Προς το περιεχόμενο

Τί ποδήλατο έχετε ή θέλετε


Spok

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτήσω, τα μηχανικά δισκόφρενα έχουν μεγάλη διαφορά απο τα v-breakes?Αξίζει δηλαδή να πάρω?Γιατί σκέφτομαι να πάρω ποδήλατο κάπου στα 250-300 ευρώ και για υδραυλικά δεν το βλέπω..

 

Κοίτα φίλε, αν το θέλεις για χώμα, θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα δισκόφρενα, έστω μηχανικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να ρωτήσω, τα μηχανικά δισκόφρενα έχουν μεγάλη διαφορά απο τα v-breaks?Αξίζει δηλαδή να πάρω?Γιατί σκέφτομαι να πάρω ποδήλατο κάπου στα 250-300 ευρώ και για υδραυλικά δεν το βλέπω..

 

το μηχανικό είναι απλά έξτρα βάρος. Ισα ισα το VBreak έχει κλάσης καλύτερη απόδοση από ένα μηχανικό δισκόφρενο.Εφόσον βέβαια συνοδεύεται και από την ανάλογη μανέτα.Αλλιώς χάνει πολύ από την απόδοση του.

 

Το μοναδικό σημείο στο οποίο υπερτερεί το δισκόφρενο γενικότερα είτε είναι υδραυλικό είτε όχι, είναι στο θέμα της ακτινολόγισης της ρόδας. Αν είσαι από αυτούς που κοπανάνε τα ποδήλατα τους και τετραγωνίζουν τον κύκλο (δηλαδή μαμάνε την ρόδα και της αλλάζουνε τα φώτα ) τότε με το δισκόφρενο θα εξακολουθείς να έχεις φρένο.

 

Με το Vbreak πάλι θα έχεις φρένο αλλά η ρόδα σου όντας μαμιμένη θα ακουμπάει στα τακάκια του φρένου, κάτι το οποίο θα σε ταλαιπωρεί και θα μαμάει και τα τακάκια σου χωρίς λόγο.

 

Άλλο ένα σημείο που υπερτερεί το δισκόφρενο είναι στη πολύ λάσπη και νερό (αν διασχίζεις ποτάμια ) όπου σε αυτές τις περιπτώσεις έχει μια ελάχιστα πιο άμεση ανταπόκριση στο φρένο.

 

Αν σκέφτεσαι για μηχανικά δισκόφρενα τσάμπα λεφτά θα ξοδέψεις, και τσάμπα βάρος θα προσθέσεις στο ποδήλατο σου, Καλύτερα Vbreaks . Αν σκέφτεσαι για υδραυλικά τότε μαζί σου, απλά το service τους είναι φασαρία μεγάλη.(εξαερώσεις και τρέχα γύρευε)

 

Αν είσαι hobbystas τότε δεν θα δεις καμία διαφορά παρά μόνο στο πορτοφόλι σου και στη μόστρα.

 

Έτρεχα σε αγώνες ΜΤΒ ως αθλητής και ακόμα κάνω ποδήλατο και είμαι με VBreaks εδώ και πολλά χρόνια και δεν σκέφτομαι καν να μπω στη διαδικασία να τα αλλάξω γιατί δεν αξίζει τον κόπο και δεν χρειάζεται. Ισα ισα πρόσφατα χτύπησα XTR μανέτες για τα Vbreaks μου και αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ τους.

 

Αν κάποια στιγμή το γυρίσω στο Downhill ναι τότε θα ήθελα το ποδήλατό μου να έχει υδραυλικά δισκόφρενα. Αλλιώς είναι ποζεριλίκι.

