ksexilas Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Καλημερα σας Ειμαι κατοχως ενους seat leon 1.6 102hp και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απο την οδικη συμπεριγορα αλλα και γενικα για ολα του. Το κακο ειναι οτι ειναι "βαρη" για τοθς ιππους του μιας και ειναι 1320 κιλα. Εκτος απο χωανες τελικο εξατμησης τι αλλο μπορω να κανω για να ανεβασω τους ιππους.. τουρμπο κ.τ.λ. αλλα δεν ξερω αν αντεχη η κεφαλη Δωστε μου λυσεις..
vastravoud Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Ποτέ μου δεν κατάλαβα τη λόξα με τις βελτιώσεις
piii Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Ρε εσύ φίλε δεν σε καταλαβαίνω ειλικρινά.... Οταν πήγες να πάρεις το αμάξι πρίν το πάρεις δεν έκανες test drive να δεις πως πάει,αν καλύπτει τις απαιτήσεις σου κ.τ.λ. Γουρούνι στο σακί πήγες και πήρες; Εγώ π.χ προσωπικά ήθελα να αγοράσω οικογενειακό αμάξι και για διάφορους λόγους μου άρεσε το octavia 5. Εκανα test drive την έκδοση με τα 102 ps δηλαδή τον κινητήρα που έχεις εσύ και είδα ότι δεν πάει μία. Ετσι επέλεξα το 1.6fsi.Εντάξει δεν βάζει και φωτιά αλλά κινείται λίγο ποιό αξιοπρεπή απο αυτόν με τα 102. Τώρα στο ερώτημά σου... Turbo σε αυτό τον κινητήρα και γενικότερα οποιαδήποτε μηχανική βελτίωση μάλλον άσκοπα χρήματα θα είναι.Πολλά λεφτά για τίποτα ουσιώδες. Ισως το μόνο που θα άξιζε αλλά και πάλι δεν θα ήθελα να μάθω το κόστος είναι να κοτσάρεις κάνα κινητήρα απο TSI. Οπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω αν δεν σε καλύπτει πούλα το τώρα που έχει ακόμα αξία και χτύπα κάτι άλλο.
TeZaS Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Μία βελτίωση που δεν θα βλάψει τον κινητήρα είναι φίλτρο-εξάτμιση-προγραμμα (καμια 10αρια αλογατα) και μπορείς να κάνεις πλάνισμα καπακιού κινητήρα. Λειένοντάς το μέσα στα περιθώρια που δίνει ο κατασκευαστής μπορείς να έχεις πολυ καλά αποτελέσματα, αυξάνεται η συμπίεση του κινητήρα και δέν έχεις πρόβλημα με βλάβες και είναι και οικονομικό. Ωστόσο θα πρέπει να προσέξεις να πάς σε καλό μάστορα και να είσαι πάντα μέσα στα περιθώρια του κατασκευαστή γιατι αν το ξεσκίσεις θα έχεις αρκετή δύναμη επιπλέον αλλα σε μερικούς μήνες δεν θα έχεις κινητήρα!!! Θα σε συμβούλευα ομως να πάρεις μια BMW να βρείς την ησυχία σου....Φιλικά!
