Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στο επίσημο site της Ideal για τα μοντέλα του 2007, είχε το Hillmaster με υδραυλικά δισκόφρενα και με σειρά shimano Deore LX. Αυτό είχα αγοράσει κι εγώ, μέχρι που άλλαξα φέτος το σκελετό του (κράτησα τη σειρά και τα περισσότερα περιφρειακά του) με σκελετό full carbon της BEV

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Αν και δεν μπορώ να το βρω στη σελίδα της Peugeot, έχω ένα Peugeot 1007 (ναι ποδήλατο είναι, όχι αμάξι). Το πλεονέκτημά του είναι ότι διπλώνει στη μέση και έτσι είναι πιο εύκολο στη μεταφορά. Ποδήλατο πόλης είναι.

 

Αυτά τα μοντέλα ξανάρχονται με το κυκλοφοριακό, και ειδικά με τα μέτρα που ανακοινώνονται για ποδηλατόδρομους, στη μοδα να μου επιτρέται η εκφραση. Πράγματι είναι εξυπητερικά, γιατί μεταφέρονται εύκολα σε ιχ, το οποίο αφήνεις στις παρυφές του κέντρου και μπαίνεις σε αυτό με το ποδήλατο. Επίσης μπορείς να το ανεβάσεις άνετα στο γραφείο σου και να το φυλάξεις εκεί μέχρι να ξαναφύγεις με αυτό. Όμως δεν έχουν ταχύτητες και δεν είναι ανθεκτικά (κατανοητό γιατί) σε σκληρή χρήση.

Δημοσ.

Με πιάσατε "αδιάβαστο", είχα τη εντύπωση όιτ τα σπαστά ποδήλατα δεν έχουν ταχύτητες. Πάντως έχουν τα πελονεκτήματα και τα μειονεκτήματα (αν θέλεις ποδήλατο για μεγάλες διαδρομές και για όλα τα εδάφη) που ξέρουμε όλοι. Σαν δεύτερη επιογή για μιρές μετακινήσεις στο κέντρο δεν θα έλεγα όχι Ισως δε και οι ίδιοι οι μεγάλοι Δήμοι, με πρώτο το Δήμο της Αθήνας, να πρέπει να τα προωθήσουν και να τα πριμοδοτήσουν για χρήση.

Δημοσ.

Για πες και τιμή για το συγκεκριμένο σπαστό.

 

Στο μεταξύ, δεν βλέπω κουρσάρους εδώ μέσα, να πήγαν όλοι στο tour de France;

Δημοσ.

Κοστίζει 395 ευρώ + 30 ευρώ που έβαλα πιο χοντρά λάστιχα. Το θετικό του ποδηλάτου είναι πως μπαίνει στο μετρό και μπαίνει έυκολα στο αυτοκίνητο κοκ!

 

Όπως αναφέρθηκε και πιο πριν, όλα τα ποδήλατα έχουν + και -. Σίγουρα με αυτό που έχω δε μπορώ να κάνω και τις πιο μεγάλες διαδρομές. Αλλά πχ χτες, πήγα από το Σισμανόγλειο στον παπάγο (βλ. Verde) χωρίς κανένα πρόβλημα.

Δημοσ.

Σωστός! Αν το έκαναν πολλοί αυτό τότε δεν θα άλλαζε ρπος το καλύτερο η εικόνα των ελληνικών πόλεων, αλλά και η εικόνα του διαγράμματος της υγείας του καθενός μας. Διάβαζα πρόσφατα ότι στο Μεσολόγγι που είναι κωμόπολη των 17.500 περίπου κατοίκων, υπάρχουν και κυκλοφορούν περισσότερα από 4.000 ποδήλατα! Δηλαδή ο ένας στους τέσσερις, περίπου κατοίκους, χρησιμοποιεί ποδήλατο!

Δημοσ.

