Προς το περιεχόμενο

Star Wars: The Old Republic


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μέτα από τόσα MMO είπα να δω και αυτό.Τόσος ντόρος για το τίποτα τελικά, ε ρε τι κάνει αυτό το μάρκετινγκ....

είχα λίγες ελπίδες μπας και το παίξω, αλλά δεν την ξαναπατάω, επόμενος σταθμός δυστυχώς είναι μόνο το Guild Wars 2.

Εγώ δεν είμαι και fun boy του star wars και το όλο διαστημικό ξενέρωσα πατόκορφα , είδα και τα χαζοwarzone's ήρθε και έδεσε το κερασάκι στην τούρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείτε να το παραγγείλετε και από την gaming πλατφόρμα της EA, την Origin (store.origin.com, κάτι σαν το steam). Το παιχνίδι κοστίζει 54.99 ευρώ και υπάρχει δυνατότητα να αγοράσετε την digital collector's edition που κοστίζει 75 ευρώ αν θυμάμαι καλά και περιέχει σχεδόν όλα όσα in-game bonuses έχει και το collector's edition κουτί.

 

Δεν θα χρειάζεται ο client του origin για την εκκίνηση και τα updates του SWOR, θα χρησιμοποιείτε το δικό του ξεχωριστό launcher, όπως στο beta (και όπως έχει το WoW).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι κοστίζει 54.99 ευρώ

 

lawl + 13 ευρώ κάθε μήνα. Αν και μου άρεσε η beta θα περιμένω να δώ τι γίνεται στο max level. Ελπίζω να πέσει και η τιμή γιατί αυτή τη στιγμή είναι απαγορευτική για μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή εισαι λογικος και το παιρνεις απο το zavvi.

 

μου αρεσει που μερικοι λετε "α δεν εχει κατι καινουριο" και μετα πατε πισω στο wow σαν πρεζακια για να κανετε τα daily quests και να παρετε το +0.00001% item.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Για να το επιτύχουν αυτό αποφάσισαν να βάζουν κόσμο σιγά σιγά, να γεμίζουν servers και μετά να πηγαίνουν στον επόμενο. Αν όσοι έκαναν preorder μπαίναν στο game την ίδια μέρα-την ίδια ώρα δεν θα είχε κανένα νόημα το παραπάνω εγχείρημα. Οπότε έδωσαν μια σειρά προτεραιότητας. Και επέλεξαν το κριτήριο να είναι το πότε έκανε ο καθένας redeem τον κωδικό του. Για να μην υπάρξει το φαινόμενο" Γιατί αυτός μπήκε νωρίτερα και όχι εγώ". Περί αυτού πρόκειται. Στην καλύτερη 5 μέρες λοιπόν, στην χειρότερη από ό,τι καταλαβαίνω 3. Και ίσως να μην πάει ακριβώς με τις μέρες αλλά και τις ώρες. Δηλαδή αυτο το group θα μπεί στις 12, αυτό στις 4 κ.ο.κ

 

 

Θεωρώ ότι όλοι οι servers θα είναι πάνω και θα τρέχουν από την ώρα 0. Το μόνο που ενδεχομένως θα αλλάξει είναι το πότε και πόσα άτομα θα μπαίνουν. Κυρίως για τα guilds που θα ορίσουν αυτοί ποια θα μπουν σε ποιο server. Επίσης, δεν το θεωρώ και απόλυτα σωστό να σε βάζουν με δόσεις, κάπως το καταλαβαίνω, καθώς πρόκειται για pre-launch access. Το εξάωρο μου φαίνεται λίγο, η μέρα πολύ. Αν σκεφτούμε ότι κάποιος δουλεύει, θα μπορεί να μπει μόνο συγκεκριμένες ώρες... Αλλά μία χαζή ερώτηση έχω: Αν υποθέσουμε ότι εγώ θα μπορώ να μπω στις 15 Δεκεμβρίου, δε θα πρέπει να έχω το κουτί από το παιχνίδι; Θα μου πει παίξε μέχρι τις 20,21,22 και μετά βάλε το serial που σου έχει μέσα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέτα από τόσα MMO είπα να δω και αυτό.Τόσος ντόρος για το τίποτα τελικά, ε ρε τι κάνει αυτό το μάρκετινγκ....

