Προς το περιεχόμενο

το e-shop εστειλε μεταχειρισμενα!


predator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τι στο καλο μονο εμενα δεν μου εχουν τυχει μεταχειρισμενα?εχω παρει απειρα πραγματα και δεν μου εχει τυχει κατι ως τωρα.βεβεα σε θεματα εγγυησεων ειναι απαραδεκτοι.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

Δεν ειμαι στο e-shop, λογω αποστασης το προτιμω.

Ουδεποτε ως τωρα ειχα προβλημα με εγγυηση. Ακομα και ραμ που εκαψα τις αλλαξανε σε 2 μερες με αλλες, καλυτερες.

ΕΝα mp3 που δεν επαιζε σωστα πιστωσανε το ποσο σε 3 μερες.

Ενας CeleronD Που πηρα και δεν μου εκανε, τον γυρισα πισω και μου δωσαν εκεινη τη στιγμη (αφου τον ελεγξανε οτι δουλευει), ολο το ποσο πισω.

Καμια LG οθονη απο εκει που εχω παρει εγω ή φιλος δεν ειχε εστω 1 καμμενο πιξελ.

 

Υποψια ανοιγμενου προϊοντος ομως εχω σε αρκετες περιπτωσεις, αλλα αφου ειχε μεσα ολα τα εξαρτηματα που επρεπε και εγγυηση φουλ, τοτε γιατι να με πειραξει?

Δημοσ.

@GeorgeMan αλίμονο αν είχαν μόνο δυσαρεστημένους πελάτες :P

 

Πάντως εγώ καθώς περνάν τα χρόνιο έχω δει (από προσωπική εμπειρία) βελτίωση.

Δημοσ.
Εγώ θα έπαιρνα και 1 τηλεφωνάκι στο ΙΝΚΑ να τους πω την ιστορία και να βοηθήσω να στηθεί στο άψε-σβήσε το μηχάνημα...

 

Σωστός είσαι... Το έκανα με τα multirama πριν κάποια χρόνια, και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά...

  • Moderators
Δημοσ.
@GeorgeMan αλίμονο αν είχαν μόνο δυσαρεστημένους πελάτες :P

 

Πάντως εγώ καθώς περνάν τα χρόνιο έχω δει (από προσωπική εμπειρία) βελτίωση.

 

Κοιτα απλα παραξενευομαι με τοοοοοοσα που βλεπω να συμβαινουν.

Σ'εμενα καθως πρεπει φερθηκαν ολες τις φορες, και σε ολα τα emails απαντανε.

Τι να πω....

 

Τι τους κανετε βρε :P ?

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά. Ακούστε ιστορία. Μία γνωστή μου θέλει να αγοράσει φορητό. Μου φέρνει 1200 € και μου λέει παρήγγειλε ποιον νομίζεις καλό. Ψάχνω και βρίσκω έναν Toshiba με τα πάντα σε καλή τιμή και το παραγγέλνω. Πηγαίνει στη φίλη και το ανοίγει. Δεν κάνει τίποτα όλα νεκρά. Πάω από εκεί καμμένη η μητρική. Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε επειδή΄πέρασαν 5 μέρες από τη μέρα που τη στείλανε. Καθυστέρηση του courier... δεν ισχύει η εγγύηση και να μιλήσουμε με την εταιρία toshiba. Να μην τα πολυλογώ μετά από δύο μήνες αποφάσισε έβαλε δικηγόρο τους έκανε εξώδικο και τους ζήτησε 2500 € για την ταλαιπωρία της. Δεν ήθελαν ούτε e-shop ούτε toshiba να πάνε σε δίκη και πήρε 1300 € από e-shop και 1500 € απο toshiba. Κυνήγημα θέλουν γιατί είναι απαράδεκτοι.

 

Το θέμα είναι από που να πάρεις αν όχι από e-shop;;;;

  • Moderators
Δημοσ.

Ωχ ο Πικατσου!

Ποσο καιρο.... :P

 

Δε πιστευω οτι δινουν τετοιες απαντησεις ρε παιδια.

Αφου το λενε: ΔΥΟ ΡΗΜΑΔΟΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ!

Οι 5 μερες ειναι χρονικο διαστημα μεγαλυτερο των 5 ημερων?

 

Μηπως υπαρχει προβλημα με συγκεκριμενο/α e-shop point?

 

 

Αααα! Αυτο θα κανω απο δω και περα. Μολις δω θεμα με το e-shop κατευθειαν ερωτηση απο ποιο e-shop point.

Να δουμε ποιο εχει προβλημα...

Δημοσ.

γεια σου georgeman δεν ήταν με e-shop point. Εδώ που είμαι δεν έχει και τα στέλνουν με courier.

Αν όχι e-shop τι να εμπιστευτούμε;;;

  • Moderators
Δημοσ.
γεια σου georgeman δεν ήταν με e-shop point. Εδώ που είμαι δεν έχει και τα στέλνουν με courier.

Αν όχι e-shop τι να εμπιστευτούμε;;;

 

Ναι με ποιο e-shop point ειχες παρε-δωσε?

Δημοσ.

Απο εμπειρία στο e-shop Καλλιθέας πάντως, πήρα για φίλο μου ολόκληρο pc το οποίο μια μέρα δεν άνοιγε, έκανα τις γνωστές υποθέσεις μητρική τροφοδοτικο επεξεργαστής αλλά είπα να τους το πάω να το δουν ολόκληρο. Τελικά είχε πρόβλημα η μητρική, μια Gigabyte 965-DS3, την οποία και άλλαξαν με μια Gigabyte P35-DS3, και σε μια εβδομάδα το pc ήταν σπίτι του φίλου. Σε γενικές γραμμές, ευχαριστημένος.

Δημοσ.
ομως εχω σε αρκετες περιπτωσεις, αλλα αφου ειχε μεσα ολα τα εξαρτηματα που επρεπε και εγγυηση φουλ, τοτε γιατι να με πειραξει?

 

κάτσε ρε φίλε, δηλαδή θα τα στάξω εγώ x φράγκα για καινούριο εξάρτημα και θα μου δώσουν μεταχειρισμένο και εγώ θα κάτσω να το ανεχτώ? Δεν με νοιάζει άν ειναι οκ, όταν πληρώνω για κάτι καινούριο το θέλω ΑΠΕΙΡΑΧΤΟ. Να το έχω αγγίξει μόνο εγώ και ο Ταιλανδός που το έβαλε στο κουτί του.

 

Αυτό είναι απλούστατα ΑΠΑΤΗ και το να το δεχτούμε έτσι απλά γινομαστε μαλακες και εμεις. Ασε που βοηθάμε στο να διαιωνιστεί το πρόβλημα.

Δημοσ.
κάτσε ρε φίλε, δηλαδή θα τα στάξω εγώ x φράγκα για καινούριο εξάρτημα και θα μου δώσουν μεταχειρισμένο και εγώ θα κάτσω να το ανεχτώ? Δεν με νοιάζει άν ειναι οκ, όταν πληρώνω για κάτι καινούριο το θέλω ΑΠΕΙΡΑΧΤΟ. Να το έχω αγγίξει μόνο εγώ και ο Ταιλανδός που το έβαλε στο κουτί του.

 

Αυτό είναι απλούστατα ΑΠΑΤΗ και το να το δεχτούμε έτσι απλά γινομαστε μαλακες και εμεις. Ασε που βοηθάμε στο να διαιωνιστεί το πρόβλημα.

 

Συμφωνω απολυτα!

Δημοσ.

Λοιπον και εγω χρονια πελατης και δεν ειχα αντιμετωπισει κανενα προβλημα!παραγγειλα πριν απο 2 βδομαδες καινουρια μητρικη η οποια ηταν καμενη απο την "μανα" της...μου ζητηθηκε την αλλη μερα οπως και εγινε να στειλω ολο το pc στο τμημα service με αποτελεσμα να παρω σημερα:shock: τηλεφωνο και να τους ακουω να μου λενε πως δεν εχουν παραλαβει ακομα και οτι σημερα πηγε κεντρικα:-(!!!! και οτι θα ειναι στα χερια τους σε 2-3 μερες!!!! Ενας μηνας χωρις pc λογω e-shop:cry:!!!Αντιθετως την παλια μου μητρικη που ειχα παρει απο Multirama πριν απο 9 μηνες και τα εφτησε την πηγα στο κουτι της για αλλαγη και μου λεει αμεσως να σου δωσω καινουρια....με τα πολλα του ειπα πως εχω παρει αλλη και μου εκοψε πιστωτικο να παρω οτι θελω απο multirama η ακομα και τα χρηματα μου πισω στην τιμη της μητρικης:-D!!!!Αγορα απο e-shop δεν ξαναγινεται....προτιμω να εχω δωσει 10-15 ευρω παραπανω και να ξερω πως αν παθει κατι θα το εχω αμεσα και χωρις ταλαιπωριες παρα να γλιτωσω 10 και να μην ειμαι χωρις Pc για 1 μηνα!!!!(+ τηλεφωνα, σπασμενα νευρα,αναμονη και ψεμα!!!!):mad:

Δημοσ.

ωχ!ελπιζω να μην κανουν και σε μενα εναν μηνα γιατι καηκαμε!αν ειναι ετσι εχεις δικιο φιλε, δεν αξιζει για τα λιγα χρηματα που ειναι πιο φτηνα. ηδη μου φυγανε 10 ευρω στα ταξι για να κουβαλησω την μοναδα,χωρια η ταλαιπωρια και το περιμενε οπως λες και εσυ τα τηλεφωνα και τα σπασμενα νευρα...

 

τι να πω, τοσα χρονια δεν ειχα κανενα παραπονο απο e-shop,αλλα μαλλον χαλασε και αυτο!:(

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...