 

Απλά μην συνχαίουμε τα κανονικά Vbreaks με τις διάφορες μόυφες και μαιμουδες που κυκλοφορουν στο εμπόριο. Βάλε shimano Vbreaks LX/XT/XTR σειρά και έλα να μου πείς μετά αν φρενάρει καλά ή οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά εγώ είχα πάντα πρόβλημα με τα ποδήλατα (είχα 3 mountain ακριβούτσικα) γιατί οι γονείς μου δεν άκουγαν οταν τους έλεγα για αξιόπιστες μάρκες όπως ΙDEAL ,GT επειδή και καλά ήταν ακριβά +100 ευρώ ή 50 ευρώ.Αλλά με πήγαιναν σε γνωστούς που μου πουλούσαν κινέζικα σε πανάκριβες τιμές (πχ FIELD) και είχαν ΟΛΑ μα ΟΛΑ προβλήματα.Είτε με τους άξονες είτε με τις ταχύτητες και πολλά άλλα.Ένα πράγμα μόνο που θα ήθελα αν ξαναέπαιρνα ποδήλατο θα ήταν να πάρω κάποια πραγματικά ΚΑΛΗ μάρκα και μαζί μια ΠΛΗΡΗ εργαλειοθήκη για την παραμικρή βίδα ακόμα και τα τεράστια παξιμάδια στον λαιμό του τιμονιού.Γιατί ενώ ξέρω από επίσκευές (3 προβληματικά ποδήλατα ) πάντα κάποιο εργαλείο λείπει κ το πάω σε κάποιον άσχετο της επαρχίας που κάνει τις πατέντες του και το γαμπιπ ακόμα χειρότερα...Όνειρο μου είναι ένα GT και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πλήρης εργαλειοθήκη.Αλλά μάλλον θα το πάρω αν πιάσω δουλειά μετά το πτυχίο.Γιατί υπολογίζω να βγαίνει στα 500-600 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μηχανικό είναι απλά έξτρα βάρος. Ισα ισα το VBreak έχει κλάσης καλύτερη απόδοση από ένα μηχανικό δισκόφρενο.Εφόσον βέβαια συνοδεύεται και από την ανάλογη μανέτα.Αλλιώς χάνει πολύ από την απόδοση του.

 

Το μοναδικό σημείο στο οποίο υπερτερεί το δισκόφρενο γενικότερα είτε είναι υδραυλικό είτε όχι, είναι στο θέμα της ακτινολόγισης της ρόδας. Αν είσαι από αυτούς που κοπανάνε τα ποδήλατα τους και τετραγωνίζουν τον κύκλο (δηλαδή μαμάνε την ρόδα και της αλλάζουνε τα φώτα ) τότε με το δισκόφρενο θα εξακολουθείς να έχεις φρένο.

 

Με το Vbreak πάλι θα έχεις φρένο αλλά η ρόδα σου όντας μαμιμένη θα ακουμπάει στα τακάκια του φρένου, κάτι το οποίο θα σε ταλαιπωρεί και θα μαμάει και τα τακάκια σου χωρίς λόγο.

 

Άλλο ένα σημείο που υπερτερεί το δισκόφρενο είναι στη πολύ λάσπη και νερό (αν διασχίζεις ποτάμια ) όπου σε αυτές τις περιπτώσεις έχει μια ελάχιστα πιο άμεση ανταπόκριση στο φρένο.

 

Αν σκέφτεσαι για μηχανικά δισκόφρενα τσάμπα λεφτά θα ξοδέψεις, και τσάμπα βάρος θα προσθέσεις στο ποδήλατο σου, Καλύτερα Vbreaks . Αν σκέφτεσαι για υδραυλικά τότε μαζί σου, απλά το service τους είναι φασαρία μεγάλη.(εξαερώσεις και τρέχα γύρευε)

 

Αν είσαι hobbystas τότε δεν θα δεις καμία διαφορά παρά μόνο στο πορτοφόλι σου και στη μόστρα.

 

Έτρεχα σε αγώνες ΜΤΒ ως αθλητής και ακόμα κάνω ποδήλατο και είμαι με VBreaks εδώ και πολλά χρόνια και δεν σκέφτομαι καν να μπω στη διαδικασία να τα αλλάξω γιατί δεν αξίζει τον κόπο και δεν χρειάζεται. Ισα ισα πρόσφατα χτύπησα XTR μανέτες για τα Vbreaks μου και αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ τους.

