Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με καινούριο φορητο...Τί να κάνω;


toik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα χθες ένα λάπτοπ το οποίο παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα στην οθόνη. Πήγα στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασα και το διαπίστωσαν και οι ίδιοι. Το κράτησαν προκειμενου να δουν τί συμβαινει. Αυτή τη στιγμή δεν έχω τίποτα στα χέρια μου μόνο την απόδειξη αγοράς. Τί πρέπει να κάνω; Να ζητήσω αντικατάσταση;

 

Υ.Γ. Επιπλέον, αύριο φεύγω για διακοπές...

Δημοσ.

Φίλε μου, όταν αγοράσεις ένα λαπτοπ και γενικά οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή κατα πάσα πιθανότητα εαν παρουσιάσει πρόβλημα μέσα σε 10μέρες θεωρήται DOA (dead on Arrival) αλλα κανένα κατάστημα δεν έχει συνήθως την οικονομική δυνατότητα να στο αντικαταστήσει επι τόπου. Αρα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να περιμένεις απο την αντιπροσωπεία να στο αντικαταστήσει και αυτό να ζητήσεις!!!!

Δημοσ.

ε ναι τι άλλο θα κάνεις πας και τους ζητάς καινούριο και επιτόπου γιατί την κάνεις και πρέπει να το έχεις μαζί σου :P από ποιο μαγαζί ?

 

dioptra999 τα DOΑ πρέπει να τα αλλάζουν επιτόπου με ίδιο προϊόν...

Δημοσ.

Από το Cosmodata στα εξάρχια το αγόρασα. Σίγουρα δεν φταινε αυτοί. Βασικά πιστεύω οι άνθρωποι από το μαγαζί θα μου το αντικαταστήσουν γιατι ο τεχνικός τους χθες είπε ότι πρώτη φορά βλέπει κάτι τέτοιο. Και να φανταστείτε to μοντέλο ειναι Toshiba....

Δημοσ.
dioptra999 τα DOΑ πρέπει να τα αλλάζουν επιτόπου με ίδιο προϊόν...

 

Ακριβώς.

 

toik, αν σου πούνε να στο φτιάξουνε κτλ εσύ να πεις πως θες καινούργια συσκευή λόγο DOA.

Δημοσ.

Παράξενο για την τοσίμπα αλλά είναι εξαιρετικά σπάνιο το συμβάν και μάλλον εισαι απο τους απειροελάχιστους άτυχους εκτός αν το έιχαν ανοίξει και το είχαν διαπιστώσει, ελπίζω να το πήρες σφραγισμένο. Η ετιαρεία αυτή δεν ειναι και η καλύτερη -μιλώ για την κοσμοντάτα- διότι έχει πολλούς άσχετους αλλά απαίτησε αντικατάσταση και πάντα στο τιμολόγιο ή απόδειξη να ζητάς να αναγράφεται πάνω η εγγύηση.

Δημοσ.

Ενα amilo που ειχα αγορασει απο multirama, μου ειχε βγαλει προβλημα στον ανεμιστηρα την 2η μερα...

Τους το πηγα πισω (στο καταστημα στο mall - εκει το ειχα παρει), κ μου το αλλαξαν επι τοπου με αλλο καινουριο. Μην αγχωνεσαι, θα στο αλλαξουν σιγουρα, το θεμα ειναι οτι παιζει να μεινεις χωρις pc στις διακοπες, μιας κ φευγεις. Αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο :-)

Δημοσ.

Εντάξει. Πήγα στο κατάστημα και μου το αντικατέστησαν. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα!(εκτός από έναν πωλητή που έλεγε πάτα Fn+F7 και δεν υπάρχει πρόβλημα!!!:X). Τέλος πάντων τώρα περιμένω να ολοκληρωθεί η φόρτιση και να τον ελέγξω καλύτερα. Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας.

Δημοσ.

Πατα Fn-F7???? Ειναι δυνατον να λεει καποιος πατα F7?Γιατι?Για να ριξεις την φωτηνοτητα της οθονης?Αν ειναι δυνατον..που θα φτασουμε..

Δημοσ.

Γενικά, το DOA είναι ευθύνη του service και οχι του μεταπωλητή...άσχετα που κάποια μαγαζιά το αλλάζουν γιατί μπορούν ή γιατί θέλουν να εξυπηρετήσουν..

Δημοσ.

Μια συμβουλή προς νεότερους....

ΜΑΚΡΥΑ από Cosmodata εξαρχείων.

