Προς το περιεχόμενο

Corfu shop,εχει αγορασει κανεις?


Age4Greeks

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παιδιά πήρα τηλέφωνο το Φουρλή και μου είπαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης υπάρχει άμεσα διαθέσιμο στις αποθήκες τους και ότι δε συνεργάζονται με το corfu shop! Μάλλον θα είναι παραεισαγωγή μου είπαν.

Οπότε πήρα την Παρασκευή τηλέφωνο να ακυρώσω την παραγγελία και μου είπαν ότι το πολύ τη Δευτέρα θα είχα τα χρήματά μου πίσω. Περνάει η Δευτέρα, τίποτα. Παίρνω σήμερα το πρωί (Τρίτη) μου λένε ότι το λογιστήριο πληρώνει Τρίτες (αυτό δεν το ήξεραν όταν μου είπαν ότι θα έχω τα λεφτά μου τη Δευτέρα?). Μου δίνουν και ένα τηλέφωνο για το λογιστήριο που δεν ήταν τηλέφωνο αλλά fax. Περίμενα όλη την ημέρα τα λεφτά, τίποτα!

Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει αύριο...

Δημοσ.

Εμενα μου κανει εντυπωση η lg 32le3000 που ολα τα μαγαζια την εχουν πανω απο 550? ενω το eshop την εχει 460? και 2 χρονια εγγυηση και το corfu shop 420? αλλα 1 χρονο εγγυηση.Δε μπορει και απ'τα δυο παραεισαγωγης ειναι αλλα γιατι η διαφορα στην εγγυηση;

Δημοσ.

Ρε παιδιά προσπαθώ να συνδέσω την τιμή με το κουτί e-shop.Μήπως κρυβεται κάποιος υπάλληλος του e-shop που ψωνίζει με μεγάλη έκπτωση και μπορεί να τα πουλάει τόσο?Η απόδειξη αγοράς τι λέει?

Δημοσ.

Με την όλη τους συμπεριφορά δε νομίζω όποιος διαβάζει αυτό το forum να αγοράσει ποτέ κάτι από εκεί. Η διαφορά τιμής ήταν μεγάλη και είπα να το ρισκάρω και έπεσα στην παγίδα! Άντε να δούμε πως θα ξεμπερδέψουμε... Θα σας κρατήσω ενήμερους

Δημοσ.

Ύστερα από 2-3 τηλεφωνήματα κατάφερα να επικοινωνήσω με το λογιστήριο και μου είπαν ότι μου έκαναν έμβασμα τη Δευτέρα μέσω άλλης ελληνικής τράπεζας στη δική μου και θα έχω τα λεφτά μου σε μερικές μέρες. Τους ζήτησα να μου στείλουν ένα αποδεικτικό του εμβάσματος με email και περιμένω...

Δημοσ.
Ύστερα από 2-3 τηλεφωνήματα κατάφερα να επικοινωνήσω με το λογιστήριο και μου είπαν ότι μου έκαναν έμβασμα τη Δευτέρα μέσω άλλης ελληνικής τράπεζας στη δική μου και θα έχω τα λεφτά μου σε μερικές μέρες. Τους ζήτησα να μου στείλουν ένα αποδεικτικό του εμβάσματος με email και περιμένω...

 

καλημερα!τι καλη δηλαδη? Κι εγώ την πάτησα και παρήγγειλα και ενταξει οι ανθρωποι ειναι απαραδεκτοι!Σημερα ακυρωσα την παραγγελία μου και ζήτησα τα χρήματα μου πίσω. Μου είπαν ότι σήμερα ή αύριο θα μου τα καταθέσουν. Τώρα με όλα αυτά που διάβασα δεν ξέρω αν και πότε θα τα πάρω. Κράτησέ με ενήμερη για το τι έγινε τελικά, έχω φρίξει άσχημα! Πάντως αυτό που σου είπαν μου φαίνεται μεγάλη μπούρδα!΄Ξέρουμε κανέναν που να έχει πάρει όντως τα χρήματά του πίσω?

Δημοσ.
καλημερα!τι καλη δηλαδη? Κι εγώ την πάτησα και παρήγγειλα και ενταξει οι ανθρωποι ειναι απαραδεκτοι!Σημερα ακυρωσα την παραγγελία μου και ζήτησα τα χρήματα μου πίσω. Μου είπαν ότι σήμερα ή αύριο θα μου τα καταθέσουν. Τώρα με όλα αυτά που διάβασα δεν ξέρω αν και πότε θα τα πάρω. Κράτησέ με ενήμερη για το τι έγινε τελικά, έχω φρίξει άσχημα! Πάντως αυτό που σου είπαν μου φαίνεται μεγάλη μπούρδα!΄Ξέρουμε κανέναν που να έχει πάρει όντως τα χρήματά του πίσω?

 

Δηλαδή να αισθάνομαι και τυχερός που αν και καθυστερημένα παρέλαβα το laptop???:rolleyes:

Δημοσ.
Δηλαδή να αισθάνομαι και τυχερός που αν και καθυστερημένα παρέλαβα το laptop???:rolleyes

΄

Πόσο καθυστερημένα δηλαδή;Εγώ πάντως απόρώ και που συνεννοήθηκες μαζί τους!

Δημοσ.

Κάτσε να σου έρθει το χρήμα πρώτα κ μετά βλέπεις marg1979 :)

 

15 ημέρες καθυστέρηση είπε το παλικάρι...3 σελίδες πίσω :Ρ

 

Πάντως κ εγώ προτιμώ την επιχείρηση με υπολογιστές που είναι πίσω από το σπίτι μου κ ας είναι κ "μικρός" αλλά όχι να μας δουλεύουν κ από πάνω...Υπάρχει κ ΙΝ.ΚΑ και βλέπει..

Δημοσ.

Παίδες, είναι φανερό ότι ο τύπος που έχει το μαγαζί έχει έλλειψη ρευστότητας και αυτό που κάνει ουσιαστικά, είναι να δελεάζει τον καταναλωτή με χαμηλές τιμές στο κόστος.

Με αυτό τον τρόπο παίρνει τα λεφτά προκαταβολικά, τα "γυρίζει" όπως λέμε στην argo του εμπορίου (δίνει δηλαδή εκεί που χρωστάει και περιμένει το επόμενο θύμα για να καλύψει την παραγγελία του προηγούμενου) και συνεπώς καταφέρνει να έχει ρευστότητα χωρίς επιβάρυνση (αν δανειζόταν από τράπεζα, θα είχε ξεβρακωθεί από τους τόκους).

Αν στην πορεία προκύψει διαφωνία του πελάτη τον τρελαίνει στο δούλεμα (καθυστερεί ο Φουρλής κλπ π@π@ριές) και μόλις μπορέσει, επιστρέφει τα λεφτά, αφού έχει κάνει τη δουλειά του.

Ακόμη και στις λίγες περιπτώσεις που παραδίδει το προιόν, το παραδίδει με μεγάλη καθυστέρηση, χωρίς να βγάλει κέρδος, αφού τα λεφτά που χρησιμοποίησε για Χ χρονικό διάστημα, αποτελούν το ουσιαστικό κέρδος γι' αυτόν. Εξού και η διαφορά τιμής σε πολλά προϊόντα.

Φαίνεται να αγοράζει από παραεισαγωγή και να πουλάει στην τιμή που αγόρασε.

Τώρα, όσοι την πατήσατε, το πάθημα να γίνει μάθημα.

Όπως λέει κι ο θυμόσοφος λαός μας, ότι γυαλίζει δεν είναι χρυσός...

Δημοσ.

Τότε πιό πολύ σε συμφέρει να έχεις πρόγραμμα για δωρεάν αστικά/υπεραστικά κ να τους παίρνεις κάθε 2 λεπτά τηλέφωνο κ να τους πρήζεις :)

Δημοσ.

Να την πω την αμαρτία μου αν δεν υπήρχε αυτό το topic υπήρχε μεγάλη περίπτωση να παραγγείλω και δεύτερη φορά... Την πρώτη υπήρξε μεν καθυστέρηση αλλα φαντάστηκα οτι έτυχε...Δεν έτυχε...πέτυχε!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...