Προς το περιεχόμενο

Silent Hill: Homecoming


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Silent Hill: Homecoming

Ο φόβος και ο τρόμος χτυπούν την πόρτα του σπιτιού σας

 

Είδος: Action/Adventure

Format: PS3, Xbox 360, PC

Εκδότης: Konami

Ανάπτυξη: Double Helix Games

Παίκτες: 1

Απαιτήσεις: 1GB RAM, Pentium 4 2.8Ghz (Vista 3.2Ghz), HD 10GB, Κάρτα Γραφικών 256ΜΒ

Site: silenthill5.net

Κυκλοφορία: PS3 & Xbox 360: 27/02/09, PC: 27/02/09

 

Η σειρά Silent Ηill έκανε ντεμπούτο το 1999 και με αφορμή την έκδοση για PC συμπληρώνει αισίως 10 χρόνια ζωής, στα οποία έφερε στον κόσμο των games την πραγματική έννοια ενός τρομακτικού παιχνιδιού. Το έκτο μέρος του Silent Hill προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες των παιχνιδομηχανών νέας γενιάς και σίγουρα το αποτέλεσμα που μας προσφέρει η Double Helix Games είναι αξιοσημείωτο. Ετοιμαστείτε λοιπόν να ταξιδέψετε μαζί μας στον απόκρυφο και μυστηριώδη κόσμο του Silent Hill: Homecoming που, αν μη τι άλλο, θα σας συναρπάσει.

 

SilentHillHomecoming5.jpg

 

Σενάριο

Πρωταγωνιστής του παιχνιδιού είναι ο Alex Shepherd, που επιστρέφει σπίτι του τραυματισμένος μετά τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις στον πόλεμο. Μόλις αναρρώνει και παίρνει εξιτήριο από το νοσοκομείο, ο Alex ξεκινάει το ταξίδι της επιστροφής προς την πόλη Shepherd’s Glen. Ένας αστυνομικός ονόματι Travis Grady (ήταν ο πρωταγωνιστής του Silent Hill Origins) τον μεταφέρει με το αυτοκίνητο στον προορισμό του και ταυτόχρονα του γνωστοποιεί όλες τις εξελίξεις που συνέβησαν στην πόλη όσο ο Αlex βρισκόταν σε κατάσταση μάχης.

 

Οι εξελίξεις έχουν κυρίως να κάνουν με τη Shepherd’s Glen η οποία είναι κατεστραμμένη ολοσχερώς με καπνούς και ομίχλη να την περικυκλώνουν, κάνοντας την ατμόσφαιρα αποπνυκτική και την αποστολή του Alex δυσκολότερη. Κατά τη διάρκεια της περιπλάνησής του στην πόλη, παρατηρεί ότι πολλοί κάτοικοι απουσιάζουν ή έχουν εξαφανιστεί με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε μια ερημική τοποθεσία.. Μόλις φτάνει σπίτι του αντικρύζει τη μητέρα του η οποία βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση, καθώς ο Josh, ο μικρός αδερφός του Alex, έχει εξαφανιστεί μυστηριωδώς. Έτσι εκείνος υπόσχεται στη μητέρα του ότι θα γυρίσει πίσω μόνο εφόσον τον βρει και επιστρέψουν και οι δύο σώοι και αβλαβείς.

 

SilentHillHomecoming10.jpg

 

Gameplay

Οι αλλαγές που θα εντοπίσετε στον τομέα του gameplay είναι πολυάριθμες και θα σας αφήσουν σε μεγάλο βαθμό ικανοποιημένους. Το νέο σύστημα μάχης είναι προς όφελος του παιχνιδιού αφού τα χτυπήματα και γενικότερα η κίνηση των χαρακτήρων είναι ταχύτερη σε σχέση με παλαιότερες εκδόσεις. Ακόμη, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε μια τεράστια γκάμα όπλων και αντικειμένων με σκοπό να εξολοθρεύσετε τους αντιπάλους σας που θα σας κυνηγούν λυσσαλέα για να γευτούν μία σταγόνα από το αίμα σας. Στο Silent Hill: Homecoming μπορείτε να αποφύγετε με ελιγμό τις επιθέσεις των εχθρών κάνοντας βήματα προς τα πλάγια ή προς τα πίσω. Αν όμως βρεθείτε κλεισμένοι σε κάποιο στενό πέρασμα και δεν βρίσκεστε σε ασφαλή απόσταση από το τέρας, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα έχετε απώλεια ζωής.

