Προς το περιεχόμενο

Μητρικη απο 100-150 ευρω?


Lefteris29

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Εαν δεν εχουν ειναι θεμα διακριτικοτητας εαν θα στην αλλαξουν με αλλη ιδιων ή καλυτερων δυνατοτητων ή εαν θα στειλουν στην ASUS...

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Εαν δεν εχουν ειναι θεμα διακριτικοτητας εαν θα στην αλλαξουν με αλλη ιδιων ή καλυτερων δυνατοτητων ή εαν θα στειλουν στην ASUS...

 

Μολις εστειλα ενα γενικο μηνυμα στην Multirama που τους ρωταω αν εχουν την συγκεκριμενη μητρικη. Αν δεν την εχουν θα ρωτησω αν μπορω να πληρωσω την διαφορα με καποια αλλη.

Δημοσ.

βγάλε τη μητρική και πηγαινε να στην αλλάξουν, έχει 3 χρόνια εγγύηση, εάν δεν έχουν την ίδια είναι υποχρεωμένοι να στην αλλάξουν με μία που να είναι στα ίδια χρήματα που έχεις στην απόδειξη αγοράς σου. μη φοβάσαι τίποτα απλά πήγαινε να την αλλάξεις

Δημοσ.

Ακριβώς έτσι είναι... Είναι υποχρέωμενοι να στην αλλάξουν εφόσον δεν έχει κάποιο εμφανές σημάδι φθοράς (π.χ: να κρέμονται οι πυκνοτές από μια κλωστή ή να την τρόχισες ρε παιδί μου, γιατί δεν χόραγε στο case σου...[Το έχει κάνει γνωστός μου σε εργαστήριο της σχολής του]):shock:

Δημοσ.

μαλλον θα το παω ολοκληρο για να μου την εγκαταστησουν κιολας.απλα δεν θελω να μου το αργησουν..θελω να το εχω ετοιμο μεχρι το Σαββατο.

Αν μου πουν να την στειλουν στην ASUS θα το παρω ολοκληρο και θα το ξαναπαω στο Πλαισιο-θα αγορασω την asus p5q και σε μια ωρα θα μου το εχουν ετοιμο.

Δημοσ.

παιδια πηγα τελικα multirama, το αφησα και ευτυχως ειμαι μεσα στην εγγυηση (ειδαν την ετικετα ασφαλειας που ηταν σχισμενη και εγω τους ειπα οτι το ειχα ανοιξει πριν κανα 8μηνο για να βαλω εξτρα μνημη-εκει ο τεχνικος ειπε οτι θα μπορουσε να υπαρξει προβλημα αλλα τελικα ολα οκ).

Τους πηρα λοιπον σημερα και μου ειπαν οτι η μητρικη που ειχα ηδη πανω (P5N32-SLI SE DELUXE) δεν υπαρχει πουθενα στην αλυσιδα και μου παραγγειλαν μια αλλη που ειπαν οτι ειναι καλυτερη, την EVGA NVIDIA nForce 680i LT SLI.

Ειναι καλη? Τι λετε?

  • Super Moderators
Δημοσ.

πιο καινούρια είναι, αλλά είναι το παράξενο 680i...

γιατί δεν ρωτάς πόσο πιστωτικό δίνουν να διαλέξουμε κάτι άλλο?

Δημοσ.

Ωπα με κανεις και ανησυχω, γιατι ειναι παραξενο? Βγαζει προβληματα?

Τους ειχα ρωτησει απευθειας χτες οταν το αφησα αν μπορω να διαλεξω καποια αλλη (την asus p5q για παραδειγμα) και να πληρωσω την διαφορα και μου ειπαν οτι δεν γινεται αυτο.

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν βγάζει προβλήματα όπως μάλλον το εννοείς εσύ αλλά έχει κουσούρια...

 

από την στιγμή που δεν έχουν ακριβώς το ίδιο μοντέλο με την δικιά σου έχεις και την επιλογή του πιστωτικού...σιγά μην ξεφορτώσουν σε σένα "παλιό" motherboard!

Δημοσ.

θα δοκιμασω ξανα να ρωτησω αλλα να σου πω την αληθεια αν δεν βγαζει ιδιαιτερα προβληματα μπορει να παραμεινω σε αυτην γιατι σιγουρα ειναι πιο καινουργια απο αυτην που μου χαλασε, την οποια θα την κραταγα αν ολα ηταν οκ και επισης τελικα ισως να ειναι καλυτερα να μειωσω τα εξοδα γιατι τελευταια το εχω ξεσκισει με τον υπολογιστη, οπως οι περισσοτεροι του insomnia απο οτι φανταζομαι.

 

Παρολαυατα εσυ ποια θα προτεινες?

  • Super Moderators
Δημοσ.

εγώ προτείνω να απαιτήσεις πιστωτικό για να πάρεις όποια μητρική θες...

Δημοσ.