Να είσαι ευγνώμων που ξεμπέρδεψες έτσι εύκολα με τους κρετίνους στο εν λόγω μαγαζί, έχω πολύ πικρή εμπειρία μαζί τους, οι τύποι μετά την απομάκρυνση από το ταμείο αν σου προκύψει κάτι προσπαθούν να αποποιηθούν κάθε ευθύνη.

Και τα ίδια ζώα έχουν παραμείνει εδώ και πολλά χρόνια, εμένα με είχαν εξαπατήσει επι εποχής 486 που επειδή ένας AMD στα 80Mhz που είχα πάρει (μαζί με mobo) από εκεί ήταν προβληματικός, αφού εξάντλησαν κάθε δικαιολογία του τύπου "φταίνε οι μνήμες σου" θεώρησαν σωστό να τον αντικαταστήσουν με έναν Cyrix στα 80Mhz κατα πολύ φθηνότερο και πολύ μάπα, χωρίς φυσικά να πουν τίποτα.

Μετά από τόσα πολλά πάνω κάτω Γλυφαδα-Κέντρο με λεωφορεία και το tower που είχα κάνει εξαιτίας τους, δεν είχα πια κουράγιο να ασχοληθώ άλλο και έμεινα με τον Cyrix.

Εννοείται ότι δεν ξαναπάτησα εκεί μέσα αλλά κατα καιρούς ακούω από άλλους διάφορα ευτράπελα από αυτό το μαγαζί. Μη σας ξεγελούν οι χαμηλώτερες τιμές τους, ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ.

 

Αυτά δεν ισχύουν όμως και για τα υπόλοιπα υποκαταστήματα Cosmodata, πχ από το υποκατάστημα Γλυφάδας μόνο τα καλύτερα έχω να πώ.

Δημοσ.

Ρε φίλε gtsamour γράφεις ένα ολόκληρο ποστ για ένα παράπονο που έχεις απο το καιρό του Νώε και όλοι οι υπόλοιποι πρέπει να ακούσουν την συμβουλή σου και να μην ψωνίσουν απο αυτό το κατάστημα??

 

Αν είναι δυανατόν! Ωριμάστε επιτέλους και καταλάβετε οτι όσο λιγότεροι ειναι οι μικροί τόσο χειρότερα θα γίνονται τα πράγματα..Πρέπει να τους υποστηρίζουμε έστω και αν είναι λίγο ακριβότεροι.

 

Πάντα φιλικά

Γιώργος

Δημοσ.

Tι λε ρε φίλε σοβαρά μιλάς? Αν είναι κρετίνοι και απαταιώνες στη δικιά μου την καμπουρα επάνω θα επιβιώσουν? Όχι ευχαριστώ δε θα πάρω.

 

Τα παράπονα από διαφόρους για το Cosmodata εξαρχείων είναι πάμπολα και πολλά είναι πρόσφατα. Απλά εγώ δεν είμαι μαλάκας να κάνω το ίδιο λάθος 2 φορές οπότε δεν ξαναπάτησα. Έχω διαβάσει όμως πάρα πολλά παράπονα για δαύτους από άλλους ατυχείς.... μάλιστα έχω ακούσει περίπτωση που κάποιος παραλίγο να τους το κάνει καλοκαιρινό το μαγαζί επειδή του λέγανε διάφορες χαζομάρες για μια κάρτα δικτίου που είχε πάρει από εκεί και ήταν προβληματική.

 

Το αν κάποιος θα ακούσει τη συμβουλή μου ποσώς με ενδιαφέρει, εγώ μια φορά θέλοντας πάντα να γλιτώσω κόσμο από ταλαιπωρία, την έδωσα. Βλέπω όμως ότι το ταλέντο να σου βρίσκουν λύση με σκοπό να κρατήσεις τη μάπα το έχουν ακόμα (F7+Fn).

 

Και επαναλαμβάνω ότι δεν αναφέρομαι σε όλα τα Cosmodata αλλά μόνο στο υποκατάστημα εξαρχείων.

 

Εγώ είμαι καταναλλωτής, δίνω τα λεφτάκια που με κόπο έβγαλα και δε μου καίγεται καρφί αν ο άλλος είναι μικρός ή μεγάλος. Αν κάποιος δεν μπορεί να παρέχει σοβαρή υποστήριξη σε αυτό που πουλάει και να το αντικαθιστά άμεσα χωρίς ταλαιπωρίες, 1000 φορές να κλείσει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...