Lefteris29 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2008 Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό...τα έχουμε ξαναπεί εξάλλου... Γιατι δεν ειναι καλο?
phanispal Δημοσ. 21 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2008 Όχι, όταν πάω εγώ να αγοράσω δίσκο και μου δώσουν τον δικό σου που δε θα τον έχουν τσεκάρει καν... Βέβαια θα τον πάω κι εγώ με τη σειρά μου πίσω και ούτω καθ'εξής...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 21 Ιουλίου 2008 Γιατι δεν ειναι καλο? γιατί κατά πάσα πιθανότητα μπορεί να το μεταπουλήσουν σε άλλο...
gtsamour Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 γιατί κατά πάσα πιθανότητα μπορεί να το μεταπουλήσουν σε άλλο... Οι δίσκοι έρχονται πια σφραγισμένοι σε αντιστατικό σακουλάκι από την εταιρία κατασκευής (Seagate στη συγκεκριμένη περίπτωση). Εγώ δεν θα έπαιρνα ποτέ ανοιγμένο. Η εποχή που και καλά σου τον δίνανε ανοιγμένο για να έχουν κολλήσει το αυτοκολλητάκι του Πλαισίου έχει περάσει (μετά από τα κραξίματα που είχαν πέσει από άτομα που είχαν βρεί εγκατεστημένο λειτουργικό σε δίσκο που και καλά ήταν καινούργιος). Τώρα το αυτοκολλητάκι βρίσκεται κολλημένο στο σφραγισμένο σακουλάκι και όχι πάνω στο δίσκο. Εποχές που το Πλαίσιο έκανε χοντρές μ.... (ειδικά με δίσκους και ανοιχτές μνήμες σε αλουμινόχαρτο) υπήρξαν σίγουρα, πάντως χαίρομαι τουλάχιστον που τώρα είναι ένα κατάστημα που μπορώ να εμπιστεύομαι και να έχω σωστή υποστήριξη σαν πελάτης, χωρίς ταλαιπωρίες και ηλίθιες δικαιολογίες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 και στα έτοιμα στημένα μηχανήματα τι κάνεις? γιατί εκεί δεν βλέπεις να ανοίγουν τις συσκευασίες μπροστά σου...
Lefteris29 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 και στα έτοιμα στημένα μηχανήματα τι κάνεις? γιατί εκεί δεν βλέπεις να ανοίγουν τις συσκευασίες μπροστά σου... Απλως αν εισαι γνωστης παιρνεις κομματια και το στηνεις μονος σου
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 αυτό δεν λύνει το πρόβλημα όλων όμως...αλλά τι μας νοιάζει για τους άλλους έτσι?
phanispal Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 ...αλλά τι μας νοιάζει για τους άλλους έτσι? Αυτά θέλω να ακούω/βλέπω... Πες τα ρε ThReSh γιατί έχει ξεφύγει ο κοσμάκης...
gtsamour Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 και στα έτοιμα στημένα μηχανήματα τι κάνεις? γιατί εκεί δεν βλέπεις να ανοίγουν τις συσκευασίες μπροστά σου... Ωραία δε βλέπεις να ανοίγουν τη συσκευασία στα έτοιμα, και λοιπόν? Αν έχει πρόβλημα ο σκληρός λές να μην το καταλάβεις? Αφού υπάρχει εγγύηση και στον αλλάζουν. Δηλαδή εσύ τι θα πρότεινες για να ήσουν ευχαριστημένος, να το στήνουν μπροστά σου?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 το θέμα είναι να παίρνεις ολοκαίνουριο προϊόν και όχι από επιστροφή επειδή δεν έμεινε ικανοποιημένος κάποιος (ξέρεις εντός 10-15 ημερών επιστροφή για οποιοδήποτε λόγο)... και το έυκολο rma σε αυτή την περίπτωση αυξάνει τις πιθανότητες να πάρεις τέτοιο προϊόν ποια η διαφορά αυτής της περίπτωσης με το να πάρω κάτι πχ από αγγελίες ενός forum το οποίο θα μου έρθει και φτηνότερα?
