Προς το περιεχόμενο

Nvidia GT300 & ATI RV870


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

470 = 2*6pin' date=' 220W

480 = 6pin + 8pin και έχω μπερδευτεί με το TDP της δεύτερης γιατί ο ένας κατασκευαστής μου λέει 250 και ο άλλος 295. Κάτι δεν πάει καλά εδώ και δεν μπορεί να προτείνει η ίδια NV ελάχιστο τροφοδοτικό 600W/42A με 295TDP ενώ η GTX295 με 289W TDP προϋποθέτει ελάχιστο τροφοδοτικό 680W/46A.

 

 

http://vr-zone.com/articles/nvidia-geforce-gtx-480-final-specs--pricing-revealed/8635.html

295W TDP η GTX480

 

---------- Προσθήκη στις 18:39 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:13 ----------

 

http://www.hexus.net/content/item.php?item=22988

 

Nein, No, Niet, ΄Οχι. Χθες μιλούσα με τον εκπρόσωπο μεγάλου vendor για νότια Ευρώπη και παραδέχτηκε ότι τα 295 που τους είχαν δώσει είναι μάλλον λάθος. Οι αρχικές συχνότητες ήταν υψηλότερες από αυτό που βλέπεις και ειδικά για την μνήμη (~20%). Κράτα την ελάχιστη προδιαγραφή του 600W/42A τροφοδοτικού σαν δεδομένο και ανέμενε στο ακουστικό σου για τις τελικές πραγματικές προδιαγραφές. Εκτός να καταφέρει κανείς να με πείσει για ποιό ακριβώς λόγο η 480 έχει 75W διαφορά από την 470.

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Επειδη συντομα θα παρω βιντεοπροβολεα 3D θελω το 3D vision :o

 

 

http://www.cyberlink.com/products/powerdvd/overview_en_US.html

* Notice of Free Mark II Upgrade

PowerDVD 10 Mark II: Consumers who purchase PowerDVD 10 Ultra 3D will receive a FREE UPGRADE that enables support

of the Blu-ray 3D format and 2D to 3D conversion of video files. Available this summer.

 

2e3u0dl.jpg

Δημοσ.

Σύμφωνα πάλι με το vr-zone:

GeForce GTX 480 : 480 SP, 700/1401/1848MHz core/shader/mem, 384-bit, 1536MB, 295W TDP, US$499

GeForce GTX 470 : 448 SP, 607/1215/1674MHz core/shader/mem, 320-bit, 1280MB, 225W TDP, US$349

Δημοσ.

Τιμές από overclockers.co.uk & http://www.fudzilla.com/content/view/18145/1/

 

Στο overclockers.co.uk σήμερα βλέπω την πιο φτηνή 5870 στα 309 pounds.

Ενώ σύμφωνα με τις ως τώρα φήμες η GTX 470 που θα είναι πιο αργή από την παραπάνω, θα κοστίζει £299

Μόλις δέκα pounds διαφορά.

 

GTX 480 for €450 or 429pounds, δηλαδή +110pounds ή αλλιώς +30% για τις όποιες παραπάνω επιδώσεις.

 

Ενώ η πιο οικονομική 5970 κοστίζει 500 pounds, δηλαδή μόλις +16% για τις όποιες παραπάνω επιδώσεις.

 

Φυσικά από την πλευρά του καταναλωτή θα ήθελα η AMD να ρίξει 30 ευρώ τις 5870 και 60 ευρώ τις 5970. Αλλά κοιτάζοντας τις παραπάνω τιμές φοβάμαι ότι δε θα γίνει κάτι τέτοιο. Απλά η AMD θα κάτσει στα αυγά της με το σίγουρο χρήμα που θα βγάλει υπό αυτές τις συνθήκες.

 

---------- Προσθήκη στις 13:09 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:08 ----------

 

Διακόσια πενήντα η τελική κατανάλωση της 480. Να το αφήσω ή να βάλω άλλο ένα μπούτι; :devil:

 

Να το αφήσεις και να βάλεις άλλο :P

 

---------- Προσθήκη στις 13:14 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:09 ----------

 

Tοld ya sο ;)

 

Α, τι όμορφα! ψευτο-3D ! ουάου!

 

Ωρε συ πες μου ένα λόγο για να χρησιμοποιείσαι κάποιος αλγόριθμο ψευτο-3D . Γιατί να το κάνουμε αυτό?

 

Μας δημιουργούνε ψεύτικες ανάγκες ή νομίζω ?

 

Όπως και να έχει ας μου δείξει κάποιος αποτελέσματα αντίστοιχων αλγόριθμων να καταλάβω που έχει φτάσει η τεχνολογία … που δε φαντάζομαι να έχει φτάσει κάπου δηλαδή … και ούτε να πηγαίνει κάπου.

