kabamaru21 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 Μιας και άνοιξε ο καιρός, είπα αντί να ρίξω τα $$ μου και να κλειστώ στο γυμναστήριο, να "επενδύσω" σε ένα ποδήλατο.Θα το χρησιμοποιώ καθαρά για γυμναστική και κοντινά πέραδωθε. Όχι σαν μεταφορικό. Η χρήση του θα είναι κατα 90% εντός πόλης και κατα βάση σε άσφαλτο/πεζοδρόμιο παραλίας/mostly ευθείες. Δεν μου χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο. Κάτι απλά να μη τα φτύσει με την πρώτη ευκαιρία. Έχετε να προτείνετε κάτι για αγορά με τα σημερινά δεδομένα; Επίσης. Τι προυποθεσεις πρέπει να τηρεί ένα ποδήλατο πόλης; Εννοώ σε μέγεθος/τύπο ελαστικών/φρένα/αναρτήσεις κτλ. Τα σπαστά ξεφεύγουν πολύ στην τιμή; Ευχαριστώ. Ετσι όπως τα λες , θες trekking ποδήλατο. Τωρα για να σου προτείνω καποια πες μου ποσα λεφτα θες να δωσεις ---------- Προσθήκη στις 23:25 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:22 ---------- Καλησπερα λεω κι εγω ν αγορασω ποδηλατο μεχρι το καλοκαιρι Απο μικρη εχω κολλημα με αυτο το στυλ, αλλα δε ξερω αν ειναι ενταξει για τη χρηση που το θελω. Δηλ. κυριως πολη αλλα να τη βγαζει και στο χωριο που εχει καλντερίμια.. Οχι δεν ειναι. Και εσενα θα σου κατεύθυνα σε trekking κατηγορία. Για πες μου και εσυ budget
margaritagr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Χμ θελω να πιστευω οτι ενα 600αρι θα το χω ειναι αρκετα για ενα αξιοπιστο ποδηλατο αυτης της κατηγοριας?
jason_rethymno Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Εγώ έχω αυτό απο το 1999 και προχθές το πήγα για service και αύριο θα είναι τζι τζι.
kabamaru21 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 (επεξεργασμένο) Χμ θελω να πιστευω οτι ενα 600αρι θα το χω ειναι αρκετα για ενα αξιοπιστο ποδηλατο αυτης της κατηγοριας? http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=TRK09VALE trek valencia http://www.lestosbikes.gr/products_details/ideal_integrator_02_2010/ ideal intergrator 02 http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-off-road-bikes/trekking-bikes/scott-sportster-p3-2010.html scott sportster p3 2010 http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=1053 scott sportster p3 2009 http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=1131 scott sportster p2 2009 http://grammariosbikes.com/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,748/category_id,49/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,30/ cube ltd cls pro 2010 http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-off-road-bikes/specialized-crosstrail-elite-2010.html SPECIALIZED CROSSTRAIL ELITE Και τώρα λιγη θεωρία, πολυ σημαντικό ειναι να ξερεις τη μέγεθος χρειαζεσε (S,M,L) για να το μαθεις πρεπει να το δεις απο κοντα το ποδηλατο και να το δοκιμάσεις, (προσοχη μην σου λεει μλκς ο πωλητής για να σου πασάρει κανενα μεγεθος που του εχει μεινει) πήγαινε 2-3 και ρώτα Τα παραπανω ποδήλατα ειναι στα 600-700€ με λιγο google και παζαρι με τον μαγαζατορα (σε περιπτωση που δεν ειναι μοντελα του 2010 πεφτει extra ψαλίδι) Τα περισσότερα βγαίνουν και σε ladies edition αυτο πάλη μόνη σου πρέπει να δεις εαν σε βολευει, καποιες τις βολευει καποιες οχι (υπαρχουν διαφορες στην γεωμετρία) Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2010 από kabamaru21
