d3m0n Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Και επειδή έχουν γραφτεί πολλές σελίδες για το Fermi, Ailoure, για πες μας, τελικά θα δούμε 5890, και αν ναι, τι πληροφορίες έχουμε γι' αυτήν;
FarCry Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Τι να σου πω δε ξέρω Δεν ήταν δικός μου οφθαλμίατρος, σε υγειονομικές εξετάσεις που κάναμε πέρυσι που πήγαινα στρατό τον πέτυχα. Πολύ πιθανόν να έλεγε βλακείες Πάντως δε μου φαίνεται αυτό που είπε πολύ παράξενο. Ναι μεν κάθε μάτι βλέπει από διαφορετική γωνία αλλά λογικό ακούγετε να ευθυγραμμίζουν πάνω στο στόχο. Μη χρησιμοποιώντας και τα δύο μάτια και κάνοντας εναλλαγή από το ένα στο άλλο μπορείς να δεις πόσο αποκλίνουν μεταξύ τους από το στόχο Το πιθανότερο να μην ίσχυαν πάντως αυτά που έλεγε ή αυτά που ήξερε να ήταν από βιβλία 30ετίας o john σωστα περιγραφει τη μεθοδο αλλα ξεχασε να αναφερει οτι υπαρχει οριο στην αποσταση. γιαυτο αμα βαζεις το δαχτυλο μπροστα στη μυτη σου και προσπαθησεις να το δεις με τα 2 ματια σε πιανει σαν επιληψια και δεν αντεχεις. υπαρχει ενα οριο στην αποσταση εστιασης των 2 ματιων για το 3D. τωρα βεβαια γιατι το τεχνικο 3D δημιουργει πονοκεφαλο ενω το φυσικο οχι ισως οφειλεται στην υπαρχουσα εκπαιδευση του εγκεφαλου για το φυσικο 3D. ο εγκεφαλος κανει ολη τη δουλεια και μεταφραση των ερεθισματων απο τις αισθησεις μας. μη ξεχνας οτι τα ματια στελνουν αναποδα την εικονα και ο εγκεφαλος τη γυριζει κανονικα
john2gr Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 o john σωστα περιγραφει τη μεθοδο αλλα ξεχασε να αναφερει οτι υπαρχει οριο στην αποσταση. γιαυτο αμα βαζεις το δαχτυλο μπροστα στη μυτη σου και προσπαθησεις να το δεις με τα 2 ματια σε πιανει σαν επιληψια και δεν αντεχεις. υπαρχει ενα οριο στην αποσταση εστιασης των 2 ματιων για το 3D. τωρα βεβαια γιατι το τεχνικο 3D δημιουργει πονοκεφαλο ενω το φυσικο οχι ισως οφειλεται στην υπαρχουσα εκπαιδευση του εγκεφαλου για το φυσικο 3D. ο εγκεφαλος κανει ολη τη δουλεια και μεταφραση των ερεθισματων απο τις αισθησεις μας. My bad. Νόμιζα ότι ήταν αυτονόητο ότι τα πολύ μακρινά αντικείμενα δεν απέχουν μεταξύ τους πολύ (γενικά, όσο απομακρύνεται το αντικείμενο τόσο μικραίνει ο βαθμός απόκλισης ). Για τον πονοκέφαλο, στο σινεμά και εμένα με πόνεσαν τα μάτια μου στο Avatar, ενώ με το 3D Vision δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ακόμα και μετά από πολύωρο gaming. Όσον αφορά το Ηράκλειο (μιας και δεν ξέρω τι παίζει στις άλλες αίθουσες), στην 3D αίθουσα του Talos υπάρχει αισθητό flickering και εξαιτίας αυτού κουράστηκαν τα μάτια μου (μαζί και όσων ήταν μαζί μου). Στα 120Hz στο PC όμως, δεν υπάρχει δείγμα από flickering
Ailuros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 5870 and 480 side by side Σουρωτήρι για μακαρόνια έναντι βατραχοπέδιλου.