Δημοσ.
Α, τι όμορφα! ψευτο-3D ! ουάου!

 

Ωρε συ πες μου ένα λόγο για να χρησιμοποιείσαι κάποιος αλγόριθμο ψευτο-3D . Γιατί να το κάνουμε αυτό?

 

Μας δημιουργούνε ψεύτικες ανάγκες ή νομίζω ?

 

Όπως και να έχει ας μου δείξει κάποιος αποτελέσματα αντίστοιχων αλγόριθμων να καταλάβω που έχει φτάσει η τεχνολογία … που δε φαντάζομαι να έχει φτάσει κάπου δηλαδή … και ούτε να πηγαίνει κάπου.

 

Δεν σε αναγκάζει κανείς. Αν έχεις όμως τα γυαλιά γιατί να μην βλέπεις λίγο βάθος (θα το δεις το βάθος όπως στο σινεμά που πηγαίνεις); :P. For the history, εδώ και καιρό γίνεται αυτό με το 3D Vision αλλά σύντομα το βλέπω να περνάει και στα decks players το εν λόγω χαρακτηριστικό (και είναι πολύ καλύτερο από σκέτη 2D ταινία :P)

 

PS: Η μόνη ουσιαστική διαφορά του αλγόριθμου που θα χρησιμοποιηθεί στο PowerDVD (γενικώς του 2D->3D), σε σχέση με τις 3D ταινίες, είναι ότι δεν υπάρχει δυναμική αλλαγή των depth+convergence (αναλογώς της σκηνής κοινώς). Έχω δει από Gladiator, μέχρι και The Big Bang Theory σε 3D και αν έχετε τα γυαλιά, δεν αξίζει να βλέπετε τις ταινίες σε 2D ;). Άντε με το καλό τώρα να έρθουν στην Ελλάδα τα νέα monitors για να μην έχω ghosting :P

Δημοσ.
Δεν σε αναγκάζει κανείς. Αν έχεις όμως τα γυαλιά γιατί να μην βλέπεις λίγο βάθος (θα το δεις το βάθος όπως στο σινεμά που πηγαίνεις); :P. For the history, εδώ και καιρό γίνεται αυτό με το 3D Vision αλλά σύντομα το βλέπω να περνάει και στα decks players το εν λόγω χαρακτηριστικό (και είναι πολύ καλύτερο από σκέτη 2D ταινία :P)

 

PS: Η μόνη ουσιαστική διαφορά του αλγόριθμου που θα χρησιμοποιηθεί στο PowerDVD (γενικώς του 2D->3D), σε σχέση με τις 3D ταινίες, είναι ότι δεν υπάρχει δυναμική αλλαγή των depth+convergence (αναλογώς της σκηνής κοινώς). Έχω δει από Gladiator, μέχρι και The Big Bang Theory σε 3D και αν έχετε τα γυαλιά, δεν αξίζει να βλέπετε τις ταινίες σε 2D ;). Άντε με το καλό τώρα να έρθουν στην Ελλάδα τα νέα monitors για να μην έχω ghosting :P

 

Πρέπει να περάσω για επίδειξη μου φαίνεται…. Για να διαπιστώσω αυτό που λέω παραπάνω, ότι δεν πάει κάπου η υπόθεση. Καθώς οι άποψη μου είναι κάθετη (έστω και εσφαλμένα) ότι το ψευτο-3D είναι χειρότερο του αυθεντικού 2D.

 

Γενικά μου θυμίζει προσπάθειες για να κάνουν το stereo sound -> 5.1 . Δε γίνεται , πάπαλα, η αρχική πληροφορία έχει χαθεί. Ότι αλγόριθμο μαθηματικό και να τρέξεις θα έχει σφάλματα και artifacts. Τα οποία σφάλματα θα επικαλύπτουν και αρχική πληροφορία, καταστρέφοντας ακόμα περισσότερο την ευκρίνεια και άλλα χαρακτηριστικά της εικόνας.

Δημοσ.

Εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις tmjuju. Στην μετάβαση από 2D σε 3D δεν χάνεται τίποτα, καμία πληροφορία.

 

Κάνε το απλό παράδειγμα, τέντωσε το χέρι σου στο ύψος των ματιών σου και κλείσε το ένα μάτι. Κλείσε τώρα το άλλο ενώ είσαι επικεντρωμένος στο χέρι σου και παρατήρησε ότι έχει μετακινηθεί η θέση του.

 

Αυτό ακριβώς γίνεται και με τον 2D-3D αλγόριθμο. Παίρνει την ίδια την εικόνα, την προβάλει σε offset θέση και με τα γυαλιά βλέπεις μόνο μία εικόνα με βάθος.

