Προς το περιεχόμενο

[DirectX, C#] Vertices που εξαφανιζονται


Crizzt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω φτιαξει μια εφαρμογη που απεικονιζει πολλα σημεια σε τρισδιαστατο χωρο. Τα σημεια ειναι PositionColored με χρωμα και alpha που κανονιζω με ray tracing. Στην εφαρμογη δεν υπαρχουν φωτα ουτε εχουν normal direction τα σημεια. Για να φαινεται σωστα το alpha value εχω:

>DX_Device.RenderState.SourceBlend = Blend.SourceAlpha;
DX_Device.RenderState.DestinationBlend = Blend.InvSourceAlpha;
DX_Device.RenderState.AlphaBlendEnable = true;

Αυτο ομως οταν περιστρεφω τα σημεια στον Χ αξονα μετα απο μισο κυκλο εξαφανιζονται ή φαινονται πολυ αχνα. Με false στο παραπανω φαινονται στη περιστροφη αλλα με 100% alpha προφανως. Πως θα κανω τα σημεια να φαινονται στη πληρη περιστοφη τους? (Χωρις να πρεπει να τρεξω το ray tracing για καθε frame γιατι ειναι πολλα σημεια)

Δημοσ.

Υπήρχε κάποιο ενδιάμεσο πόστ το οποίο ήταν αρκετά εριστίκο, δεν προσεφερε τπτ, και κατέληγε βρίζοντας την MS. Tο σχόλιο μου πήγαινε σε αυτό το ποστ (προφανως και το report)....

-----------------------------------

 

Δυστυχώς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο πρόβλημα σου με το DirectX ...

Δημοσ.

Ωχ! δε το προλαβα το ενδιαμεσο... χιλια συγνωμη!

---------------------------------

Απο οτι εχω διαβασει μεχρι τωρα ειναι καποιο προβλημα του DX, αλλα ακομα να βρω λυση.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...