Προς το περιεχόμενο

Τί ποδήλατο έχετε ή θέλετε


Spok

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με μεγάλη μου χαρά βλέπω όλο και περισσοτέρους να στρέφονται στην λύση του ποδηλάτου ως μέσον μετακίνησης.

 

Έπειτα από 15 Χρονιά αποχής από το αγαπημένο μου άθλημα αποφάσισα και εγώ με την σειρά μου να επιστρέψω ως Χομπίστας στο Ποδήλατο.

 

Και ιδού το νέο μου απόκτημα.

 

GIANT Trance 3

 

Full Suspension με σύστημα Maestro ώστε με το πεταλάρισμα να μην φορτίζεις την ανάρτηση καταναλώνοντας άσκοπα δύναμη.

 

Με μέτρια περιφερειακά (Κάποια Deore LX) υδραυλικά δισκόφρενα και καλή ανάρτηση, είναι ιδανικό για Fun διαδρομές στο χώμα.

 

Ο κύριος λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο ποδήλατο είναι καθαρά η Άσκηση και για αυτό δεν στράφηκα σε κάποιο ποδήλατο Δρόμου ή City. Η χωμάτινη διαδρομή είναι πιο διασκευαστική από αυτή του Δρόμου.

 

Η πρώτη μου βόλτα ήταν πολύ ευχάριστη, αν και το ποδήλατο χρειάζεται ακόμα αρκετές ρυθμίσεις μέχρι να έρθει στα μετρά μου οπός το να ρυθμίσω την ανάρτηση για το Βάρος μου.

Αυτό που εκ πρώτης όψης με απογοήτευσε είναι η απόδοση των Υδραυλικών δισκόφρενων. Είναι πολύ προοδευτικά σε σχέση με τα V-Brake (1995 1η γενια V-Brakes Deore XT) που είχα στο τελευταίο μου ποδήλατο, αν και από το μαγαζί που το προμηθευτικά μου είπαν ότι χρειάζονται στρώσιμο μέχρι να φτάσουν την βέλτιστη απόδοση.

 

 

Το θέμα επιλογής ποδηλάτου εξαρτάται καθαρά από την χρήση αυτού.

 

Αν θέλουμε ένα ποδήλατο για τις μετακινήσεις μας το ιδανικότερο είναι ένα City Bike. Μεγαλύτεροι τροχοί σε σχέση με το Moutain Bike με πολύ καλύτερη κύλιση στο δρόμο, Φαρδύτερο λάστιχο, ανάρτηση εμπρός, και πιο άνετη θέση οδήγησης σε σχέση με το Road Bike.

 

Αν θέλουμε ένα ποδήλατο για χωμάτινες διαδρομές οι επιλογές είναι πάλι πολλές ανάλογα την χρήση ξεκινώντας από το Hard Tail ή Full Suspension με πολύ μικρή διαδρομή ανάρτησης (Πισω) ή σύστημα αντίστοιχο του Maestro τις Giant.

 

Κατά την άποψη μου το Road Bike προσφέρεται περισσότερο για Αγωνιστική χρήση.

 

 

Σε προηγούμενα post αναφέρθηκε η γεωμετρία του ποδηλάτου. Για τον Χομπίστα δεν είναι κάτι το τόσο σημαντικό. Περισσότερη βάση θα πρέπει να δώσουμε στο μέγεθος του ποδηλάτου και στην σωστή ρύθμιση Σελάς – Τιμονιού ώστε να καθόμαστε σωστά σε αυτό.

 

Όσον αφορά την επιλογή του κατασκευαστή, υπάρχουν άπειρες επιλογές.

 

Η IDEAL έχει μια πολύ πλούσια γκάμα και την προτείνω κύριος από οικονομικό ποδήλατο μέχρι Μετρίου κόστους. Η εταιρία είναι καθαρά Ελληνική αλλά δεν κατασκευάζει η ιδία τα πλαίσια της.

Παλιότερα όταν έτρεχα Αγώνες με Sponsoring της Ideal τα πλαίσια προερχόταν από την TAIWAN.

 

Για λίγο καλύτερο ποδήλατο υπάρχουν άπειρες αξιόλογες εταιρίες όπως Specialized, Giant, GT, TREK, Cannondale και πολλές Άλλες.

