Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τα ideal ειναι πολυ προσεγμενα και απο σκελετο και εχουν αρα πολυ πλουσιο εξοπλισμο... Ενταξει μπορεις να παρεις και μισο κιλο πιο ελαφρυ σκελετο και πιο προσεγμενο αλλα για μια κανονικη προς απαιτητικη χρηση ο εξοπλισμος κανει την διαφορα... Καποτε που ηταν της μοδας τα GT εβγαζε ομολογουμενος και καλους και μορφους σκελετους. Αλλα τι να το κανεις αν ειναι να εχεις πολυ μικρη σειρα ταχυτητων και σασμαν? Και ειδικα φρενων...

 

Εγω οπως ειπα πηρα το hillmaster με τα υδραυλικα. Στην αρχη εψαχνα για scott. Ειπα να ξεφυγω απο το τριτο hillmaster. Βρηκα καποιο γυρω στα 500Ε αλλα δεν μου γεμιζε το ματι, ε μολις κατεβηκα κατω και ειδα το hillmaster το πηρα αμεσως

Δημοσ.
τα diamant τι λενε; ειχα δει τετοια σε προσφορα.

 

Προσωπικά, diamant ξέρω της γνωστή εταιρεία DMT που φτιάχνει επαγγελαμτικά παπούτσια ποδηλασίας κι άλλα επαγγελαμτικά, επίσης, αξεσουάρ.

Η diamant είναι γερμανική. Για ποδήλατα δεν ξέρω να σχεδιάζει. Αν το κάνει σίγουρα το όνομά της είναι τέτοιο που παραπέμπει σε ποιοτικά προϊόντα, τα οποία θα έχουν κι ένα κάποιο κόστος.

Πρόσεξε μη πέσεις όμως πάνω σε κανένα κακέκτυπο, από Κίνα, Ινδία κλπ.

Αν ξέρει κανείς κάτι περισσότερο ας βοηθήσει.

Δημοσ.

1. Η γεωμετρία ενός ποδηλάτου είναι καθαρά σχετικό θέμα.Άλλους τους βολεύει άλλους όχι. Δεν κάνουμε όλοι το ίδιο ποδήλατο ούτε έχουμε τον ίδιο σωματότυπου. Άρα κάτι απόψεις περί "καλής" και κακής γεωμετρίας δεν έχουνε καμία βάση.Επίσης τα ποδήλατα βγαίνουνε σε μεγέθη. Αν δεν καβαλάτε το σωστό μέγεθος τότε μάλλον δεν σας φταίει η γεωμετρία του ποδηλάτου άλλα το μέγεθός του. Πέρα απο αυτό μετά πρέπει να ρυθμίσουμε σωστά τη σέλα εκεί που πρέπει και όχι εκεί που μας αρέσει.

 

2. Χωρίς να είμαι βέβαιος έχω την υποψία οτι τα IDEAL δεν είναι ελληνικά. Ελληνικά ειναι τα FIDUSA τα οποία είναι έτη φωτός καλύτερα απο τα IDEAL. Τα IDEAL είναι Ολανδικά και απλώς συναρμολογούνται στην Ελλάδα.(δεν ειμαι σιγουρος αλλα έχω αυτη την εντιπωση.)

Επίσης είναι τελείως αδιάφορα ποδήλατα . Ιδικά τα μοντέλα που αναφέρεστε είναι μετρίου επιπέδου.Με τόσες ανώτερες εταιρίες απορώ γιατί έχουμε γεμίσει IDEAL. Μαλλον επειδή είναι τα πιο διαδεδομένα.

 

3. Αν θέλετε καλό ποδήλατο τότε κοιτάτε για πάνω από 1000 ευρώ τουλάχιστον. Με 300-400 ευρώ παίρνετε κάτι πολύ μέτριο.

 

4. Τα GT για όσους έχουνε όνειρο να αποκτήσουν δεν είναι τα παλιά καλά αμερικάνικα GT made in usa. Η GT φαλίρισε, την αγόρασε άλλη εταιρία και πλέον σχεδόν ολα τα GΤ είναι taiwan.

Απο GT αξίζει μόνο το zaskar το οποίο ανέκαθεν ήτανε στην κορυφή.

Αντε και κανένα Avalance αν και τα μαμίσανε τα avalance σε σχέση με τα παλίοτερα μοντέλα.

 

Αλλες καλές εταιρίες είναι Cannondale (Προσωπικά πιστεύω οτι ειναι η καλύτερη), Trek, Spesialized (έχει ανέβει παρα πολύ τα τελευταία χρόνια) SCOTT, KLEIN, κτλ κτλ

 

5. Τα ποδήλατα δεν είναι αυτοκίνητα για να έχουνε πλούσιο εξοπλισμό. Όλα έχουνε ρόδες, πετάλια, αλυσίδα, ταχύτητες, τιμόνι, και μερικά ανάρτηση. Αυτό που πρέπει να κοιτάτε και είναι το πιο βασικό είναι ο σκελετός, το βάρος, και αν η ταχύτητες που φοράει είναι καλής σειράς. Και αν φοράει ανάρτηση πια είναι αυτή και αν αξίζει να τα λεφτά της.

