Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι όχι απλά αναρωτιέμαι αν είναι σοφή η αγορά ενός ποδηλάτου μόνο για πόλη, ενώ έχω ήδη το scott (post in first page).

 

Αν είναι να έχω μεγαλύτερες ταχύτητες και μικρότερη κούραση (έτσι καταλαβαίνω, διόρθωσε με αν κάνω λάθος) ίσως λοιπόν και να αξίζει.

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Όχι όχι απλά αναρωτιέμαι αν είναι σοφή η αγορά ενός ποδηλάτου μόνο για πόλη, ενώ έχω ήδη το scott (post in first page).

 

Αν είναι να έχω μεγαλύτερες ταχύτητες και μικρότερη κούραση (έτσι καταλαβαίνω, διόρθωσε με αν κάνω λάθος) ίσως λοιπόν και να αξίζει.

 

To Scott που λες είναι όντως ένα πολύ καλό ποδήλατο ΜΤΒ. Εγώ θα το χρησιμοποούσα σε πόλη, και ειδικά σε περιοχές με ανηφόρες, αφού η γεωμετρία του είναι τέτοια που βοηθάει. Ενώ θα του άλλαζα κι ελαστικά. Όμως έχει 26'' τροχούς και αυτό δεν άλλαζει. Έχει επίσης, όπως όλα τα σημερινά ΜΤΒ, υδραυλικό πηρούνι μπρος και, αν θυμάμαι καλά και δισκόφρενα. Όλα αυτά αυξάνουν το βάρος του ποδηλάτου. Δηλαδή το συγκεκριμένο πρέπει να είναι, όπως το κόβω, στα 15 κιλά περίπου. Τα ποδήλατα πόλης έχουν 28'' τροχούς άρα μεγαλύτερη άνεση στο πεταλάρισμα. Είναι ελαφρύτερα, αν δεν τα φορτώσεις με φτερά, με καλαθάκια κλπ, αφου δεν έχουν τις υδραυλικές αναρτήσεις των ΜΤΒ και δεν έχουν και δισκόγρενα. Άρα είναι και ταχύτερα. Όμως αν το γουστάρεις το ποδήλατο για πόλη, τότε εγώ θα πρότεινα ένα ποδήλατο κούρσας! Σαφώς πολύ πιο ελαφρύ και πιο γρήγορο από όλα.Όμως είναι μόνο για άφαλτο. Μπορείς να το πάρεις και με τριπλή κασέτα μπροστά, αν είσαι καινούργιος κι αν θες να έχεις μεγαλύτερη άνεση σε ανηφορικούς δρόμους.

Δημοσ.

Παιδιά,έχω ακούσει οτι τα ideal έχουν βγάλει μοντέλα που αλλάζουν ταχύτητα με κουμπί(1 για αύξηση,1 για μείωση),ισχύει?

Να δώ εγώ τι ποδήλατο θα πάρω(λογικα θα περιμένω να δώ που περνάω και μετα θα αποφασίσω,γιατι αλλο ξανθη αλλο πάτρα,άλλο αθηνα!)

Δημοσ.
Παιδιά,έχω ακούσει οτι τα ideal έχουν βγάλει μοντέλα που αλλάζουν ταχύτητα με κουμπί(1 για αύξηση,1 για μείωση),ισχύει?

Να δώ εγώ τι ποδήλατο θα πάρω(λογικα θα περιμένω να δώ που περνάω και μετα θα αποφασίσω,γιατι αλλο ξανθη αλλο πάτρα,άλλο αθηνα!)

 

Πώς το εννοείς το κουμπί; Μήπως μιλάς για ποδήλατο με εσωτερικές ταχύτητες;

Δημοσ.

Λόγικα θα πρόκειται για ενα πάνελ στη λαβη με 2 κουμπια πάνω,έτσι τουλάχιστον κατάλαβα απο τη περιγραφή.Οι εσωτερικες ταχύτητες τι ακριβως είναι?