 

Αρκετά σας κούρασα με το μακροσκελές post μου.

 

Άντε και καλές Βόλτες.

post-1230-129062972229_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλές βόλτες.

Εγώ παραλαμβάνω εντός της εβδομάδας τη νέα μου κούρσα. Το Spexiliazed S-Works Roubaix με σειρά Sram Red πάνω του. Ζυγισμένο όλο, με ηλεκτρονική ζυγαριά, στα 7 κιλά και 250 γραμμάρια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετώ την παρέα...

Είχα ένα ideal zig-zag το οποίο με έβγαλε ασπροπρόσωπο παρόλη την ταλαιπορία που τράβηξε μαζίμου...

Τώρα η αναβάθμιση έγινε....

Specialized SX Trail One!!!!

Το κατσικάκι της Specialized δεν μασάει πουθενά και σου προσφέριε τρελλή ασφάλεια και fun στα freerides!!!!

post-2091-129062972286_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φίλη πήγε στο μεγαλύτερο κατάστημα ποδηλάτων επαρχιακής πόλης (από τις 4-5 μεγαλύτερες της χώρας) και ζήτησε να δει τα κράνη. Η απάντηση ήταν "πόσο χρονών είναι το παιδάκι;" και όταν είπε ότι το ήθελε για την ίδια, διαπίστωσε ότι το μαγαζί είχε μόνο 2-3.

 

Με αφορμή αυτό, κάνω την ερώτηση, κράνος φοράτε ως ποδηλάτες; Εγώ πρόσφατα πήρα ένα ποδήλατο πόλης και δεν διανοούμαι να βγω στο δρόμο χωρίς το κράνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φίλη πήγε στο μεγαλύτερο κατάστημα ποδηλάτων επαρχιακής πόλης (από τις 4-5 μεγαλύτερες της χώρας) και ζήτησε να δει τα κράνη. Η απάντηση ήταν "πόσο χρονών είναι το παιδάκι;" και όταν είπε ότι το ήθελε για την ίδια, διαπίστωσε ότι το μαγαζί είχε μόνο 2-3.

 

Με αφορμή αυτό, κάνω την ερώτηση, κράνος φοράτε ως ποδηλάτες; Εγώ πρόσφατα πήρα ένα ποδήλατο πόλης και δεν διανοούμαι να βγω στο δρόμο χωρίς το κράνος.

 

Πολύ σωστή παρατήρηση.

 

Πιστεύω ότι είναι απαραίτητο το κράνος στο ποδήλατο.

 

Εγώ προσωπικά όταν βγαίνω προπόνηση-Fun βόλτα στο χώμα φοράω πάντα.

Όταν θα κατεβώ στην πόλη για κάποια δουλειά η βόλτα δεν το φοράω, αλλά στα Χάνια τα πράγματα είναι πιο ήρεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή αυτό, κάνω την ερώτηση, κράνος φοράτε ως ποδηλάτες; Εγώ πρόσφατα πήρα ένα ποδήλατο πόλης και δεν διανοούμαι να βγω στο δρόμο χωρίς το κράνος.

 

Πολύ καλά κάνεις! Προσωπικά φοράω πάντα κράνος, ακόμα και μέχρι το περίπτερο να πάω. Εννοείται ότι σε βόλτες στην πόλη και γενικά σε ποδηλατικούς γύρους δεν κάνω ούτε πεταλιά χωρίς το κράνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΡΑΝΟΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΤΥΣΙΜΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 'Η ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΛΤΑ. ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα παιδια, θελω να κανω μια ερωτηση για οποιον ξερει κ εχει αν γινεται προσωπικη εμπειρια..

Εχω ενα GT με full XTR πανω..Παλια ετρεχα αγωνες κλπ,κ πηγα κ ταβαλα τωρα που το κανω σα χομπυ πλεον,να μου φυγει κ το αποθυμενο. Ομως φρενα εχω ενα παλιοτερο ζευγαρι ΧΤ το οποιο μουχει ενα προβλημα κ θελω να το αλλαξω. τα ΧΤ 2008 κανουν 40 ευρω κ τα 2,ενω τα ΧΤΡ κανουν 110. Ξερει κανεις αν αξιζει η διαφορα τον 70 ευρω κ ποου οφειλεταιι???