 

Αν κάποια στιγμή το γυρίσω στο Downhill ναι τότε θα ήθελα το ποδήλατό μου να έχει υδραυλικά δισκόφρενα. Αλλιώς είναι ποζεριλίκι.

 

Απλά μην συνχαίουμε τα κανονικά Vbreaks με τις διάφορες μόυφες και μαιμουδες που κυκλοφορουν στο εμπόριο. Βάλε shimano Vbreaks LX/XT/XTR σειρά και έλα να μου πείς μετά αν φρενάρει καλά ή οχι.

 

 

Λοιπόν πήρα τελικά ένα Giant.Μου πρότεινε τα Gient σε αυτή τι τιμή (250-300 ευρώ).

 

Τον ρώτησα και για τα δισκόφρενα,αν αξίζει να πάρω με μηχανικά και μου είπε οτι δεν αξίζουν καθόλου όπως είπες κι εσυ.:-)Τα φρένα του είναι πολύ καλά πραγματικά.Μπορώ να πω οτι είναι και καλύτερα απο έναν φίλο που είχε μηχανικά δισκοφρενα.Οπως μου ειπε κι αυτός περισσοτερο είναι για μόστρα.

 

Ημουν μετάξυ στα Giant Boulder (340 ευρώ) και Giant Rock (245 ευρώ).Τελικά πήρα το Boulder γιατί είχε καλύτερο σκελετό, περισσότερες ταχύτητες και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.Ακόμα το Boulder έβγαινε και σε μαύρο που το ήθελα.:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν πήρα τελικά ένα Giant.Μου πρότεινε τα Gient σε αυτή τι τιμή (250-300 ευρώ).

 

Τον ρώτησα και για τα δισκόφρενα,αν αξίζει να πάρω με μηχανικά και μου είπε οτι δεν αξίζουν καθόλου όπως είπες κι εσυ.:-)Τα φρένα του είναι πολύ καλά πραγματικά.Μπορώ να πω οτι είναι και καλύτερα απο έναν φίλο που είχε μηχανικά δισκοφρενα.Οπως μου ειπε κι αυτός περισσοτερο είναι για μόστρα.

 

Ημουν μετάξυ στα Giant Boulder (340 ευρώ) και Giant Rock (245 ευρώ).Τελικά πήρα το Boulder γιατί είχε καλύτερο σκελετό, περισσότερες ταχύτητες και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.Ακόμα το Boulder έβγαινε και σε μαύρο που το ήθελα.:-)

 

Αντε με γεια, και καλες βόλτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για τα δισκοφρενα, παντα ειχα τα vbrakes των hillmaster και το ποδηλατο κοκαλωνε οταν ηθελα πολυ ανετα. Σε αυτο το hillmaster με τα υδραυλικα απλα κοκαλωνει πιο γρηγορα και δεν κολωνει πολυ σε βροχες κτλ. Δηλαδη δεν ειδα την τρομερη διαφορα και ειναι λογικο επειδη ηταν πολυ καλα τα vbrakes. Αλλα γενικα να εχετε υποψη οτι τα καλα δισκοφρενα ειναι πολυ ακριβα.

 

Οσο για τα μηχανικα δεν το σχολιαζω, φαινεται οτι δεν μπορει να εχουν την δυναμη των vbrakes μονο και μονο απο το σημειο που καθονται στην ροδα. Αλλη ροπη εχεις στο στεφανι, στην ακρη δηλαδη, και αλλη στην αρχη του αξονα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για τα δισκοφρενα, παντα ειχα τα vbrakes των hillmaster και το ποδηλατο κοκαλωνε οταν ηθελα πολυ ανετα. Σε αυτο το hillmaster με τα υδραυλικα απλα κοκαλωνει πιο γρηγορα και δεν κολωνει πολυ σε βροχες κτλ. Δηλαδη δεν ειδα την τρομερη διαφορα και ειναι λογικο επειδη ηταν πολυ καλα τα vbrakes. Αλλα γενικα να εχετε υποψη οτι τα καλα δισκοφρενα ειναι πολυ ακριβα.

