mandipl Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 BAZINGAAAAA!!!! You have been selected to participate in the final STAR WARS: The Old Republic Beta Test για αυριο ..ευτυχως γιατι μου ελειψε ειναι η αληθεια .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lefteris210 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 θα εχει και αλλη beta? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sleepy_head Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 επαιξα ενα σκ Beta και το βρηκα αρκετα διασκεδαστικο, λιγο οι μαχες λιγο το στορυ κανουν το grind να μην φενεται δεν σας αρκει αυτο σαν καινοτομια? γτ πολλλοι ειπαν πως δεν εχει δειξει κατι νεο..δλδ σορρυ ρε μαγκες δλδ εσεις τι περιμενατε? Ps. δεν ημουν καν star wars fan πριν το game Ακριβώς αυτό. Τουλάχιστον σαν bounty hunter δεν θέλω να σταματήσω το παιχνίδι γιατί θέλω να δώ πώς θα εξιλιχθεί η ιστορία. Ελπίζω να μην έχουν σβηστεί οι χαρακτήρες που φτιάξαμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Palp Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 ΕΕίναι ΜΜΟ, το endgame που σε κάπιον έιναι σε 1 βδομαδα(Καμένος,δεν έχω τι να κάνω παίζω 25 ώρες το 24ωρο-θέλω να γ**αω και να δέρνω σε 2 μέρες και είμαι ο καλύτερος που υπάρχει και θα υπάρξει στο game γιατί τα έχωσα και σε gold seller για πιο γρήγορα)ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ GRIND ELEIONOTATO κατ'εμε σε κάπιον μορεί να είναι σε 6 μήνες(Άκαυτος,έχω κάνει το story-lvling-χαβαλέμου ανεβάζωντας όλους τους alt (dark-light side)μετην υσηχία μου και το φχαριστιέμαι και ας μην γαμγαμ όλους και όλα)η άλλη άκρη ανεφικτή για την ώρα έτσι ακριβώς Ακόμα και 6 μήνες να κάνεις για να φτάσεις στο μέγιστο επίπεδο, και δεν είναι σκοπός του MMO του leveling. Το leveling είναι μία διαδικασία που σε οδηγεί στην καρδιά του παιχνιδιού που είναι το endgame PvP & PvE. Σε ένα μήνα μέσο όρο ακόμα και οι πιο casuals θα φτάσουν στο μέγιστο επίπεδο και εκεί θα κριθεί η τύχη του SWOR. Επίσης το να ανεβείς σε μία εβδομάδα δεν είναι grind, ούτε χρειάζεται να αγοράσεις χρυσο/credits, νομίζω ότι είσαι σε σύγχιση. Γενικά δεν χρειάζεται να αγοράσεις τίποτα από τους vendors, εκτός από medpacks. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jenovas Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Η κουβέντα για το end-game έγινε, διότι( αν και συμφωνώ απόλυτα πως σε ένα MMO-RPG game έχει πολύ μεγάλη σημασία τόσο το ταξίδι όσο και ο προορισμός) πολλοί κοιτούν την κρυστάλλινη τους σφαίρα και βάζοντας το fortune telling mode σε λειτουργία, προβλέπουν με τρομακτική ακρίβεια, πότε το game θα γίνει f2p. Και σε πολλές περιπτώσεις για λόγους εμπάθειας(?). Σε αυτές τις περιπτώσεις, το γιατί το κάνουν έχει πολλές ερμηνείες αλλά δεν είναι το θέμα μας. Το θέμα είναι πως για να συνεχίζεις να παίζεις-πληρώνεις συνδρομή σε ένα game εξαρτάται σε μεγαλύτερο βαθμό από το τί σου προσφέρει ένα game μετά το lvl cap. Το λεγόμενο end-game που για αυτό δεν έχουμε ακόμα ιδέα. Επίσης συμφωνώ με τον Vampirion. Ακούω την κριτική ότι "δεν μου αρέσουν οι καινοτομίες που προσέθεσε η Bioware στο game". Σεβαστόν. Η κριτική όμως "το game είναι μία από τα ίδια και δεν έχει καινοτομίες" είναι αντικειμενικώς άτοπη. Και για να πώ και εγώ τα παραπονάκια μου. Το UI, μπορεί