Δημοσ.

Φίλε μου HexStatic, επειδή όπως ανέφερες ήσουν και αθλητής στα Μountain, το θέμα της γεωμτρίας μετρά για κάθε ένα ξεχωριστά και πάιζει σημαντικό ρόλο, συμπλητώνοντας το ρόλο των υλικών, και προπαντός του αναβάτη.

Στα Fidusa που αναφέρεσαι, ασφαλώς και θα ξέρεις ότι ο Βογιατζής εκεί στη Ρόδο αυτό πουλάει κυρίως, ότι σου φτιάχνει ποδήλατο στα μέτρα σου.

Άλλωστε όλες οι μεγάλες και με ιστορία εταιρείες που κατασκευάζουν ποδήλατα όπως η Colnago, κάποια από τα μοντέλα της που τα βγάζει Ιταλία, δεν έχει μόνο XS, S, M, L, XL, ούτε 48, 50, 52, 54 κλπ ή 47, 50, 52 κλπ. αλλά όλα τα νούμερα στη σειρά.

Τώρα όσο για το που κατασκευάζονται τα ποδήλατα, ούτε η Ideal (Είναι ελληνική εταιρεία, ιδιοκτήτης Μανιατόπουλος, έδρα Πάτρα) κατασκευάζει Ελλάδα, ούτε κανείς. Τέσσερα πέντε εργοστάσια μεγάλα είναι στην Ταϊβάν, και στην Κίνα και κάμποσες μικρόετρες βιοτεχνίες που φτιάχνουν σκελετούς για όλους (π.χ. τα Ideal τα κατασκευάζει το εργστάσιο KINESIS ή κάπως έτσι αν θυμάμαι καλά).Ακόμη και η Fidusa πολλά από τα μοντέλα της, όσα δεν είναι χειροποίητα, παίρνει σκελετούς από Ταϊβάν και τους ντύνει με Campagniolo κλπ. Το ίδιο κάνει και η Colnago, αλλά αυτή γράφει ποια από τα μοντέλα της έρχονται από Ασία.

Δημοσ.
3. Αν θέλετε καλό ποδήλατο τότε κοιτάτε για πάνω από 1000 ευρώ τουλάχιστον. Με 300-400 ευρώ παίρνετε κάτι πολύ μέτριο.

 

Οπα τα παραλες τωρα... Καλο αμαξι παιρνεις και με 850.000.000Ε δεν σημαινει οτι αυτο που εχει 120.000 ειναι μετριο. Ειναι τι θες να κανεις. Προς το παρον δεν μιλαμε για αγωνιστικα και για βουνο, προσπαθουμε να καλυψουμε ολες τις κατηγοριες..

 

Και τονιζω, για μια μεση χρηση αυτο που περισσοτερο εχει σημασια ειναι ο εξοπλισμος, δεν σου κανει κατι ο λιγο ελαφρυτερος σκελετος και η δυσαναλογα χαμηλοτερη τιμη. Αντι δηλαδη για το hillmaster με τα υδραυλικα να επαιρνα το scott με ιδια τιμη και να μην ειχε ενα σψστο μηχανισμο πανω αλλα πιο ελαφρυ σκελετο? Για μεσσαια χρηση μιλαω

Δημοσ.

Εγώ έχω ένα Pro Rider 2007 (το λευκό) καιτο χαίρομαι κάτι λιγότερο από ένα χρόνο μέσα στην πόλη (1500χλμ και συνεχίζουμε). Είχα παλιότερα ένα Megisto (2005) και μου το 'έφαγαν'... Αλλά το Pro είναι σκυλί μπροστά του, δεν παίζεται (100+ κιλά πάνω/κάτω πεζοδρόμια και τρύπες και δε μασάει τίποτα!).

Τώρα βέβαια θα ήθελα τρελά το Focus Variado Expert (http://www.focusbikesuk.com/focusroadbikes/focus_variado_expert.php) για να αρχίσω να ανεβάζω χιλιόμετρα (100+) αλλά δυστυχώς είναι πολλά τα λεφτά Άρη και πρέπει να παραμείνω με το σκύλο :-) :-(

Δημοσ.

Τώρα που ανέφερες το Megisto, θέλω να πω ότι είναι ένα από τα καλύτερα, της κατηγορίας του, ποδήλατα, και σε τιμή πολύ καλή (κοντά στα 300Ε αν δεν κάνω λάθος) για όσους θέλουν στυλ mountain, με 28' μάλιστα τροχούς, και θέλουν να κάνουν διαδρομές στην πόλη, αλλά και σε χωμάτινους δρόμους (δε μιλάμε φυσικά για σκληρή χρήση).

