Προς το περιεχόμενο

Nvidia GT300 & ATI RV870


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τόση ώρα σου λέω ότι ναι, αυτό είναι όλο. Το στερεοσκοπικό 3D έτσι δουλεύει (και οι 3D ταινίες που βλέπεις, aka Avatar, Clash Of The Titans 3D, Ocean Worlds 3D, κλπ κλπ). Δύο εικόνες του ίδιου frame, γίνονται ένα με τα γυαλιά για να έχεις βάθος. Το περιβόητο βάθος είναι η διαφορά της θέσης ενός αντικειμένου στις δύο εικόνες. Δηλαδή στην μια εικόνα μπορεί να είναι στο σημείο (10,30) και στην άλλη να είναι στο (18,30) (γι' αυτό και αν δεν έχεις καλή οθόνη, παρατηρείς ghosting). Όταν θέλεις περισσότερο βάθος, στην ουσία αυξάνεις την απόσταση των δύο αυτών εικόνων (γι' αυτό και παρατηρείται περισσότερο ghosting όταν ανεβάζεις το βαθμό βάθους και δεν έχεις καλή οθόνη και τα βλέπεις διπλά). Έτσι ακριβώς δουλεύει το στερεοσκοπικό 3D και όλα αυτά θα τα καταλάβαινες πολύ καλύτερα αν είχες το 3D Vision μαζί σου, ώστε να τα δεις ο ίδιος.

 

Το φίλτρο λοιπόν στην ουσία σπάει την σκηνή μιας 2D ταινίας σε δύο εικόνες και τους αλλάζει θέση ώστε όταν ενωθούν με τα γυαλιά που φοράς, να έχεις βάθος. And yes it works. Είναι ακριβώς το παράδειγμα με το χέρι που σου είπα όταν βάλεις μπροστά σου και κλείνεις το ένα μάτι και μετά το άλλο (και δεν είναι καθόλου αστείο παράδειγμα. Όσο αστείο είναι το Depth Of Field όταν κοιτάς το δάχτυλο, άλλο τόσο αστείο είναι και ο βασικός αυτός τρόπος αντίλειψης του βάθους).

 

PS: Αυτό το φαινομενικά "τόσο απλό" πράγμα, γονατίζει τον Q6600 μου σε ταινίες 720p/1080p (με αποτέλεσμα να πρέπει να γίνει convert offline κι όχι realtime)

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

(Δε χρειάζετε να μου εξηγήσεις τα υπόλοιπα γιατί πλαταίνουμε χωρίς λόγο - ξέρω πως λειτουργούν τα γυαλιά και τη διαφορά λχ του avatar με τον αλγόριθμο που χρησιμοποιείς. )

 

Είναι απλό αυτό που λέω. Ότι ο αλγόριθμος που χρησιμοποιείς για 2d->3d ταινίες είναι πολύ απλός.

 

(άντε και το PS: άλλο το απλός αλγόριθμος, άλλο το εύκολα υπολογίσιμο και το έχω αναφέρει παραπάνω, άλλωστε το βαρύ έργο παραπάνω καταναλώνεται στο aspect ratio)

Δημοσ.
Είναι ακριβώς το παράδειγμα με το χέρι που σου είπα όταν βάλεις μπροστά σου και κλείνεις το ένα μάτι και μετά το άλλο (και δεν είναι καθόλου αστείο παράδειγμα.
Για αυτό το παράδειγμα που διάβασες; Οι οφθαλμίατροι αυτό το φαινόμενο το λένε στραβισμό. Όσο μεγαλύτερη μετατόπιση βλέπεις στο αντικείμενο τόσο μεγαλύτερο το πρόβλημα. Άλλοι το έχουν περισσότερο άλλοι λιγότερο. Κανονικά και τα δυο μάτια πρέπει να μπορούν να εστιάσουν στο ίδιο σημείο. Αυτά απο οφθαλμίατρο
Δημοσ.
Για αυτό το παράδειγμα που διάβασες; Οι οφθαλμίατροι αυτό το φαινόμενο το λένε στραβισμό. Όσο μεγαλύτερη μετατόπιση βλέπεις στο αντικείμενο τόσο μεγαλύτερο το πρόβλημα. Άλλοι το έχουν περισσότερο άλλοι λιγότερο. Κανονικά και τα δυο μάτια πρέπει να μπορούν να εστιάσουν στο ίδιο σημείο. Αυτά απο οφθαλμίατρο