Δημοσ.
Λόγικα θα πρόκειται για ενα πάνελ στη λαβη με 2 κουμπια πάνω,έτσι τουλάχιστον κατάλαβα απο τη περιγραφή.Οι εσωτερικες ταχύτητες τι ακριβως είναι?

 

Αν δεν το έχεις δει μόνος σου κι αν αυτός που στο περιέγραψε δεν είναι σχετικός, τότε δεν μπορούμε να πούμε κάτι και να είναι έτσι. Πάντως οι ταχύτητες στα ποδήλατα της Ideal και κάθε μάρκας, ή shimano ή sram ή campangiolo θα είναι. Συγκεκριμένα η Ideal φορά πάντα σειρές shimano, άρα τα κουμπάκια που λες μπορεί να είναι και τα κλιπσ των ταχυτήτων.

Όσο για τις εσωτερικές ταχύτητες μη το προτιμήσεις. Είναι μερικά μοντέλα που αντ΄να έχουν τη σειρά των ταχυτήτων εκωτερικά με κασέτες κι εκτροχιαστές μπρος πίσω, έχουν στον πίσω τροχό στο κέντρο του, σύστημα που από το τιμόνι ανεβάζει και κατεβάζει ταχύτητες, αλλά είναι για παπούδες, ή για κυρίες που θέλουν λίγες ταχύτητες και δεν τους ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.

Στο μεταξύ αυτά τα συγκεκριμένα θα ξεπραστούν αφού έχουν βγει ήδη, η Giant, αλλά κι άλλες εταιρείες, τα κυκλοφόρησαν ήδη, τα υβριδικά ποδήλατα!

Δημοσ.

shimano είναι τελικά...ανηκει στη κατηγορία εσωτρικών ταχυτήτων?

+Αν θέλω ποδήλατο για βουνο και παντως τύπου δρόμο(all terrain),να πάω σε mountainbike με υδραυλικά δισκόφρενα?(θα χρειαστω πολλες ταχύτητες η με το κλασσικο 8άρι είμαι καλυμένος?)

Δημοσ.
shimano είναι τελικά...ανηκει στη κατηγορία εσωτρικών ταχυτήτων?

+Αν θέλω ποδήλατο για βουνο και παντως τύπου δρόμο(all terrain),να πάω σε mountainbike με υδραυλικά δισκόφρενα?(θα χρειαστω πολλες ταχύτητες η με το κλασσικο 8άρι είμαι καλυμένος?)

 

Shimano είναι σίγουρα, τα Ideal φοράνε μόνο Shimano περιφερειακά, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εσωτερικές οι ταχύτητες. Πρέπει να δεις τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Υπάρχουν και πώς είναι; Μετά είπαμε, ένα ποδήλατο με εσωτερικές ταχύτητες δεν έχει ούτε τριπλή κασέτα μπροστά, ούτε 7πλη, 8πλη, ή 9πλη πίσω. Ένας δίσκος μπρος ένας πίσω και οι ταχύτηττες εωτερικά στον άξονα του πίσω τροχού.

Τώρα για ΜΤΒ, τα υδρτσυλικά δισκόφρενα θα τα προτιμούσα καθότι σε λάσπη σε βγάζουν ...ασπροπρόσωπο. Όμως αν δεν θέλειες να επιβαρυνθείς τότε πάς σε μια καλή σειρά χωρίς δισκόφρενα. Για ταχύτητες προτιμησε την 9άρα κασέτα πίσω, ώστε με την τριπλή μπροστά θα έχεις 27 ταχύτητες συνολικά να διαχειρίζεσαι.

Δημοσ.

Spok το ποστ σου ηταν διαφωτιστικό...όσο για το πως ήταν τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων,ήταν ενα μαραφετι,που χε 2 μοχλούς εκατερωθεν της λαβης του τιμονιου...αν βρω εικόνα θα σου πω...(τα μηχανικα δισκοφρενα ειναι εντελώς ανεπαρκή δηλαδή?