είχα λίγες ελπίδες μπας και το παίξω, αλλά δεν την ξαναπατάω, επόμενος σταθμός δυστυχώς είναι μόνο το Guild Wars 2.

Εγώ δεν είμαι και fun boy του star wars και το όλο διαστημικό ξενέρωσα πατόκορφα , είδα και τα χαζοwarzone's ήρθε και έδεσε το κερασάκι στην τούρτα.

 

Αφου δεν εισαι funboy του star wars γιατι επαιξες? Επισης οταν λες μετα απο τοσα mmo, ποια ειναι τα τοσα πολλα? αφου δε βγαινουν καλα mmo, μονο το wow οτι εκανε αντε και το lineage...γιατι ολοι ξερουμε πως αυτα που αξιζαν μετριουνται στα δακτυλα του ενος χεριου συνολικα... και τα ξερουμε ολοι.. Και εκπλησσομαι οταν λες πως παιζοντας "τοσα" mmo το swtor δε σ κεντρισε το ενδιαφερον.... πραγματικα ρε παιδια τι κοιτατε οταν παιζετε ενα νεο Mmo game? Ειναι πολυ μεγαλα στο μεγεθος games για να λετε καποιοι οτι ειναι αθλιο... σκεφτειτε σαν δημοσιογραφοι σε ενα ρεπορταζ, κοιταξτε τα παντα ολα δωστε ευκαιριες δειτε τα καλα τα ασχημα, ασχοληθειτε και σχηματιστε μια εμπεριστατομενη αποψη. Ειμαι ετοιμος να παραδεχτω ολες τις πιθανες ατασθαλιες του παιχνιδου, σκεφτομαι ακομα και σεναρια αποτυχιας του end game, ειμαι επιφυλακτικος κ προετοιμασμενος, αλλα απο την (καλη θεωρω) εμπειρια μου στα mmo, ειμαι αναμφισβητητα αισιοδοξος! Σε καμια των περιπτωσεων δε μπορω να συμφωνησω σε αυτα που λες, πραγματικα πολυ επιπολαιο μου ακουγεται.

 

 

 

μου αρεσει που μερικοι λετε "α δεν εχει κατι καινουριο" και μετα πατε πισω στο wow σαν πρεζακια για να κανετε τα daily quests και να παρετε το +0.00001% item.

 

So true!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρακατω αρθρο αποτυπωνει τελεια την δικη μου γνωμη για το παιχνιδι.

 

 

Below you’ll find my feelings about SWTOR based on the beta testing I have participated in for ~1 month. I have no experience with the end-game, crafting, PvP (if you can’t predict the PvP you need to play more of these games) or much at all beyond the level 20 gameplay. I felt no need to spoil the game for myself any further. You’ll glean this from what I have to say later, but SWTOR is a predictable game and I am confident that I have judged it accurately, even with my limited experience. I’ll be honest up front with you guys and tell you that I offer nothing ground-breaking by way of new information. If you find my opinion helpful (whether it be we think alike or you know to think the opposite of me), then read on.

 

Note: I’ll break down individual mechanics, features and theorycraft about what they can improve upon after launch.

 

 

 

Overview (Read this, if nothing else)

 

SWTOR is a themepark through and through. If you hate WoW for the kind of game that it is, don’t bother with SWTOR; however, if you simply hate WoW because it’s cool to hate WoW or you’re simply tired of playing in Azeroth, then you might want to give SWTOR a chance.