Μόνο και μόνο για το γεγονός ότι μπαίνει στο METΡO, προσκυνώ σπαστό ποδήλατο, ουγκ! :-) Aν ήμουν Αθήνα, standard θα αγόραζα ένα, μόνο και μόνο για να γυρνάω σε όλη την Αθήνα! Αλήθεια, κάποιος σοβαρός λόγος που η ΑΜΕΛ δεν επιτρέπει τα mountain/BMX bikes στους συρμούς υπάρχει; Συμβαίνει και σε άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων τα METΡΟ αυτό το φαινόμενο;

 

@spok: ....και που να πας Καρδίτσα....

Δημοσ.
Αλήθεια, κάποιος σοβαρός λόγος που η ΑΜΕΛ δεν επιτρέπει τα mountain/BMX bikes στους συρμούς υπάρχει; Συμβαίνει και σε άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων τα METΡΟ αυτό το φαινόμενο;

 

Ναι, υπάρχει: η ΑΜΕΛ φαίνεται ότι προσπαθεί να μεγιστοποιήσει το κέρδος της. Στα πλαίσια αυτά βάζει τα δρομολόγια τόσο αραιά, ώστε τα τρένα να είναι μονίμως πήχτρα (π.χ. συχνότητα δρομολογίων 5' και 10' καθημερινές στις 6 το απόγευμα...). Όπως καταλαβαίνεις, σε αυτό το πλάνο δεν υπάρχει χώρος για το ποδήλατο αντικειμενικά. Αυτό που δεν μπορώ εγώ να καταλάβω όμως, είναι το γιατί απαγορεύει στον ΗΣΑΠ να φορτώνει ποδήλατα σε Μοναστηράκι, Αττική και Ομόνοια.

 

Με την ευκαιρία, να επαναφέρω ένα παλιότερο θέμα:

[thread=252418]Ποδηλατικοί άξονες στο λεκανοπέδιο[/thread].

Δημοσ.
Αυτό που δεν μπορώ εγώ να καταλάβω όμως, είναι το γιατί απαγορεύει στον ΗΣΑΠ να φορτώνει ποδήλατα σε Μοναστηράκι, Αττική και Ομόνοια.

 

Αυτό το ξέρω! Διότι είναι σταθμοί μετεπιβίβασης στους συρμούς του ΜΕΤΡΟ. Σου λέει, αν μπει στον Ηλεκτρικό με το ποδήλατο στους συγκεκριμένους σταθμούς, τι θα τον εμποδίσει να μπει και στο ΜΕΤΡΟ; Άρα, αν μπεις στον Ηλεκτρικό με το ποδήλατο στο Θησείο δεν θα μπορέσεις να κατέβεις Μοναστηράκι και Ομόνοια, αλλά Βικτώρια.

 

Τι να πει κανείς....

 

Όσο για την μεγιστοποίηση του κέρδους, μου φαίνεται πιο πολύ Ελληνικός λόγος, παρά σοβαρός. Είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις ακριβώς τι θέλω να πω.

Δημοσ.
Αυτό το ξέρω! Διότι είναι σταθμοί μετεπιβίβασης στους συρμούς του ΜΕΤΡΟ. Σου λέει, αν μπει στον Ηλεκτρικό με το ποδήλατο στους συγκεκριμένους σταθμούς, τι θα τον εμποδίσει να μπει και στο ΜΕΤΡΟ; Άρα, αν μπεις στον Ηλεκτρικό με το ποδήλατο στο Θησείο δεν θα μπορέσεις να κατέβεις Μοναστηράκι και Ομόνοια, αλλά Βικτώρια.

Όχι, όχι, αυτό είναι το προφανές. Εννοώ τον πραγματικό λόγο, μιας και τουλάχιστον σε Αττική και Μοναστηράκι, το Μετρό έχει πρακτικά ένα δεύτερο σταθμό πιο δίπλα και οι κοινοί χώροι είναι ελάχιστοι. Επιπλέον, αυτό που θα τον εμποδίσει να μπει στο μετρό είναι το ίδιο που θα τον εμποδίσει να μπει και σε οποιονδήποτε αποκλειστικό σταθμό του μετρό: οι φύλακες που μπορεί να ασχοληθούν μαζί του και το τυπικό γεγονός ότι απαγορεύεται η μεταφορά ποδηλάτων στο μετρό. Για ποιό λόγο πρέπει να αποκλείουμε και τους συγκεκριμένους σταθμούς του ΗΣΑΠ στην όλη ιστορία;

