Προς το περιεχόμενο

Corfu shop,εχει αγορασει κανεις?


Age4Greeks

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πιστεύω ότι ο απατεώνας έδωσε μια καλή εντύπωση στο skroutz και αυτό το πρόσθεσε στη λίστα του. Όταν όμως πήρε αρνητικά σχόλια, αμέσως τον αφαίρεσε από τη λίστα. Άρα δεν είναι και πολύ δίκαιο να κατηγορήσουμε το skroutz.

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Το skroutz είναι επιχείρηση η οποία συμπεριλαμβάνει ένα e-shop στις αναζητήσεις της, αφού πρώτα καταβληθεί ένα ποσό συνδρομής (άγνωστο σ' εμένα) από το ενδιαφερόμενο e-shop.

 

Αυτό το καθιστά μεσάζοντα.

 

Από πού προκύπτει ότι πρέπει να πληρώσεις για να προβληθείς;

Στους όρους του λέει σαφέστατα ότι είναι "μηχανή αναζήτησης"

SKROUTZ - ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

 

Οι πληροφορίες που μεταδίδει ο Skroutz στους χρήστες του για τα προϊόντα που προβάλλονται σε αυτόν ανά θεματική κατηγορία, αποτελούν αλλότριες πληροφορίες, οι οποίες είτε αποστέλλονται από τους κατασκευαστές των προϊόντων αυτών, είτε συλλέγονται ως πληροφορίες μεταδιδόμενες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα που παρέχουν αυτά προς πώληση. Ο Skroutz ουδεμία ευθύνη φέρει ως προς την ακρίβεια και ορθότητα των μεταδιδόμενων ως άνω πληροφοριών

Αλλά ακόμα και αν πληρώνεται αν ψωνίσεις κάτι που είδες σε αγγελία ή διαφήμιση στα ΝΕΑ ας πούμε θα πας μετά να ζητήσεις τα ρέστα από την εφημερίδα;
Δημοσ.
Από πού προκύπτει ότι πρέπει να πληρώσεις για να προβληθείς;[...]

O skroutz χρεώνει για τις υπηρεσίες του ετήσια συνδρομή ενώ παρέχονται διαφημιστικά πακέτα σε ανταγωνιστικές τιμές.

source

 

Δεν κατηγορώ το site. Απλά απαντώ στη συγκεκριμένη ερώτηση.

Δημοσ.

Πάντως αυτό που έχει σημασία δεν είναι το ότι το skroutz είχε για λίγο καιρό το corfu shop, αλλά τι θα γίνει με τον απατεώνα! Πρέπει να τιμωρηθεί γι' αυτό που κάνει και να επιστρέψει τα χρήματα σε όσους έχει εξαπατήσει!

Δημοσ.

Ναι παιδιά, τι μέτρα πρέπει να πάρουμε άμεσα για πάρουμε τα χρήματά μας. Πήρα πάλι σήμερα και η κοπελλιά μου είπε ότι ετοιμάζουν να στείλλουν εμβάσματα την Δευτέρα.

Τώρα πια Δευτέρα...Εγώ πάντως κλείνω 5 εβδομάδες!!! από τότε που μπλέχτηκα με τους απατεώνες (Δημητρόπουλο & ΣΙΑ).

Δημοσ.

Δηλαδή αν έστω εγώ πατήσω ένα banner του insomnia που με βγάζει σε ένα κινέζικο site με προσφορές, το insomnia, δεν θα πρέπει, προτού διαφημίσει το εν λόγω site, να έχει ελέγξει τη φερεγγυότητά του? Ωραία τα λες.

 

υπό αυτές τις συνθήκες θα έπρεπε να καταγγείλουμε το MEGA, ANTENNA, ALPHA κλπ κλπ που τόσο καιρό διαφήμιζαν: την ALTEC, για υπηρεσίες που ο ΟΤΕ ξαφνικά έκοψε, την VIVODI τα τελευταία χρόνια για γραμμές FULL LLU που ποτέ δεν παρέδωσε , και την ΟΝ που συνεχίζει και διαφημίζει το Triple play το οποίο λειτουργεί τελικά μόνο μέσα στα γραφεία της.

 

 

Δεν υπάρχει τρόπος κανένας διαφημιστής να ελέγξει την φερεγγυότητα του διαφημιζόμενου. Ακόμα και να το προσπαθήσει η εικόνα που θα πάρει είναι εντελώς πλασματική.