καποιος μουπε οτι πατανε καλυτερα τα ΧΤΡ κ εχουν πολυ καλυτερη αποδοση..Επειδη η διαφορα των ΧΤΡ απο υδραυλικα δισκοφρενα ΧΤ δεν ειναι κ τοσο μεγαλη,δλδ οσο πουλησω τις ΧΤΡ μανετες που ειναι κ καινουριες οποτε κανα 50αρι θαναι η διαφορα,τι λετε?

να βαλω ΧΤ vbrakes κ να τελειωνω μιας κ εχω καινουριες ΧΤΡ μανετες? ή να το σκεφτω μεταξυ Χτ disc brakes k ΧΤΡ vbrakes?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια, θελω να κανω μια ερωτηση για οποιον ξερει κ εχει αν γινεται προσωπικη εμπειρια..

Εχω ενα GT με full XTR πανω..Παλια ετρεχα αγωνες κλπ,κ πηγα κ ταβαλα τωρα που το κανω σα χομπυ πλεον,να μου φυγει κ το αποθυμενο. Ομως φρενα εχω ενα παλιοτερο ζευγαρι ΧΤ το οποιο μουχει ενα προβλημα κ θελω να το αλλαξω. τα ΧΤ 2008 κανουν 40 ευρω κ τα 2,ενω τα ΧΤΡ κανουν 110. Ξερει κανεις αν αξιζει η διαφορα τον 70 ευρω κ ποου οφειλεταιι???

καποιος μουπε οτι πατανε καλυτερα τα ΧΤΡ κ εχουν πολυ καλυτερη αποδοση..Επειδη η διαφορα των ΧΤΡ απο υδραυλικα δισκοφρενα ΧΤ δεν ειναι κ τοσο μεγαλη,δλδ οσο πουλησω τις ΧΤΡ μανετες που ειναι κ καινουριες οποτε κανα 50αρι θαναι η διαφορα,τι λετε?

να βαλω ΧΤ vbrakes κ να τελειωνω μιας κ εχω καινουριες ΧΤΡ μανετες? ή να το σκεφτω μεταξυ Χτ disc brakes k ΧΤΡ vbrakes?

 

Βάζεις τα καινούργια τα ΧΤ και είσαι μια χαρά, και βέβαια δεν "ξηλώνεσαι" κιόλας, εκτός κι αν το αντέχει η τσέπη σου το "ξήλωμα", αλλα αξίζει για μια μικρή διαφορά στο βάρος; Να ήταν κούρσα θα άξιζε, αλλά αν θέλεις να μειώσεις βάρος στο GT σου ψάξε από άλλα περιφερειακά να ελαφρύνεις και βέβαια κοίτα και τους τροχούς σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζεις τα καινούργια τα ΧΤ και είσαι μια χαρά, και βέβαια δεν "ξηλώνεσαι" κιόλας, εκτός κι αν το αντέχει η τσέπη σου το "ξήλωμα", αλλα αξίζει για μια μικρή διαφορά στο βάρος; Να ήταν κούρσα θα άξιζε, αλλά αν θέλεις να μειώσεις βάρος στο GT σου ψάξε από άλλα περιφερειακά να ελαφρύνεις και βέβαια κοίτα και τους τροχούς σου.

 

Ναι με 40 ευρω δε νομιζω οτι υπαρχει πιο ιδανικη λυση..Οσο για τα ΧΤΡ η μονη διαφορα ειναι στο βαρος δλδ?ΚΑτι το οποιο δε με απασχολει,καθως το κανω γιατι μαρεσει,κ για 20-50 γραμαρια δε θα σκασω,μια λιγοτερη κρεπα ειναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι με 40 ευρω δε νομιζω οτι υπαρχει πιο ιδανικη λυση..Οσο για τα ΧΤΡ η μονη διαφορα ειναι στο βαρος δλδ?ΚΑτι το οποιο δε με απασχολει,καθως το κανω γιατι μαρεσει,κ για 20-50 γραμαρια δε θα σκασω,μια λιγοτερη κρεπα ειναι..

