Προς το περιεχόμενο

Η εταιρία Altec δηλώνει ευθαρσώς ότι δεν έχει δει τεχνικός συσκευή εντός εγγυήσεως επ


panosgg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η εταιρία Altec δηλώνει ευθαρσώς ότι δεν έχει δει τεχνικός συσκευή εντός εγγυήσεως επί δυο εβδομάδες

 

Στις 26/4/2008 αγόρασα από το κατάστημα Media Markt μια συσκευή Altec Navi 400B. Η εν λόγω συσκευή παρουσίασε δυσλειτουργία και αναγκάστηκα να την παραδώσω στο service της εταιρίας Altec την Τρίτη 24 Ιουνίου. Εκεί αφού παρέλαβαν τη συσκευή και μου παρέδωσαν το δελτίο επισκευής με ενημέρωσαν ότι θα επικοινωνήσει κάποιος από την γραμματεία μαζί μου εντός δυο εργασίμων ημερών. Την Πέμπτη 26 Ιουνίου και αφού δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μου, επικοινώνησα εγώ στο 2116872000 ώπου με ενημέρωσαν ότι δεν είχε ελέγξει ακόμα τεχνικός την συσκευή και ότι θα με καλούσαν την Δευτέρα. Την Δευτέρα 30 Ιουνίου, επικοινώνησα στο 2116872000 και μου είπαν και πάλι ότι δεν είχε ελέγξει τεχνικός τη συσκευή, ότι ο τεχνικός είχε άδεια και μου ζήτησαν να καλέσω την επόμενη μέρα.Την Τρίτη 1η Ιουλίου κάλεσα και πάλι στο 2116872000 και μου είπαν ότι δεν έχει ελέγξει ακόμα τεχνικός τη συσκευή. Την Τετάρτη 2 Ιουλίου κάλεσα για ακόμα μια φορά στο 2116872000 και μου έδωσαν την ίδια ακριβώς απάντηση ότι δηλαδή δεν έχει ελέγξει τεχνικός τη συσκευή. Όταν παραπονέθηκα μου ζήτησαν ένα τηλέφωνό μου και μου είπαν ότι θα με καλούσε τεχνικός εντός της ημέρας. Τους έδωσα τον αριθμό του κινητού μου αλλά δεν με κάλεσε ποτέ κανένας τεχνικός. Την Πέμπτη 3 Ιουλίου κάλεσα στο 2116872000 και μου απάντησαν και πάλι ότι δεν έχει ελέγξει τεχνικός τη συσκευή.Παραπονέθηκα και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο. Το αποτέλεσμα ήταν να μου πουν ότι θα με συνδέσουν με τον Κύριο Χατζημελέτη και να περιμένω στην αναμονή για πάνω από μισή ώρα χωρίς απάντηση. Αναγκάστηκα να στείλω email και fax παραπόνου στην εν λόγω εταιρία αναφέροντας αναλυτικά την υπόθεση ενώ προειδοποίησα ότι αν η εταιρία συνεχίσει να αντιμετωπίζει την περίπτωσή μου με τον ίδιο τρόπο, θα αναγκαστώ να κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Την Παρασκευή 4 Ιουλίου καλώντας στο 2116872000 η απάντηση ήταν για μια ακόμα φορά η ίδια: Δεν έχει ελέγξει τεχνικός την συσκευή. Παραπονέθηκα εκ νέου και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο. Μου είπαν ότι θα με συνδέσουν με τον Κύριο Παυλιδάκη ενώ μετά από λίγο μου είπαν ότι μιλάει και μου ζήτησαν να καλέσω αργότερα. Την ίδια ημέρα, κάλεσα άλλες 4 φορές - ανά μια ώρα -ζητώντας να μιλήσω με τον Κύριο Παυλιδάκη και κάθε φορά έπαιρνα την ίδια ακριβώς απάντηση, ότι δηλαδή μιλάει η γραμμή του. Σήμερα 7 Ιουλίου καλώντας στο 2116872000, πήρα και πάλι την απάντηση ότι δεν έχει ελέγξει τεχνικός τη συσκευή. Παραπονούμενος για ακόμα μια φορά και ζητώντας να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο, μου είπαν ότι θα με συνδέσουν με τον Κύριο Χατζημελέτη και για μια ακόμα φορά βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση να περιμένω στην αναμονή για πάνω από μισή ώρα.

Δημοσ.

Γράψε στο word συνοπτικά αυτά που αναφέρεις στο post, (μη ξεχάσεις να συμπεριλάβεις τα ονόματα των υπευθύνων που δεν απαντούσαν (τους ενοχλεί όταν δημοσιοποιούνται τα ονόματά τους)) και στείλτο με fax στο ΙΝΚΑ, σε μερικά περιοδικά πληροφορικής, το Media Markt το οποίο σίγουρα θέλει τα προιόντα που πουλάει να έχουν υποστήριξη και τέλος στείλτο και στην altec ενημερώνοντάς την σε ποιούς άλλους το έστειλες.

Η διαδικασία νομίζω δεν είναι δύσκολη. Τους αρθμούς των Fax δε θα δυσκολευτείς να τους βρείς στο internet.

Φρόντισε τα fax να τα στείλεις γύρω στις 10 το πρωί που όλος ο καλός ο κόσμος είναι στα γραφεία του.

Για κάθε fax που θα στέλνεις πάρε και τηλέφωνο και ρώτα ευγενικά άν έλαβαν το fax και είναι ευανάγνωστο. Το τελευταίο είναι για να βγεί το fax από τη στοίβα των εισερχομένων και να το προσέξουν την ώρα που θα το στείλεις.

 

Μετά απ΄αυτό δε θα τους ψάχνεις αλλά θα σε ψάχνουν.

 

Να ξέρεις ότι τα τηλεφωνήματα ξεχνιούνται ενώ τα fax αρχειοθετούνται και διαβάζονται περισσότερες από μία φορές και μπορεί να φτάσουν ψηλότερα, σε ανθρώπους που μπορεί πραγματικά να τους ενδιαφέρει η εξυπηρέτησή σου.

 

Στοι κάτω κάτω δεν έχεις να χάσεις και τίποτα.

Δημοσ.
Γράψε στο word συνοπτικά αυτά που αναφέρεις στο post, (μη ξεχάσεις να συμπεριλάβεις τα ονόματα των υπευθύνων που δεν απαντούσαν (τους ενοχλεί όταν δημοσιοποιούνται τα ονόματά τους)) και στείλτο με fax στο ΙΝΚΑ, σε μερικά περιοδικά πληροφορικής, το Media Markt το οποίο σίγουρα θέλει τα προιόντα που πουλάει να έχουν υποστήριξη και τέλος στείλτο και στην altec ενημερώνοντάς την σε ποιούς άλλους το έστειλες.

Η διαδικασία νομίζω δεν είναι δύσκολη. Τους αρθμούς των Fax δε θα δυσκολευτείς να τους βρείς στο internet.

Φρόντισε τα fax να τα στείλεις γύρω στις 10 το πρωί που όλος ο καλός ο κόσμος είναι στα γραφεία του.

Για κάθε fax που θα στέλνεις πάρε και τηλέφωνο και ρώτα ευγενικά άν έλαβαν το fax και είναι ευανάγνωστο. Το τελευταίο είναι για να βγεί το fax από τη στοίβα των εισερχομένων και να το προσέξουν την ώρα που θα το στείλεις.

 

Μετά απ΄αυτό δε θα τους ψάχνεις αλλά θα σε ψάχνουν.

 

Να ξέρεις ότι τα τηλεφωνήματα ξεχνιούνται ενώ τα fax αρχειοθετούνται και διαβάζονται περισσότερες από μία φορές και μπορεί να φτάσουν ψηλότερα, σε ανθρώπους που μπορεί πραγματικά να τους ενδιαφέρει η εξυπηρέτησή σου.

 

Στοι κάτω κάτω δεν έχεις να χάσεις και τίποτα.

 

Καταγγελία έκανα στο ΙΝΚΑ , στο ΝΕΟ ΙΝΚΑ , στο ΕΚΠΟΙΖΩ , στο Συνήγορο του Καταναλωτή και κάποια άλλη οργάνωση από τη Θεσσαλονίκη. Δεν θυμάμαι το όνομά της.

Δημοσ.

Χθες μου είπαν ότι έπρεπε να αντικατασταθεί η συσκευή και ότι θα μου έστελναν καινούρια σήμερα με Courrier στο σπίτι με δικά τους έξοδα. Όντως σήμερα το μεσημέρι έλαβα στο σπίτι μου καινούρια συσκευή. Δεν γνωρίζω αν κάποιος από τους παραπάνω οργανισμούς προστασίας των καταναλωτών έκανε κάτι, πάντως για να υπάρξει τόσο άμεση ανταπόκριση από την εταιρία Altec έτσι ξαφνικά, μάλλον έφτασε στα γραφεία τους κάποια καταγγελία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...