 

Ανάλογα με το όπλο που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να υπολογίσετε την ταχύτητα εκτέλεσης της κίνησης. Αν κρατάτε στην κατοχή σας έναν τεράστιο σωλήνα και επιχειρήσετε να σκοτώσετε ένα ζόμπι, ο Alex θα χρειαστεί διπλάσιο χρόνο προκειμένου να εκτελέσει το χτύπημα λόγω του βάρους του σωλήνα. Αυτό σημαίνει ότι σε πολλά σημεία ενδέχεται να χάσετε πολύτιμη ενέργεια γι’ αυτό και απαιτείται ακριβής υπολογισμός της τακτικής που θα ακολουθήσετε. Όταν ο εχθρός βρεθεί στο πάτωμα ή στο δρόμο τότε δεν είναι σίγουρο ότι είναι νεκρός. Για να είσαστε βέβαιοι ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο και για να μην ξανασηκωθεί, μπορείτε να τον ποδοπατήσετε για να τον αποτελειώσετε ή (σε μερικές περιπτώσεις) να τον αποκεφαλίσετε!

 

SilentHillHomecoming6.jpg

 

Όσοι αρέσκονται στις επιθέσεις combo θα έχουν έναν επιπλέον λόγο να αισθάνονται τυχεροί. Με τον κατάλληλο συνδυασμό κινήσεων, ο χαρακτήρας σας εκτελεί πολλαπλές διαδοχικές κινήσεις που ολοκληρώνονται εντυπωσιακά βγάζοντας νοκ-άουτ τα τέρατα και σκορπώντας αίμα και σάρκα στην οθόνη σας. Εφόσον διαθέτετε καλό και προσεγμένο ηχοσύστημα, θα απολαύσετε τον αποκρουστικό και τρομακτικό ήχο του τσεκουριού να σφάζει το λαιμό μιας νοσοκόμας την ώρα που εκείνη ουρλιάζει και τρέχει μανιωδώς να σας χτυπήσει.

 

SilentHillHomecoming7.jpg

 

Η εναλλαγή συναισθημάτων στο Silent Hill: Homecoming είναι μοναδική στο είδος της.

 

 

Το Homecoming έχει διαφορετικό σύστημα στόχευσης συγκριτικά με τα προηγούμενα Silent Hill. Η γωνία της κάμερας μοιάζει λίγο με εκείνη του Resident Evil 4, αλλά αυτό ουδώλως...μας χαλάει! Είναι προτιμότερο να βλέπει κανείς τον αντίπαλο που στοχεύει παρά να επιδίδεται στη σπατάλη πολύτιμων σφαιρών, που θα του λείψουν στην πορεία του παιχνιδιού. Ίσως η Double Helix θα μπορούσε να επιλέξει διαφορετικά κουμπιά στόχευσης και εκτέλεσης χτυπημάτων, μιας και τα L2 και R2 θα σας δυσκολέψουν σε πρώτη φάση, όμως στην πορεία θα τα συνηθίσετε γρήγορα.

 

SilentHillHomecoming2.jpg

 

Όπως σε κάθε Silent Hill, έτσι και στο Homecoming, υπάρχουν δύο αντικείμενα που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοήσετε και να ξεχάσετε. Το πρώτο είναι ο χάρτης της κάθε τοποθεσίας ώστε να γνωρίζετε ποιες πόρτες ανοίγουν, για ποιες θα χρειαστεί να βρείτε κλειδί και ποιες δεν ανοίγουν...ούτε με σφαίρες. Κυριολεκτικά μερικές μπορεί να μην ανοίγουν με σφαίρες, αλλά μπορείτε να παραβιάσετε κάποια πόρτα ακόμα και με λοστό, γεγονός που μπορεί να σας οδηγήσει ευκολότερα στην επίλυση ενός γρίφου. Το δεύτερο αντικείμενο που θα σας σώσει τη ζωή είναι ο φακός που βρίσκεται στο πλούσιο inventory του Alex. Στο μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού θα βρεθείτε σε σκοτεινές περιοχές και δύσβατα μονοπάτια, στα οποία τα αιμοβόρα τέρατα, μπορούν εύκολα να οδηγήσουν σε ένα game over. Σε κάποιες περιπτώσεις ωστόσο, το σκοτάδι θα είναι προς όφελός σας γι’ αυτό και θα πρέπει να απενεργοποιείτε τον φακό όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο. Αυτό ισχύει για μερικά ζόμπι τα οποία μαζεύονται στις ακτίνες του φωτός ή επιτίθενται προς εκείνον που έχει στην κατοχή του μια πηγή ενέργειας.

 

SilentHillHomecoming9.jpg

 

Γραφικά

Το κομμάτι αυτό δεν έτυχε μεγάλης προσοχής από τους προγραμματιστές του παιχνιδιού. Παρότι η ατμόσφαιρα και το τοπίο μοιάζουν σε πολλά σημεία αληθινά, οι λεπτομέρειες και ο σχεδιασμός των χαρακτήρων είναι κατώτερου επιπέδου συγκριτικά με τις δυνατότητες του PS3. Το μόνο θετικό στην εμφάνιση των προσώπων είναι τα ρούχα και τα αξεσουάρ που φέρουν στην κατοχή τους. Αυτό αφορά κυρίως τον Alex και τις εντυπωσιακές νοσοκόμες-ζόμπι που θα βρείτε στο δρόμο σας. Τα πρόσωπα των ανθρώπων είναι κακοφτιαγμένα κάτι που δείχνει την προχειρότητα στον τομέα των γραφικών.

 

Ήχος

Η μουσική που επιλέχτηκε για να ντύσει το παιχνίδι είναι αποκλειστική επιλογή της Team Silent, εταιρείας που είχε την ολοκληρωτική επιμέλεια των προηγούμενων εκδόσεων του Silent Hill, αλλά που φέτος περιορίστηκε αποκλειστικά στο μουσικό κομμάτι. Οι μελωδίες που έρχονται στα αυτιά σας αντικατοπτρίζουν στο έπακρο το μυστήριο, τη δράση και την αγωνία που εναλλάσσονται την ώρα του παιχνιδιού. Ακόμη, θα παρατηρήσετε ότι σε κατάσταση μάχης ο τόνος της μουσικής ανεβαίνει κάνοντας την ατμόσφαιρα αρκετά ρεαλιστική. Ειδικά στις αναμετρήσεις με τα bosses υπάρχει ξεχωριστή μουσική επένδυση με τρομακτικό ήχο και αρκετό σασπένς.

 

SilentHillHomecoming8.jpg

 

Επίλογος

Οι βελτιώσεις στο gameplay του Silent Hill ναι μεν το ανανέωσαν, αλλά ταυτόχρονα έφεραν στην επιφάνεια πολλά αρνητικά χαρακτηριστικά, κυρίως στα γραφικά και στην κίνηση. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι απαιτήσεις των gamers την εποχή που κυριαρχούν οι next-gen κονσόλες θα βρουν άξιους συμπαραστάτες τους δημιουργούς του επόμενου Silent Hill (εφόσον αυτό υπάρξει).

 

Θετικά:

- Η μοναδική μουσική επένδυση

- Συχνή εναλλαγή συναισθημάτων

- Πέντε διαφορετικά endings

 

Αρνητικά:

- Γραφικά επιπέδου PS2

- Πολλά bugs στις κινήσεις του χαρακτήρα

- Η κάμερα σας δυσκολεύει τη ζωή

- Θα δεχτείτε “φθηνά” χτυπήματα που κοστίζουν ενέργεια

 

Βαθμολογία

Γραφικά: 6

Ήχος: 9.5

Gameplay: 7.5

Αντοχή: 6.5

Γενικά: 7.5

 

To Silent Hill: Homecoming μπορεί αρχικά να σας συναρπάσει, αλλά τα bugs στο gameplay μετριάζουν την εικόνα του. Η Double Helix Games θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερη δουλειά!

 

Χρήστος Αρμυριώτης

 

Πηγή: GameWorld.gr

Δημοσ.

όσο περνανε τα χρόνια όλο και καταλήγω στο συμπέρασμα οτι σαν το silent hill 1 και silent hill 2 πολύ δύσκολα θα ξαναδούμε....

Δημοσ.
όσο περνανε τα χρόνια όλο και καταλήγω στο συμπέρασμα οτι σαν το silent hill 1 και silent hill 2 πολύ δύσκολα θα ξαναδούμε....

ΑΚΡΙΒΩΣ όπως το λες...

Δημοσ.
Silent Hill: Homecoming

Ο φόβος και ο τρόμος χτυπούν την πόρτα του σπιτιού σας

 

Είδος: Action/Adventure

Format: PS3, Xbox 360, PC

Εκδότης: Konami

Ανάπτυξη: Double Helix Games

Παίκτες: 1

Απαιτήσεις: 1GB RAM, Pentium 4 2.8Ghz (Vista 3.2Ghz), HD 10GB, Κάρτα Γραφικών 256ΜΒ

Site: silenthill5.net

Κυκλοφορία: PS3 & Xbox 360: 27/02/09, PC: 27/02/09

 

Η σειρά Silent Ηill έκανε ντεμπούτο το 1999 και με αφορμή την έκδοση για PC συμπληρώνει αισίως 10 χρόνια ζωής, στα οποία έφερε στον κόσμο των games την πραγματική έννοια ενός τρομακτικού παιχνιδιού. Το έκτο μέρος του Silent Hill προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες των παιχνιδομηχανών νέας γενιάς και σίγουρα το αποτέλεσμα που μας προσφέρει η Double Helix Games είναι αξιοσημείωτο. Ετοιμαστείτε λοιπόν να ταξιδέψετε μαζί μας στον απόκρυφο και μυστηριώδη κόσμο του Silent Hill: Homecoming που, αν μη τι άλλο, θα σας συναρπάσει.

 

SilentHillHomecoming5.jpg

 

Σενάριο

Πρωταγωνιστής του παιχνιδιού είναι ο Alex Shepherd, που επιστρέφει σπίτι του τραυματισμένος μετά τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις στον πόλεμο. Μόλις αναρρώνει και παίρνει εξιτήριο από το νοσοκομείο, ο Alex ξεκινάει το ταξίδι της επιστροφής προς την πόλη Shepherd’s Glen. Ένας αστυνομικός ονόματι Travis Grady (ήταν ο πρωταγωνιστής του Silent Hill Origins) τον μεταφέρει με το αυτοκίνητο στον προορισμό του και ταυτόχρονα του γνωστοποιεί όλες τις εξελίξεις που συνέβησαν στην πόλη όσο ο Αlex βρισκόταν σε κατάσταση μάχης.

 

Οι εξελίξεις έχουν κυρίως να κάνουν με τη Shepherd’s Glen η οποία είναι κατεστραμμένη ολοσχερώς με καπνούς και ομίχλη να την περικυκλώνουν, κάνοντας την ατμόσφαιρα αποπνυκτική και την αποστολή του Alex δυσκολότερη. Κατά τη διάρκεια της περιπλάνησής του στην πόλη, παρατηρεί ότι πολλοί κάτοικοι απουσιάζουν ή έχουν εξαφανιστεί με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε μια ερημική τοποθεσία.. Μόλις φτάνει σπίτι του αντικρύζει τη μητέρα του η οποία βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση, καθώς ο Josh, ο μικρός αδερφός του Alex, έχει εξαφανιστεί μυστηριωδώς. Έτσι εκείνος υπόσχεται στη μητέρα του ότι θα γυρίσει πίσω μόνο εφόσον τον βρει και επιστρέψουν και οι δύο σώοι και αβλαβείς.

 

SilentHillHomecoming10.jpg

 

Gameplay

Οι αλλαγές που θα εντοπίσετε στον τομέα του gameplay είναι πολυάριθμες και θα σας αφήσουν σε μεγάλο βαθμό ικανοποιημένους. Το νέο σύστημα μάχης είναι προς όφελος του παιχνιδιού αφού τα χτυπήματα και γενικότερα η κίνηση των χαρακτήρων είναι ταχύτερη σε σχέση με παλαιότερες εκδόσεις. Ακόμη, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε μια τεράστια γκάμα όπλων και αντικειμένων με σκοπό να εξολοθρεύσετε τους αντιπάλους σας που θα σας κυνηγούν λυσσαλέα για να γευτούν μία σταγόνα από το αίμα σας. Στο Silent Hill: Homecoming μπορείτε να αποφύγετε με ελιγμό τις επιθέσεις των εχθρών κάνοντας βήματα προς τα πλάγια ή προς τα πίσω. Αν όμως βρεθείτε κλεισμένοι σε κάποιο στενό πέρασμα και δεν βρίσκεστε σε ασφαλή απόσταση από το τέρας, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα έχετε απώλεια ζωής.

 

Ανάλογα με το όπλο που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να υπολογίσετε την ταχύτητα εκτέλεσης της κίνησης. Αν κρατάτε στην κατοχή σας έναν τεράστιο σωλήνα και επιχειρήσετε να σκοτώσετε ένα ζόμπι, ο Alex θα χρειαστεί διπλάσιο χρόνο προκειμένου να εκτελέσει το χτύπημα λόγω του βάρους του σωλήνα. Αυτό σημαίνει ότι σε πολλά σημεία ενδέχεται να χάσετε πολύτιμη ενέργεια γι’ αυτό και απαιτείται ακριβής υπολογισμός της τακτικής που θα ακολουθήσετε. Όταν ο εχθρός βρεθεί στο πάτωμα ή στο δρόμο τότε δεν είναι σίγουρο ότι είναι νεκρός. Για να είσαστε βέβαιοι ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο και για να μην ξανασηκωθεί, μπορείτε να τον ποδοπατήσετε για να τον αποτελειώσετε ή (σε μερικές περιπτώσεις) να τον αποκεφαλίσετε!

 

SilentHillHomecoming6.jpg

 

Όσοι αρέσκονται στις επιθέσεις combo θα έχουν έναν επιπλέον λόγο να αισθάνονται τυχεροί. Με τον κατάλληλο συνδυασμό κινήσεων, ο χαρακτήρας σας εκτελεί πολλαπλές διαδοχικές κινήσεις που ολοκληρώνονται εντυπωσιακά βγάζοντας νοκ-άουτ τα τέρατα και σκορπώντας αίμα και σάρκα στην οθόνη σας. Εφόσον διαθέτετε καλό και προσεγμένο ηχοσύστημα, θα απολαύσετε τον αποκρουστικό και τρομακτικό ήχο του τσεκουριού να σφάζει το λαιμό μιας νοσοκόμας την ώρα που εκείνη ουρλιάζει και τρέχει μανιωδώς να σας χτυπήσει.

 

SilentHillHomecoming7.jpg

 

Η εναλλαγή συναισθημάτων στο Silent Hill: Homecoming είναι μοναδική στο είδος της.

 

 

Το Homecoming έχει διαφορετικό σύστημα στόχευσης συγκριτικά με τα προηγούμενα Silent Hill. Η γωνία της κάμερας μοιάζει λίγο με εκείνη του Resident Evil 4, αλλά αυτό ουδώλως...μας χαλάει! Είναι προτιμότερο να βλέπει κανείς τον αντίπαλο που στοχεύει παρά να επιδίδεται στη σπατάλη πολύτιμων σφαιρών, που θα του λείψουν στην πορεία του παιχνιδιού. Ίσως η Double Helix θα μπορούσε να επιλέξει διαφορετικά κουμπιά στόχευσης και εκτέλεσης χτυπημάτων, μιας και τα L2 και R2 θα σας δυσκολέψουν σε πρώτη φάση, όμως στην πορεία θα τα συνηθίσετε γρήγορα.

 

SilentHillHomecoming2.jpg

 

Όπως σε κάθε Silent Hill, έτσι και στο Homecoming, υπάρχουν δύο αντικείμενα που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοήσετε και να ξεχάσετε. Το πρώτο είναι ο χάρτης της κάθε τοποθεσίας ώστε να γνωρίζετε ποιες πόρτες ανοίγουν, για ποιες θα χρειαστεί να βρείτε κλειδί και ποιες δεν ανοίγουν...ούτε με σφαίρες. Κυριολεκτικά μερικές μπορεί να μην ανοίγουν με σφαίρες, αλλά μπορείτε να παραβιάσετε κάποια πόρτα ακόμα και με λοστό, γεγονός που μπορεί να σας οδηγήσει ευκολότερα στην επίλυση ενός γρίφου. Το δεύτερο αντικείμενο που θα σας σώσει τη ζωή είναι ο φακός που βρίσκεται στο πλούσιο inventory του Alex. Στο μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού θα βρεθείτε σε σκοτεινές περιοχές και δύσβατα μονοπάτια, στα οποία τα αιμοβόρα τέρατα, μπορούν εύκολα να οδηγήσουν σε ένα game over. Σε κάποιες περιπτώσεις ωστόσο, το σκοτάδι θα είναι προς όφελός σας γι’ αυτό και θα πρέπει να απενεργοποιείτε τον φακό όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο. Αυτό ισχύει για μερικά ζόμπι τα οποία μαζεύονται στις ακτίνες του φωτός ή επιτίθενται προς εκείνον που έχει στην κατοχή του μια πηγή ενέργειας.

 

SilentHillHomecoming9.jpg

 

Γραφικά

Το κομμάτι αυτό δεν έτυχε μεγάλης προσοχής από τους προγραμματιστές του παιχνιδιού. Παρότι η ατμόσφαιρα και το τοπίο μοιάζουν σε πολλά σημεία αληθινά, οι λεπτομέρειες και ο σχεδιασμός των χαρακτήρων είναι κατώτερου επιπέδου συγκριτικά με τις δυνατότητες του PS3. Το μόνο θετικό στην εμφάνιση των προσώπων είναι τα ρούχα και τα αξεσουάρ που φέρουν στην κατοχή τους. Αυτό αφορά κυρίως τον Alex και τις εντυπωσιακές νοσοκόμες-ζόμπι που θα βρείτε στο δρόμο σας. Τα πρόσωπα των ανθρώπων είναι κακοφτιαγμένα κάτι που δείχνει την προχειρότητα στον τομέα των γραφικών.

 

Ήχος

Η μουσική που επιλέχτηκε για να ντύσει το παιχνίδι είναι αποκλειστική επιλογή της Team Silent, εταιρείας που είχε την ολοκληρωτική επιμέλεια των προηγούμενων εκδόσεων του Silent Hill, αλλά που φέτος περιορίστηκε αποκλειστικά στο μουσικό κομμάτι. Οι μελωδίες που έρχονται στα αυτιά σας αντικατοπτρίζουν στο έπακρο το μυστήριο, τη δράση και την αγωνία που εναλλάσσονται την ώρα του παιχνιδιού. Ακόμη, θα παρατηρήσετε ότι σε κατάσταση μάχης ο τόνος της μουσικής ανεβαίνει κάνοντας την ατμόσφαιρα αρκετά ρεαλιστική. Ειδικά στις αναμετρήσεις με τα bosses υπάρχει ξεχωριστή μουσική επένδυση με τρομακτικό ήχο και αρκετό σασπένς.

 

SilentHillHomecoming8.jpg

 

Επίλογος

Οι βελτιώσεις στο gameplay του Silent Hill ναι μεν το ανανέωσαν, αλλά ταυτόχρονα έφεραν στην επιφάνεια πολλά αρνητικά χαρακτηριστικά, κυρίως στα γραφικά και στην κίνηση. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι απαιτήσεις των gamers την εποχή που κυριαρχούν οι next-gen κονσόλες θα βρουν άξιους συμπαραστάτες τους δημιουργούς του επόμενου Silent Hill (εφόσον αυτό υπάρξει).

 

Θετικά:

- Η μοναδική μουσική επένδυση

- Συχνή εναλλαγή συναισθημάτων

- Πέντε διαφορετικά endings

 

Αρνητικά:

- Γραφικά επιπέδου PS2

- Πολλά bugs στις κινήσεις του χαρακτήρα

- Η κάμερα σας δυσκολεύει τη ζωή

- Θα δεχτείτε “φθηνά” χτυπήματα που κοστίζουν ενέργεια

 

Βαθμολογία

Γραφικά: 6

Ήχος: 9.5

Gameplay: 7.5

Αντοχή: 6.5

Γενικά: 7.5

 

To Silent Hill: Homecoming μπορεί αρχικά να σας συναρπάσει, αλλά τα bugs στο gameplay μετριάζουν την εικόνα του. Η Double Helix Games θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερη δουλειά!

 

Χρήστος Αρμυριώτης

 

Πηγή: GameWorld.gr

 

Γατι γραφει ημερομηνια κυκλοφριας 27/2?? το παιχνιδι κυκλοφορει εδω και μηνες

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι ρε orokusaki, γιατί διάολο πρέπει να κάνεις παράθεση όλο το προηγούμενο port; Είμαι πραγματικά περίεργος, γιατί διάολο να το κάνεις αυτό;

Δημοσ.

Παίδες εγώ το τερμάτισα σε PS3 δυστυχώς για εμένα αγόρασα την αμερικάνικη έκδοση που είναι γεμάτη bugs(όπως και στο PC αλλά και στο 360).Τα bugs επηρρεάζουν μόνο την συνέχιση του παιχνιδιού(όποιος έκανε saves υπό κάποιες ορισμένες συνθήκες το παιχνίδι δεν μπορούσε να συνεχίσει).Το παιχνίδι θυμίζει έντονα το Silent Hill 1 και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την πλοκή,το μόνο που με χάλασε είναι ο βαθμός δυσκολίας(είναι πολύ εύκολο) και η αντοχή στο χρόνο.Πιστεύω ότι αξίζει η αγορά του.

Δημοσ.

Παιδια εχω και εγω το γνωστο προβλημα με τη ρυθμιση των πληκτρων.

Αρχικα ρυθμισα τα πληκτρα οπως με βολευαν και μετα το save και exit ολα ξερυθμιστηκαν.Υστερα απο λιγο ψαξιμο βρηκα οτι επρεπε να μπω στον φακελο engine και να ανοιξω το αρχειο binds_pc_mjs.

Μετα απο πολλες προσπαθειες καταφερα να ρυθμισω τις κινησεις και την επιθεση αλλα το προβλημα ειναι με inventory,weapons και map.Δεν μπορω να τα ρυθμισω με τπτ.

Οποιος μπορει να βοηθησει εστω και λιγο τον ευχαριστω.Αν μπορει κανεις να μου δωσει τα δικα του settings κατευθειαν ακομα καλυτερα.

 

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΧΕΙΡΗΣΤΗΡΙΟ USB

 

Τα κεφαλαια ηταν για να δωσω εμφαση

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ευχαριστώ για την βοήθεια!

Το είχα παρατήσει το παιχνίδι λόγω αυτού του πράγματος, αλλά τώρα θα επανέλθω.

Δημοσ.

Αξιζει να το αγορασει κανεις αυθεντικο; Για υπολογιστη εχει προβληματα; Θα πρεπει να εχω τελειωσει τα προηγουμενα silent hill; Υπαρχει τιποτα κοινο αναμεσα στα παιχνιδια;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...