mariav Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Παιδια, δουλευει ενας φιλος μου σε call center και αρκετες φορες πολλοι συνδρομητες του εχουν πει οτι εκεινη τη στιγμη ηχογραφουν τη συνομιλία του.. Ο φιλος μου δεν αντιδραει, για να μη δημιουργηθεί παρεξήγηση με τον συνδρομητη, ομως ηθελα να ρωτησω: Ο συνδρομητης μπορει να χρησιμοποιήσει νομικά αυτην την συνομιλια για να του κανει μηνυση? Το γεγονος οτι δεν απαντά, δειχνει οτι σιωπηρα δεχεται την καταγραφη? Προσωπικα πιστευω οτι ο κοσμος εχει ξεφύγει, ψαχνει να βρει ενα εξιλαστηριο θυμα (στη συγκεκριμενη περιπτωση εναν αμοιρο υπαλληλο call center) και νομιζει οτι κατι εχει στα χερια του!! Εσεις τι λετε?
De@th L0rd Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Άντε πάλι με τον φίλο...Γιατί δεν μας λές ξεκάθαρα οτι εσύ δουλέυεις σε τηλεφωνικό κέντρο? Λοιπόν, μηνύσεις πολλές γίνονται λίγες εκδικάζονται και ναι μπορεί να του κάνει μήνυση.Από την στιγμή που ο υπάλληλος ΔΕΝ κάνει σωστά την δουλειά του μπορεί κάλλιστα με αποδεικτικό στοιχείο την συνομιλία αυτή να την χάσει.Αν όμως ο υπάλληλος είναι σωστός στην δουλειά του δεν τρέχει κάτι.Εν κατακλείδι, όποιος φταίει θα την πληρώσει.
mariav Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δεν εχω λογο να πω ψεμματα... Απλως ειναι Ο φιλος μου, και οπως καταλαβαινετε τρομάζω διπλά... Εισαι πολύ ωμός σε αυτο που λες, προφανώς δεν εχεις δουλεψει ποτέ σε τηλεφωνικό κεντρο και δε ξερεις τί γίνεται, εισαι και συ απο αυτους που καλουν πχ την τελλας και νομιζουν οτι μιλανε με τον διευθυντη της. εγω δεν αναφερθηκα στο αν θα χάσει τη δουλειά του ή οχι, εφόσον ειναι ενταξει ο φιλος μου δε φοβαται, απλως ηθελα να μαθω αν ειναι τοσο ευκολο για ψύλλου πήδημα κάποιος να κανει μηνυση όπου γουστάρει και δή σε υπαλληλο τηλεφωνικού κεντρου. Αν δε ξερεις να απαντησεις ή δε θες επειδη εισαι απο την άλλη πλευρα, δε χρειαζεται να το κανεις απαραίτητα.
archsatan Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δεν εχω λογο να πω ψεμματα... Απλως ειναι Ο φιλος μου, και οπως καταλαβαινετε τρομάζω διπλά... Εισαι πολύ ωμός σε αυτο που λες, προφανώς δεν εχεις δουλεψει ποτέ σε τηλεφωνικό κεντρο και δε ξερεις τί γίνεται, εισαι και συ απο αυτους που καλουν πχ την τελλας και νομιζουν οτι μιλανε με τον διευθυντη της. εγω δεν αναφερθηκα στο αν θα χάσει τη δουλειά του ή οχι, εφόσον ειναι ενταξει ο φιλος μου δε φοβαται, απλως ηθελα να μαθω αν ειναι τοσο ευκολο για ψύλλου πήδημα κάποιος να κανει μηνυση όπου γουστάρει και δή σε υπαλληλο τηλεφωνικού κεντρου. Αν δε ξερεις να απαντησεις ή δε θες επειδη εισαι απο την άλλη πλευρα, δε χρειαζεται να το κανεις απαραίτητα. Ψύλλου πήδημα λέγεται όταν σε παρεμποδίζουν να δουλέψεις ; Συνέχεια παίρνουν κάτι ενοχλητικά άτομα που προσφέρουν στην ουσία μαλακίες(με το συμπάθειο) !!! Έλεος η μόνη χώρα της Ευρώπης που γίνεται αυτό.
Lighter122 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Έλεος η μόνη χώρα της Ευρώπης που γίνεται αυτό. Δεν θα ημουν και τοσο σιγουρος στην θεση σου...