 

As a new game being released, SWTOR does nothing to change what we’re all familiar with in games. It’s the same RPG story-telling we expect from Bioware and it’s the same WoW-clone we expect from MMO’s. SWTOR does it well, though, and that’s where I justify wanting to play.

 

A line I have used in the past is, “If [MMO] is like WoW, but not better in any way, why not just play WoW?” I like to use Rift as an example. Rift is not a terrible game, but it does nothing better than WoW; content was boring, combat was stiff, etc. That’s why I saw no reason to keep playing Rift. SWTOR has fun and interesting PvE content that keeps me interested and wanting to see what happens next. I’m confident that I will feel the drive to see every area and encounter the game offers.

 

 

 

Graphics, engine, atmosphere

 

The Hero Engine might already be showing its age. I’m not very impressed with the quality of graphics. They are inferior to WoW. However, SWTOR might make up for graphics in atmosphere. Use of vertical space is superb and in general I feel immersed in the experience of Star Wars. Hutta feels like a Hutt planet and you can tell immediately when the Empire owns a location.

 

Maybe it’s a beta issue, but when there are too many people playing it lags. I’m hoping it’s from an optimization issue and not a sign that the engine can’t handle the load.

 

I have no UI complaints. I don’t understand any hate for the chat since it works just fine for me. I love the map. I prefer minimalistic, so your mileage may vary.

 

 

 

 

 

Instancing and storytelling, SWTOR’s day-to-day content play

 

Bioware dialog options in a multiplayer setting works — it really works! (“It’s working! It’s working!”) They have no excuses anymore for making their games not support LAN or multiplayer. Seeing what other people choose based on their class, alignment, or how they want to respond to a conversation keeps dialog always fresh. Unfortunately, or maybe it isn’t unfortunate but simply a reality, this is going to be a very magical experience the first time through but it won’t be in subsequent play-throughs. I can already vouch for the starting experience being numb for me, whereas the first time through it was mind-blowing.

 

The story is fun (I say that in a general sense, I’ve played only Empire and mostly Bounty Hunter as a completely evil person). At times I feel like they insert “kill X” crap but at least there is humor mixed in. The game is not as funny as KOTOR., i.e. there are no HK-47 moments of brilliance, but you’ll still laugh and enjoy the standard Bioware humor. I was particularly impressed with being allowed to complete quests in different ways. Right at the beginning of the Bounty Hunter story is the option to kill a guy or let him live. You get to choose. Not only that, you get to choose how you report what happened to the person you were sent to kill. You can lie or tell the truth. Other opportunities to extort more money or be a nice guy, accept or decline awards, and all that other Bioware dialog RPG stuff is in SWTOR. It’s a decent upgrade from the standard quest turn in options.

 

SWTOR can feel lonely if you play by yourself. The instancing is seamless when you transition to your private areas (those green instance walls you see in screenshots) but it can still feel like a very solo game. Play with some buddies and the game feels a lot more social. That sounds obvious, but even WoW feels like a solo game when you quest with friends because it’s mindless.

 

 

 

Classes and Races, companions, customization in general

 

Bioware did a good job with class selection. I’ve enjoyed every class so far and I think they all feel very different. I like their abilities, I like the lack of auto-attack, and I feel like, even though there are only a handful of classes, we have some diversity in how we’ll all play. I can’t promise it will always make sense, though. Bounty Hunter tanks, healing smugglers…. it’s weird.

 

Races suck. I really hate them. You can be blue people, red people, or just people. I have no idea why Bioware has us restricted to the most human-like of the humanoids. I’d rather be an Ithorian, Rodian, Bothan, Jawa, Wookie, Weequay, Trandoshan, Toydarian, Gamorrean, or Ugnaught! Most of these are NPC’s in the game, but not playable. The ball has been dropped on this one. Don’t get me wrong, this is the first time in a while you can change your weight, but this smells of corner cutting.

