d3m0n Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Κανόνισε να μας μπανάρουν και τους 2 με αυτά που λες.
sozz Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Κανόνισε να μας μπανάρουν και τους 2 με αυτά που λες. λες... μου αρεσει να κανω διαλογο μονος μου
john2gr Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Η επίσημη απάντηση της Nvidia σχετικά με το γνωστό θέμα! Over the past few weeks, the NVIDIA Customer Care team has worked closely with the small number of customers that experienced quality issues with 196.75 drivers. In most cases, moving to a different driver solved the issues. For customers that continued to experience issues even after a different driver was installed, NVIDIA worked with its board suppliers to replace the board products. Board suppliers will be accepting RMAs due to this issue for an additional week. If you need help contacting your board supplier or if you have had issues contacting your board supplier in the past, please contact NVIDIA Customer Care for assistance. We apologize to our customers that experienced issues. NVIDIA Customer Care Team
Ailuros Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 ΄Οποιος σχιζοφρενής μιλάει με τον εαυτό μου να μην εκπλαγεί αν τους βάλουν σε χωριστά κελιά Πέρα από τα αστεία: περιμένω το refresh του Evergreen (dubbed Southern Islands) το φθινόπωρο του 10'. Uncore του Northern Islands και κάποια στοιχεία δανεισμένα από Evergreen πάντα σε 40G@TSMC. Βήμα βήμα οι αλλαγές για να ελαχιστοποιηθεί κάθε ρίσκο. Χοντρικά θα είναι σαφώς γρηγορότερο από ένα απλό refresh (4870-->4890) αλλά δεν περιμένω υπερβολικά μεγάλες διαφορές. Για του λόγου το αληθές το Cypress είχε το tape-out του από ότι θυμάμαι Φεβρουάριο 2009 και περίμεναν και κάνα μήνα να στρώσει λίγο παραπάνω το 40G πριν μπούνε στην παραγωγή. Αλλιώς ένα 6-μηνο από tape-out μέχρι την κυκλοφορία είναι λογικό όταν όλα πάνε κατ΄ευχήν. Το πρόβλημα της NV εδώ είναι ότι το μόνο που μπορεί να κάνει κάτω από 40G είναι να προσπαθήσει να ανεβάσει τις συχνότητες. Δεν είναι εύκολο όμως να περιμένει κανείς συνταρακτικές διαφορές μιας και πρώτιστα πρέπει να πολεμήσουν την υπερβολική κατανάλωση ρεύματος ή αλλιώς να βρούνε μέσω του respin που στο διάτανο πονάνε οι υπάρχοντες πυρήνες. Για την γενιά των 28nm έχουμε αρκετό χρόνο ακόμα, να πούμε μόνο ότι τα πρωτόκολλα κατασκευής της Globalfoundries μπορεί να μη φτάνουν τα επίπεδα της Intel, αλλά είναι σαφώς καλύτερα από την TSMC.
john2gr Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Και κάτι πολύ ενδιαφέρον σχετικά με το 3D Vision Watching The 2010 Masters Tournament in 3D with NVIDIA 3D Vision Quote: It's a shame we can't show you how good it really looks, but watching the Masters in 3D was awesome. The 3D is not as crisp as what we are used to in gaming, but for a streamed feed it looked pretty killer. Golf is fairly boring for most people to watch, but in 3D it looked beautiful and with the zip line cameras flying around, the already killer scenery looks even better and more realistic. I really wish my Grandfather was still around because his reaction to this technology would have been interesting to hear! I think he would have complained about the glasses and laughed at the idea, but once he put them on I think he would never watch golf without them again. FIFA and Sony announce 3D World Cup plans Quote: However, despite the plans to broadcast live 3D matches - each of which will be filmed using seven Sony HDC-1500 cameras - sports fans may struggle to receive the content. At present, only two broadcasters have signed on to air the 3D games - ESPN in the US and Sogecable in Spain - and although further broadcast partnerships are said to be forthcoming, a UK broadcasting deals looks increasingly unlikely Όσοι έχουν το kit, μπορούν να κατεβάσουν videos από stereoscopic 3D ποδόσφαιρο και golf από τα παρακάτω links: http://3dvision-blog.com/video-from-the-3d-broadcast-of-the-masters-2010-golf-tournament/ http://3dvision-blog.com/stereoscopic-3d-short-demo-video-showing-soccerfootball-game/ ---------- Προσθήκη στις 14:41 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:50 ---------- Σχετικά με το PhysX που κλαίγονται μερικοί. Στο θέμα των devs είναι να ενσωματώσουν multi-thread δυνατότητες. Η νέα έκδοση του Fluidmark υποστηρίζει πλέον: Το σημαντικότερο από όλα είναι ότι ακόμα και σε GPU PhysX, η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Αυτό εξηγεί και το performance hit του PhysX (ακόμα κι όταν τους υπολογισμούς τους κάνουν κάρτες της Nvidia) που κατά καιρούς έχω πει σε αρκετά παιχνίδια . Και εδώ το CPU utilization: Multicores Support OFF Multicores Support ON
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Να ειχαν ολες οι εφαρμογες τετοιο CPU utilization θα ηταν.........