Δημοσ.

Συμφωνώ ότι είναι μια πολύ καλή και 'τίμια' επιλογή, διαφωνώ όμως ως προς το στυλ, το οποίο δεν έχει καμμία σχεση με mountain. Είναι καθαρά city bike, σαφώς πιο άνετο από mountain.

Δημοσ.

Trekking Off Road είνα, για να είμαστε ακριβείς, το Megisto, για το οποίο η Ideal, στην επίσημη ιστοσελίδα της, το παρουσιάζει ως την "elegant" εξέλιξη του ΜΤΒ, που συνδυάζει άνεση και σπορ εμφάνιση σε τροχούς 28".

Δημοσ.

Αν και δεν μπορώ να το βρω στη σελίδα της Peugeot, έχω ένα Peugeot 1007 (ναι ποδήλατο είναι, όχι αμάξι). Το πλεονέκτημά του είναι ότι διπλώνει στη μέση και έτσι είναι πιο εύκολο στη μεταφορά. Ποδήλατο πόλης είναι.

Δημοσ.
Οπα τα παραλες τωρα... Καλο αμαξι παιρνεις και με 850.000.000Ε δεν σημαινει οτι αυτο που εχει 120.000 ειναι μετριο. Ειναι τι θες να κανεις. Προς το παρον δεν μιλαμε για αγωνιστικα και για βουνο, προσπαθουμε να καλυψουμε ολες τις κατηγοριες..

 

Και τονιζω, για μια μεση χρηση αυτο που περισσοτερο εχει σημασια ειναι ο εξοπλισμος, δεν σου κανει κατι ο λιγο ελαφρυτερος σκελετος και η δυσαναλογα χαμηλοτερη τιμη. Αντι δηλαδη για το hillmaster με τα υδραυλικα να επαιρνα το scott με ιδια τιμη και να μην ειχε ενα σψστο μηχανισμο πανω αλλα πιο ελαφρυ σκελετο? Για μεσσαια χρηση μιλαω

 

Ενα καλό ποδήλατο με Carbon σκελετό κάνει κοντα στα 4000-6000 ευρώ. Οπότε αυτο των 500 που λές εσύ προφανώς δεν έχει καμία σχέση και ούτε καν θεωρέιται μέτριο.

 

To hillmaster που λές δεν φοράει ούτε καν μια σωστη σειρα ταχυτητες.Ουτε καν deore LX , που να φορούσε XTR.Εκεί να δείς ποσο θα ανέβαινε το κόστος του.

Η αναρτηση του επίσης είναι πολύ μέτρια.

Τα δισκόφρενα αν και υδραυλικά, τί δισκόφρενα είναι? Γιατί έχει δισκόφρενα και δισκόφρενα.

 

Δηλαδή μη νομίζεις οτι ενα ποδήλατο με δισκόφρενα υδραυλικα είναι καλύτερο απο ένα αλλο που δεν έχει δισκόφρενα. Το πιο βασικό που είπα πιο πάνω είναι ο σκελετός. Βρές ενα ποδήλατο με σκελετό carbon ή αλουμίνιο 7005, βαλτου μια καλή σειρα απο ταχύτητες (Lx/XT), βάλε ενα καλό πυρούνι μπροστά, πετάλια, καλές ξάντες και το 1000αρικο το έχεις ξοδέψει ανετότατα.

 

Τώρα αν θέλεις απλά να κάνεις την πλάκα σου, όπως λες, να πας καμια βολτούλα και να μην δεις το ποδήλατο σαν άθλημα, τοτε δεν χρειάζεσαι ούτε καν mountain bike.περνεις ενα city bike, και σου είναι και πιο άνετο. Επίσης αν θέλεις να κάνεις την πλάκα σου, δεν χρειάζεσαι δισκόφρενα, εκτός και αν πέρα απο την πλάκα σου θέλεις να κάνεις και μόστρα σε αυτούς που δεν ξέρουν απο ποδήλατο, γιατι αυτοί που ξέρουν θα βάλουν τα γέλια.

Δημοσ.

Παντα εβγαινε ενα hillmaster και καποια στιγμη εβγαινε το με αλλο σκελετο και πολυ πλουσιο εξοπλισμο. Οποτε αυτο που βλεπεις στην φωτο και με δισκοφρενα ειναι το hillmaster με τα υδραυλικα και οτι βλεπεις μετα στα αλλα ειναι ο εξοπλισμος...

 

Το συγκεκριμενο εχει κανει τρομερες πωλησεις. Οχι οτι σημαινει οτι ειναι καλο απλα το λεω

 

Δυστηχως δεν υπαρχει στο site της ideal

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...