 

Some of the voice acting blows. I can’t choose my character’s voice and it doesn’t match his body or personality. Sometimes the voices feel like they’ve been added after the original recording and they aren’t spliced well or they’ve been recorded on a desktop mic. I’ve submitted numerous in-game bug reports about them.

 

Companion characters are better than I thought they would be. You get to customize their look with kits, give them stuff to use, and control their abilities quite a bit. I like them. I regret being so vocal against them a year ago.

 

 

 

 

 

Final thoughts (for this blog entry, anyway)

 

SWTOR is worth buying because it has the qualities of every other Bioware RPG. If you bought Dragon Age Origins or Mass Effect and had fun, and you like or tolerate themepark MMOs, then SWTOR is no different.

 

From what I have seen, I fear the end-game will be just like WoW. I’m not a fan of raiding for gear and I don’t like repeating the same raid over and over. That truly is the end-game for me now — that’s where I’ll end playing the game.

 

I’m going to play. I’ll enjoy the story, the Star Wars setting, and the cinematicness (Firefox tells me that’s not a word) that will define SWTOR. I can’t promise anything else. It sure beats the heck out of Rift, LotR, Aion, and the rest of the WoW-clones, though. A completely better game than most and obviously on a generous budget.

 

SWTOR obviously has flaws and there are legitimate reasons for people to dislike it. All said and done, a lot of people who hate on SWTOR as vehemently as they do are probably the same who refuse to buy BF3 because it is on Origin. It’s somewhat nonsensical. A game can bring nothing new to its market and still be a good game. WoW-clones can still be good games. If you have an issue with it being a themepark, power to you and I’m supporting you. Don’t play. To the rest, SWTOR is a Bioware RPG that you can play with friends. Shut up, and enjoy.

 

http://www.keenandgraev.com/2011/11/18/swtor-beta-impressions/

 

TL;DR WoW-clone, αλλα ισως το καλυτερο μεχρι τωρα. Αν σας αρεσε το στυλ παιχνιδιου του WoW, τοτε θα σας αρεσει και αυτο.

Αν θελετε καινοτομιες (οπως και αν τις αντιλαμβανεται κανεις) δεν θα τις βρειτε στο Swtor.

 

Εντελως προσωπικη αποψη: Μετα απο 2-3 μηνες θα φυγει αρκετος κοσμος, οπως γινεται σε ολα τα MMO τα τελευταια χρονια. Την στιγμη δε, που θα κυκλοφορησει το GW2 θα φυγουν ακομα περισσοτεροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα νομιζω οτι το παιχνιδι βγαινει σε κακη στιγμη κατα την γνωμη μου,γιατι ερχονται MMO την ανοιξη που πραγματικα φαινονται να ειναι κατι καινουριο οπως το Archeage και το The Secret World

Επισης για εναν φιλο παραπανω που λεει οτι μονο το WoW και το L2 εκαναν πραγματα,τοτε αδερφε δεν εχεις παιξεις MMO,χωρις παρεξηγηση παντα...

 

Συμφωνω με τον Mementomori οτι δηλαδη θα φυγουν πολλοι μετα απο 2-3 μηνες,οπως εγινε και στο Rift και γενικα οπως γινεται και παντου

Ειδωμεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτον, το Swtor είναι ένα Themepark ΜΜΟRPG. Το ξέραμε από την πρώτη μέρα και όποιος περίμενε να δεί κάτι άλλο από ένα τέτοιο game, κακώς ασχολείται.

Δεύτερον, review, που μιλάει για end-game ενώ ο συντάκτης δεν έχει περάσει καθόλου πανω από το 15 lvl και χρησιμοποιεί την κρυστάλλινή του σφαίρα για να βγάλει συμπεράσματα, είναι για τα σκουπίδια.

Τρίτον και το έχω ξαναπεί. Όποιος περιμένει κάτι το επαναστατικό στο χώρο των video games, κακώς ασχολείται. Αν περιμένετε δηλαδή το επόμενο Call of Duty να μην έχει όπλα, κακώς περιμένετε διότι δεν θα το δείτε.