Tenshi Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 ΦΠΑ (Φίλτρο/πρόγραμμα/εξάτμιση) 1ο στάδιο. Μήν περιμένεις τρελά πράγματα,στην καλύτερη περίπτωση να πάρεις 10 επιπλέον άλογα.Το κόστος "παίζει" ανάλογα με το τί θα βάλεις,έχω δεί με 800euro έχω δεί και με 3000.Συνήθως το ποσό που ζητάνε για ένα τέτοιο πακέτο είναι κοντα στα 1500 ευρώ.Το turbo απλά ξέχνα το,όχι γιατί δέν αντέχει ο κινητήρας σου αλλά αν βάλεις το κόστος εγκατάστασης και το κόστος συντήρησης, απλά δέν αξίζει.Υπάρχει και η λύση του τροπέτου,να βρείς κινητήρα απο Leon Cupra βέβαια το κόστος για τον κινητήρα,το στήσημο του αυτοκινήτου σύν τα εργατικά θα πάνε σχεδόν όσο μισό νέο αμάξι.Φυσικά εκεί ξεκινάνε άλλα προβλήματα όπως η ποιότητα της δουλειάς απο πλευρά μηχανικού και η δήλωση της μετατροπής (αν θα την κάνεις ή όχι). Γνώμη μου;Όπως είπε και IOCTL,μάζεψε χρήματα και πάρε ένα νέο αμάξι.Υπάρχουν πολλά νέα "μικρά Gti" σε αρκετά δελεαστικές τιμές. (Suzuki Swift sport/Fiat Grande Punto T-jet/Peugeot 207 rallye)
DarkOrion Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Ρε παιδιά, σόρυ κίολας, γιατί δεν το ξέρω πώς γίνεται στην πράξη, αλλά πώς βάζεις turbo σε έναν ήδη κατασκευασμένο κινητήρα?? Ανεξάρτητα δηλαδή από το αν ειναι σωστό να βάλεις turbo, αν είναι κατάλληλα ρυθμισμένο ώστε το turbo πραγματικά να σου προσφέρει και όχι να σου αφαιρεί. Δηλαδή τι κάνουν? Κόβουν τους αγωγούς, τους φέρνουν εκεί που θέλουν και ενώνουν το turbo?
SL9S9 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2008 Θα σε συμβούλευα ομως να πάρεις μια BMW να βρείς την ησυχία σου....Φιλικά! bmw; πόσα κυβικα προτεινεις;
TeZaS Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 bmw; πόσα κυβικα προτεινεις; Μια Μ3 καλη είναι:-D:-D
the_end Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Ρε παιδιά, σόρυ κίολας, γιατί δεν το ξέρω πώς γίνεται στην πράξη, αλλά πώς βάζεις turbo σε έναν ήδη κατασκευασμένο κινητήρα?? Ανεξάρτητα δηλαδή από το αν ειναι σωστό να βάλεις turbo, αν είναι κατάλληλα ρυθμισμένο ώστε το turbo πραγματικά να σου προσφέρει και όχι να σου αφαιρεί. Δηλαδή τι κάνουν? Κόβουν τους αγωγούς, τους φέρνουν εκεί που θέλουν και ενώνουν το turbo? φεύγει το εργοστασιακό χταπόδι και μπαίνει μια πολλαπλή εξαγωγής για turbo. εκεί στηρίζεται ο υπερσυμπιεστής. ο αέρας πλέον κατευθύνεται στην εισαγωγή του turbo, αφού συμπιεστεί κατευθύνεται στο intercooler (που δεν υπήρχε πριν) κι από κει στην πεταλούδα (και κάπου πριν την πεταλούδα κοτσάρεις και μια σκάστρα). το μόνο που έχει σχέση με το μοτέρ είναι η αλλαγή φλάτζας για να πέσει η συμπίεση. μετά έρχεται η τροφοδοσία. αν τα μαμά μπεκ επαρκούν, τότε απλά χρειάζεται ρύθμιση ο εγκέφαλος. αν δεν επαρκούν υπάρχει η λύση είτε του εξτρα μπεκ (με παράλληλο εγκεφαλάκι συνήθως) είτε της αντικατάστασης των μαμά μπεκ (και πάλι ρυθμίζεται ο εγκέφαλος). αν ο εγκέφαλος είναι δύστροπος ή απλά ανεπαρκής για τη διαχείριση των νέων δεδομένων τότε παίζουν παράλληλοι εγκέφαλοι (καμία σχέση με αυτούς που οδηγούν τα εξτρα μπεκ) που αναλαμβάνουν εξ'ολοκλήρου τη διαχείριση του μοτέρ και αφήνουν όλα τα υπόλοιπα υποσυστήματα στον μαμά εγκέφαλο. συνήθως αλλάζεται και ολόκληρη η εξάτμιση για να συμβαδίζει με τα νέα δεδομένα καυσαερίων του μοτέρ. επίσης είναι πιθανό να γίνει και ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι. α, και ένα σετ ψυχρότερα μπουζί είναι ψιλοστάνταρ. αυτά πάνω κάτω γίνονται αν ένα ατμοσφαιρικό μετατραπεί σε (light) turbo. αν η ιπποδύναμη θέλουμε να ανέβει πολύ τότε αρχίζουν και σοβαρές επεμβάσεις. ps: θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους. πούλα το δικό σου και πάρε ένα leon turbo. όχι ότι δε βελτιώνεται ο 1.6 αλλά δεν αξίζει ιδιαίτερα. εκτός κι αν βολεύεσαι με 10-15 άλογα επιπλέον με 1ο στάδιο και μερικά ακόμα αν βάλεις εκκεντροφόρους. αλλά μέχρι εκεί.
nikos_e34 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 καποιος εδω ανεφερε για μπεμπα...εαν δεν εισαι ανθρωπος που τον νοιαζουν τα γκαζια και εχεις λεφτα πηγαινε παρε απο 320 και πανω...320 ειναι οριακα τα αλογα για τα κιλα του...οτιδηποτε πιο κατω ερχεται στις επιδοσεις του ματιζ...4κυλινδρες μπεμπες σακ μπιγκ ταιμ...και εγω φανατιλα με 6κυλινδρους ειμαι...τωρα με τα λεφτα που πεταξες για εισαγωγες/εξαγωγες φιλτρα προγραματα και λοιπες μ@!#$@ το πολυ να πηρες 10 αλογα παραπανω με ατμοσφαιρα δεν μπορεις επομενως πας στη λυση του τουρμπο...αλλα αν ειναι να πας εκει το κοστος της τουρμπινας δεν ειναι ποιος ξερει ποσο αλλα το κοστος να προετοιμασεις μηχανη,αναρτησεις,φρενα κλπ καλυτερα πουλα το και δωσε κατι παραπανω για το εργοστασιακο το τουρμπατο...πες ομως οτι δινεις τα λεφτα αυτο το αμαξι ειναι αιωνια δικο σου...αν πας να το πουλησεις δεν προκειται να παρεις δραχμη απο αυτα που εχωσες πανω του..γενικα τα φτιαγμενα τα κιταει ο κοσμος με αμφιβολια διοτι κατα 99 τοις εκατο το αμαξι αυτο το εσκιζες...πουλα το και παρε τουρμπατο απο τη μανα του και προς θεου μην παιρνεις μπεμπα..σε κοβω οτι γουσταρεις τα μικρα GTI και αν πας εστω σε 3αρα να ξερεις οτι ειναι τουλαχιστον εναμισι τονος για το Ε46 και κοντα 1600 κιλα για το νεο τριαρι Ε90/Ε92 διαλεξε και παρε φιλε
ksexilas Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Παιδια ευχαριστω πολυ για τα λογια σας αλλα και για τις ιδεες σας αλλα δεν αλλαξω αυτοκινιτο. δεν το εχω ακομα ξεπληρωση και θα ξανα χρεωθω αλλο...ακομα χειροτερα 1 turdo ποθ καινε τα μαλλια μας αλλα και με τιν βενζινα στην περιοχη μου στα 1,39 πανω κατω δεν μονιζω οτι ειναι λυση. Ισωσ να λειανω το καπακη που θα ειναι και εργοσταριακα τα αλογα χωρισ προβλημα σπασιμετος του κινιτηρα..
De@th L0rd Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Σόρρυ που θα σε ξενερώσω αλλά μην παίζεις με τις βελτιώσεις γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι.2 πράγματα θα σου πω: 1) Αλλιώση κινητήρα=> αλλαγή κατανάλωσης 2) Τιμή βενζίνης που ανεβαίνει και θα γίνει απλησίαστη.
ksexilas Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2008 μαλλον θα το κρατησω μεχρι να τα κλασει και μετα θα το δωσω στην μελουσα γυναικα μου....ε και μεχρι τοτε θα κανονισω να μαζεψω λεφτα να παρω κατι μεγαλητερο αλλα και γρηγορο ΕVO....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.