 

Οσο για τα μηχανικα δεν το σχολιαζω, φαινεται οτι δεν μπορει να εχουν την δυναμη των vbrakes μονο και μονο απο το σημειο που καθονται στην ροδα. Αλλη ροπη εχεις στο στεφανι, στην ακρη δηλαδη, και αλλη στην αρχη του αξονα

 

Μιας που ανέφερες το Hillmaster, για πες μου είσαι αυχαριστημένος από την γεωμετρία του; Στιβαρός σκελέτός δε λέω, το είχα κι εγώ όμως απο γεωμετρία κάτι με "στράβωνε". ¨Ετσι πήγα κι άλλαξα σκελετό. Έβαλα ένα φουλ carbon της ΒEV, είναι μια εταιρεία από Ταϊβάν, που άμα μπεις στο google και ψάξεις για το site της, θα δεις ότι φτιάχνει τα πάντα, από σκελετούς carbon μέχρι εργαλεία για λογαρασμό μεγάλων εταιρειών που απλά κολλάνε πάνω τη δική τους μάρκα. Λοιπόν για να ξαναγυρίσω στο Hillmaster, διαπίστωσα έκπληκτος ότι το τιμόνι μαζί με τις πιάστρες του (μιλάμε αυτ΄που βάζει ο Μανιατόπουλος πάνω) ήτνα πάνω από κιλό! Απαράδεκτο να βάζει σίδερο σε ένα από τα καλά της μοντέλα η Ideal, η οποία είναι κι ελληνική εταιρεία και πρέπει να τη στηρίζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας που ανέφερες το Hillmaster, για πες μου είσαι αυχαριστημένος από την γεωμετρία του; Στιβαρός σκελέτός δε λέω, το είχα κι εγώ όμως απο γεωμετρία κάτι με "στράβωνε". ¨Ετσι πήγα κι άλλαξα σκελετό. Έβαλα ένα φουλ carbon της ΒEV, είναι μια εταιρεία από Ταϊβάν, που άμα μπεις στο google και ψάξεις για το site της, θα δεις ότι φτιάχνει τα πάντα, από σκελετούς carbon μέχρι εργαλεία για λογαρασμό μεγάλων εταιρειών που απλά κολλάνε πάνω τη δική τους μάρκα. Λοιπόν για να ξαναγυρίσω στο Hillmaster, διαπίστωσα έκπληκτος ότι το τιμόνι μαζί με τις πιάστρες του (μιλάμε αυτ΄που βάζει ο Μανιατόπουλος πάνω) ήτνα πάνω από κιλό! Απαράδεκτο να βάζει σίδερο σε ένα από τα καλά της μοντέλα η Ideal, η οποία είναι κι ελληνική εταιρεία και πρέπει να τη στηρίζουμε.

 

α) Ποιό Hillmaster είχες;

β) Τι ακριβώς σε χάλασε στη γεωμετρία, το οποίο δε βολευόταν με άλλο λαιμό/headset/παλουκόσελο/μπάρα; Προφανώς για να έψαξες και να βρήκες carbon σκελετό συγκεκριμένης γεωμετρίας, ήξερες τι σε χάλαγε.

γ) Αποκλείεται να είναι σίδερο, στη χειρότερη θα είναι χάλυβας

δ) Δεν είναι όλοι weight freaks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απο την αλλη θα σας βγάλω απο το κλιμα.Πρόσφατα υπήρξε η ανάγκη να αποκτίσω ποδήλατο(ναι όταν θες να κυκλοφορείς μέσα στην πολη το πρωι καλοκαιρίατικα το ποδήλατο είναι ανάγκη).Η επίλογη μου λοιπόν ήταν ένα IDEAL HERMES ένα μεταχειρισμένο city τις IDEAL το οποίο καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μου για μετακίνηση μεσα στην πόλη.Με τα στένά "δρόμου" λάστιχα κινήσαι χωρίς ιδιέτερη προσπάθεια το 4αρι εσωτερικό σασμάν είναι απίστευτο η διαφορά ανάμεσα σε κάθε ταχύτητα είναι αισθητή και βολέυει.Το μόνο αρνητικο που βρίσκω είναι ότι στον πίσω τροχό χρησημοιούν ταμπούρο η αποδοση του οποίο είναι πολύ κακή αλλα μέσα στην πόλη τελίκα δεν χρειάζεσε κατι παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Ποιό Hillmaster είχες;