Τέταρτον, ακόμα θυμάμαι τα reviews πρίν το 2004 για το πόσο Everquest Clone είναι το WoW και το ότι δεν προσφέρει και τίποτα το καινοτόμο στον χώρο των MMO. Και πως είναι υπερβολικό να ζητάνε συνδρομή για αυτό το game και πως σε λίγο καιρό θα είναι free to play. Μετά από λίγο καιρό βέβαια όλα αυτά τα reviews εξαφανίστηκαν. Και μια μικρή συμβουλή. Αν περιμένετε να παίξετε το swtor όταν γίνει f2p και για να γίνει αυτό θα πρέπει να το εγκρίνει και η LucasArts, πολύ φοβούμαι(χωρίς να είναι βέβαιος) οτι η μέρα εκείνη δεν θα έρθει ποτέ και κακώς περιμένετε. Άλλωστε το game αν κρατήσει 500.000 συνδρομητές θα φέρνει κέρδη. Όταν θέλησε να το κάνει αυτό η Sony στο SWG, η LucasArts απλά της πήρε την άδεια. O κύριος Γιώργος(βλ.Lucas) προτιμάει να το κλείσει το game παρά να το δώσει τζάμπα.

Πέμπτον, το πόσους συνδρομητές θα έχει ως βάση, δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αν μου αρέσει το game, δεν μπα να έχει και 100.000 συνδρομές. Καρφί δεν μου καίγεται. Σύμφωνα όμως με τις προπαραγγελίες και αν επαληθευτούν τα νούμερα, μιλάμε εδώ για το μεγαλύτερο αριθμητικά launch στην Ιστορία αυτού του είδους των games. Τώρα αν κρατήσει ή αυξήσει αυτά τα νούμερα, θα εξαρτηθεί από το end-game για το οποίο δεν έχουμε ιδέα.

Έκτον, το να κρίνει κάποιος μια σειρά παιχνιδιών με κριτίριο το πόσο WoW-clone είναι, 2 πράγματα μπορεί να σημαίνουν. Ή οτι είναι πολύ μικρός και δεν πρόλαβε να παίξει άλλα παλιότερα MMORPG, ή απλά είναι hater. Διότι με αυτή την λογική, όλα τα Rpg από την δεκαετία του 70 και εντεύθεν είναι D&D clones. Ή π,χ αν έλεγα οτι το Call of Duty είναι Wolfstein 3D clone θα ακουγόταν λογικό; Ή αν έλεγα ότι το Pro Evolution Soccer είναι απλά ένα Virtua Striker clone πώς θα με χαρακτήριζε κάποιος; Μάλλον ως άσχετο ή γελοίο.

Και στοιχηματίζω πως υπάρχουν γελοία πρόσωπα, αλλά αυτός που έγραψε το πιο πάνω review δεν είναι.

Anyway. Βγαίνει το Swtor που είναι ένα themepark MMORPG. Σου αρέσει, το αγοράζεις και παίζεις. Δεν σου αρέσει, δεν ασχολείσαι. Δεν μπορεί να αρέσουν σε όλους, όλα. Και τα reviews είναι πάντα οι προσωπικές απόψεις του κάθε ένα που τα γράφει. Δεν απηχούν ούτε την κοινή γνώμη, ούτε την πραγματικότητα. Αλλά καλό θα ήταν πρίν κάνει κάποιος ένα review να έχει πρώτα άποψη για ό,τι γράφει.

P.S. Συμφωνώ στο review με τα races. Υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές στο σύμπαν που του SW που απορώ γιατί καταλήξαν σε αυτές.

P.S.2 Έαν σημείο που πίστευα θα αναφέρει το review, ήταν η (κακώς) έλλειψη customization για το UI. Το UI είναι λειτουργικό αλλά με πάρα πολλές ελλείψεις. Εξυπηρετεί τους "νέους" στον χώρο αυτών των games, αλλά για αυτούς που είναι εξοικειωμένοι με αυτά τα games είναι πολύ φτωχό και χρειάζεται επειγόντως δυνατότητα ρυθμίσεων. Μάλλον ο reviewer ανήκει στην πρώτη κατηγορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Τρίτον και το έχω ξαναπεί. Όποιος περιμένει κάτι το επαναστατικό στο χώρο των video games, κακώς ασχολείται. Αν περιμένετε δηλαδή το επόμενο Call of Duty να μην έχει όπλα, κακώς περιμένετε διότι δεν θα το δείτε.

 

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα και κακό παράδειγμα το αν θα έχει όπλα το COD. :/

 

Πρωτοτυπίες υπάρχουν αλλά συνήθως σε indie games πια, γιατί οι μεγάλες εταιρείες πάνε για να πάρουν τα λεφτά με τις πιο mainstream λύσεις.

 

Κάποτε ο κόσμος έπαιζε και το νέο και περίεργο. Τώρα πια, σπάνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- προτίθεμαι να κάνω level up γιατι μου αρέσει το lore και η ιστορία. Θεωρώ ότι θα είναι ένα ακόμα κεφάλαιο στο sw universe.

 

- αναλύσεις από τώρα ποιο spec είναι καλο για τανκ ποιο βγάζει dps ποιο βγάζει λαγό απο το μανίκι με rage και ποιο με avoid, ποιος πηδάει ποιον στο pvp είναι για τον καφέ μας. αναλύσεις για το end level είναι επίσης θεωρητικές και μη χαρτογραφημένες.

 

- Μου άρεσε τοσο το immersion που σχεδόν δεν ενιωθα ανάγκη να κάνω πάρτυ. Ασε δε που κατευθείαν όταν ρωτάς τον άλλο κάτι OOC (φίλε παρτυ? κλπ) χαλάει η αίσθηση που σου έχει δημιουργηθεί. Υπάρχουν γύρω σου τρελαμένοι που μπορεί να κάνουν τα ίδια αλλα χεστηκα.

 

- Θέλω να παίξω όλα τα class. τους jedi τους έχει τελειως gay και τους σιθ τελείως παπάρες. χρειάζεται ισορροπία στην δύναμη...

 

- Pvp δεν περιμένω πολλά, και ας είναι το guild μου αιματοβαμμένο απο σκληρές μάχες. Ναμαστε καλά και θα βγούν και άλλοι τίτλοι. Πάντως, θετικό είναι καταρχήν το γεγονός ότι η μάχη κρατάει και δεν τελειώνει στο πιτς φυτίλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το immersion χαλάει όταν πας σε quest area και έχει άλλους 20 και βάλε να κάνουν το ίδιο.

Στο συγκεκριμένο κομμάτι θα μου άρεσε να ήταν σαν το Guild Wars με μερικά hubs και τα υπόλοιπα story sections για εσένα (με τον/την companion ή το party σου).

 

Και μου την δίνει, γιατί όταν είσαι στα story κομμάτια με conversations και cutscenes, τα έχουν προσέξει πολύ, αλλά μετά που εσύ "ο ήρωας και φοβερός jedi (knight είχα) που εμφανίστηκες από το πουθενά και θα σώσεις τον κόσμο" και έχεις άλλους τόσους κοντά, όπως πάντα είναι immersion breaking.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα RPG-χωςρίς εξέλιξη τους χαρακτήρα, χωρίς quest-mission-αποστολές ή όπως θές πές το, χωρίς να αποκτάς νέες δυνάμεις στην πορεία, χωρίς το στοιχείο της ανακάλυψης δεν είναι RPG. Το να μην έχει ένα game τίποτα από τα παραπάνω, είναι σαν COD χωρίς όπλα.