 

Και έτσι, για να έχουμε καλό ερώτημα, αν μπεις στο Θησείο και κατέβεις στην Ομόνοια, τι θα σου κάνουν; Θα σε πετάξουν έξω απ' το σταθμό; Αυτό θα το έκανες και μόνος σου ούτως ή άλλως :P

 

Πάντως η κατάσταση με την ΑΜΕΛ είναι τραγική. Έχουμε κάνει παραστάσεις διαμαρτυρίας αρκετές φορές και έχουμε αποσπάσει «δεσμεύσεις» για «πιλοτική» εφαρμογή, οι οποίες ωστόσο ποτέ δεν έχουν πραγματοποιηθεί. Πάντως, με τις πρόσφατες ανακοινώσεις του ΥΜΕ για τους «ποδηλατοδρόμους», έγινε και εξαγγελία μιας μελέτης εφικτότητας για τη μεταφορά ποδηλάτων στο Μετρό. Ίδωμεν...

 

Προσωπικά κρατάω ότι βλέπω τον πληθυσμό των ποδηλατών να αυξάνεται και συναντώ καθημερινά όλο και περισσότερους ποδηλάτες που κινούνται από και προς τις δουλειές τους.

 

Και για να απαντήσω και στο αρχικό ερώτημα του θέματος:

Ideal Boommax '04 (αλουμίνιο 7005 hardtail) με

  • Πιρούνι Manitou Axel Comp
  • V-Brakes Shimano XT με μανέτες LX
  • Ντεραγιέ Deore XT/LX

 

Μιας και κατέληξα το 90% των χιλιομέτρων που κάνω να είναι στην άσφαλτο, έβαλα λάστιχα δρόμου CST Salvo (26 χ 1.75), έχω κρατήσει όμως και τα χωμάτινα για τις περιστασιακές εκδρομές του σαββατοκύριακου.

Δημοσ.

BMX Fishbone Ninja.

 

Το καμάρι μου... χρόνια μου πήρε να το φτιάξω κομμάτι-κομμάτι από τα χαρτζιλίκια! Μου' δινε η μάνα μου 200 δρχ. για χαρτζιλίκι (κυλικείο κλπ.), έπαιρνα ένα κουλούρι με 50δρχ., τα υπόλοιπα στον κουμπαρά για φρένα, πηρούνια, τιμόνι, σέλα κ.ο.κ., μέχρι που πήρα κ τον σκελετό!!!

 

Κ μέχρι στιγμής το είχα παρατήσει. Σήμερα του έβαλα σαμπρέλες, λίγο λεμονάκι για τις σκουριές κλπ. κ σε λίγες μέρες θα πηγαίνουμε παρέα στην δουλειά!

 

Θεϊκό!

Δημοσ.
BMX Fishbone Ninja.

 

Το καμάρι μου... χρόνια μου πήρε να το φτιάξω κομμάτι-κομμάτι από τα χαρτζιλίκια! Μου' δινε η μάνα μου 200 δρχ. για χαρτζιλίκι (κυλικείο κλπ.), έπαιρνα ένα κουλούρι με 50δρχ., τα υπόλοιπα στον κουμπαρά για φρένα, πηρούνια, τιμόνι, σέλα κ.ο.κ., μέχρι που πήρα κ τον σκελετό!!!

 

Κ μέχρι στιγμής το είχα παρατήσει. Σήμερα του έβαλα σαμπρέλες, λίγο λεμονάκι για τις σκουριές κλπ. κ σε λίγες μέρες θα πηγαίνουμε παρέα στην δουλειά!

 

Θεϊκό!

 

Ωραίος!

Πράγματι η σχέση και η βιωματική εμπειρία με τα πράγματα είναι που τους δίνει ζωή και υπόσταση και αυτό είναι μοναδικό.

 

Καλές βόλτες και είμαι σίγουρος ότι και καινούργιο να πάρεις κάποια στιγμή, αυτό θα το έχεις σε ξεχωριστή θέση μέσα σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...