 

Η άποψη μου είναι ότι ο καταναλωτής πρέπει πάντα να προστατεύει τον εαυτό του και να απαιτεί τα δικαιώματα του. Αν περιμένει άλλοι να τα απαιτήσουν για αυτόν μάλλον θα το φυσάει και δεν θα κρυώνει.

Δημοσ.

παιδια καντε κι εσεις οτι σας εκανε κι αυτος...κοροιδια στην κοροιδια..απ'οτι ειδα εχει επιλογη "αποστολη με αντικαταβολη" -Μπορείτε επίσης να πληρώσετε με αντικαταβολή κατά την παραλαβή μέσω courier ή ΕΛΤΑ με επιβάρυνση 5 ευρώ (έξοδα αντικαταβολής) συν τα μεταφορικά (αναλόγως βάρους και όγκου).- οποτε πηγαινετε απο νετ καφε και στειλε απο καμια 30αρια παραγγελειες ο καθενας σε ανυπαρκτες διευθυνσεις αλλα να σε χαλαρο ρυθμο να δειχνουν πραγματικες σε καθημερινη βαση ετσι να του σπασετε τα νευρα

Δημοσ.

Να σας βοηθήσω λίγο όσον αφορά τον Skroutz.

 

Όλα τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης υπογράφουν σύμβαση με τον Skroutz με την οποία δεσμεύονται. Ο σκοπός της σύμβασης είναι να μπορεί ο skroutz να προστατέψει τους χρήστες του απο προσπάθειες παραπλάνησης του καταναλωτή ή από περιπτώσεις σαν και αυτή (η ίδια σύμβαση προστατεύει και τα καταστήματα). Βάσει σύμβασης λοιπόν μπορούμε να διακόψουμε την προβολή του καταστήματος όταν και αν αυτό κριθεί αναγκαίο.

 

Το κατάστημα corfu-shop.gr προστέθηκε στον Skroutz 5/6/2008. Η πρώτη αρνητική αξιολόγηση έγινε στις 30/7/2008. Ο Skroutz επικοινώνησε με τον χρήστη που έκανε την αρνητική και στην συνέχεια με το ίδιο το corfushop.gr , από το οποίο πήρε διαβεβαιώσεις ότι τα χρήματα θα επιστραφούν κανονικά και θα σταλούν φωτοτυπίες των καταθετηρίων με fax στον skroutz. Μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου και εν μέσω καλοκαιριού ο skroutz δέχθηκε άλλες 4 αρνητικές αξιολογήσεις για τις οποίες ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία, και στις 8 Σεπτεμβρίου το κατάστημα αφαιρέθηκε απο τον Skroutz και έλυσε την σύμβαση επιστρέφοντας τα χρήματα στο corfushop.gr

 

Ο skroutz έχει δεχθεί 650 αξιολογήσεις απο τις οποίες έχει δημοσιεύσει τις 400. Η εξέταση της κάθε αξιολόγησης απαιτεί χρόνο και απασχόληση ανθρώπινου δυναμικού το οποίο ο skroutz παρέχει με ευχαρίστηση χωρίς να είναι υποχρεωμένος. Ως υπεύθυνος για τις αξιολογήσεις, έχω λάβει αρκετά ευχαριστήρια email από χρήστες που βρήκαν λύση στο πρόβλημα τους αφού μεσολάβησε ο skroutz.

 

Η γνώμη μου είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καταστημάτων προσπαθεί να κάνει την δουλειά του σωστά. Είναι πολύ λογικό απο κακές συγκυρίες, φόρτο εργασίας, ή προσωρινά οργανωτικά προβλήματα να υπάρχουν ελλείψεις και παραλείψεις. Όλοι όσοι έχουν εργαστεί θα ξέρουν οτι δεν είναι πάντα εύκολο να προβλέψεις τα πάντα και τις περισσότερες φορές τα προβλήματα λύνονται αφού προκύψουν. Σε όλες τις περιπτώσεις που διαχειρίστηκα τα καταστήματα αναγνώρισαν το λάθος τους και φρόντισαν να αποζημιώσουν τους πελάτες τους για την ταλαιπωρία τους.

 

Ο skroutz έχει συνεργαστεί μέχρι τώρα με 250 και πλέον καταστήματα και η μόνη αρνητική περίπτωση που προέκυψε είναι αυτή του corfushop.gr. Είναι άδικο να δημιουργούνται υπόνοιες για μικρούς και μεγάλους λόγω της κακής συμπεριφοράς ενός.

 

Η υπόθεση αυτή μας αφύπνισε και θα φροντίσουμε στο μέλλον να είμαστε πιο αυστηροί με την επιλογή των καταστημάτων (αρχής γενομένης από την απαίτηση από τα καταστήματα να υποστηρίζουν πιστωτική, αντικαταβολή , ή paypal και όχι μόνο τραπεζική κατάθεση). Κάνουμε μια προσπάθεια να προωθήσουμε το eshopping σε όλους τους τομείς (ενημέρωση, ευκολία εντοπισμού) και η συγκεκριμένη υπόθεση μας στεναχώρησε γιατί υπερκαλύπτει την δουλειά που έχουμε κάνει.

Δημοσ.

Εγώ προτείνω το άλλο.

Κάντε μια γερή παραγγελία (5-6 οθόνες πλασμα π.χ.) και ορίστε τρόπο παραλαβής απο το κατάστημά του.

ΑΝ σας απαντήσει (που δε νομίζω, ο τύπος δούλεψε μόνο με καταθέσεις, την έκανε τη μπάζα του και απλά κερδίζει χρόνο τώρα για να εξαφανιστεί όσο εσείς κάθεστε με σταυρωμένα χέρια και δεν μαζεύεστε να πληρώσετε ομαδικά ένα δικηγόρο να αναλάβει την υπόθεση) μαζευτείτε καμια 15ριά μαντράχαλοι, φωνάξτε και κανα φίλο σας thug, υποκοσμίτη, μπιλντέρι, μπράβο κλπ. που δε μασάει (να είστε γερή παρέα, να μη σας πιάνει κακό μάτι) και κάντε ένα ταξιδάκι μέχρι την Κέρκυρα, όπου θα μπουκάρετε στο μαγαζί του όπως οι φιλτραρισμένοι Γαλάτες μπούκαραν στο Μπαμπαόρουμ και θα κάνετε ανάλογα πράγματα.

 

Α, και τον "τρόπο παράδοσης με αντικαταβολή με επιβάρυνση 5 ευρώ" είναι φώς φανάρι οτι τον πρόσθεσε ΑΦΟΥ άρχισαν να συσσωρεύονται τα παράπονα και να γίνεται ντόρος, για να μπορεί να δηλώσει καλυμμένος, οτι δηλ. οι πελάτες είχαν επιλογές πληρωμής.

Δημοσ.
Να σας βοηθήσω λίγο όσον αφορά τον Skroutz.

 

Όλα τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης υπογράφουν σύμβαση με τον Skroutz με την οποία δεσμεύονται. Ο σκοπός της σύμβασης είναι να μπορεί ο skroutz να προστατέψει τους χρήστες του απο προσπάθειες παραπλάνησης του καταναλωτή ή από περιπτώσεις σαν και αυτή (η ίδια σύμβαση προστατεύει και τα καταστήματα). Βάσει σύμβασης λοιπόν μπορούμε να διακόψουμε την προβολή του καταστήματος όταν και αν αυτό κριθεί αναγκαίο.

 

Το κατάστημα corfu-shop.gr προστέθηκε στον Skroutz 5/6/2008. Η πρώτη αρνητική αξιολόγηση έγινε στις 30/7/2008. Ο Skroutz επικοινώνησε με τον χρήστη που έκανε την αρνητική και στην συνέχεια με το ίδιο το corfushop.gr , από το οποίο πήρε διαβεβαιώσεις ότι τα χρήματα θα επιστραφούν κανονικά και θα σταλούν φωτοτυπίες των καταθετηρίων με fax στον skroutz. Μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου και εν μέσω καλοκαιριού ο skroutz δέχθηκε άλλες 4 αρνητικές αξιολογήσεις για τις οποίες ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία, και στις 8 Σεπτεμβρίου το κατάστημα αφαιρέθηκε απο τον Skroutz και έλυσε την σύμβαση επιστρέφοντας τα χρήματα στο corfushop.gr

 

Ο skroutz έχει δεχθεί 650 αξιολογήσεις απο τις οποίες έχει δημοσιεύσει τις 400. Η εξέταση της κάθε αξιολόγησης απαιτεί χρόνο και απασχόληση ανθρώπινου δυναμικού το οποίο ο skroutz παρέχει με ευχαρίστηση χωρίς να είναι υποχρεωμένος. Ως υπεύθυνος για τις αξιολογήσεις, έχω λάβει αρκετά ευχαριστήρια email από χρήστες που βρήκαν λύση στο πρόβλημα τους αφού μεσολάβησε ο skroutz.

 

Η γνώμη μου είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καταστημάτων προσπαθεί να κάνει την δουλειά του σωστά. Είναι πολύ λογικό απο κακές συγκυρίες, φόρτο εργασίας, ή προσωρινά οργανωτικά προβλήματα να υπάρχουν ελλείψεις και παραλείψεις. Όλοι όσοι έχουν εργαστεί θα ξέρουν οτι δεν είναι πάντα εύκολο να προβλέψεις τα πάντα και τις περισσότερες φορές τα προβλήματα λύνονται αφού προκύψουν. Σε όλες τις περιπτώσεις που διαχειρίστηκα τα καταστήματα αναγνώρισαν το λάθος τους και φρόντισαν να αποζημιώσουν τους πελάτες τους για την ταλαιπωρία τους.

 

Ο skroutz έχει συνεργαστεί μέχρι τώρα με 250 και πλέον καταστήματα και η μόνη αρνητική περίπτωση που προέκυψε είναι αυτή του corfushop.gr. Είναι άδικο να δημιουργούνται υπόνοιες για μικρούς και μεγάλους λόγω της κακής συμπεριφοράς ενός.

 

Η υπόθεση αυτή μας αφύπνισε και θα φροντίσουμε στο μέλλον να είμαστε πιο αυστηροί με την επιλογή των καταστημάτων (αρχής γενομένης από την απαίτηση από τα καταστήματα να υποστηρίζουν πιστωτική, αντικαταβολή , ή paypal και όχι μόνο τραπεζική κατάθεση). Κάνουμε μια προσπάθεια να προωθήσουμε το eshopping σε όλους τους τομείς (ενημέρωση, ευκολία εντοπισμού) και η συγκεκριμένη υπόθεση μας στεναχώρησε γιατί υπερκαλύπτει την δουλειά που έχουμε κάνει.

 

Επειδή πήρε διάσταση το θέμα που δεν θα έπρεπε, εγώ δεν κατηγόρησα το skroutz, απλώς διατύπωσα την άποψη πώς όταν έχουμε να κάνουμε με ενα τόσο επισφαλές πεδίο συναλλαγών, όπως οι αγορές μέσω διαδικτύου, θα πρέπει ο καταναλωτής να είναι πάρα πολύ προσεκτικός, αλλά ει δυνατόν, θα έπρεπε και το skroutz να μπορεί να έχει μία δικλείδα ασφαλείας και ένα σύστημα ελέγχου της φερεγγυότητας του πελάτη του, που φιλοξενείται στη μηχανή αναζήτησής του.

Ένας ghost customer θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι ένας τρόπος ελέγχου της φερεγγυότητας του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

Αυτά τα ολίγα.

 

Keep up the good job. ;)

Δημοσ.
... Μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου και εν μέσω καλοκαιριού ο skroutz δέχθηκε άλλες 4 αρνητικές αξιολογήσεις για τις οποίες ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία, και στις 8 Σεπτεμβρίου το κατάστημα αφαιρέθηκε απο τον Skroutz και έλυσε την σύμβαση επιστρέφοντας τα χρήματα στο corfushop.gr....

Ακριβώς την ημέρα που έκανα κατάθεση σ΄αυτόν τον απατεώνα Δημητρόπουλο και μέχρι σήμερα τίποτε.

Γιατί δεν τους έχουν κλείσει ακόμα δεν το καταλαβαίνω και μοστράρουν την ιστοσελίδα τους σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Πόσα άλλα ανυποψίαστα θύματα πρέπει να πέσουν στην παγίδα τους;

Η Αστυνομική Διεύθυνση Κέρκυρας δεν έχει ενημερωθεί να τους κλείσει και να τους χώσει μέσα;

Δημοσ.

παιδια δεν εχω παρει ουτε εγω λεφτα απο αυτον τον μακακα και περασε 1 μηνας σχεδον που εμπλεξα μαζι τους....

το θεμα ειναι τωρα τι κανουμε ολοι εμεις.

εχω κανει καταγγελια στον ινκα αλλα δεν πηρα ακομα απαντηση τους.

σας δινω το ε-μαιλ μου να μου γραψετε οσοι εχουν το ιδιο προβλημα

[email protected]

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...