Προς το περιεχόμενο

boi8iste ligo giati ta exo peksei...

fido_dido

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Me to Flask 6 kano ta *.vob se ena oraio peripoy 3G avi arxeio,me tous ypotitlous kai ton ixo tou.Mexri edo opaia.<BR>Otan to bazo na paikseime kapoion player (MP,Playa...)moy dixnei tin tainia (DivX) sto mege8os tou para8urou opou ekana tin metatropi (416x304).Ekei de mporeis na deis tainia 8a sou bgoun ta matia kai etsi tou kano fullscrean alla tote de megalonei mono pros ta plagia alla kai pros ta kato me apo telesma na xanetai to miso peripou para8uro apo tinn tainia pros ta kato mazi me tous ypotitlous.<BR>Moipos xerei kaneis pos mporo na to kano na to blepo opos to DVD se fullscrean?

Δημοσ.

Agapite fido_dido an den kano lathos mallon tha eisai kainourgios ston tomea tou encoding.Proton to Avi einai para poly megalo!!xreiazesai 5 cd gia na to grapseis!!Prepei na rithmizeis ta settings tou video codec pou xrisimopoieis prin apo kathe encode etsi oste to teliko arxeio na vgainei sto megethos pou theleis!kai tha sou sinistousa ena bitrate calculator gia na vlepeis ti rithmiseis tha kaneis se kathe ergo!ektos apo afto kalo einai na min vazeis to resolution tis tainias kato apo 640*480.Afto to rithmizeis apo ta settings tou Flask.Telos sou sinisto na katevaseis kapoio enxiridio pou na sou eksigei ti tha kaneis oste na min talaiporisai adika.<BR>Elpizo na se voithisa.. smile.gif" border="0

Δημοσ.

Mia diafonia. To elaxisto pou anafereis gia analisi 640x480 einai arketa lanthasmeno an den exeis aperioristo megethos arxeiou. Me mikroteri analisi to bitrate exei kalliteri katanomi kai se sindiasmo me to direct show pou xrisimopoiite stin anaparagogi mporei mia xamiloteri analisi na dosei poiotikotera apotelesmata.<P><BR>crAss

Δημοσ.

Mia diafonia. To elaxisto pou anafereis gia analisi 640x480 einai arketa lanthasmeno an den exeis aperioristo megethos arxeiou. Me mikroteri analisi to bitrate exei kalliteri katanomi kai se sindiasmo me to direct show pou xrisimopoiite stin anaparagogi mporei mia xamiloteri analisi se dedomeno bitrate na dosei poiotikotera apotelesmata.<P><BR>crAss

Δημοσ.

Mia kali lisi einai na simpiezeis tis diastaseis toy arxikou para8irou se ena pososto pou se voleuei. Mia simpiesi tou para8irou kata 50% sou dinei diastaseis 368x288 apo 720x576 pou itan arxika. Prepei na frontizeis panta wste oi diastaseis pou pairneis kata ti smikrunsi na diairountai akribws me to 16.An de simbainei auto tote bres tin kontinoteri pou diaireitai akribws me to 16.Sti sinexeia an theleis mporeis na metatrepseis tin eikona apo 16x9 se 4x3 gia na tin blepeis full screen sthn o8oni.An gia paradeigma oi diastaseis tou parathirou einai 368x288 8a prepei na to megalwseis analoga ws pros to ipsos tou etsi wste na to fereis stis diastaseis 4x3.Etsi loipon diaireis to 368 me to 1.33 kai pairneis 276. Ara 8a prepei ma megalwseis to para8iro etsi wste h pragmatiki eikona na exei diastaseis 368x276. Oso pio ponta fereis tin ikona se auti tin analusi toso kalutera. Oi diastaseis tou para8irou einai eunoito oti 8a exoun auksh8ei kai de 8a eiani pleon 368x288 alla megalyteres ws pros to ipsos. Telos einai poli swsto oti oso pio mikro to parathiro toso kalytero apotelesma pairneis.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...