να είναι λειτουργικό, αλλά θεωρώ αδιανόητο να μην έχεις δυνατότητα να το διαμορφώσεις όπως σε βολεύει σε ένα MMORPG του 2011(σχεδόν 2012). Ή ας πούμε να μην υπάρχει επιλογή να γίνονται highlight τα abilities που δουλεύουν με proc ώστε να καταλαβαίνεις πότε είναι available. Και δεύτερον. Βρήκα( γνώμη μου πάντα) τραγικό το GTN tool(Auction House). Σε καθυστερεί να κάνεις ένα Auction. Σε ταλαιπωρεί χωρίς λόγο. Είμαι από αυτούς που σπαταλώ αρκετό χρόνο σε αυτού του τύπου τις δραστηριότητες και κάθε φορά που αποφάσιζα να πάω στο Galactic trade network έπαιρνα και ένα υπογλώσσιο. Ευτυχώς που τα δύο παραπάνω-κατα την γνώμη μου- σοβαρά προβλήματα, δεν είναι άλυτα. Αργά ή γρήγορα θα δούμε 3rd party add-ons και θα λυθούν. Έως τότε θα πρέπει να συνεχίσω την φαρμακευτική αγωγή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
..MementoMori.. Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Ρε παιδια σοβαρα τωρα λυστε μου την απορια. Ποιες καινοτομιες? Ποιες ειναι αυτες οι καινοτομιες που ειδατε σε σχεση με αλλα themepark παιχνιδια? Ρωταω με ολη την καλη διαθεση. Ουτε hater ειμαι ουτε fanboy. Το παιχνιδι κατα πασα πιθανοτητα θα το αγορασω να το λιωσω στις διακοπες των Χριστουγεννων. Επαιξα στην beta το προηγουμενο σ/κ και δεν ειδα κατι. Ομολογουμενως δεν προxωρησα πανω απο τα 10-12 lvl γιατι δοκιμασα διαφορα classes. Εχοντας παιξει την πλειοψηφια των MMO απο το 2004 και μετα (δυστυχως δεν προλαβα διαμαντια οπως EQ, UO και DaoC) δεν βλεπω καποια καινοτομια. Σιγουρα ειναι μανα εξ ουρανου για οσους αγαπησαν και βαρεθηκαν το WoW πχ, αλλα δεν βλεπω να προσφερει κατι καινουριο στον χωρο. Οχι οτι αυτο ειναι κακο ή οτι παυει να ειναι ενα καλοφτιαγμενο παιχνιδι. Η μοναδικη καινοτομια που μπορω να σκεφτω ειναι οι companions. Ακομα και αυτο ομως μου ξυνιζει λιγο, γιατι μου δινει την επιλογη να παιξω εντελως solo, ενα μεγαλο κομματι του παιχνιδιου. Πειτe μου λοιπον, τι θεωρειτε εσεις οτι ειναι καινοτομο στο Swtor? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cmi30 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Σχετικά με αυτό το GAM*ENDGAME Είναι ΜΜΟ, το endgame που σε κάπιον έιναι σε 1 βδομαδα(Καμένος,δεν έχω τι να κάνω παίζω 25 ώρες το 24ωρο-θέλω να γ**αω και να δέρνω σε 2 μέρες και είμαι ο καλύτερος που υπάρχει και θα υπάρξει στο game γιατί τα έχωσα και σε gold seller για πιο γρήγορα)ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ GRIND ELEIONOTATO κατ'εμε σε κάπιον μορεί να είναι σε 6 μήνες(Άκαυτος,έχω κάνει το story-lvling-χαβαλέμου ανεβάζωντας όλους τους alt (dark-light side)μετην υσηχία μου και το φχαριστιέμαι και ας μην γαμγαμ όλους και όλα)η άλλη άκρη ανεφικτή για την ώρα έτσι ακριβώς Αν βρεθεί ΜΜΟ να αλλάχει αυτό το GRIND ,,,(Μπάααα δεν βγένει δεν θα έχει χρήμα για αυτούς) Το θέμα είναι να ευχαριστηθείς ΚΑΙ την πορεία σε ένα GAME !!!!!! Αν φτάσεις στο ENDGAME και δεν σαρέσει ΠΑΡΑΤΑΤΟ ετσι απλά ΤΕΛΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ-ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ Πολύ καλά τα λες φίλε Και για μένα το να ασχολούμαι με ένα MMO δεν σημαίνει να φτάσω στο level cap σε μία μέρα.Μου αρέσει να το απολαμβάνω και να "μπω" στην ιστορία του (Και το SWTOR έχει πολύ αξιόλογη ιστορία αν κρίνω από το beta) Προσωπικά μου αρέσει πολύ, μια και έχω μεγαλώσει με STAR WARS...