 

Πες στον οφθαλμίατρό σου να αλλάξει επάγγελμα

 

http://stereo.gsfc.nasa.gov/classroom/how.shtml

 

If you've ever used a View-Master or a stereoscopic viewer, you have seen your binocular vision system in action. In a View-Master, each eye is presented with an image. Two cameras photograph the same image from slightly different positions to create these images. Your eyes can then correlate these images automatically because each eye sees only one of the images

 

http://www.digital-photography-tips.net/stereoscopic.html

 

Stereoscopic vision works on a basic principle – the fact that we have two eyes that are a few inches apart.

 

This means that when we look at anything the image seen by the right eye is slightly different from what we see from the left eye.

 

http://www.vision3d.com/stereo.html

 

Unlike horses, humans have two eyes located side-by-side in the front of their heads. Thanks to the close side-by-side positioning, each eye takes a view of the same area from a slightly different angle. The two eye views have plenty in common, but each eye picks up visual information the other doesn't. Have you ever compared the different views of your right and left eye? The Eye Hop Game lets you do just that.

 

http://www.3dglassesonline.com/how-do-3d-glasses-work/

 

In order to see things in 3D each eye must see a slightly different picture. This is done in the real world by your eyes being spaced apart so each eye has its own slightly different view. The brain then puts the two pictures together to form one 3D image that has depth to it.

 

Και μιας και συνηθίζεται σε αυτό το forum να μην πιστεύουν τους Έλληνες γενικώς οι άλλοι, άντε και video:

 

Για να μην χάνεις την ώρα σου, στο 0:29 πήγαινε

Δημοσ.

Τι να σου πω δε ξέρω

 

Δεν ήταν δικός μου οφθαλμίατρος, σε υγειονομικές εξετάσεις που κάναμε πέρυσι που πήγαινα στρατό τον πέτυχα. Πολύ πιθανόν να έλεγε βλακείες

 

Πάντως δε μου φαίνεται αυτό που είπε πολύ παράξενο. Ναι μεν κάθε μάτι βλέπει από διαφορετική γωνία αλλά λογικό ακούγετε να ευθυγραμμίζουν πάνω στο στόχο. Μη χρησιμοποιώντας και τα δύο μάτια και κάνοντας εναλλαγή από το ένα στο άλλο μπορείς να δεις πόσο αποκλίνουν μεταξύ τους από το στόχο

 

Το πιθανότερο να μην ίσχυαν πάντως αυτά που έλεγε ή αυτά που ήξερε να ήταν από βιβλία 30ετίας

Δημοσ.

480 κουρκουμπίνια τώρα τα 512 έρχονται αργότερα.

 

Πεντεχιλιάδες οχτακόσια εβδομήντα έναντι τετρακόσια ογδόντα D2 συν είκοσι της εκατό για την δεύτερη, FC2 =/> σαράντα της εκατό. Παρότι ελαφρώς πετσοκομμένη μια χαρά φαίνεται να τα πηγαίνει στις πρώτες μετρήσεις που διαρρέουν από reviewers όμως αυτή τη φορά.

Δημοσ.

Σε αυτό που λέει ο john ρε παιδιά έχει δίκαιο.Μιλάτε για κάτι θεωρητικά χωρίς να το δείτε.Έκατσε να παίξει κανείς σε 3d κ μετά να πει τη γνώμη του;

Εγώ πάντως σε φίλο όπου έπαιξα το avatar που σα παιχνίδι είναι μούφα κόλησα άσχημα.Κ πραγματικά αν στο μέλον σκοπεύουν να το υποστηρίξουν οι devs είμαι έτοιμος κ οθόνη να αλλάξω κ γυαλιά να πάρω κ στην nvidia να τα σκάω.

Δημοσ.

