nikolas8141 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Για το Bullet Physics της ATI τι εχετε να πειτε?
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Για το Bullet Physics της ATI τι εχετε να πειτε? Αυτο που εχω να πω εγω ειναι οτι δεν συμφωνω με την ιδεα των GPU physics,οπως ειπε και ο John Carmack καλυτερα τα physics να γινονται απο την CPU ετσι και αλλιως τοσοι πυρινες να καθονται?
Ailuros Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Εννοώ με την έννοια του να δικαιολογήσει αλλά και να πείσει να πάρουν μια πράσινη κάρτα αντί για μια κόκκινη όσους gamers περίμεναν το "uber-super-duper" Fermi. Το να την πλασάρει χαμηλότερα επειδή δεν ξεπερνάει την high-end λύση της ΑΤΙ και με τόση καθυστέρηση είναι τραγικό ΙΜΟ, ειδικά όταν μιλάμε για την Nvidia. Δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξεις μια μονοπύρηνη λύση στα 40nm με πυρήνα 500-550mm2 που να ξεπερνάει σε επιδόσεις 2 πυρήνες των 334mm2. Θέλεις να στο μετρήσω έτσι, θέλεις σε transistors ή να κάνω παραλληλισμό σε μονάδες ΔΕΝ παίζει να την ξεπεράσεις. Το ήξερε η NV και το ξέρει και για αυτό και ετοιμάζει αργότερα διπύρηνη λύση (<- = φτου κακά!) Πες μου πόσο να πάει η αριθμητική επάρκεια περίπατο στις Radeon όταν έχεις να αντιμετωπίσεις 4.6 TFLOPs (5970) με κάτι λιγότερο από 1.5 TFLOP (480); 'Οταν κυκλοφόρησε η GTX280 με υπερβολική τιμή τσιρίζανε οι περισσότεροι. Μάντεψε γιατί προσάρμοσαν αυτή τη φορά την τιμή από την αρχή. Και όχι ούτε και τότε η 280 ούτε η 285 ξεπέρασαν την 4870Χ2. Μόνο η GTX295 τα κατάφερε και ΔΕΝ ΗΤΑΝ μονοπύρηνη λύση. Τι ακριβώς μου διαφεύγει; Είμαι σίγουρος δε, ότι θα χτυπήσει εκεί που πονάει την ΑΤΙ και είναι ακριβώς αυτά τα δύο χαρακτηριστικά (3D Vision και PhysX... όπως και οι συνεργασίες της με το πρόγραμμα TWITMTBP, βλέπε στο Just Cause 2 πχ). Όσο για το tessellation, πιστεύω ότι θα προσπαθήσουν να το σπρώξουν αλλά δεν πρόκειται να δούμε heavy tessellated games, τουλάχιστον μέχρι να βγουν οι νέες κονσόλες, το 60% των gamers να έχει DX11 κάρτα ή να κάνει το μεγάλο βήμα κάποιος exclusive PC developer.Αυτά τα ξεκίνησαν και πολύ πριν την GF100. Φυσικά και θα συνεχίζουν να τα προμοτάρουν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι κάρτες θα χρειάζονται αυτά για να σώσουν το τομάρι τους.