klainmaingr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Ετσι όπως τα λες , θες trekking ποδήλατο.Τωρα για να σου προτείνω καποια πες μου ποσα λεφτα θες να δωσεις To οικονομικότερο δυνατόν. Αν με ρωτήσεις, δεν πίστευα οτι υπάρχουν ποδήλατα πάνω απο 300 ευρώ. Τελικά αυταπατώμαι. Υπολόγιζα 150-200 μιας και δεν γνώριζα την "τιμολόγηση" αλλα εφόσον έχει να προτείνεις κάτι καλούτσικο μέχρι τα 300++ ευχαρίστως να το τσεκάρω. Και λίγο στη θεωρία πάλι τώρα. Ποιές είναι οι θεωρητικές διαφορές που έχουν τα ποδήλατα της "σειράς" με ένα καλύτερο/ακριβότερο; Αξίζει πραγματικά τον κόπο κάποιος να μην πάρει ένα ρημαδοποδήλατο απο τα καρφούρ αλλα να δώσει "χ" χρήματα >400-500 ευρώ για καθημερινή χρήση; Τί είναι αυτό που τα καθιστά πανάκριβα; Τι είναι αυτό δηλαδή που πληρώνεις περισσότερο; Φαντάζομαι ο σκελετός είναι το κυριότερο part. Αν έχεις κάτι να προτείνεις, καλύτερα πές μου κάποιο με καλούλι σκελετό ας πούμε, ώστε αν το πορώσω και θέλω να συνεχίσω να μπορέσω μετά σιγά σιγά να αλλάξω τα αναλώσιμα φρένα/ελαστικά κτλ στην πορεία. Ευχαριστώ
margaritagr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=TRK09VALE trek valenciahttp://www.lestosbikes.gr/products_details/ideal_integrator_02_2010/ ideal intergrator 02 http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-off-road-bikes/trekking-bikes/scott-sportster-p3-2010.html scott sportster p3 2010 http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=1053 scott sportster p3 2009 http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=1131 scott sportster p2 2009 http://grammariosbikes.com/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,748/category_id,49/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,30/ cube ltd cls pro 2010 http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-off-road-bikes/specialized-crosstrail-elite-2010.html SPECIALIZED CROSSTRAIL ELITE Και τώρα λιγη θεωρία, πολυ σημαντικό ειναι να ξερεις τη μέγεθος χρειαζεσε (S,M,L) για να το μαθεις πρεπει να το δεις απο κοντα το ποδηλατο και να το δοκιμάσεις, (προσοχη μην σου λεει μλκς ο πωλητής για να σου πασάρει κανενα μεγεθος που του εχει μεινει) πήγαινε 2-3 και ρώτα Τα παραπανω ποδήλατα ειναι στα 600-700€ με λιγο google και παζαρι με τον μαγαζατορα (σε περιπτωση που δεν ειναι μοντελα του 2010 πεφτει extra ψαλίδι) Τα περισσότερα βγαίνουν και σε ladies edition αυτο πάλη μόνη σου πρέπει να δεις εαν σε βολευει, καποιες τις βολευει καποιες οχι (υπαρχουν διαφορες στην γεωμετρία) Σε ευχαριστω πολυ για τις προτασεις Με την πρωτη ευκαιρια θα παω απο κοντα να δω τι παιζει O kassimatis ειναι αξιοπιστο μαγαζι? Το λεω επειδη βρισκεται κοντα στο σπιτι μου και εξυπηρετει να παω. Οσο για το μεγεθος..θυμαμαι οταν ημουν μικρη κι αγοραζα ποδηλατο μου λεγαν οι ανθρωποι απ οπου επαιρνα, οτι το ποδι μου επρεπε να φτανει να παταει λιγο το εδαφος, οχι τελειως.Να παταω με τη μυτη δηλαδη. Ισχυει αυτο?
Freakster Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Και εγώ μου φαίνεται θα πάρω ποδηλατάκι να πηγαίνω στη δουλειά. Ένα πανάλαφρο κατά προτίμηση, δρόμου, μέχρι 300 ευρώ; Αν θες να προτείνεις και απο δω κάτι kabamaru
Fidelio Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Το ποδήλατο των 150-200 ευρώ κυρίως πάσχει απο τα περιφερειακά, μετάδοση, φρένα κτλ κοινώς με λίγη χρήση το ποδήλατο είναι για να πηγαίνεις μόνο στο περίπτερο. Ενα ποδήλατο απο 300-400 ευρώ έχει πολύ καλά περιφερειακά με σταθερή λειτουργεία , συντηρούνται και δεν χαλάνε έυκολα. Ενα ποδήλατο απο 400-600 έχει καλά περιφερειακά ΚΑΙ καλύτερο κράμα αλουμινίου , πιο ελαφρύ και πιο αντικραδασμικό (αυτο βασικά εξαρτάται και απο την σχεδίαση) IMO , 300 ευρώ τουλάχιστον απο εξειδικευμένο κατάστημα ΟΧΙ απο καρφουρ κτλ Με 600 ευρώ , πέρνεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ποδήλατο...