αλλά μην ξεχνάτε ότι είναι αδύνατον να αρέσει σε όλους... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Palp Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Ρε παιδια σοβαρα τωρα λυστε μου την απορια. Ποιες καινοτομιες? Ποιες ειναι αυτες οι καινοτομιες που ειδατε σε σχεση με αλλα themepark παιχνιδια? Οι καινοτομίες είναι τα companions και η δυνατότητα να τα εξελίσσεις μέσω εξοπλισμού. Τα professions που ουσιαστικά τα κάνει ο companion ενώ εσύ μπορείς να συνεχίσεις να κάνεις ότι κάνεις. Τα quests με τον διάλογο και οι επιλογές που καθορίζουν το light/dark επίπεδο αλλά και αυξομειώνουν το επίπεδο που σε συμπαθούν οι companions. To seemless instancing (τουλάχιστον σε αυτά που δοκίμασα εγώ, δεν ξέρω αν σε raids κτλ υπάρχει κανονικό instancing). Επίσης από ότι κατάλαβα μπορεί να είσαι στον ίδιο server με κάποιον αλλά σε διαφορετικό instance του server; Σε κάποια groups τηλεμεταφέρθηκα σαν σε άλλο instance αλλά στο ίδιο σημείο. Αν αυτό ισχύει (ώστε να μειωθεί το φορτίο στο κάθε instance server) για εμένα είναι αρνητική καινοτομία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Moderators Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Κάποιος ήταν σε instance της Coruscant διαφορετικό από το δικό μας και έπρεπε να έρθει να μας βρει με αλλαγή του instance που τον έστελνε σε αρχικό σημείο του νομίζω. Δεν δοκίμασα εγώ να αλλάξω, αν και βρήκα το control. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jenovas Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Ρε παιδια σοβαρα τωρα λυστε μου την απορια. Ποιες καινοτομιες? Ποιες ειναι αυτες οι καινοτομιες που ειδατε σε σχεση με αλλα themepark παιχνιδια? Ρωταω με ολη την καλη διαθεση. Ουτε hater ειμαι ουτε fanboy. Το παιχνιδι κατα πασα πιθανοτητα θα το αγορασω να το λιωσω στις διακοπες των Χριστουγεννων. Επαιξα στην beta το προηγουμενο σ/κ και δεν ειδα κατι. Ομολογουμενως δεν προxωρησα πανω απο τα 10-12 lvl γιατι δοκιμασα διαφορα classes. Εχοντας παιξει την πλειοψηφια των MMO απο το 2004 και μετα (δυστυχως δεν προλαβα διαμαντια οπως EQ, UO και DaoC) δεν βλεπω καποια καινοτομια. Σιγουρα ειναι μανα εξ ουρανου για οσους αγαπησαν και βαρεθηκαν το WoW πχ, αλλα δεν βλεπω να προσφερει κατι καινουριο στον χωρο. Οχι οτι αυτο ειναι κακο ή οτι παυει να ειναι ενα καλοφτιαγμενο παιχνιδι. Η μοναδικη καινοτομια που μπορω να σκεφτω ειναι οι companions. Ακομα και αυτο ομως μου ξυνιζει λιγο, γιατι μου δινει την επιλογη να παιξω εντελως solo, ενα μεγαλο κομματι του παιχνιδιου. Πειτe μου λοιπον, τι θεωρειτε εσεις οτι ειναι καινοτομο στο Swtor? Μερικά πρόχειρα που μου έρχονται αμέσως στο μυαλό. 1) Full voice over σε όλα τα quest. Τέρμα με τα wall of texts που δεν τα διάβασε κανένας και δεν ήξερε γιατί κάνει ο,τι κάνει. 2) Companion system. Παίρνουν full gear και τα χρησιμοποιείς in combat. Υπάρχουν για όλα τα class και παραπάνω από ένα. 3) Social point system. Επιβραβεύεται η συμμετοχή σε δραστηριότητες μαζί με άλλους παίκτες και υπάρχουν social rank 4) Crafting system. Μπορείς να αποφύγεις εντελώ το grind. Είσαι ένα Λόρδος των Sith ή ένας Δάσκαλος των jedi. Δεν μπορεί να ασχολείσαι με αστειότητες . Αν θές κάνεις gathering και crafting και μόνος σου. Διαφορετικά υπάρχουν οι σύντροφοί σου(companions για αυτό) 5) Flashpoints-dungeons. Δεν έχεις φίλους online ή σου λείπει ένα άτομο για να κάνεις το dungeon από το οποίο θέλεις ένα καταραμένο item πάση θυσία. Τα Flashpoints σου επιτρέπουν να χρησιμοποιείς το companion σου σε αυτά. Ή έκανε κάποιος ninja dc? No problem anymore. 