activex Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Σε πλαίσιο και e-shop η asus 5870 στα 410Ε χμ...
outlaw star Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Σε πλαίσιο και e-shop η asus 5870 στα 410Εχμ... και γιατί πρέπει να είναι asus?στα 342 η powercolor
Ailuros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 και γιατί πρέπει να είναι asus?στα 342 η powercolor ΄Οποιος δεν φοβάται τον υπερχρονισμό παίρνει και μια ακόμα φθηνότερη 5850 την υπερχρονίζει και ευλογεί τα γένια του.
agelosLX Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Απλά η Asus δεν χρειάζεται flasharisma καινούργιου bios για να μπορέσει να κλοκαριστεί πάνω από τα 900...στην ουσία όλοι οι υπόλοιποι flasharoun το bios της asus..αυτό είναι όλο + τα 3 χρόνια εγγύηση(χεστήκαμε)
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Απλά η Asus δεν χρειάζεται flasharisma καινούργιου bios για να μπορέσει να κλοκαριστεί πάνω από τα 900...στην ουσία όλοι οι υπόλοιποι flasharoun το bios της asus..αυτό είναι όλο + τα 3 χρόνια εγγύηση(χεστήκαμε) Δεν χρειαζεται flash bios.....Απλα κανεις αυτο EnableUnofficialOverclocking = 1 Βρισκεται στο φακελο του MSI AB
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 http://futuremark.yougamers.com/forum/showthread.php?t=125009 Ailuro,τι εχεις να πεις? ---------- Προσθήκη στις 14:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:54 ----------
sozz Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 σε αναλυση 640χ480 νομιζω θα τα παιζει ολα ακομα και το crysis
d3m0n Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Αυτός που δημοσίευσε αυτό το benchmark πρέπει να είναι πολύ καθυστερημένος.
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 http://tof.canardpc.com/view/6cc6d6e8-c86d-41f5-9764-81601a5b301d.jpg GTX470 ΜΟΝΟ για PhysX LOL
EddieObscurant Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 offtopic Εκανα δοκιμές με την έκδοση 2.0 RC1 του unigine heaven (και απο ότι βλέπω τώρα βγήκε και η τελική έκδοση), και μου δίνει την δυνατότητα σε opengl να χρησιμοποιήσω tessellation στην 4850 μου (δεν ξέρω αν υπήρχε και στην 1η έκδοση, τουλάχιστον δεν το χα παρατηρήσει) και εφαρμόζεται στην σκηνή (το βλέπεις, στο δρόμο, κεραμίδια, αερόστατο, κλπ). Εμφανισιακά δεν έχει διαφορά, απο μια 5850 σε dx11, βέβαια δεν είχα δίπλα-δίπλα screenshot για να συγκρίνω, αλλά δεν υπήρχε κάποια διαφορά που να κάνει μπαμ στο μάτι. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω, είναι τι παραπάνω προσφέρει τα επιπλέον στάδια στο tessellation του dx11 σε σχέση πχ με αυτό του opengl (ή και του απλού που έχουν οι σειρές 3χχ0 και 4χχ0 της ati), απο τη στιγμή που εμφανισιακά τουλάχιστον το αποτέλεσμα είναι το ίδιο (όσο μπορώ να διακρίνω τουλάχιστον). Καλύτερη επάρκεια? Μεγαλύτερο αριθμό πολυγώνων, που μπορεί να δημιουργήσει? Αναφέρομαι μόνο στο tessellation και όχι στα υπόλοιπα features του dx11. Αν και έχω με tessellation on , γύρω στα 8-10fps, μειώνοντας το tessellation dinstance και factor στο μισό, έχω αποδεκτα fps, 25-30. Χαμηλώνοντας την ανάλυση δεν κέρδισα κάτι, και χαμηλώνοντας τα shader, textures κέρδισα λίγο στα max fps στις περιοχές που δεν έχει tessellation, δλδ και πάλι τπτ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.