β) Τι ακριβώς σε χάλασε στη γεωμετρία, το οποίο δε βολευόταν με άλλο λαιμό/headset/παλουκόσελο/μπάρα; Προφανώς για να έψαξες και να βρήκες carbon σκελετό συγκεκριμένης γεωμετρίας, ήξερες τι σε χάλαγε.

γ) Αποκλείεται να είναι σίδερο, στη χειρότερη θα είναι χάλυβας

δ) Δεν είναι όλοι weight freaks

 

α) Το περυσινό μοντέλο με τα δισκόφρενα (χρώμα προς το χρυσαφί)

β) Ψηλά το κέντρο βάρους.

γ) Αν έχες και τις χούφτες του, πάρτες και μαζί και το τιμόνο και ζύγισέ τα, θα δεις μόνος σου τι εννοώ

δ) Είναι σημαντικό για έναν ποδηλάτη που κάνει και αναβάσεις, να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα κιλά σκελετό και περιφερειακά, για να να γαίνουν στο δρόμο περισσότερα νιούτον δύναμης.

 

Τα περισσότερα ποδήλατα που έχω αφοράσει ήταν Ideal. Ideal είναι και η κούρσα που έχω. Προς Θεού δεν είπα ότι δεν είναι καλά ποδήλατα. Όμως υπάρχουν στην αγορά και ανταγωνιστές με καλύτερα. Γι' αυτό ο Μανιατόπουλος πρέπει να προσέξει ειδικά τα περιφερειακά του, πλην των σειρών της Shimano, στις οποίες, για τα περισσότερα μοντέλα του, δεν κάνει τσιγκουνιές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απο την αλλη θα σας βγάλω απο το κλιμα.Πρόσφατα υπήρξε η ανάγκη να αποκτίσω ποδήλατο(ναι όταν θες να κυκλοφορείς μέσα στην πολη το πρωι καλοκαιρίατικα το ποδήλατο είναι ανάγκη).Η επίλογη μου λοιπόν ήταν ένα IDEAL HERMES ένα μεταχειρισμένο city τις IDEAL το οποίο καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μου για μετακίνηση μεσα στην πόλη.Με τα στένά "δρόμου" λάστιχα κινήσαι χωρίς ιδιέτερη προσπάθεια το 4αρι εσωτερικό σασμάν είναι απίστευτο η διαφορά ανάμεσα σε κάθε ταχύτητα είναι αισθητή και βολέυει.Το μόνο αρνητικο που βρίσκω είναι ότι στον πίσω τροχό χρησημοιούν ταμπούρο η αποδοση του οποίο είναι πολύ κακή αλλα μέσα στην πόλη τελίκα δεν χρειάζεσε κατι παραπάνω

 

Φίλε μου, δεν διαφωνώ με την άποψή σου. Το ποδήλατο, όπως και η μηχανή είναι, όπως είπαμε, το τί σου κάνει το κλικ εσένα. Όλα τα άλλα τα βρίσκεις στην πορεία, ανάλογα με το τι άλλο θες από αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποπο παιδιά έκανα τα χιλιόμετρα σήμερα με το Giant μου!:P

Εχει πάρα πολύ καλή επιτάχυνση,εφευγε κατευθείαν!Επίσης είναι πούπουλο,ενα παιδί έκανε σούζα με τρίτη!

 

Το μόνο που του λείπει είναι ενα σταντ.Θα παω αυτές τις μέρες να πάρω ένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από οτι βλέπω τα IDEΑL έχουν αφήσει καλές εντυπώσεις στους περισσότερους.Ένα μπράβο στην ελληνική εταιρία που αποτελεί εξαίρεση από τα συνηθισμένα και έχει τόσους ευχαριστημένους πελάτες.Μάλλον θα την τιμήσω κάποια στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...