KITI Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 καλημέρα σε όλους, χρειάζομαι επείγουσα βοήθεια! για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω, διότι είμαι ψιλοάσχετη με την τεχνολογία, κάποια μηνύματα που έστειλα στο αγόρι μου απο κινητό NOKIA, αντί να πάνε στο αγόρι μου, πήγαν σε άλλο κινητό και μάλιστα αυτό του αφεντικού μου. Προσπαθώ να καταλάβω τι έχει γίνει, για να εξηγήσω και το λάθος, αλλά άκρη δε βγάζω. Αν κάποιος γνωρίζει για αντίστοιχη περίπτωση, τι μπορεί να έχει συμβεί, παρακαλώ ας βοηθήσει. Βρίσκομαι σε δύσκολη θέση. Ευχαριστώ kiti
kosmasgr Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Απο συνήθεια έγινε όχι απο τεχνολογικό λάθος. Μαλλον στέλνεις πιο πολλά μηνύματα στο αφεντικό σου Y.Γ. Το αγόρι σου το ξέρει ?
spy187 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 υπαρχει περιπτωση να θελει αναβαθμιση γιατι σε αρκετα κινητα παρουσιαζεται το προβλημα να μπερδευει τα ονοματα στον καταλογο!
Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Μαλλον στις επαφες σου ειχες καταχωρησει λαθος αριθμο σε καθε ατομο (αγορι-αφεντικο). Τυχερο το αφεντικο παντως.
cd2matheos Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 το ξερω αυτο το σφαλμα το ειχε παθει και το δικο μου αν θελεις μπορω να στο φτιαξω.
TechnoState Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 το ξερω αυτο το σφαλμα το ειχε παθει και το δικο μου αν θελεις μπορω να στο φτιαξω. ...στην αφεντικινα σου εσυ? προαγωγη πηρες?
KITI Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Απο συνήθεια έγινε όχι απο τεχνολογικό λάθος. Μαλλον στέλνεις πιο πολλά μηνύματα στο αφεντικό σου Y.Γ. Το αγόρι σου το ξέρει ? Το αγόρι μου το ξέρει, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά μου τη δίνει που δεν ξέρω πως και γιατί έγινε. Νόμιζα ότι ένα λάθος το αντιλαμβάνεσαι έστω και έπειτα!!! Πως το εξηγεί η τεχνολογία αυτό;
KITI Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Έλα τώρα... μεταξύ μας, καλό το αφεντικό; Πολυτέλειες! Καλός για την προχωρημένη ηλικία του...