kabamaru21 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 (επεξεργασμένο) To οικονομικότερο δυνατόν. Αν με ρωτήσεις, δεν πίστευα οτι υπάρχουν ποδήλατα πάνω απο 300 ευρώ. Τελικά αυταπατώμαι. Υπολόγιζα 150-200 μιας και δεν γνώριζα την "τιμολόγηση" αλλα εφόσον έχει να προτείνεις κάτι καλούτσικο μέχρι τα 300++ ευχαρίστως να το τσεκάρω. Και λίγο στη θεωρία πάλι τώρα. Ποιές είναι οι θεωρητικές διαφορές που έχουν τα ποδήλατα της "σειράς" με ένα καλύτερο/ακριβότερο; Αξίζει πραγματικά τον κόπο κάποιος να μην πάρει ένα ρημαδοποδήλατο απο τα καρφούρ αλλα να δώσει "χ" χρήματα >400-500 ευρώ για καθημερινή χρήση; Τί είναι αυτό που τα καθιστά πανάκριβα; Τι είναι αυτό δηλαδή που πληρώνεις περισσότερο; Φαντάζομαι ο σκελετός είναι το κυριότερο part. Αν έχεις κάτι να προτείνεις, καλύτερα πές μου κάποιο με καλούλι σκελετό ας πούμε, ώστε αν το πορώσω και θέλω να συνεχίσω να μπορέσω μετά σιγά σιγά να αλλάξω τα αναλώσιμα φρένα/ελαστικά κτλ στην πορεία. Ευχαριστώ Ακου, οταν ακουει ο κοσμος 600€ ποδηλατο καταλαβαίνει : παιχνιδι 600€, και λεει πολλα λεφτα. ΛΑΘΟΣ, ειναι μεσο μεταφορας 600€ αρα ειναι τζαμπα, διοτι μα τον τουτατη εαν δεν εισαι καγκουρας, και κανεις υποτυπώδη συντήρηση (του τυπου, λιγο λαδακι εδω ενα σφηξιμο βιδας εκει) σου βγαζει μια & πενταετια(και λιγο λεω) ΑΝΕΤΑ με ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ καμπόσων χιλιομέτρων! Η υπαρξη μονο και μονο των διτροχων που πουλαει το praktiker/carrefur, αποτελει βλασφημία!!!! αφου 15m να κανεις κυριολεκτικά θα ριξεις 15 καντιλια, μια θα βγαίνει η αλυσιδα μια θα εχει στραβώσει ο τροχος και θα κανει 8αρια μια δεν θα πιάνουν τα φρενα γιατι στράβωσαν-ξεριθμηστικαν-η απλα ξύπνησαν ετσι μια θα κανει κρουτς κρουτς στις τριβες μια θα ειναι θεοβαρο-δυσκίνητο-καθολου βολικο-απειρος κουραστικο. (Μεχρι αυριο μπορω να γραφω) (Για τις διαφορες δε στα εξαρτηματα και στο σκελετο μεχρι το μαιο ) Παιδια εαν εχετε καπου στα 300€ αυστηρα, τοτε κατευθηνθητε σε μεταχειρισμενα, υπαρχουν ουκ ολίγα και πολλα ειναι κελεπούρια, διοτι καποιος πήρε λαθος μεγεθος καποιος πωρώθηκε και το σκοτωνει για να παρει κατι πολυ καλυτερο κτλ Παρτε και δυο φορουμ να ψαχτητε : http://www.cyclist-friends.gr/ http://www.podilates.gr/ Α! δειτε και αυτο το post http://www.podilates.gr/?q=node/679 @ μαργαριτα: ναι καλος ειναι ο κασιματης περνα απο εκει να τα δεις απο κοντα, ολα αυτα που σου πρότεινα παραπανω ειναι ενα και ενα, Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2010 από kabamaru21
klainmaingr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Ευχαριστώ πολύ Όσο πιο πολύ διαβάζω τόσο πιο πολύ τρελαίνομαι και θέλω να πάρω ένα ποδήλατο και να βγώ στους δρόμους. Με κούρασε πλέον το αυτοκίνητο και το μηχανάκι. Θα πάρω σβάρνα τις αγγελίες και τα ποδηλατάδικα. Ελπίζω να πετύχω κάτι της προκοπής. Πολύ ενδιαφέρον και το αρθράκι στο ένα site που έδωσες. Είχα σκοπό να πάρω ένα της σειράς απο καρφούρ κτλ αλλα μάλλον θα το αποφύγω. Για να δούμε. Thnx
johnykim Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 [..]Οσο για το μεγεθος..θυμαμαι οταν ημουν μικρη κι αγοραζα ποδηλατο μου λεγαν οι ανθρωποι απ οπου επαιρνα, οτι το ποδι μου επρεπε να φτανει να παταει λιγο το εδαφος, οχι τελειως.Να παταω με τη μυτη δηλαδη. Ισχυει αυτο? Αυτό που γνωρίζω είναι ότι όταν κάνεις πετάλι τα γόνατά σου δεν θα πρέπει να λυγίζουν πάρα πολύ.Βέβαια αυτό ρυθμίζεται και με την σέλλα. Παιδιά κι εγώ σκέφτομαι να αφήσω τα λεωφορεία και να πηγαίνω με το ποδηλατάκι.Αυτό που σκέφτομαι μόνο είναι η επιστροφή..να είσαι έξω μεσημέρι,να έχεις όλη την κούραση και μετά να πρέπει να γυρίσεις κιόλας..Είναι και η περιοχή μου λίγο δύσκολη, αλλά θα δοκιμάσω!