6) Legacy system. Φτιάξε την δική σου "γενιά". Επέλεξε το μοναδικό επώνυμό σου που θα συνοδεύει και τους alt σου. Υπάρχει και lvling σε αυτό το σύστημα. Η χαρά των RPers δηλαδή( δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία) 7) Στο PvP το battle διαρκεί. Δεν θα φύγεις άκλαφτος πρίν προλάβεις να βγείς από το stun έστω και αν σε χτυπάνε 3 άτομα. Υπάρχει resolve bar που σου επιτρέπει να δεχτείς έως 8 second cc. Μετά από αυτά θα είσαι για ένα διάστημα immune. Δεν γνωρίζω αν υπήρχε αυτό το σύστημα και σε αλλο game παρόλο αυτά. Διότι δεν είμαι λάτρης του PvP και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα. 8) Huttball warzone. Μια νέα εκδοχή του capture τηε flag. Πολύ ενδιαφέρουσα φρέσκια ιδέα. 9) Moddable gear. Έχεις την εμφάνιση του Boba Fett και δεν θέλεις να την αλλάξεις με τίποτα; Αλλάζεις τα mods του gear πυ πήρες από κάποιο raid ας πούμε, και τα βάζεις στο gear που φοράς τώρα. Τα ίδιά stats, διαφορετική εμφάνιση, Πανέξυπνη ιδέα, την υιοθέτησε και η Blizzard στο τελευταίο της patch για το wow. με λίγο διαφορετικό τρόπο βέβαια. 10)2 factions-διαφορετικά classes. παρόμοια βέβαια skills με διαφορετικά animations αλλά έχουν κάνει τα resources των mirror class τέτοια, που το rotation των skills είναι διαφορετικό και διαφοροποιείται το playstyle. Εδώ θα μπορούσαν να τα είχαν διαφοροποιήσει ακόμη περισσότερο, αλλά θα προέκυπταν balance issues και qq. Παρόλα αυτά το να lvlάρεις Bounty Hunter και το αντίστοιχο της Republic-Trooper δεν είναι η ίδια εμπειρία. 11) Το προσωπικό σου starship. Ο προσωπικός σου χώρος με bank και χώρο για crafting. σε μεταφέρει σε ολόκληρο τον γαλαξία. Δεν το θυμάμαι σε άλλα themepark ΜΜΟ-RPG 12) Space battle mini game. Είσαι μόνος, έχουν όλοι πάει για ύπνο και δεν έχεις τί να κάνεις. Ένα πολύ ενδιαφέρον mini-game, για να περνάς την ώρα σου online. Το πλοίο σου παίρνει κανονικές αναβαθμίσεις. Αυτά σκέφτηκα με μια προχειρη σκέψη. Αν ασχοληθώ περισσότερο είμαι σίγουρος ότι θα βρώ και άλλες καινοτομίες. Και για να πώ και για το instancing. Προφανώς και δεν είναι καινοτομία. Το έχουμε ξαναδεί το έργο. Αλλά με μια διαφορά. Από την Bioware είπαν οτι δεν είναι σίγουρο οτι θα υπάρχει. Και αν υπάρξει θα υπάρξει μόνο για τις ημέρες του release και στους αρχικούς πλανήτες. Όταν περάσει το release, ξεμπουκώσουν οι μάζες και ανεβούνε lvl, θα το βγάλουν. Γίνεται για να μειώσουνε το lag τις πρώτες ημέρες...δεν θα υπάρχει στην συνέχεια. Edit* Ξέχασα να πώ και τα light και dark side points. Ανάλογα με τις επιλογές σου, προσχωρέίς στην σκοτεινή ή φωτεινή πλευρά της δύναμης. Αν γίνεις dark side αλλάζει σιγά σιγά και η μάπα σου προς το "καλύτερο" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Moderators Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Ωραία τα λες Jenovas, μόνο σε ένα πράγμα στέκομαι λίγο : 9) Moddable gear. Έχεις την εμφάνιση του Boba Fett και δεν θέλεις να την αλλάξεις με τίποτα; Αλλάζεις τα mods του gear πυ πήρες από κάποιο raid ας