john2gr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξεις μια μονοπύρηνη λύση στα 40nm με πυρήνα 500-550mm2 που να ξεπερνάει σε επιδόσεις 2 πυρήνες των 334mm2. Θέλεις να στο μετρήσω έτσι, θέλεις σε transistors ή να κάνω παραλληλισμό σε μονάδες ΔΕΝ παίζει να την ξεπεράσεις. Το ήξερε η NV και το ξέρει και για αυτό και ετοιμάζει αργότερα διπύρηνη λύση (<- = φτου κακά!) Όλοι βασικά το ξέραμε κατά βάθος. Συνήθως όμως η επόμενης γενιάς high-end κυμαίνεται περίπου στα επίπεδα της dual-card high end της προηγούμενης. Η 8800GTX ήταν περίπου στα επίπεδα της 7900GX2, η GTX280 είχε περίπου ίδιες επιδόσεις με την 9800GX2. Εύλογο είναι να περιμένει κανείς το 480 να είναι περίπου όσο η GTX295. Δεδομένης και της καθυστέρησης, η Nvidia όφειλε σε θέματα performance να προσφέρει περισσότερα για μένα. Επειδή ακριβώς είναι η Nvidia (με ότι συνεπάγεται αυτό). Και μην ξεχνάμε ότι όταν η Nvidia προσφέρει την dual-card της, η ATI ήδη θα είναι σε θέση να προσφέρει μια 'overclocked' έκδοση για να διατηρήσει το στέμα 'Οταν κυκλοφόρησε η GTX280 με υπερβολική τιμή τσιρίζανε οι περισσότεροι. Μάντεψε γιατί προσάρμοσαν αυτή τη φορά την τιμή από την αρχή. Και όχι ούτε και τότε η 280 ούτε η 285 ξεπέρασαν την 4870Χ2. Μόνο η GTX295 τα κατάφερε και ΔΕΝ ΗΤΑΝ μονοπύρηνη λύση. Τι ακριβώς μου διαφεύγει; Εμένα μου άρεσε η πρόταση της ASUS πάντως . 'Ίδιας' γενιάς ήταν το R700 με το GT200, λογικό είναι να μην έφτανε η single gpu της Nvidia τις επιδόσεις της dual-card της ATI (4870χ2 release: 12 Αυγούστου 2008, GTX280 release: 17 Ιουνίου 2008). Σε αντίθεση όμως με την φετινή φάση, η Nvidia δεν είχε καθυστερήσει καθόλου τότε! Αυτά τα ξεκίνησαν και πολύ πριν την GF100. Φυσικά και θα συνεχίζουν να τα προμοτάρουν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι κάρτες θα χρειάζονται αυτά για να σώσουν το τομάρι τους. IMO, με τέτοια καθυστέρηση και με την Nvidia να ζορίζεται να πάρει το στέμα (και με την ATI να είναι σε θέση να απαντήσει ευκολότερα με μια νέα λύση), πλέον είναι μονόδρομος τα features. Γιατί ωραία είναι να πει κάποιος ουδέτερος όπως εσύ ότι με αυτά τα λεφτά παίρνει μια κάρτα που αξίζει (βασικά κι εγώ είμαι της απόψεως ότι παίρνεις αυτό που σε βολεύει εσένα για τους δικούς σου λόγους κι όχι επειδή είναι Nvidia ή ΑΤΙ η κάρτα. Άσε που άνετα κι η ATI μπορεί να ρίξει τις τιμές χαμηλότερα από την Nvidia όταν βγουν τα 470/480 μαζί με ένα refresh και να πετυχεί ευκολότερα το KO. Γενικά η ατάκα "της τιμής", ήταν των κόκκινων τόσο καιρό... όχι των πράσινων και θα έχει γέλιο αν γυρίσουν 180 μοίρες τα πράγματα Όπως και να έχει, για μένα είναι ήττα της Nvidia η όλη φετινή φάση . Μακάρι στην επόμενη γενιά να πάρουν τα πάνω τους.
