2GB-Eyefinity-6-Edition.html

 

Αγνόησε την τιμή και πες μου σαν απλός χρήστης που θέλω για Χ, Ψ λόγο να συνδέσω πάνω από 2 οθόνες σε μια κάρτα με ποιά από τις δύο θα έχω κάνει την εξυπνότερη αγορά συνολικά.

 

Για την Μ9188 που υποστηρίζει μέχρι και 8 οθόνες δεν βρήκα ούτε τιμή ούτε διαθεσιμότητα, αλλά κάτι μου λέει ότι και να την βρει κανείς θα τσούζει αρκετά η τιμή. Η τιμή εκκίνησης για τα τέλη 09' ήταν στα $1995. Με τέτοιο κόστος βάζω 2*Eyefinity6 σε ένα σύστημα και η διαφορά κόστους μου καλύπτει τόσο το μεγαλύτερο τροφοδοτικό που θα χρειαστώ και την κατανάλωση ρεύματος για Χ χρόνια.

 

---------- Προσθήκη στις 11:28 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:49 ----------

 

Fermi yields are fine, 512-core version TBA

 

We currently have everything under control.
Ναι αμέ ουυυυυυυυ σίγουρα. Με τον ανταγωνισμό να έχει πουλήσει πάνω από 6 εκατομύρια Evergreen GPUs θα ήταν σοφότερο να ρίξει καμιά ματιά πάνω από τον ώμο του παρά να τσαπουνάει άσχετες PR τσατσαριές.

 

Our new Fermi-based GeForce GTX 480/470 chips are a significant improvement over performance compared to our previous-generation GTX 285 despite that the GTX 480/470's power consumption is about 15-20W higher.
http://www.digitimes.com/news/a20100414PD217.html

 

Bάλε καμιά 90-αριά W διαφορά μεταξύ 480 & 285 και είσαι μέσα. Επίσημα δίνουν για την GTX285= 204W TDP και τα TDP για τις 400-άρες τα έχουν αφαιρέσει. Και το μη πραγματικό 250W TDP για την 480 που ισχυρίστηκαν αρχικά να πάρω είναι 46 διαφορά και αρκετά περισσότερο από 15-20W.

 

H ειλικρίνεια δεν έχει βλάψει ποτέ κανένα. Αν νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο είναι πολύ γελασμένοι. Ας συμμαζέψουν το χαμαιτυπείο τους (για να πω το ντορντέλο ευγενικά) και μετά το συζητάμε. Το χαμαιτυπείο βγήκε στην αρχαιότητα γιατί οι ιερόδουλες χαράζανε το όνομά τους κάτω από το σανδάλι τους και το "τυπώνανε" στην άμμο μπροστά τους. Επειδή όμως η NV τα τελευταία χρόνια δεν βρίσκει άμμο αλλά μάλλον κουράδες να πατήσει, η μυρωδιά αρχίζει να ενοχλεί.

Δημοσ.

Τους μετρητές-φασολιών τους ανέφερα παραπάνω σαν πελάτες (target group) των λύσεων multιmonitor.

 

Συμφωνώ ότι είναι πανάκριβες οι matrox (και έξυπνες λύσεις οι νεότερες ΑΤΙ)

 

Και φυσικά είναι πολύ οικονομικές οι μικρές evergreen καθώς όπως φαίνεται και η μικρή fireGL που έχει ως target-market τους μετρητές φασολιών.

 

Παραπάνω εκφράζω την ευχή η matrox να βγάλει άμεσα ati evergreen / fireGL σε τιμές αντίστοιχες τις αγοράς.

(από όσο έχω καταλάβει δεν έχει βγάλει ακόμα evergreen η matrox , ούτε κάν σχετική ανακοίνωση, αλλά και το site τους δε βοηθάει)

Διαφορετικά δίνω πολλές πιθανότητες να καταστραφεί…

 

Καταλαβαίνω ότι η sapphire και άλλοι HVs έχουν πιο ισχυρούς δεσμούς με την ΑΤΙ, αλλά θα ήθελα να δω matrox+ati να εξυπηρετούν το (πιστό?) πελατολόγιο της matrox.

Δημοσ.
Τους μετρητές-φασολιών τους ανέφερα παραπάνω σαν πελάτες (target group) των λύσεων multιmonitor.

 

Συμφωνώ ότι είναι πανάκριβες οι matrox (και έξυπνες λύσεις οι νεότερες ΑΤΙ)

 

Και φυσικά είναι πολύ οικονομικές οι μικρές evergreen καθώς όπως φαίνεται και η μικρή fireGL που έχει ως target-market τους μετρητές φασολιών.

 

Παραπάνω εκφράζω την ευχή η matrox να βγάλει άμεσα ati evergreen / fireGL σε τιμές αντίστοιχες τις αγοράς.

(από όσο έχω καταλάβει δεν έχει βγάλει ακόμα evergreen η matrox , ούτε κάν σχετική ανακοίνωση, αλλά και το site τους δε βοηθάει)

Διαφορετικά δίνω πολλές πιθανότητες να καταστραφεί…

 

Καταλαβαίνω ότι η sapphire και άλλοι HVs έχουν πιο ισχυρούς δεσμούς με την ΑΤΙ, αλλά θα ήθελα να δω matrox+ati να εξυπηρετούν το (πιστό?) πελατολόγιο της matrox.