πούμε, και τα βάζεις στο gear που φοράς τώρα. Τα ίδιά stats, διαφορετική εμφάνιση, Πανέξυπνη ιδέα, την υιοθέτησε και η Blizzard στο τελευταίο της patch για το wow. με λίγο διαφορετικό τρόπο βέβαια. Παρόμοια συστήματα είχαν τα City of Heroes/Villains, όπου τα mods έμπαιναν στον χαρακτήρα και όχι στα ρούχα, ενώ στο DC Online μπορούσες να αλλάξεις την εμφάνιση της στολής σου, ανάλογα με παλιότερα κομμάτια που είχες βρει (και κάτι παρόμοιο πήρε το WoW μετά; ) . Για όπλα όμως, δεν νομίζω ότι υπήρχαν τέτοια mods σε άλλα games. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jenovas Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Το σύστημα που ακολουθεί το Swtor είναι πιό πολύπλοκο είναι η αλήθεια. Μπορείς πάνω στο ίδιο gear να αναβαθμίσεις τα stats. Δηλαδή έχεις ένα chest ου έχει 4 mod slots. Αυτά μπορείς να τα βγάλεις εντελώς και να τα χρησιμοποιήσεις σε κάποιο άλλο chest. Η μπορείς ας πούμε, να έχεις ένα chest requires lvl19. Μπορείς να κραφτάρεις ή να βρείς mods που να είναι ισχυρότερα και να είναι για lvl23. Τα βάζεις στο παλιό σου chest και αυτό γίνεται αυτόματα lvl23. Αυτό ισχύει και για τα weps. Απλά δεν έχουν όλα τα armor-weapons slots ή όλα τα slots. Το ανώτερο νομίζω είναι μέχρι 4-5 mods στο armor και 3-4 sto weapon. Πρέπει δηλαδή και το gear σου να έχει την δυνατότητα του modification. έχει ας πούμε πολλά sets of armor που πέρνεις με social points. Και μερικά πολύ ωραία outfits. Ή ας πούμε μερικά που είναι μόνο για dark ή για light side χαρακτήρες. Τα οποία δεν έχουν stats καθόλου, απλά mod slots. Βγάζεις τα mods από τα δικά σου, αι τα βάζεις σε αυτα και τα χρησιμοποιείς. Εν ολίγοις, δεν είναι όλο το gear που παίνρεις στην πορεία του lvl up για πέταμα. Αν σου αρέσει η εμφάνιση και υπάρχει η δυνατότητα για modification, το κρατάς μέχρι end game. Μάλιστα άκουσα ότι έχουν βάλει και armors πολύ γνωστών χαρακτήρων του σύμπαντος του SW. Όπως το outfit του Boba Fett και τα ρούχα της Princess Leia( ) Το WoW πήρε την εκδοχή του DC online με κάποιους περιορισμούς βέβαια και μάλιστα...προχθές! Στο τελευταίο patch. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anxisfanis Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 1) Full voice over σε όλα τα quest. Destiny Quest AOC 2) Companion system. Προωθεί το solo system 3) Social point system. Αδιάφορο , όπως και όλα τα social systems κατα την άποψη μου 4) Crafting system. Μήπως να στέλνω το companion και για xp και εγώ να κοιτάω μόνο την οθόνη; 5) Flashpoints-dungeons = απο πότε τα καλοφτιαγμένα dungeons είναι καινοτομία; 6) Legacy system. Εδώ λέμε να αποφύγουμε τα alts και αυτοί μας φτιάξανε και σόι 7) Στο PvP το battle διαρκεί. Μετά απο 2-4 ώρες ORVR στο Warhammer νιώθεις PVP με διάρκεια. 8) Huttball warzone. Μία απο το ίδια 9) Moddable gear. Μία απο το ίδια 10)2 factions-διαφορετικά classes. εντάξει δεν είναι εντελώς mirror class άλλα είναι καινοτόμο Μία με τα ίδια με warhammer, squiq με shadowwarrior; 11) Το προσωπικό σου starship. EVE! και αν δεν με γελάει η μνήμη μου το είχαν ανακοινώσει 2 χρόνια πριν σχεδόν. 