Ailuros Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Όλοι βασικά το ξέραμε κατά βάθος. Συνήθως όμως η επόμενης γενιάς high-end κυμαίνεται περίπου στα επίπεδα της dual-card high end της προηγούμενης. Η 8800GTX ήταν περίπου στα επίπεδα της 7900GX2, η GTX280 είχε περίπου ίδιες επιδόσεις με την 9800GX2. Εύλογο είναι να περιμένει κανείς το 480 να είναι περίπου όσο η GTX295. Δεδομένης και της καθυστέρησης, η Nvidia όφειλε σε θέματα performance να προσφέρει περισσότερα για μένα. Επειδή ακριβώς είναι η Nvidia (με ότι συνεπάγεται αυτό). Και μην ξεχνάμε ότι όταν η Nvidia προσφέρει την dual-card της, η ATI ήδη θα είναι σε θέση να προσφέρει μια 'overclocked' έκδοση για να διατηρήσει το στέμα ΄Ηταν τόσο εφάμιλλη η 8800GTX με την 7950GX2 που με την εμφάνιση της πρώτης έφτανε μέχρι και το 51% διαφορά στην αρχή και όσο έστρωναν οι οδηγοί τόσο μεγάλωνε η ψαλίδα: http://www.computerbase.de/artikel/hardware/grafikkarten/2006/test_nvidia_geforce_8800_gtx/28/#abschnitt_performancerating_qualitaet Τέτοιου διαφορές σαφώς και δεν περιμένω, αλλά εξακολουθώ να περιμένω την 470 χοντρικά στα επίπεδα της 5870 και άρα στα επίπεδα της GTX295 και την 480 με μια λογική απόσταση περίπου 30% πάνω από τις προηγούμενες. Εμένα μου άρεσε η πρόταση της ASUS πάντως . 'Ίδιας' γενιάς ήταν το R700 με το GT200, λογικό είναι να μην έφτανε η single gpu της Nvidia τις επιδόσεις της dual-card της ATI (4870χ2 release: 12 Αυγούστου 2008, GTX280 release: 17 Ιουνίου 2008). Σε αντίθεση όμως με την φετινή φάση, η Nvidia δεν είχε καθυστερήσει καθόλου τότε! IMO, με τέτοια καθυστέρηση και με την Nvidia να ζορίζεται να πάρει το στέμα (και με την ATI να είναι σε θέση να απαντήσει ευκολότερα με μια νέα λύση), πλέον είναι μονόδρομος τα features. Γιατί ωραία είναι να πει κάποιος ουδέτερος όπως εσύ ότι με αυτά τα λεφτά παίρνει μια κάρτα που αξίζει (βασικά κι εγώ είμαι της απόψεως ότι παίρνεις αυτό που σε βολεύει εσένα για τους δικούς σου λόγους κι όχι επειδή είναι Nvidia ή ΑΤΙ η κάρτα. Άσε που άνετα κι η ATI μπορεί να ρίξει τις τιμές χαμηλότερα από την Nvidia όταν βγουν τα 470/480 μαζί με ένα refresh και να πετυχεί ευκολότερα το KO. Γενικά η ατάκα "της τιμής", ήταν των κόκκινων τόσο καιρό... όχι των πράσινων και θα έχει γέλιο αν γυρίσουν 180 μοίρες τα πράγματα Όπως και να έχει, για μένα είναι ήττα της Nvidia η όλη φετινή φάση . Μακάρι στην επόμενη γενιά να πάρουν τα πάνω τους. Oύτε με την GT200 πήρε το (ηλίθιο) στέμμα με την πρώτη. Η GTX295 χρειάστηκε να κατέβουν στα 55nm ένα re spin για την GTX260/212 (B2) και ένα metal spin για τις 285/275 (Β3). Nαι η 4870Χ2 ήρθε μετά την 280, αλλά η 280 δεν ήταν γρηγορότερη της Χ2 και ούτε καν η 285 που ήταν υψηλότερα χρονισμένη. Για να ξεπεράσουν την 4870Χ2 χρειάστηκαν την dual chip GTX295 που ήρθε αρκετά αργότερα. ---------- Προσθήκη στις 08:48 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 08:42 ---------- Οι 196.78 δεν είναι launch drivers. Υπομονή 2-3 βδομάδες ακόμα μέχρι να έρθουν οι ανεξάρτητες μετρήσεις από reviews.
nickelodeon Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Ένα πουλάκι μου είπε... Πολύ σύντομα μετά την εμφάνιση της GTX 480 στα ράφια, θα ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας του Crysis 2. Στο promotion του παιχνιδιού θα αναφέρετε το 3D Vision, PhysX, Tessalation και θα αρχίσουν να μουρμουράνε ότι στις πράσινες τρέχει ενώ στις κόκκινες μπουκώνει. Θα γίνετε λόγος για μια πρωτόγνωρη εμπειρία μπλα, μπλα, μπλα. Ασχέτως εάν η ΑΤΙ θα έχει την πρωτιά στο 90% των παιχνιδιών οι gamers θα κολλήσουν με αυτό το ένα και μοναδικό στο οποίο θα γ@μ@ei η nvidia. Η πράσινη θα κλέψει το τυρί από το στόμα του κόρακα (Αίσωπος) γιατί γνωρίζει πολύ καλά ότι οι μάζες χρειάζονται χρυσούς μόσχους για να προσκυνήσουν.
john2gr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Εντωμεταξύ είναι εντελώς άκυρο να βλέπουμε benchies (ο Θεός να τα κάνει) όπως τα παραπάνω, όπου χτυπάνε limit οι vRam και δεν έχουμε playable framerates. @nickelodeon: Δεν θα χρησιμοποιεί PhysX effects το Crysis 2. Όπως και στην CE2, η CE3 διαθέτει ιδιόκτητη physics engine
Ailuros Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Εντωμεταξύ είναι εντελώς άκυρο να βλέπουμε benchies (ο Θεός να τα κάνει) όπως τα παραπάνω, όπου χτυπάνε limit οι vRam και δεν έχουμε playable framerates. Κάνανε την λαλακία και δώσανε ημιτελής οδηγούς κάτω από υποτιθέμενο NDA και τώρα μουρμουράνε εσωτερικά για τις διαρροές. Τέλος πάντων ένα benchmark μπορεί να είναι και σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο για να βρει κάποιος τυχών προτερήματα ή και αδυναμίες. Στην περίπτωση του 1920+8xAA σου δείχνει στην συγκεκριμένη περίπτωση πότε το Crysis Warhead μπορεί να γίνει setup limited. Αν πας τώρα σε ένα ρεαλιστικότερο σενάριο επιδόσεων και θέλεις ντε και καλά να βάλεις 8xAA πολύ πιθανόν να έχεις πολύ μικρότερες ελάχιστες επιδόσεις στις περιπτώσεις αυτές. Υπάρχουν μια σειρά πρόσφατα παιχνίδια (όπως π.χ. το Hawxx) που σε αρκετά σημεία είναι setup limited και εδώ είναι λογικό μια 470/480 να αποδίδουν καλύτερα μιας και έχουν θεωρητικά 4 setup μονάδες διαθέσιμες.
tmjuju Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Κάνανε την λαλακία και δώσανε ημιτελής οδηγούς κάτω από υποτιθέμενο NDA και τώρα μουρμουράνε εσωτερικά για τις διαρροές. Τέλος πάντων ένα benchmark μπορεί να είναι και σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο για να βρει κάποιος τυχών προτερήματα ή και αδυναμίες. Στην περίπτωση του 1920+8xAA σου δείχνει στην συγκεκριμένη περίπτωση πότε το Crysis Warhead μπορεί να γίνει setup limited. Αν πας τώρα σε ένα ρεαλιστικότερο σενάριο επιδόσεων και θέλεις ντε και καλά να βάλεις 8xAA πολύ πιθανόν να έχεις πολύ μικρότερες ελάχιστες επιδόσεις στις περιπτώσεις αυτές. Υπάρχουν μια σειρά πρόσφατα παιχνίδια (όπως π.χ. το Hawxx) που σε αρκετά σημεία είναι setup limited και εδώ είναι λογικό μια 470/480 να αποδίδουν καλύτερα μιας και έχουν θεωρητικά 4 setup μονάδες διαθέσιμες. Δε ξέρω πόσο ανώριμοι ήταν οι drivers που αναφέρεσαι. Θεωρητικά θα έπρεπε να είναι έτοιμοι από τις αρχές του έτους (να μην πω πριν τα Χριστούγεννα...) . Στο κάτω κάτω τόσους μήνες μπορεί να μην είχαν ποσότητα καρτών για πώληση αλλά δείγματα για μηχανικούς είχαν. Θεωρητικά δηλαδή πρόκειται για drivers ώριμους εδώ και μήνες. Drivers με τους οποίους θα είχαν βγάλει το προϊόν στην αγορά εδώ και μήνες. Δε νομίζω ότι υπάρχουν δικαιολογίες. Η τόσο μικρή διαφορά στο χ4 -> χ8 από που προκύπτει?
john2gr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δε ξέρω πόσο ανώριμοι ήταν οι drivers που αναφέρεσαι. Θεωρητικά θα έπρεπε να είναι έτοιμοι από τις αρχές του έτους (να μην πω πριν τα Χριστούγεννα...) .Στο κάτω κάτω τόσους μήνες μπορεί να μην είχαν ποσότητα καρτών για πώληση αλλά δείγματα για μηχανικούς είχαν. Θεωρητικά δηλαδή πρόκειται για drivers ώριμους εδώ και μήνες. Drivers με τους οποίους θα είχαν βγάλει το προϊόν στην αγορά εδώ και μήνες. Δε νομίζω ότι υπάρχουν δικαιολογίες. Η τόσο μικρή διαφορά στο χ4 -> χ8 από που προκύπτει? Wrong. Αυτό ακριβώς φαίνεται από την ελάχιστη διαφορά του 4x με το 8x, ανώριμοι drivers. Δεν είναι τυχαίο που σε τόσα releases notes βλέπεις "increase in X game with the Y cards at 4xFSAA/8xFSAA" (υπάρχουν και σενάρια στα οποία είχαν πέσει 'cheats', είτε με το AF είτε με το FSAA να λιαίνει συγκεκριμένες υφές μονάχα ώστε να έχει λιγότερο performance hit. Αυτό έχει γίνει και από τις δύο πλευρές όμως και δεν είναι συνηθισμένη τακτική). PS: Άλλο ένα άκυρο bench είναι στο Far Cry 2 σε 2560x2600 + 8xAA + Max Details, όπου πάλι το performance θυμίζει περισσότερο... κονσόλες. Εμένα κάτι μου μυρίζει πάντως για να γίνονται leaked τέτοια benchies και σε τέτοιες αναλύσεις... και σίγουρα αυτό που μου μυρίζει δεν είναι η καμένη μου GTX295
Ailuros Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δε ξέρω πόσο ανώριμοι ήταν οι drivers που αναφέρεσαι. Θεωρητικά θα έπρεπε να είναι έτοιμοι από τις αρχές του έτους (να μην πω πριν τα Χριστούγεννα...) .Στο κάτω κάτω τόσους μήνες μπορεί να μην είχαν ποσότητα καρτών για πώληση αλλά δείγματα για μηχανικούς είχαν. Θεωρητικά δηλαδή πρόκειται για drivers ώριμους εδώ και μήνες. Drivers με τους οποίους θα είχαν βγάλει το προϊόν στην αγορά εδώ και μήνες. Δε νομίζω ότι υπάρχουν δικαιολογίες. Σε όλες τις εταιρίες αφού ξεκινήσει η παραγωγή των πυρήνων αρχίζει και παίρνει την σοβαρή ανιούσα το driver development. Στην περίπτωση του GF100 ξεκίνησε μόλις τον Φεβρουάριο και ναι μεν υπήρχαν δείγματα Α2 κυρίως αλλά ο αριθμός τους παραμένει περιορισμένος. Με το κάθε wafer να στοιχίζει γύρω στα $7000 εκκαθαρισμένο καμία εταιρία πριν μπει στην παραγωγή δεν δίνει παραπάνω από μια χούφτα wafers παραγγελία. Η τόσο μικρή διαφορά στο χ4 -> χ8 από που προκύπτει? Αν υποθέσουμε ότι οι μετρήσεις είναι σωστές, τότε χρειάζονται εναλλακτικά σενάρια για να δει κανείς που είναι η τροχοπέδη και για τις δύο κάρτες. Σε γενικές γραμμές τόσο μικρή διαφορά μεταξύ 4 & 8 ΑΑ δεν περιμένω από την 470, αλλά περισσότερο από την 480 (μιας και όπως προείπα σε αυτήν "περισσεύουν" 16 ROPs έναντι μόνο 8 στην 470). ---------- Προσθήκη στις 14:01 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:52 ---------- Wrong. Αυτό ακριβώς φαίνεται από την ελάχιστη διαφορά του 4x με το 8x, ανώριμοι drivers (δεν είναι τυχαίο που σε τόσα releases notes βλέπεις "increase in X game with the Y cards at 4xFSAA/8xFSAA"). Οι GF10x δεν χρησιμοποιούν πλέον το ίδιο framebuffer compression format των G8x/9x/GT2x0 αλλά A2C (CSAA compression format) και έχουν και μέχρι και 16 ROPs (480) "πλεόνασμα" ακριβώς για να επιταχύνει τις 8xMSAA επιδόσεις που ήταν αρκετά χαμηλότερες στους προκατόχους. Σαφώς και δεν περιμένω να είναι η διαφορά μεταξύ 4 & 8 μόλις στα <10% όπως δείχνουν τα παραπάνω αποτελέσματα και ειδικά στην 470. Κάτι άλλο περιορίζει εδώ που θέλει ψάξιμο μετά την κυκλοφορία και δεν είναι καν δεδομένο ότι είναι αληθινά τα αποτελέσματα. ΄Οπως και να΄χει η διαφορά στις ελάχιστες επιδόσεις είναι στο 16%.
tmjuju Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Α μάλιστα δηλαδή παίζει να μη δούμε αυτές τις διαφορές με τους κανονικούς drivers. Συνήθως λέμε Αργούς τους prerelease - δεν πήγε το μυαλό μου ότι μπορεί να είναι πιο Γρήγοροι από 'αθώο σφάλμα'. Βρε πρέπει να ξαναμπώ στο καβούκι μου και να περιμένω τα επίσημα στοιχεία... αλλά όπως όλοι μας ... μπαίνω στον πειρασμό να διαβάζω τα leaks.
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Ένα πουλάκι μου είπε... Πολύ σύντομα μετά την εμφάνιση της GTX 480 στα ράφια, θα ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας του Crysis 2. Στο promotion του παιχνιδιού θα αναφέρετε το 3D Vision, PhysX, Tessalation και θα αρχίσουν να μουρμουράνε ότι στις πράσινες τρέχει ενώ στις κόκκινες μπουκώνει. Θα γίνετε λόγος για μια πρωτόγνωρη εμπειρία μπλα, μπλα, μπλα. Ασχέτως εάν η ΑΤΙ θα έχει την πρωτιά στο 90% των παιχνιδιών οι gamers θα κολλήσουν με αυτό το ένα και μοναδικό στο οποίο θα γ@μ@ei η nvidia. Η πράσινη θα κλέψει το τυρί από το στόμα του κόρακα (Αίσωπος) γιατί γνωρίζει πολύ καλά ότι οι μάζες χρειάζονται χρυσούς μόσχους για να προσκυνήσουν. Το Crysis 2 παει για τελος 2010 για να μην πω οτι θα φαει delay και θα παει για Q1 2011.....Οπως ειπε και ο John η Cryengine εχει cpu physics τα οποια τα σπανε ασχημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.