Προς το περιεχόμενο

λάθος αποστολή μηνύματος

KITI

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημέρα σε όλους,

χρειάζομαι επείγουσα βοήθεια! για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω, διότι είμαι ψιλοάσχετη με την τεχνολογία, κάποια μηνύματα που έστειλα στο αγόρι μου απο κινητό NOKIA, αντί να πάνε στο αγόρι μου, πήγαν σε άλλο κινητό και μάλιστα αυτό του αφεντικού μου. Προσπαθώ να καταλάβω τι έχει γίνει, για να εξηγήσω και το λάθος, αλλά άκρη δε βγάζω. Αν κάποιος γνωρίζει για αντίστοιχη περίπτωση, τι μπορεί να έχει συμβεί, παρακαλώ ας βοηθήσει. Βρίσκομαι σε δύσκολη θέση. Ευχαριστώ

kiti

Δημοσ.

Απο συνήθεια έγινε όχι απο τεχνολογικό λάθος. Μαλλον στέλνεις πιο πολλά μηνύματα στο αφεντικό σου ;)

Y.Γ. Το αγόρι σου το ξέρει ? :mad:

Δημοσ.

υπαρχει περιπτωση να θελει αναβαθμιση γιατι σε

αρκετα κινητα παρουσιαζεται το προβλημα να μπερδευει τα ονοματα στον καταλογο!

Δημοσ.
το ξερω αυτο το σφαλμα το ειχε παθει και το δικο μου αν θελεις μπορω να στο φτιαξω.:devil:

...στην αφεντικινα σου εσυ?

προαγωγη πηρες?

Δημοσ.
Απο συνήθεια έγινε όχι απο τεχνολογικό λάθος. Μαλλον στέλνεις πιο πολλά μηνύματα στο αφεντικό σου ;)

Y.Γ. Το αγόρι σου το ξέρει ? :mad:

Το αγόρι μου το ξέρει, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά μου τη δίνει που δεν ξέρω πως και γιατί έγινε. Νόμιζα ότι ένα λάθος το αντιλαμβάνεσαι έστω και έπειτα!!! Πως το εξηγεί η τεχνολογία αυτό;

Δημοσ.
Έλα τώρα... μεταξύ μας, καλό το αφεντικό;

Πολυτέλειες! Καλός για την προχωρημένη ηλικία του...

Δημοσ.
υπαρχει περιπτωση να θελει αναβαθμιση γιατι σε

αρκετα κινητα παρουσιαζεται το προβλημα να μπερδευει τα ονοματα στον καταλογο!

Please!!! Τι σημαίνει αυτό; Δηλαδή; Είναι όντως παλιό το κινητό. Τι σημαίνει όμως ότι μπερδεύει τα ονόματα; Πως μπορεί να έγινε χωρίς να καταλάβω; Μπορείς να μου δώσεις λεπτομέρειες;

Δημοσ.