12) Space battle mini game. Πολλά Arcades απο την δεκαετία του 80-90. Και για να πω και για το instancing. Anarchy online, AOC - Καινοτομία από την Funcom. Είπαμε έκανε πολλά κακά αλλά και μερικά καλά. Edit* Ξέχασα να πώ και τα light και dark side points. Θα ήταν ίσως καινοτομία αν μετά από μεγάλη προσπάθεια γύρναγες από Sith σε Jedi! Τέσπα δεν είμαι hater αλλά το τι είναι καινοτόμο νομίζω πως το καταλαβαίνουμε όλοι. Είναι αυτός που το σκέφτηκε πρώτος, και ας μην του πέτυχε. Και όχι αυτός που το πήρε και το έκανε τέλειο. Από εμένα λοιπόν όπως έχω πει και στο παρελθόν περνάει την βάση με το ζόρι στην καινοτομία. +1 MementoMori +1 Palp Συμφωνώ με 2 από τις 4 καινοτομίες που έγραψες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jenovas Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 1) Full voice over σε όλα τα quest. Destiny Quest AOC 2) Companion system. Προωθεί το solo system 3) Social point system. Αδιάφορο , όπως και όλα τα social systems κατα την άποψη μου 4) Crafting system. Μήπως να στέλνω το companion και για xp και εγώ να κοιτάω μόνο την οθόνη; 5) Flashpoints-dungeons = απο πότε τα καλοφτιαγμένα dungeons είναι καινοτομία; 6) Legacy system. Εδώ λέμε να αποφύγουμε τα alts και αυτοί μας φτιάξανε και σόι 7) Στο PvP το battle διαρκεί. Μετά απο 2-4 ώρες ORVR στο Warhammer νιώθεις PVP με διάρκεια. 8) Huttball warzone. Μία απο το ίδια 9) Moddable gear. Μία απο το ίδια 10)2 factions-διαφορετικά classes. εντάξει δεν είναι εντελώς mirror class άλλα είναι καινοτόμο Μία με τα ίδια με warhammer, squiq με shadowwarrior; 11) Το προσωπικό σου starship. EVE! και αν δεν με γελάει η μνήμη μου το είχαν ανακοινώσει 2 χρόνια πριν σχεδόν. 12) Space battle mini game. Πολλά Arcades απο την δεκαετία του 80-90. Και για να πω και για το instancing. Anarchy online, AOC - Καινοτομία από την Funcom. Είπαμε έκανε πολλά κακά αλλά και μερικά καλά. Edit* Ξέχασα να πώ και τα light και dark side points. Θα ήταν ίσως καινοτομία αν μετά από μεγάλη προσπάθεια γύρναγες από Sith σε Jedi! Τέσπα δεν είμαι hater αλλά το τι είναι καινοτόμο νομίζω πως το καταλαβαίνουμε όλοι. Είναι αυτός που το σκέφτηκε πρώτος, και ας μην του πέτυχε. Και όχι αυτός που το πήρε και το έκανε τέλειο. Από εμένα λοιπόν όπως έχω πει και στο παρελθόν περνάει την βάση με το ζόρι στην καινοτομία. +1 MementoMori +1 Palp Συμφωνώ με 2 από τις 4 καινοτομίες που έγραψες Διαφωνώ σε όλα όσα λές πιο πάνω αλλά it's ok. Δεν θα τα πιάσω ένα ένα γιατί βαριέμαι βασικά. Στα περισσότερα points απαντάς στο αν σου αρέσουν οι καινοτομίες και δεν ήταν ο σκοπός που το έγραψα. Π.χ το social system, σου αρέσει ή όχι δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι μια καινοτόμα προσθήκη σε MMO. Ή τα space mini battles μπορεί να είναι τύπου arcade, αλλά και πάλι είναι καινοτόμα προσθήκη σε MMO. Μας αρέσουν ή όχι είναι άλλη κουβέντα. Εδώ αναφέρουμε στοιχεία που δεν έχουμε ξαναδεί σε themepark MMO-RPG. Όχι πόσο μας αρέσουνε... Btw...από πότε το EVE online έγινε themepark ΜΜΟ-RPG? Έχασα κανένα επεισόδιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DimAslan Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 Εμένα πάντως μέχρι τώρα μου αρέσει αρκετά... Έχω φτάσει βέβαια lvl 9 Jedi knight μόνο, γιατί δεν έχω πολύ χρόνο καθημερινά για να παίζω... Το στόρι είναι αρκετά καλό, και γενικά αν και παλιό το μηχάνημά μου, πάει γρήγορα... Συν βέβαια ότι είναι Star Wars... και μόνο αυτό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα