Προς το περιεχόμενο

για τους φίλους κρυπτοαναγνώστες (-window$άδες

gtroza

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άλλους τους σώζει άλλους τους αποτελειώνει. Αυτοί που γράφουν κώδικα γράφουν και για την πλάκα τους (Open Source) και για να βγάλουν το ψωμί τους (CLosed) .

Δεν νομίζω να είναι καλά νέα για κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλους τους σώζει άλλους τους αποτελειώνει. Αυτοί που γράφουν κώδικα γράφουν και για την πλάκα τους (Open Source) και για να βγάλουν το ψωμί τους (CLosed) .

Δεν νομίζω να είναι καλά νέα για κανέναν.

σεβαστή η διαφωνία και κατανοητή η πιθανή αγωνία για το μέλλον

όμως διαφωνώ (αφού δεν είμαι προγραμματιστής ):-D

ως ¨ασθενής¨, ενοχλούμαι απο το ότι οι πλασιέ των φαρμάκων, είναι πιό πολλοί απο τους γιατρούς στα δημόσια νοσοκομεία, και μαζί με την επιστημονική ενημέρωση, κανονίζουν και τα πριμ που αναλογούν στους ΟΕΜ !

ως ¨πολίτης¨ ενοχλούμαι απο την ¨όσμωση¨, ανάμεσα σε ελέγχοντες και ελεγχόμενους

μη γράφω κατάλογο ξημερώματα

αφου ασχολείσαι με κώδικα, καταλαβαίνεις

ναι ζει πολύς κόσμος απο την υπάρχουσα κατάσταση των πραγμάτων και λίγο πολύ όλοι είμαστε ενταγμένοι στο σύστημα, έστω και στις παρυφές.

το θέμα είναι ποιός πληρώνει το μάρμαρο και αν αγοράζει φύκια για μεταξωτές κορδέλλες

παραδέχομαι ότι υπάρχει ενθουσιασμός και υπερβολή εκ μέρους μας στα θέματα του free και open και οτι και αυτός ο κόσμος δεν είναι παντα αθώος και αγγελικά πλασμένος

όλοι θέλουμε να ζήσουμε λίγο καλλίτερα (απο αυτό που ζούμε)

αν πιστεύεις οτι η αύξηση της τιμής του πετρελαίου, είναι φυσικό φαινόμενο

τότε τα ανακαλώ όλα και ξαναγυρνώ στο dos :mrgreen:

υγ: για να μην είμαι εκτός θέματος γράφω και ένα ... βάλε Linux Red_Phantom. καλημέρα...και καλώς ήρθες στο Linux :-D

.

επειδη γενικως μου αρεσει να λεω τα πραγματα απλα και ξεκαθαρα

το Linux ειναι καλυτερο λειτουργικο απο τα XP,Vista,MacOS για πολλους λογους

αυτο και τα προγραμματα του ειναι δωρεαν