tmjuju Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 john2gr να ζητήσω μια παραπομπή για το παραπάνω, γιατί δε καταλαβαίνω μονό από το διάγραμμα. Άλλαξε η έκδοση του PhysX ή το fluidmark δε κατάλαβα? Η πρώτη μπάρα έχει υπερ-τετραπλασιαστεί … να μη πω οκτα-πλασιαστεί…
john2gr Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Του fluidmark και έτσι η νέα έκδοση υποστηρίζει multicores για τα PhysX (παλιά οι ATI-άδες έλεγαν ότι η Nvidia έχει "χαντακώσει" το PhysX CPU με το να μην υποστηρίζονται πολλαπλοί πυρήνες και αποδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο ότι όταν η εφαρμογή προγραμματιστεί για multicores, δουλεύει και έχει και πολύ καλό scaling)
tmjuju Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Του fluidmark και έτσι η νέα έκδοση υποστηρίζει multicores για τα PhysX (παλιά οι ATI-άδες έλεγαν ότι η Nvidia έχει "χαντακώσει" το PhysX CPU με το να μην υποστηρίζονται πολλαπλοί πυρήνες και αποδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο ότι όταν η εφαρμογή προγραμματιστεί για multicores, δουλεύει και έχει και πολύ καλό scaling) ΑΤΙΑς δεν είμαι UFO μπορεί Φυσικά και με τη στάση της η nV μας έχει εκνευρίσει όλους – καθώς όλοι μας αγοράζουμε κάρτες και από τις δύο εταιρίες. ΤΝΧ για τις πληροφορίες!
ahristos Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Να ειχαν ολες οι εφαρμογες τετοιο CPU utilization θα ηταν......... Δεν θα έχουν... Βλέπεις τον κώδικα στα παιχνίδια που υποστηρίζουν PhysX τον γράφει η ίδια η nVidia βάζοντας μηχανικούς της να συνεργαστούν με τους δημιουργούς. Έτσι τα μικρά στούντιο έχουν διπλό κέρδος. Γλυτώνουν χρόνο για τον προγραμματισμό και χρήμα επειδή το PhysX είναι τζάμπα (σε σχέση ας πούμε με το Havok που το πληρώνεις). john2gr να ζητήσω μια παραπομπή για το παραπάνω, γιατί δε καταλαβαίνω μονό από το διάγραμμα. http://physxinfo.com/news/2390/new-physx-fluidmark-1-2-first-tests/ Του fluidmark και έτσι η νέα έκδοση υποστηρίζει multicores για τα PhysX (παλιά οι ATI-άδες έλεγαν ότι η Nvidia έχει "χαντακώσει" το PhysX CPU με το να μην υποστηρίζονται πολλαπλοί πυρήνες και αποδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο ότι όταν η εφαρμογή προγραμματιστεί για multicores, δουλεύει και έχει και πολύ καλό scaling) Ακόμα το λένε (λέμε )... Και βλέποντας το διάγραμμα που δεν ευνοεί ιδιαίτερα το PhysX σε GPU, καταλαβαίνουμε ότι η nVidia θα παλέψει με νύχια και με δόντια να υποβαθμίσει τον ρόλο της CPU, έστω κι αν κάνει κακό και στους ίδιους της τους πελάτες. Και που είναι η καινούρια έκδοση FluidMark 1.2 που υποστηρίζει το Multi-core PhysX; "FluidMark will be released tomorrow or the day after tomorrow on Geeks3D. Stay tuned!" έγραφε στις 17 Μαρτίου (θεωρία συνομοσίας ).
john2gr Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Το να μπλέχνεις ένα API επειδή για τον Χ/Ψ λόγο π@παρίζονται οι devs είναι γελοίο. Το PhysX SDK ανέκαθεν υποστήριζε multicores, τώρα αν τα παιχνίδια δεν εκμεταλλεύονται τους multicores δεν φταίει η Nvidia αλλά τα ίδια τα gaming studios! PS: Όσο για την ημερομηνία, who cares. Έφαγε delay, δεν είναι ούτε το πρώτο πρόγραμμα που το παθαίνει, ούτε το τελευταίο
Teisos Δημοσ. 25 Απριλίου 2010 Δημοσ. 25 Απριλίου 2010 Γουέι οφ δε τσαρτς.. Αντίστοιχα 4χ5870 και 4χ5970 ( αυτό το τελευταίο δεν ξέρω και αν γίνεται βέβαια..) πόσο καταναλώνουν; Οι τρεις 5870 είχαμε δει ότι είναι γύρω στα 660W αν δεν απατώμαι..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.