 

Α, γεια σου, γιατί με το βάρος τόχουμε παρακάνει κάπως. Ξέρω άτομα που για μειώσουν βάρος από το πδήλατο δίνουν χιλιαρικα για κάρμπον τροχους, κάρμπον περιφερειακα κλπ. ενώ οι ίδιοι δεν κοιτάζουν να χασουν κανένα κιλό!

Έπειτα είσαι παλαιός, όπως λες, ποδηλάτης και αρα ξέρεις ότι τα 50 - 60 γραμμαρία παραπανω ή παρακάτω δεν είναι δα και τό΄σό τρομερο για εμας που κανουμε ποδήλατο από χόμπι κι όχι επαγγελματικά. Αν τρέχαμε σε εταπ, τότε το πράμα θα άλλαζε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, γεια σου, γιατί με το βάρος τόχουμε παρακάνει κάπως. Ξέρω άτομα που για μειώσουν βάρος από το πδήλατο δίνουν χιλιαρικα για κάρμπον τροχους, κάρμπον περιφερειακα κλπ. ενώ οι ίδιοι δεν κοιτάζουν να χασουν κανένα κιλό!

Έπειτα είσαι παλαιός, όπως λες, ποδηλάτης και αρα ξέρεις ότι τα 50 - 60 γραμμαρία παραπανω ή παρακάτω δεν είναι δα και τό΄σό τρομερο για εμας που κανουμε ποδήλατο από χόμπι κι όχι επαγγελματικά. Αν τρέχαμε σε εταπ, τότε το πράμα θα άλλαζε.

 

 

Φιλε μου αυτα περι καρμπον κλπ,ειναι για τουσ φαντασμενους...αν εχεις ποδια,με μισο κιλο σου λεω δε σωνεσαι..Απο κει κ περα,αν κατι το κανεις για χομπυ,ειναι τρελα να το δεις ετσι..Απο την αλλη,αυτοι που πανε για ολυμπιαδες κλπ,δε νομιζω οτι εξαρτωνται τοσο απο το βαρος,που σιγουρα εκει ολα παιζουν ρολο,οσο απο αλλα πραγματα (καλυτερη ντοπα κλπ),κ συγνωμη που το γενικευω αλλα εκφραζω μια προσωπικη αποψη,οπως τα ειδα εγω τα πραγματα...Για μενα κ τα "αθωα" συμπληρωματα ειναι ντοπες,γιατι πολυ απλα δεν ειναι φυσικα,αλλα χημικα,ποσο μαλλον για τα αλλα,τα μαυρα κλπ,που σε αυτα τα αθληματα παιρνουν..ΤΕΛΟΣ, ΧΤ θα παρω κ πολυ ειναι.εξαλλου δε θελω φρενα :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιδη βαρεθηκα να φτιαχνω καθε 3και λιγο το καλοκαιρι ενα aplina pου ειχα ο παπους μου μου εκανε δωρο αυτο την εβγαλε μια χαρα αλλα δεν το αφησα ετσι......αλαξα ζαντες του φορεσα 2πατες, πιρουνι με δισκοφρενο, σασμαν απο το απλο που ειχε του εβαλα το shimano turney και τελος για φετος.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιδη βαρεθηκα να φτιαχνω καθε 3και λιγο το καλοκαιρι ενα aplina pου ειχα ο παπους μου μου εκανε δωρο αυτο την εβγαλε μια χαρα αλλα δεν το αφησα ετσι......αλαξα ζαντες του φορεσα 2πατες, πιρουνι με δισκοφρενο, σασμαν απο το απλο που ειχε του εβαλα το shimano turney και τελος για φετος.....

 

Πανω σαυτο που λες,η προσωπικη μου αποψη ειναι να παιρνεις απο την αρχη κατι καλο,με την εννοια να επιλεγεις ενα μοντελο που σαρεσει κ να αλλαζεις επι τοπου 2-3 εξαρτηματα ωστε να στα αφαιρουν απο την τιμη..γλιτωνεις πολλα λεφτα,ταλαιπωρια,κ φυσικα δε φορτωνεσαι δευτερα εξαρτηματα που δεν αξιζουν τπτ μετα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...