understatement Δημοσ. 18 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2008 Μέχρι πρότεινος είχα ψηφιακή της CASIO μοντέλο ΕΧ-Ζ55 ώσπου τα έφτυσε γιατί έκανα εγώ μαλ.... Όταν απευθύνθηκα στο σέρβις η απάντηση που εισέπραξα ήταν ότι η επισκευή θα κόστιζε ?160 μιας και έβγαζε "lens error", ήτοι έπρεπε να αλλαχθεί ολόκληρο το unit του φακού. Εγώ πάντως έχω άλλη άποψη γιατί γνωρίζω καλά τι έφταιξε, αλλά τέσπα, δεν βγάζεις άκρη. Κατα συνέπεια, θα στραφώ στην στην αγορά νέας μηχανής χωρίς να αποκλείσω την DIY επισκευή της παλιάς σε μεταγενέστερη στιγμή λόγω έλλειψης χρόνου. Αυτό που με προβλημάτισε όμως και δεν ξαναγοράζω CASIO είναι το οικτρό σέρβις της εταιρείας και το λέω αυτό, γιατί το ίδιο σέρβις αναλαμβάνει και τα COMPAQ. Πριν απο αρκετά χρόνια απευθύνθηκα στο ίδιο σέρβις για ένα φορήτο COMPAQ που είχα και είχε πτώση απο 1μ περίπου και μου είπαν επι λεξή ότι "είναι για τα σκουπίδια" έκτος αν σκάσω ?300 για αλλαγή Μ/Β και με χρέωσαν ?30... γνωμάτευση! Στην πορεία πήγα σε ανεξάρτητο επισκευαστή μου άλλαξε σκληρό και that was it. Όταν λοιπόν ξαναπήγα στο ίδιο σέρβις τώρα και αντίκρισα τον απαράδεκτο τύπο απο τότε, μόνο που δεν γίναμε μπίλιες. Αίσχος. Λοιπόν, ακούω γνώμες/απόψεις για εταιρείες με ΚΑΛΟ σέρβις στην Ελλάδα. Ευχαριστώ
understatement Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Έψαξα και βρήκα μόνος μου... Νikon & Panasonic.
lpat2001 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 ΟLYMPUS - .... Η αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα η Fotomatic είναι σε επίπεδο εξυπηρετησης μαλλον η καλύτερη.... απο προσωπικη εμπειρια πηγα για επισκευη μια ψηφιακη γιατι ειχε σπάσει το πορτακι των μπαταριων και σε 1 εβδομάδα την ειχαν ετοιμη δωρεαν εντος εγγύησης αν παραδεχθηκα πως ηταν δικο μου σφάλμα και μαλιστα μου χαν βαλει καινουργιες αλκαλικες μπαταριες μεσα χωρις καμία χρέωση....
cumulus Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 ΟLYMPUS - .... Η αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα η Fotomatic είναι σε επίπεδο εξυπηρετησης μαλλον η καλύτερη.... απο προσωπικη εμπειρια πηγα για επισκευη μια ψηφιακη γιατι ειχε σπάσει το πορτακι των μπαταριων και σε 1 εβδομάδα την ειχαν ετοιμη δωρεαν εντος εγγύησης αν παραδεχθηκα πως ηταν δικο μου σφάλμα και μαλιστα μου χαν βαλει καινουργιες αλκαλικες μπαταριες μεσα χωρις καμία χρέωση.... Συμφωνω.Μια φορα που τους χρειαστηκα ηταν αψογοι και αλλαξαν την μηχανη αμεσως.