gtsamour Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δεν κατάλαβες, δεν μίλησε κανείς για επιστροφή προϊόντος επειδή δεν έμεινε κάποιος ικανοποιημένος αλλά για επιστροφή λόγω προβληματικού προϊόντος. Άρα πως θα στο βάλουν να το πάρεις εσύ αφού θα έχει πρόβλημα, δεν θα το δείς ότι δε λειτουργεί καλά? Και στην τελική αυτό που λές παίζει παντού, αν θές να είσαι σίγουρος κάτσε μάθε να το συναρμολογείς μόνος σου, άλλωστε είναι αστεία υπόθεση.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 ναι ρε gtsamour δεν είπε κανείς σε αυτό το topic για τέτοιου είδους επιστροφή, αλλά από την στιγμή που γίνεται το ίδιο εύκολα με το RMA τότε είναι μέσα στην συζήτηση η οποία είναι ότι δεν είναι πάντα καλό να γίνονται γρήγορες/εύκολες αλλαγές... αλλά και για αυτό που λες γιατί πρέπει ο επόμενος πελάτης να τρέχει να ξαναλλάζει το προβληματικό προϊόν? δουλειά δεν είχε ο διάολος...
gtsamour Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Μια χαρά καλό είναι να γίνονται εύκολα και γρήγορα γιατί εγώ σαν πελάτης που μόλις αγόρασα ένα μηχάνημα δεν είμαι υποχρεωμένος ούτε να περιμένω να το ελέγξουν μερικές μέρες ούτε να τρέχω πάλι στο μαγαζί να παραλαμβάνω. Εμένα με ενδιαφέρει το μηχάνημά μου να λειτουργεί άψογα μόλις το πάρω και αν σε κάποια περίπτωση υπάρξει κάποιο πρόβλημα, να λυθεί άμεσα και εύκολα. Αυτό ακριβώς κάνει αυτή τη στιγμή το Πλαίσιο και εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος και το service του είναι άψογο. Ο τεχνικός με είχε πάρει τρείς φορές τηλέφωνο στο κινητό να με ενημερώνει πως προχωράει και να με ρωτήσει τι να κάνει και ποιο μοντέλο mobo προτιμώ να βάλει προς αντικατάσταση της προβληματικής. Σιγά μη μου ξυνίσει που με εξυπηρέτησαν γρήγορα και σωστά. Στο κάτω κάτω ακόμα και ΑΝ σε κάποιο δώσουν ελαττωματικό προϊόν από επιστρογή (που δεν το πιστεύω), ας το πάει πίσω να το αντικαταστήσουν.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 δεν είπα ότι δεν είναι καλό (ούτε ο phanispal), είπα ότι δεν είναι πάντα καλό... γιατί αν καταλάβει κάποιος ότι πήρε μεταχειρισμένο από επιστροφή (και ας μην έχει πρόβλημα) να δεις πόσο εύκολα αρχίζει η γκρίνια και το κράξιμο... Στο κάτω κάτω ακόμα και ΑΝ σε κάποιο δώσουν ελαττωματικό προϊόν από επιστρογή (που δεν το πιστεύω), ας το πάει πίσω να το αντικαταστήσουν. όπως είπα δουλειά δεν είχε ο διάολος...
gtsamour Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Αυτό θέλω να σου πώ, ότι δεν θα το κάνουν αυτό με προβληματικό εξάρτημα γιατί έτσι και αλλιώς πάλι μπροστά τους θα το βρούν. Τώρα για κάποιο που το πήγε ο άλλος πίσω γιατί άλλαξε γνώμη αλλά λειτουργεί κανονικά, τι θα έπρεπε να το κάνουν δηλαδή να το φάνε? Και εμένα που ήταν όλα ολοκαίνουργα και σφραγισμένα τι έγινε? Δύο βγήκαν προβληματικά. Αυτό που έχει σημασία για μένα είναι να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα γρήγορα, αποτελεσματικά και χωρίς ταλαιπωρία του πελάτη, όλα τα άλλα είναι τρίχες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.