 

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσους καλούς engineers έχασε η Matrox με την πάροδο των χρόνων. Υπάρχει άλλωστε λόγος γιατί τόσο στην NV όσο και στην ΑΤΙ με τα χρόνια βελτιώθηκε τόσο η ποιότητα των RAMDACs. Προς το τέλος της δημιουργίας του πάλαι ποτέ Parhelia τους είχαν απομείνει λιγότερο από μια χούφτα hw engineers. Aναρωτήσου λοιπόν γιατί ήταν καταδικασμένο πριν ακόμα εμφανιστεί.

 

Η AMD δεν πέταξε μόνο ανταγωνιστικότατο multi-monitor support στις Evergreen αλλά επίσης και το πάλαι ποτέ surround gaming που πρωτοείδαμε στις Parhelia.

 

Tέλος πάντων οι εποχές των πολλαπλών εταιριών που ασχολούνταν με γραφικά παρήλθε. Η Intel ευελπιστεί ότι θα τα καταφέρει για αρχές του 2012 με το LRB2 (αν και θα έλεγα μάλλον τέλη του 12' προσωπικά) και αν άλλαξαν ριζικά το ISA θα καταφέρουν μέσω compiler να έχουν backwards compatibility με το LRB1 για να μην χαθεί και ένας τόνος δουλειά που έκαναν για αυτό.

 

Δυστυχώς αυτό που ξεχνάνε πολλοί είναι ότι δεν αρκεί καλό hardware. Αν το λογισμικό/οδηγοί είναι για τον φούτσο δεν πάει μακριά η ιστορία. Και εδώ ακριβώς είναι το κύριο σημείο που απέτυχαν πολλές μικρές εταιρίες γραφικών του παρελθόντος. ΄Οταν σε μια εταιρία έχεις 40-50 νοματαίους να τα κάνουν όλα καληνύχτα να ανταγωνιστείς με τους καρχαρίες. Η Intel θεωρητικά έχει τα μέσα να μπει δυναμικά στην αγορά, με την προυπόθεση όμως ότι οι γραφειοκράτες της διοίκησης σκαμπάσουν επιτέλους τι σημαίνει & συνεπάγεται 3D.

Δημοσ.

chrome540gtx-256m-front.jpg

 

( off topic - αλλα η s3 που αναφέρθηκε έχει βγάλει μια νέα φουρνιά καρτών - low entry τελείως, αλλά μόνο και μόνο για το retro quality του brand θα αγόραζα μία :-) )

Δημοσ.

Αν είναι σωστά τιμολογημένες - υπάρχει μια λογική... ( αναπτυσσόμενος κόσμος, Ελλάδα μετά το ΔΝΤ,... :P )

Δημοσ.

Μην πουμε υποαναπτικτος :lol: Τοτε μαλλον θα κυριαρχησει στο εμποριο η S3 και κατι VIA,SIS :P μηπως να καβατζωνουμε απο τωρα δυνατες καρτες? :P

Δημοσ.

( off topic - αλλα η s3 που αναφέρθηκε έχει βγάλει μια νέα φουρνιά καρτών - low entry τελείως, αλλά μόνο και μόνο για το retro quality του brand θα αγόραζα μία :-) )

 

http://8000.hillbillyhardware.com:8000/Reviews/540gtx/540gtx.html

 

9400/4350 συγκρίσιμο υλικό.

 

---------- Προσθήκη στις 09:51 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:49 ----------

 

Καλά αυτή η S3 αντέχει ακόμα και άντεξε και την οικονομική κρίση, εντύπωση μου κάνει ;;

Ήθελα νά ξερα ποίος αγοράζει τέτοιες κάρτες ;;

 

ΟΕΜ συμβόλαια κυρίως. ΄Ετσι κι αλλιώς η επάρκεια σε τρισδιάστατο στην κατηγορία αυτή λίγο ενδιαφέρει και το πακέτο της κάρτας είναι ανταγωνιστικό όπως θα δεις παραπάνω. Μόνο που η τιμή εκκίνησης ήταν λίγο υψηλή άνοιξη του 2009. Σήμερα οι 9400/4350 κάνουν ~30€.

Δημοσ.

Να μην ακούω άσχημα λόγια για την S3 :P

Ήταν με την S3 Virge που είδα για πρώτη φορά επιτάχυνση 3D σε παιχνίδι: Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II

Ούτε ήξερα ότι είχε 3D δυνατότητες, αφού ποτέ δεν λειτούργησε σε άλλο παιχνίδι είτε OpenGL είτε DirectX. Για κάποιο περίεργο λόγο όμως στο Jedi Knight λειτούργησε και το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο. Από 320Χ240 που έπαιζα συνήθως σε software mode ανέβηκα σε 512Χ384 χωρίς πιξελιάρισμα... Από τις εμπειρίες που δεν συμβαίνουν πολλές φορές στη ζωή.

Δημοσ.
Να μην ακούω άσχημα λόγια για την S3 :P

Ήταν με την S3 Virge που είδα για πρώτη φορά επιτάχυνση 3D σε παιχνίδι: Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II

Ούτε ήξερα ότι είχε 3D δυνατότητες, αφού ποτέ δεν λειτούργησε σε άλλο παιχνίδι είτε OpenGL είτε DirectX. Για κάποιο περίεργο λόγο όμως στο Jedi Knight λειτούργησε και το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο. Από 320Χ240 που έπαιζα συνήθως σε software mode ανέβηκα σε 512Χ384 χωρίς πιξελιάρισμα... Από τις εμπειρίες που δεν συμβαίνουν πολλές φορές στη ζωή.

 

Τι να πει και η 3dfx voodoo (αν και μόνο επιταχυντής) ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...