vmp_itachi Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Λοιπόν θέλω μια κάρτα για αγορές στο internet κτλπ Σε έναν φίλο μου του έβγαλε η δουλειά του electron visa για να τον πληρώνει και μου λεει οτι βρήκε την υγειά του,το ζήτημα είναι οτι δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει αυτή η κάρτα δηλαδή 1) Ποιές τράπεζες δίνουν αυτή τη δυνατότητα 2)Ο λογαριασμός εκει χρειαζεται οριο ηλικιας και ποιό ιεναι το ελάχιστο ποσό που πρέπει να καταθέσεις στην αρχη?( ειμαι 17χρονών) 3)Είναι αξιόπιστο για αγορές μεσω internet οχι οτι θα χω κανένα τεραστιο ποσο μεσα απλά θέλω να ξερω^^ 4)Μετά μπορει να χρειαστώ ή είναι καλύτερο να εχω paypal 5)¨Οταν ανοίξω το λογαριασμό πρέπει να κάνω καμιά αίτηση για webbanking?Και αν ναι πόσο καιρό θα πάρει 6)Τέλος υπάρχει καμιά προμήθεια που πρεπει να δινεις? Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με τράπεζες κτλπ μόνο με το χαρτζιλίκι και είμαι απλά άσχετος!!¨Οσο για transfers στο wow μόνο με βοήθεια φίλων^^.Τέλος πάντων ξέρει κανείς ή προτείνεται τίποτα άλλο εξίσου καλό?
antonl Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Θα σου απαντήσω τι έκανα/γνωρίζω εγώ 1. Πιθανόν όλες. Εγώ άνοιξα έναν κανονικό λογαριασμό στην Κύπρου ζητώντας να μπορώ να χρησιμοποιώ την κάρτα για αγορές μέσω web και να έχω e-banking. 2. Δυστυχώς δεν το θυμάμαι. 3. Ναι είναι εφόσον προσέχεις που δίνεις τον αριθμό φυσικά. 4. Έχω ανοίξει λογαριασμό paypal με αυτήν την κάρτα. 5. Όπως είπα στο 1. γίνεται. Την κάρτα την πήρα μέσα σε 15 λεπτά. Το e-banking ενεργοποιήθηκε το άλλο πρωί. 6. Όχι δεν υπάρχει. edit: Κάτι άλλο που έχω βρει βολικό. Στη συγκεκριμένη τράπεζα έχω και τον "κανονικό" τραπεζικό μου λογαριασμό (στον οποίο είμαι συνδικαιούχος). Επειδή καλώς-κακώς νιώθω κάπως ανασφαλής να έχω πολλά χρήματα στο λογαριασμό που χρησιμοποίω για e-shopping, διατηρώ ένα μικρό ποσό σ' αυτόν και όποτε θέλω να κάνω κάποια ακριβή αγορά, μεταφέρω χρήματα από τον ένα λογαριασμό στον άλλον μέσω web-banking.