angmar Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Να απευθύνω κι εγώ την μ@λακία μου στον φίλτατο κλαιν. Καλή η ιδέα του τρέκκινγ γι αυτά που περιγράφεις, αλλά καθότι είσαι σπορτίφ τύπος κάποια στιγμή θα σου σηκωθεί να ανέβεις στο σειχ σου και μετά να κάνεις μια κατάβαση της προκοπής. Οπότε θα πρότεινα να κοιτάξεις κάτι σε hardtail mountain bike. Για αρχή μη πάρεις τίποτα εξτρήμ, αλλά μια και κοιτάς σε μεταχειρισμένα, δες και το ideal pro rider το οποίο είναι πολύ τίμιο για τα λεφτά που ζητάει (380 περίπου καινούριο - προ παζαριού) και αν το βρεις second hand λογικά θα πέσει κάτω απ τα 300. Επίσης πρότασή μου ότι τύπο και να δεις καλό θα είναι να έχει ανάρτηση μπροστά.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Ας πω κι εγω την εμπειρια μου περι ποδηλατων. Εχω ενα των 70 ευρω απο πρακτικερ, κι ενα αλουμινενιο των 320 ευρω απο ποδηλαταδικο στη μεταμορφωση. 1) Το αλουμινιου ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με το απλο. Πηγαινοερχομουν επι 4 χρονια σχολειο-φροντιστηριο και με αλουμινενιο και με σιδερενιο, και εχω να πω οτι ειδικα με λιγο περισσοτερη ζεστη και λογω συνηθειας του αλουμινενιου, το σιδερενιο μου εβγαζε τη πιστη. 2) Μη σας παρασυρουν fancy πραγματακια οπως "δισκοφρενα" και αμορτισερ πισω. Ποιοτικα Vbrakes ειναι πιο αποδοτικα απο ενα μουφοδισκοφρενο (το οποιο χρειαζεται καθε 3 και λιγο ρυθμιση και πολυ συχνοτερα αλλαγη τακακιων). 3) Δωστε σημασια στους μηχανισμους αλλαγης ταχυτητων, υπαρχουν κυριολεκτικα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ που τριζουν, ξεσφιγγουν, πετανε την αλυσιδα και γενικα σου βγαζουν την πιστη. 4) Κοιταξτε να σας βολευει η σελα, ειναι το εξαρτημα που θα σας κουρασει γρηγοροτερα απο ολα. Μια καλη ανατομικη σελα ειναι το παν. 5) Δωστε σημασια στα λαστιχα. Με λαστιχα δρομου (της Μichelin), ειδα πολλη περισσοτερη προσφυση και ακομα καλυτερες γωνιες στριψιματος. Η διαφορα στον θορυβο κυλισης και στην αισθηση απο τα all round λαστιχα ειναι χαοτικη. Η καλυτερη προσφυση παιζει πολυ σημαντικο ρολο σε καταστασεις εκτακτου φρεναρισματος (κακα τα ψεμματα, τα ποδηλατα ειναι σα να μην υπαρχουν για τους οδηγους αυτοκινητων), ή σε καταστασεις κακου ή νωτισμενου/βρεγμενου οδοστρωματος. 6) Εφοδιαστειτε με πλαστικα καλυμματα πανω απο τις ροδες. Θα σας γλυτωσουν απο το να γινετε μουσκεμα σε περιπτωσεις βρεγμενου δρομου ή λασπωμενου δρομου. 7) Αν κυκλοφορειτε μετα το σουρουπο, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ λαμπακια μπρος και πισω. Με αυτα δεν παιζουμε... Προσωπικα, προτιμησα για τον εμπρος φωτισμο ενα φως της Sigma Germany, και συγκεκριμενα αυτο, γιατι ηθελα εκτος απο το να με βλεπουν, να βλεπω κι εγω τον δρομο όπου δεν υπηρχε επαρκης φωτισμος. Οποιοδηποτε φωτιστικο με απλη λαμπα απλα δεν με καλυψε. 