Το εντελώς νέο και περίεργο, δεν το περίμενα από το Swtor. Και για να πώ και την αλήθεια, δεν το ήθελα κιόλας. Θέλω να παίξω ένα themepark MMO-RPG, πιό εξελιγμένο από αυτά που υπάρχουν ήδη, με περισσότρα πράγματα να κάνω, να προσθέτει καινούργια πράγματα στο gameplay και να μου δίνει ένα feel ώστε να θέλω να συνεχίζω να το παίζω με τους φίλους μου. Δεν απαιτώ να ξανανακαλυφτεί ο τροχός γιατί μάλλον θα πρέπει να περιμένω αιωνίως. Το Swtor προς το παρόν με καλύπτει. Δεν ξέρω αν θα με καλύπτει και στο μέλλον, αυτό θα το ανακαλύψω μόνος μου. Και μιας και μιλάμε για κάτι εντελώς νέο και περίεργο, έχεις δίκιο. Αλλά για μένα το νέο και περίεργο έχω να το δώ κάτι δεκαετίες. Και μιας και όλοι αναφέρονται στο WoW σε ότι MMO και να κυκλοφορήσει, έχω να πώ πως το WoW γα μένα δεν ήταν ούτε κάτι νέο ούτε κάτι περίεργο. Φτιάχτηκε πάνω στις βάσεις που ήδη υπήρχαν σε άλλα games του είδους και η Blizzard πρόσθεσε και δικές τις πινελιές. Αυτό λέγεται εξέλιξη. Το έκανε με ωραίο τρόπο για αυτό πέτυχε. Και τα λέω όλα αυτά, διότι άκουγα την ίδια ακριβώς κριτική για το πόσο παρωχημένο και τετριμένο game είναι το WoW και πρίν κυκλοφορήσει. Και είμαι και σίγουρος πως χιλιάδες ίσως και εκατομμύρια κόσμος το δοκίμασε και δεν τους άρεσε ή δεν το δοκίμασε ποτέ για τους παραπάνω λόγους. Και για να μιλήσουμε και με την σκοπιά των κατασκευαστών. Αν είχα κάποια χρήματα και επέλεγα να φτιάξω μια καντίνα(βλ.βρώμικο), hotdog θα πουλούσα γιατί αυτό αρέσει στους πελάτες που πηγαίνουν σε τέτοια μαγαζία για φαγητό. Ίσως να προσπαθούσα να το φτιάξω ποιο νόστιμο από ό,τι η απέναντι καντίνα για να προσελκύσω περισσότερο κόσμο, αλλά πάλι hotdog θα πουλούσα. Δεν θα έβαζα στο μενού μου ψαρόσουπα διότι ο κίνδυνος να χάσω τα λεφτά μου θα ήταν τεράστιος :P Οπότε τελικά οι πελάτες επιλέγουν αν θα φάνε στην καντίνα ή σε εστατόριο. Και για να επανέρθω. Πρόκειται για ένα story-driven themepark MMO RPG. Ξέρεις τί αγοράζεις και η Bioware δεν παρέλειψε τίποτα από αυτά που υποσχέθηκε πως θα έχει αυτό το game χρόνια τώρα. Σου αρέσει το προϊόν, αγοράζεις-παίζεις. Πιστεύεις οτι κάποιος έχει καλυτερο προϊον στην ίδια κατηγορία; Αγοράζεις το άλλο...θέλεις από την ίδια εταιρία κάποιο άλλο προϊόν άλλης κατηγορίας; Συγνώμη, αλλά σε λάθος εταιρία απευθύνεσαι...Εκεί εδράζονταν και το παράδειγμα που έφερα. Στην κριτική τύπου" Ωχ πάλι quests, πάλι lvl up...μια από τα ίδια, πάλι talent trees". Άρα το πρόβλημα αυτών, δεν είναι το Swtor, αλλά τα themepark MMO-RPG. Εκεί καταλήγω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...