Lemuria Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 Μέχρι πρότεινος είχα ψηφιακή της CASIO μοντέλο ΕΧ-Ζ55 ώσπου τα έφτυσε γιατί έκανα εγώ μαλ.... Όταν απευθύνθηκα στο σέρβις η απάντηση που εισέπραξα ήταν ότι η επισκευή θα κόστιζε ?160 μιας και έβγαζε "lens error", ήτοι έπρεπε να αλλαχθεί ολόκληρο το unit του φακού. Εγώ πάντως έχω άλλη άποψη γιατί γνωρίζω καλά τι έφταιξε, αλλά τέσπα, δεν βγάζεις άκρη. Κατα συνέπεια, θα στραφώ στην στην αγορά νέας μηχανής χωρίς να αποκλείσω την DIY επισκευή της παλιάς σε μεταγενέστερη στιγμή λόγω έλλειψης χρόνου. Αυτό που με προβλημάτισε όμως και δεν ξαναγοράζω CASIO είναι το οικτρό σέρβις της εταιρείας και το λέω αυτό, γιατί το ίδιο σέρβις αναλαμβάνει και τα COMPAQ. Πριν απο αρκετά χρόνια απευθύνθηκα στο ίδιο σέρβις για ένα φορήτο COMPAQ που είχα και είχε πτώση απο 1μ περίπου και μου είπαν επι λεξή ότι "είναι για τα σκουπίδια" έκτος αν σκάσω ?300 για αλλαγή Μ/Β και με χρέωσαν ?30... γνωμάτευση! Στην πορεία πήγα σε ανεξάρτητο επισκευαστή μου άλλαξε σκληρό και that was it. Όταν λοιπόν ξαναπήγα στο ίδιο σέρβις τώρα και αντίκρισα τον απαράδεκτο τύπο απο τότε, μόνο που δεν γίναμε μπίλιες. Αίσχος. Λοιπόν, ακούω γνώμες/απόψεις για εταιρείες με ΚΑΛΟ σέρβις στην Ελλάδα. Ευχαριστώ Καταρχην αν εχεις laptop και σου πεφτει απο 1 m....δεν φταει το service αλλα εσυ.... κατα δευτερον αν εχεις μηχανη και παλι σου πεφτει απο τα χερια...δεν φταιει η εταιρεια που θελει να αλλαξει ολο το unit του φακου.... θα καταλαβαινα οτι εχεις προβλημα με μια εταιρεια αν σου συνεβαινε αυτο που εγινε με μενα και μια βιντεοκαμερα canon...που την αγορασα....και απο την πρωτημερα ειχε προβλημα..στην καταγραφη σε εσωτερικους χωρους..και αντι να μου δωσουν αλλη....με ειχαν 4 μηνες σε αναμονη...αλλαξαν τα παντα και στο τελος μου παν οτι δεν φτιαχνεται γιατι τα 300 ευρω που εδωσα να την αγορασω ειναι λιγα για καταγραφη εικονας με φωτοσμο δωματιου.... Τοτε να σου πω..μπραβο εχεις δικιο...αλλα σε καμμια περιπτωση να σε δικαιολογησω οταν αγοραζεις μηχανημα και σου πεφτει απο τα χερια..
Barbattilas Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2008 Καλύτερο σερβις από διαφορετικους καταστηματαρχες κ ιαπό το ιντερνετ διασταυρωσα ότι έχει η Olympus. Κλασεις ανώτερο. Μεχρι και κουριερ πληρώνουν, δίνουν κάμερα προσωρινής αντικαταστασης, ... (πιθανο αυτα να ισχύουν ωστόσο για DSLR) Χειρότερο η Kodak και η Canon. Μαλιστα η Κοντακ δεν έχει πλεον ΚΑΝ αντιπροσωπεία απλλα μόνο μεταπωλητες αναδόχους. Ταδε μου παν φωτογραφοι.
dimitrismi Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 ... αναζητησα να παω για check μια 1253 και αφου αναγκαστηκα να μιλησω αγγλικα με καποιον ινδο σε καποιο call center αναζητησα την ακρη και εμαθα οτι δεν υπαρχει σερβις στην Ελλάδα!!! την στελνουν εξω την μηχανη εαν τους την πας!!! δηλαδη για μια μηχανη εξαμηνου (εντος εγγυησης) που κοσρτισε 220 ζητανε τα 4/6 της τιμης για μεταφορικα για να εξακριβωσουν τι προβλημα υπαρχει. Θα το σκεφτω εαν θα παρω Kodak ξανα. οκ το σκεφτηκα... δεν θα ξαναπαρω!
felikas Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 nikon. μικρό προβληματάκι στα κουμπιά της πλάτης => αλλαγή σε 2 εβδομάδες (κάμποσο!) με το πιό πρόσφατο μοντέλο. GG! kodak. παντελώς χαλασμένο μοντέλο, το έστειλα ήδη 2 φορές Γερμανία(!!!) κ πάλι χαλασμένο το στείλανε... έλεγχος 0. (για να μην λέμε μόνο για το πόσο ωχαδερφιστές είμαστε ως λαός κ να εξυμνούμε τους άλλους.) ήταν η 3η μου Kodak μηχανή κ η τελευταία.
understatement Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 ...αλλα σε καμμια περιπτωση να σε δικαιολογησω οταν αγοραζεις μηχανημα και σου πεφτει απο τα χερια.. Είσαι λάθος. Ας το έριχνα και από τα 10 μέτρα, δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει ότι μου είπαν ψέματα σχετικά με την αποκατάσταση της ζημιάς και εγώ έστω και προσωρινά τους πίστεψα, ώσπου έκανα την δουλειά μου με ?100. Η ουσία είναι ότι κράτησαν το μηχάνημα για έλεγχο (και πληρώθηκαν για αυτό) και εν τέλει, όπως αποδείχθηκε, δεν με αντιμετώπισαν ως πελάτη, αλλά ως κορόιδο μιας και το ενδιαφέρον τους ήταν να με γδύσουν και όχι να με εξυπηρετήσουν. Καταλαβαίνεις την διαφορά;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.