Δημοσ.
Spok το ποστ σου ηταν διαφωτιστικό...όσο για το πως ήταν τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων,ήταν ενα μαραφετι,που χε 2 μοχλούς εκατερωθεν της λαβης του τιμονιου...αν βρω εικόνα θα σου πω...(τα μηχανικα δισκοφρενα ειναι εντελώς ανεπαρκή δηλαδή?

 

Όπως το ακούω για καμια σειρά της Shimano, κι όχι εσωτερικές ταχύτητες μου διαγράφεται στο μυαλό.

Τα μηχανικά δισκόφρενα δεν σου τα προτείνω. Μόνο επιπλέον βάρος ρποσθέτουν στο ποδηλατο και τίποτε το ουσιαστικό.

Δημοσ.

έχεις να μου προτεινεις καποιο σκελετο mtb,στον οποιο θα μπορουσα αργοτερα να προσθεσω υδραυλικα δισκοφρενα?γτ για 1+ μηνα θα μαι σε πολη οποτε και με μηχανικα και με v-brake τη βγάζω...

Δημοσ.
έχεις να μου προτεινεις καποιο σκελετο mtb,στον οποιο θα μπορουσα αργοτερα να προσθεσω υδραυλικα δισκοφρενα?γτ για 1+ μηνα θα μαι σε πολη οποτε και με μηχανικα και με v-brake τη βγάζω...

 

Σκελετοί υπάρχουν πολλοί που θα μπορούσα να σου προτείνω. Το θέμα είναι το πόσα είσαι διατεθειμένος να διαθέσεις. Αν θες οικομική λύση κίταξε για σκελετό αλουμίνιο 7005, σε Ideal, Scott, Giant. Αν θες να βαλεις κατι παραπανω, πας σε Specialized, Scott επίσης (άλλη σειρά), Gt, Mongoose, κλπ.

Βέβαια αν το ψάξεις μπορείς να βρεις και σκελετό από ανθρακόνημα σε μια λογική τιμή (π.χ. εγώ αγόρασα πρόφατα ένα Full Carbon σκελετό ΜΤΒ της BEV στα 400 ευρω, τον οποίο το μαγαζί τον έφερε από την ετήσια έκθεση Εurobike που γίνεται κάθε Σπετέμβρη στη Γερμανία).

Για την πόλη τώρα, σου αρκεί μια αξιόπιστη σειρά όπως είναι η shimano deore, ή αν θες κάτι παραπάνω η shimano xtr

Δημοσ.

Να και μια είδηση που μόλις έλαβα:

 

Την Τετάρτη 6 Αυγούστου και ώρα 19:30 θα εγκανιαστεί το πρώτο ποδήλατο - ταξί, το οποίο θα κυκλοφορεί στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Το ΤΑΞΙΛΑΤΟ κατασκευάσθηκε εξολοκλήρου στην συμπρωτεύουσα, με σκοπό να προσφέρει δωρεάν βόλτες σε όσους το επιθυμούν, διαφημίζοντας την κεντρική ιδέα των φίλων της bikerespect.gr, τραβώντας παράλληλα και την προσοχή του κόσμου για το ποδήλατο.

Η κατασκευή αποτελείται από δύο θέσεις (καμπίνα) για τους επιβάτες και μια θέση ποδηλάτου για τον οδηγό. Κινείτε αποκλειστικά με ανθρώπινη δύναμη και δεν έχει ηλεκτρική υποβοήθηση, όπως τα περισσότερα pοδήλατα - tαξί, που κατασκευάζονται από οργανωμένες μονάδες παραγωγής.

Αυτό το γεγονός ανήκει σε μια μεγάλη κατηγορία οχημάτων που λέγονται HPV (Human Powered Vehicles), δηλαδή οχημάτων που κινούνται με ανθρώπινη δύναμη ΜΟΝΟ! Λόγο της μεγάλης αύξησης των τιμών των καυσίμων, σε συνδυασμό με την ανεξέλεγκτη μόλυνση της ατμόσφαιρας, η εξέλιξη των οχημάτων αυτών (HPV) αποτελεί σημαντική μερίδα ενδιαφέροντος μιας μεγάλης κοινότητας επιστημόνων, ανά τον κόσμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...