Pablo_Hasan Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Απλως ειναι Ο φιλος μου, και οπως καταλαβαινετε τρομάζω διπλά.ωχ, και θα χασουμε το γαμπρο...
mariav Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Ψύλλου πήδημα λέγεται όταν σε παρεμποδίζουν να δουλέψεις ; Συνέχεια παίρνουν κάτι ενοχλητικά άτομα που προσφέρουν στην ουσία μαλακίες(με το συμπάθειο) !!!Έλεος η μόνη χώρα της Ευρώπης που γίνεται αυτό. οχι, δεν αφορα τηλεφωνικη πώληση η θεση του... Συμφωνω και γω απολυτα μαζι σου σε αυτο .... Ειναι σε τμημα εξυπηρετησης πελατων εταιρειας ιντερνετ.. Δεχεται εισερχομενες κλησεις, δεν κανει εξερχομενες... Απλως αναρωτιόμουν κατά πόσο μπορει ο καθενας που καλει μια εταιρεια εξυπηρετησης, να ηχογραφει κλήσεις και να απειλει προσωπικά τον τηλεφωνητή/τηλεφωνήτρια με μηνυσεις... Συγκεκριμενα επειδη ο φιλος μου δεν εχει σχολιασει ποτε αυτο που του λεει οτι ο συνδρομητης, οτι δηλαδη τον ηχογραφεί, προβληματίζομαι μήπως ειναι τεκμίριο εναντίον του φιλου μου...
mariav Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 ωχ, και θα χασουμε το γαμπρο... τα ιδια άτομα με τα ιδια σχολια, πάντα... Ελπιζω να γραψει και κανεις σοβαροτερος...
Mithrantir Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Παιδια, δουλευει ενας φιλος μου σε call center και αρκετες φορες πολλοι συνδρομητες του εχουν πει οτι εκεινη τη στιγμη ηχογραφουν τη συνομιλία του.. Ο φιλος μου δεν αντιδραει, για να μη δημιουργηθεί παρεξήγηση με τον συνδρομητη, ομως ηθελα να ρωτησω: Ο συνδρομητης μπορει να χρησιμοποιήσει νομικά αυτην την συνομιλια για να του κανει μηνυση? Το γεγονος οτι δεν απαντά, δειχνει οτι σιωπηρα δεχεται την καταγραφη? Προσωπικα πιστευω οτι ο κοσμος εχει ξεφύγει, ψαχνει να βρει ενα εξιλαστηριο θυμα (στη συγκεκριμενη περιπτωση εναν αμοιρο υπαλληλο call center) και νομιζει οτι κατι εχει στα χερια του!! Εσεις τι λετε? Αν και υπάρχει κάποιος δικηγόρος εντός του φόρουμ που μπορεί να εξηγήσει το νομικό πλαίσιο καλύτερα, νομίζω οτι δεν ισχύουν αυτές οι καταγεγραμμένες συνομιλίες στο δικαστήριο. Για να γίνει καταγραφή της συνομιλίας και να χρησιμοποιηθεί ως πειστήριο πρέπει να υπάρχει δικαστική εντολή (εισαγγελική εντολή?). Καταγραφή συνομιλίας χωρίς τέτοια εντολή θεωρείται παραβίαση προσωπικών δεδομένων και τιμωρείται αναλόγως. Οι εταιρείες call center απ' ότι ξέρω καταγράφουν τις συνομιλίες αλλά μόνο για εσωτερικό έλεγχο και όχι για πειστήρια σε δίκη.
Pablo_Hasan Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Ελπιζω να γραψει και κανεις σοβαροτερος. οι σοβαροτεροι απαντανε σε σοβαροτερα θεματα...
mariav Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Mithrantir σε ευχαριστω πολυ για την άρτια και κατατοπιστική απάντηση σου.... Με ενδιαφερει περισσοτερο τί αξιώσεις μπορει να εχει ο συνδρομητής απο την πλευρά του, κατά του τηλεφωνητή (γιατι κατά της εταιρείας δε με ενδιαφέρει). Σε ευχαριστω και πάλι για την απάντηση σου, η οποία ξεχωρισε μεσα στα ...#$%$^#@$#.
Mithrantir Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Κατά του τηλεφωνητή ο συνδρομητής μπορεί να έχει αξιώσεις μόνο αν ο τηλεφωνητής προβεί σε προκλητική και ασεβή συμπεριφορά. Και αυτό άνευ πρόκλησης, μιας και αν το ξεκινήσει ο άλλος πρώτος τότε και οι δύο είναι υπόλογοι. Από εκεί και μετά όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες της εταιρείας, υπόλογος δε μπορεί να είναι ο τηλεφωνητής. Ιδίως από τη στιγμή που ακολουθεί τη γραμμή και τις οδηγίες της εταιρείας που δουλεύει. Απο εκεί και μετά να σου πω οτι μάλλον αγχώνεσαι υπερβολικά ή ο καλός σου έχει τη φωλιά του λερωμένη και σε έχει αγχώσει έτσι. Αν εξαιρέσουμε ένα μικρό ποσοστό τρελαμένων, οι περισσότεροι πελάτες έχουν τη λογική ικανότητα (ακόμα και μετά από λίγο, αφότου ηρεμήσουν κάπως) να καταλάβουν οτι ο τηλεφωνητής είναι ένας απλός υπάλληλος και δεν προβαίνουν σε παράλογες ενέργειες χωρίς λόγο.
mariav Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Σε ευχαριστω πολυ mithrantir... Φιλακια, καλο βραδυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.