 

Το μόνο πρόβλημα αυτής της μεθόδου, είναι ότι το βάθος είναι δυναμικό (αναλόγως σε τι εστιάζεις και στο περιβάλλον) και εκεί τρώει ήττα η τεχνική μιας και υπάρχει μια universal τιμή για τα convergence+depth. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σε μερικές σκηνές δεν θα παρατηρείς πολύ βάθος, ενώ σε άλλες θα γουστάρεις. Όπως και να έχει όμως, στις σκηνές που δεν θα παρατηρείς το βάθος θα είναι σαν την 2D, ενώ σε εκείνες που θα το παρατηρείς θα είναι 3D ;)

Δημοσ.

Δεν πρόκειται για απλό offset… για αυτό ρωτάω ξεκάθαρα παραπάνω για τον αλγόριθμο. Να το μελετήσουμε εάν θές. Αυτό που θα βλέπουμε δε θα είναι 3D θα είναι ψευτο-3D ;-)

Όλο και κάποιο Link θα έχει ο γάτος μας (εάν όχι κάποιος άλλος) και όλο και κάποιος θα το έχει μελετήσει παραπάνω το θέμα. Θα προσπαθήσω και εγώ να μάθω περισσότερα…. Ώστε να επανέλθω με στοιχεία.

Δημοσ.

Κι όμως πρόκειται για απλό Offset και στο λέω επειδή έχω ασχοληθεί. Είναι ακριβώς η ίδια τεχνική που εφαρμόζεται και στα παιχνίδια (μόνο που εκεί έχεις πλήρη έλεγχο των depth+convergence από τα advanced options για να φέρεις στα μέτρα σου όπως θέλεις το οπτικό αποτέλεσμα).

 

If you don't believe me που λέμε, κάνε search για το στερεοσκοπικό και πως λειτουργεί ;)

Δημοσ.

Ναι μόνο που για 3D κάθε αντικείμενο στην εικόνα πρέπει να έχει διαφορετικό offset ανάλογα με το βάθος του. Διαφορετικά αν έχουμε σε όλη την περιοχή της εικόνας το ίδιο offset θα έχει όλη η εικόνα το ίδιο βάθος, και αφού θα είναι όλα στο ίδιο βάθος θα είναι 2D

 

Ο μόνος τρόπος να μετατραπεί μια εικόνα σε 3D χωρίς τη χρήση συστήματος που μπορεί να αντιληφθεί το βάθος από την εικόνα (προχωρημένη τεχνητή νοημοσύνη) είναι να αποκτήσουμε με κάποιο άλλο τρόπο τον πίνακα με τα βάθη κάθε σημείου της εικόνας (ή των offset το ίδιο είναι)

Δημοσ.
Ναι μόνο που για 3D κάθε αντικείμενο στην εικόνα πρέπει να έχει διαφορετικό offset ανάλογα με το βάθος του. Διαφορετικά αν έχουμε σε όλη την περιοχή της εικόνας το ίδιο offset θα έχει όλη η εικόνα το ίδιο βάθος, και αφού θα είναι όλα στο ίδιο βάθος θα είναι 2D

 

Ο μόνος τρόπος να μετατραπεί μια εικόνα σε 3D χωρίς τη χρήση συστήματος που μπορεί να αντιληφθεί το βάθος από την εικόνα (προχωρημένη τεχνητή νοημοσύνη) είναι να αποκτήσουμε με κάποιο άλλο τρόπο τον πίνακα με τα βάθη κάθε σημείου της εικόνας (ή των offset το ίδιο είναι)

 

PS: Η μόνη ουσιαστική διαφορά του αλγόριθμου που θα χρησιμοποιηθεί στο PowerDVD (γενικώς του 2D->3D), σε σχέση με τις 3D ταινίες, είναι ότι δεν υπάρχει δυναμική αλλαγή των depth+convergence (αναλογώς της σκηνής κοινώς).

 

Το μόνο πρόβλημα αυτής της μεθόδου, είναι ότι το βάθος είναι δυναμικό (αναλόγως σε τι εστιάζεις και στο περιβάλλον) και εκεί τρώει ήττα η τεχνική μιας και υπάρχει μια universal τιμή για τα convergence+depth. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σε μερικές σκηνές δεν θα παρατηρείς πολύ βάθος, ενώ σε άλλες θα γουστάρεις. Όπως και να έχει όμως, στις σκηνές που δεν θα παρατηρείς το βάθος θα είναι σαν την 2D, ενώ σε εκείνες που θα το παρατηρείς θα είναι 3D

 

Δεν τα είχα πει στην τύχη... προφανώς ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...