Λοιπον αυτην την στιγμη εχω πολλα νευρα. Εχω αφησει τον υπολογιστη απο Πεμπτη στα Multirama για επισκευη, πηρα Παρασκευη τιποτα, πηρα Σαββατο τιποτα, παιρνω σημερα , μου λενε εχουν παραλαβει την καινουργια μητρικη και δεν ξερουν αν εχουν χρονο να το ετοιμασουν σημερα.

Εκτος αυτου ειχα στειλει email στα κεντρικα για την διαθεσιμοτητα της παλιας χαλασμενης μου μητρικης την προηγουμενη εβδομαδα και μου ηρθε σημερα η απαντηση οτι υπαρχει στο καταστημα Στουρναρη, δινοντας μου κωδικο , τιμη (219 ευρω), τα παντα.

Το Σαββατο που ειχα μιλησει με το service μου ειχαν πει μου ειπαν οτι δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα.

Στο τηλεφωνο που πηρα τωρα και τους το ειπα μου ελεγαν κατι βλακειες.

Αυτο που σκεφτομαι τωρα ειναι μηπως μου βαζουν καμια φτηνοτερη και χειροτερη(αυτοι μου ειπαν οτι ειναι καλυτερη) , μου βαζουν την evga nforce 680i lt sli.

Τελοσπαντων το θεμα ειναι οτι αυτο που βγαζω σαν συμπερασμα ειναι οτι το σερβις του Πλαισιου πεταει ενω του Multirama κοιμαται τον υπνο του δικαιου.

Αιντε χαιντε....

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι ενώ δεν είχα και την καλύτερη εικόνα για το service του Πλαισιου, πρόσφατα που έκανα αναβάθμιση και με χτύπησε πάλι η μαύρη μου γκαντεμιά, με εξέπληξε η ταχύτητα και η εξυπηρέτησή τους.

Προβληματική Asus P5Q Deluxe, τους πήγα το κουτί (παρόλο που την εγκατάσταση την είχα κάνει εγώ) και μέσα σε δύο τρείς ώρες την είχαν αντικαταστήσει και το μηχάνημα λειτουργούσε, χωρίς καμια χρέωση για εγκατάσταση.

Δύο μέρες μετά άρχισε να κάνει νερά ο Seagate 1ΤΒ που επίσης είχα πάρει από εκεί (έκανε διαρκείς παύσεις ακόμα και αμέσως μετά από εγκατάσταση των XP). Τους τον πήγα πίσω στο σακουλάκι του και τους είπα τι παρουσιάζει, ούτε "θα τον ελέγξουμε και να δούμε" ούτε τίποτα, αμέσως καινούργιος και άντε γειά.

 

Αυτό θα πει υποστήριξη.

Δημοσ.
Η αλήθεια είναι ότι ενώ δεν είχα και την καλύτερη εικόνα για το service του Πλαισιου, πρόσφατα που έκανα αναβάθμιση και με χτύπησε πάλι η μαύρη μου γκαντεμιά, με εξέπληξε η ταχύτητα και η εξυπηρέτησή τους.

Προβληματική Asus P5Q Deluxe, τους πήγα το κουτί (παρόλο που την εγκατάσταση την είχα κάνει εγώ) και μέσα σε δύο τρείς ώρες την είχαν αντικαταστήσει και το μηχάνημα λειτουργούσε, χωρίς καμια χρέωση για εγκατάσταση.

Δύο μέρες μετά άρχισε να κάνει νερά ο Seagate 1ΤΒ που επίσης είχα πάρει από εκεί (έκανε διαρκείς παύσεις ακόμα και αμέσως μετά από εγκατάσταση των XP). Τους τον πήγα πίσω στο σακουλάκι του και τους είπα τι παρουσιάζει, ούτε "θα τον ελέγξουμε και να δούμε" ούτε τίποτα, αμέσως καινούργιος και άντε γειά.

 

Αυτό θα πει υποστήριξη.

 

Οντως. Εγω χρειαστηκα μια φορα να κανω αναβαθμιση, τον ειχα παει στο Πλασιο στις 5 το απογευμα, τον ειχα στις 7.

Για την συγκεκριμενη φορα ειχα παει πρωτα στο Πλασιο οπου με ενημερωσανε για το προβλημα του υπολογιστη μια ωρα αφοτου τον ειχα παρει.

Aπο το Multirama δεν μου τηλεφωνησαν ουτε μια φορα απο την προηγουμενη Πεμπτη, ουτε οτι τελικα θα μου εβαζαν αλλη μητρικη , ουτε για τιποτα, εκτος οτι τηλεφωνικα σου θυμιζουν οι τεχνικοι οτι ειναι αλλου για αλλου.

Τι να πω? Μειωμενο προσωπικο?

Απλα μη μου το παιζουν η φοβερη εξυπηρετηση γιατι τελικα δεν την προσφερουν

Δημοσ.
Τους τον πήγα πίσω στο σακουλάκι του και τους είπα τι παρουσιάζει, ούτε "θα τον ελέγξουμε και να δούμε" ούτε τίποτα, αμέσως καινούργιος και άντε γειά.

 

Αυτό θα πει υποστήριξη.

 

Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό...τα έχουμε ξαναπεί εξάλλου...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...