Η όποια κριτική μου παραπάνω έχει να κάνει μόνο με την ψευτο3D απεικόνιση 2D περιεχομένου (ταινίες σειρές κ.ο.κ.).

Τα 3D παίγνια, και οι κανονικές 3D παραγωγές ταινιών είναι για άλλη μια φορά ευπρόσδεκτες στη νέα τους τεχνολογική μορφή.

Την καλημέρα μου στους πρωινούς του Σάββατου.

Δημοσ.

Όσον αφορά το 3D gaming το ότι χρειαζόμαστε διπλάσιο αριθμό fps δε πρέπει απαραίτητα να σημαίνει ότι χρειαζόμαστε και διπλάσια υπολογιστική ισχύ δεδομένου ότι δε μιλάμε για διαφορετικά καρέ αλλά καρέ σπασμένα στα 2. Έτσι δεν είναι;

 

Οι υπάρχουσες κάρτες γραφικών που δεν έχουν 3D Vision δε θα μπορούσαν με προσθήκη υποστήριξης σε επίπεδο driver ή software να προβάλουν 3D;:rolleyes:

Δημοσ.

Στο 3D χρειάζεσαι διπλάσιο αριθμό στα Hz κι όχι στο framerate ;)(120 κοινώς) ώστε όταν 'σπάσει' το καρέ, να έχεις 60Hz στο ένα μάτι και 60 στο άλλο (για να μην υπάρχει flickering). Δουλεύει και στα 100Hz αλλά εμφανίζεται το flickering από εκείνο το σημείο.

 

Υπάρχουν αρκετές πατέντες για να καλύψεις τις απαιτήσεις του 3D (όπως το να ρίξεις την ανάλυση, κάτι που γίνεται στις κονσόλες). Στις realtime εφαρμογές (aka παιχνίδια), η κάρτα δεν 'σπάει' απλά το καρέ αλλά το υπολογίζει ξανά (το ίδιο καρέ επί δύο φορές κοινώς, μια για το δεξί μάτι και μια για το αριστερό) κι έτσι το performance hit κυμαίνεται σε 40-60% όταν διατηρείς ίδια details. Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις, όπως στο Resident Evil 5, οπού το performance hit είναι παραπάνω (από minimum τα 60 πέφτω σε κάτι 15άρια με το 3D Vision, στα ίδια settings)

 

Για το 3D Vision, υπάρχουν συγκεκριμένες κάρτες της Nvidia που το υποστηρίζουν (στο FAQ του 3D Vision και δεν πρόκειται να το υποστηρίξουν παλιότερες κάρτες με τα νέα driver updates που κυκλοφορούν, χθες κυκλοφόρησε το καινούργιο btw που είναι συμβατό με τους 197.13). Η άλλη τωρινή λύση, είναι το IZ3D όπου μπορούν να το χρησιμοποιήσουν ΚΑΙ οι κόκκινοι (δεν ξέρω ποια συγκεκριμένα μοντέλα υποστηρίζονται όμως, κάντε μια βόλτα από το site)

Δημοσ.

Η GTX295 δεν φταίει, οι drivers είναι up-to-date, ο επεξεργαστής ήταν στα 3.2Ghz όταν είχε γίνει το bench (από 3.02 σε 3.2, δεν είδα τρελή διαφορά ώστε να δικαιολογείται ο Q6600 στα 3.6Ghz να προσφέρει ανάλογες επιδόσεις με τις δικές σου).

 

Άρα δεν ξέρω τι σκάλωμα έχει φάει. Και σε άλλους όμως παίζει πρόβλημα με το RE5 σε 3D (οι περισσότεροι που δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιδόσεων, είναι εκείνοι που έχουν I7).

 

PS: Για το benchmark του RE5 μιλάω πάντα (που μιας και τα executable files είναι ίδια, ανάλογες επιδόσεις θα είναι και στην retail version)

Δημοσ.

Ειναι γνωστο οτι το RE5 ''αγαπαει'' τους i7.......(χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν παιζεται με εναν clocked Quad)

Τωρα που θα παρω την 470 θα το παιξω παλι με 3D vision

 

zin7sx.jpg

2u9rihv.jpg

9irejd.jpg

205cxfb.jpg

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...