8) Ελεγχετε τακτικα την αλυσιδα για μποσικα, αποφευγετε να μπλοκαρετε τον πισω τροχο, και λαδωνετε τα κινουμενα μερη μολις αρχιζουν να εμφανιζουν θορυβους. ΠΡΟΣΟΧΗ μην παει λαδι στα τακακια γιατι δε θα φρεναρετε ποτέ Ας γραψω συνολικα καποιες διαφορες που βιωσα απο πρωτο χερι στα 2 ποδηλατα. 1) Τα χερια μου περνουσαν πολυ καλυτερα με την εμπρος αναρτηση του "καλου" ποδηλατου. 2) Με το "καλο" ποδηλατο μπορουσα να βαζω ολες τις ταχυτητες επειτα απο μια επιτυχη ρυθμιση. Με το ποδηλατο των 70 ευρω, κατι τετοιο ειναι αδυνατον... 3) Η εμπρος ροδα του "κακου" ποδηλατου δεν ηταν ισια, εκανε ενα αντιληπτο ζικ-ζακ εκ κατασκευης. 4) Οταν στριβε το τιμονι, στο "κακο" ποδηλατο κουνιοταν ελαχιστα το συρματοσχοινο αλλαγης των εμπρος δισκων ταχυτητων. Μετα απο 2-3 στροφες, αν δεν το ισιωνα, αλλαζε δισκο 5) Η διαφορα στην κουραση με το ενα και με το άλλο ποδηλατο ηταν εμφανεσταστη. Αυτο που παρατηρησα παντως και στα δυο, ειναι οτι χρειαζονται γενικα ελαχιστη συντηρηση. Και να τα παρατησει κανεις, με ενα καλο καθαρισμα-γρασαρισμα πανε ρολόι. Αντι να κανω 5 λεπτα με το αυτοκινητο απο το σπιτι μου μεχρι το σταθμο μετρο για να πάω στη σχολη καθε μερα, συν ακομα 10 λεπτα να βρω να παρκαρω, συν άλλα 10 λεπτα ποδαροδρομο γιατι εν τελει βρισκω να παρκαρω μακρια, λεω να ξαναστησω το ποδηλατακι και να το αφηνω ΔΙΠΛΑ στην εισοδο του μετρο. Πανω απο 10 λεπτα συνολικη διαδρομη δεν θα κανω. Υπαρχει ειδικος χωρος. Συμφερει αν το σκεφτει κανεις, ακομα και απο το λεωφορειο, καθως κάνεις περιπου τον ιδιο χρονο στη διαδρομη, αλλα δεν περιμενεις καθολου... Ας πω και κατι τελευταιο πριν κλεισω: Αν καποιος πηγαινει εντελως ηρεμα (για να μη κουραζεται), αν δεν θελει να φοβαται τυχον κλεψιμο του ποδηλατου, αγοραζει ενα εντελως απλο, των 70-80-100 ευρω, συν μια καλη κλειδαρια και ειναι σιγουρος οτι θα προτιμησουν να κλεψουν το διπλανο απο το δικο του, το οποιο θα ειναι σαφως ακριβοτερο
angmar Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Ορθά εμίλησε ο τζωρτζμαν. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο 4 ειδικά όσοι κατέχετε όρχεις από γεννησιμιού σας. Κακά τα ψέμματα καλή σέλα σε ποδήλατο κάτω του χιλιάρικου δύσκολα θα βρείτε. Είναι ακριβά optional extras. Αν υπάρχει οικονομική άνεση αλλάξτε τη σέλα με κάτι καλύτερο ή αν δε μπορείτε δώστε 50-60 ευρώ για ένα καλό παντελονάκι κολλάν με καλά μαξιλαράκια. Μη παίζετε με τα μπαλάκια σας.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Να πω οτι, ενταξει, δεν εχει ο καθενας να δωσει 1000 ευρω για ποδηλατο, αλλα ας γνωριζουμε οτι ακομα και σε ποδηλατα ιδιας τιμης η ποιοτητα των σελων τους μπορει να ειναι η μερα με τη νυχτα. Να μην αναφερω ποσο η μερα με τη νυχτα ειναι η σελα στα 2 αυτα ποδηλατα που εχω εγω... Φυσικα η σελα ειναι το πιο ευκολα αλλαζομενο εξαρτημα σε ενα ποδηλατο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα